Érdekes az a FAIL opicó ott a középső tekerőn. Gondolom Piquet autójában mindig azon az álláson volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Érdekes az a FAIL opicó ott a középső tekerőn. Gondolom Piquet autójában mindig azon az álláson volt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nagyon szép lett az McLaren!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Szép.. és akármelyik pilótájuk fog nyerni , angol himnusz fog szólni, mit szólsz?
tetszenek ezek az elforgatott tekerők, egyébként a szárny állító tekerő is rajta van
Jaja, már hivatalos. Link
#nincsbennetarcsi
Mintha eddig nem így lett volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Csodálatos lesz.. már alig várom. És ha nem csalnak a megérzéseim fogjuk is egy párszor hallani.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
A Campos nyert, Stefan GP ott lesz Bahrain-ben!
Nem semmi arc ez az öreg szerb pali.
Erről a Stefan-ról nekem mindig egy NDK pornófilm paródia jut eszembe (Markos-Nádas talán). "Jah Stefan das ist eine gute position. Schneller, schneller!" Bár ha bejutnak akkor Stefan biztos nagyon fog majd örülni egy gute position-nak a rajtrácson vagy a versenyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Tényleg nem akarok vitát nyitni (de hát ha sikerül ) azért Barrichello bármikor leléphetett volna, hogy találjon olyan csapatot, aki esetleg csak neki fejleszt, és visszavág Több oldala van az általa emlegetett dolognak, azért valami oka csak volt annak, hogy nem lépett le. Ha a pénz, akkor nincs miről beszélni, feladta a hírnév megszerzésének ill. a bajnoki cím megszerzésének esélyét... most ezt kár már utólag neki is és bárkinek feszegetnie... szerintem
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
(#7311) venember83 válasza AMD Power (#7308) üzenetére
És ha ők nem csalnak...
Nem tudom hogy mikor meddig volt meghosszabítva a szerződése. Csak úgy meg nem léphet le sosem senki csak akkor ha lejár a szerződés különben csengetni kell milliókat. Elképzelhető hogy amikor szabadan leléphetett volna akkor pont nem volt olyan hely ahova szívesen ment volna, vagy ahol versenyképesebb autót tudtak volna rakni alá. Mellesleg a Ferrari sem nagyon akarta onnan elzavarni egyszer sem ha visszagondolsz...
hunnylander:
Ezen elég jól néz ki a gép. Na ilyen kis beömlőt sem láttam még.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7314) hunnylander válasza Oliverda (#7313) üzenetére
Ha nem szabták el a tengelytávot, ennek az autónak hengerelnie kell. Elmondásuk szerint szinte mindent az aerora áldoztak be; emiatt ekkora a tengelytáv is, hogy az autó ne oldalra nőjön.
Szükségből is meg tudják majd lépni, de könnyen lehet, hogy tervezett kétféle tengelytáv használata, mert a jelenlegi beteges lehet jónéhány pályára, szerintem ezt tudják ők is.
www.HunnyF1.com
(#7315) Oliverda válasza hunnylander (#7314) üzenetére
Vagy arra számítanak hogy alapból olyan gyors lesz, hogy még a nagyobb tengelytáv miatt bizonyos lassabb pályákon jelentkező hátrányukat is kompenzálni tudja.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Igen ezek a gondolatok is megállhatják a helyüket De elég rég óta nem Ferrariban ül, mé nem csinált karriert? Az egész F1 ellene van szerződtetve?
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
(#7317) hunnylander válasza Oliverda (#7315) üzenetére
Az is egy opció, de kevés az olyan pálya ahol a nagysebességű kanyarok dominálnak. Az autónak ásznak kell lennie a közepes sebességű kanyarokban és akkor beleférhet a lassú kanyarokban ügyetlenkedés. Majd kiderül, vagy beborul.
www.HunnyF1.com
(#7318) Motion_Blur válasza hunnylander (#7314) üzenetére
"ennek az autónak hengerelnie kell"
Mert? Azért, mert ők azt nyilatkozzák a saját autójukról, hogy fasza lett? Minden évben minden csapat ezt nyilatkozza. Ettől függetlenül lehet, hogy belenyúltak a tutiba. De ahhoz mi nagyon kicsik vagyunk, hogy ilyet leírjunk. Fingunk nincs, hogy melyik autó hol áll.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#7319) SzalaiG válasza hunnylander (#7249) üzenetére
Láss a sorok között!
hunny, be tudod linkelni az atlason a forumtopicot, ahol a tesztelést követik?
úgy tudom te szoktad követni, nekem pedig nincs kedvem keresgélni
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
(#7321) hunnylander válasza Motion_Blur (#7318) üzenetére
Ez csak az én vizuális benyomásom. Ha nézegeted a diffúzorokat, egyelőre a McLarené a legkomolyabb, pl. a beamwinget 'belesímították a brutális 3. deckbe, és még lehet, hogy a felső keskeny elem is alá van kötve a padlólemeznek; vagyis quadruple diffuser. Légellenállásba kiváló lehet az autó; a csúcssebességére már voltak is megjegyzések pilótáktól. Diffúzor körüli légutakat tekintve a 25-ös a legjobb, vizuálisan mérve. Légbeömlők a McLarenen a legkisebbek, dupla orra van stb.
Ha nem rontottáak el valamit fatálisan, ez az autó az élmezőnyben kezdi az évet, és ha ott kezdi, egész évben a címekért lesz versenyben.
De ez csak az én szubjektív megjegyzésem. Nem a köridőkből következtetve, ugyanis a tele tank tempó és az alig tankolt tank tempó között van 4 mp, ugyanannál az autónál. Tehát a köridőkből még annyi következtetést se lehet levonni, mint tavaly. Nem tudhatjuk, hogy ki milyen tömeget választott bázisnak, amit a leginkább használ. A bahreini időmérő lesz az igazság pillanata; biztosra veszem, hogy idén is lesz egy-két meglepetés. Pl. Neweyék tavaly szándékosan altattak, a BMW meg a tesztek alapján favorit volt.
www.HunnyF1.com
(#7322) FuckeR19 válasza hunnylander (#7321) üzenetére
Köridőkből tuti nem lehet kiindulni de ilyen vizuális +állapításokból sem.
Barrichello:
Mi a véleményed Michael Schumacher visszatéréséről?
Rubens Barrichello: "Jó őt viszontlátni. Nem az ő az egyetlen visszatérő. Pedro de la Rosa is visszajött. Talán az én hibám is, hogy az öregek visszajönnek, mert tavaly láthatták, hogy az életkor nem akadály. Éppen ellenkezőleg, szerintem ezzel megállítottuk a divatot, amely a fiatal versenyzők szerződtetését népszerűsítette. Eljött az öregek ideje. A tapasztalat sokat számít, különösen most, hogy kevesebb lett a teszt."
[ Szerkesztve ]
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
(#7323) hunnylander válasza Pá (#7320) üzenetére
[link] | Ez meg a tesztnaplóm, majd a nap végén lesz teljes, tesztprogramokról is írok zanzát.
(#7322) FuckeR19: Én ki tudok indulni. Ha kimondom, ha nem, vannak benyomásaim, mérlegelek számos dolgot, az összes autóról tudnék regélni ilyeneket. Ilyenje szerintem mindenkinek lehet. Az természetes, hogy nem tudok mindent eltalálni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#7324) Pá válasza hunnylander (#7323) üzenetére
köszi
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
"De elég rég óta nem Ferrariban ül, mé nem csinált karriert?"
Ahhoz jó autó is kell az meg nem terem minden fán. Button 9 évig vergődött, összesen egy versenyt nyert ennyi idő alatt (azt is némi mákkal) aztán ahogy jó autót kapott a segge alá zsinórban nyert meg VB lett. Egy fostaligával senki sem tud több versenyt nyerni és VB lenni még MS mester sem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ő felfejleszti magának az autót és a csapatot.
Értem én... vagy kellene neki másik menedzser vagy tényleg ennyire nem megy neki most hát ha megmutatja nekünk hitetleneknek
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
(#7328) ronaldo válasza hunnylander (#7246) üzenetére
A legnagyobb gáz a "gyerekkori álmos" dolog volt, ha azt nem nézzük többnyire el lehet fogadni, amit mondott. Másik kérdés, hogy vajon mennyi igaz belőle, de legalább egy létező álláspont.
Na Button...aki számomra abszolute mák VB győztes. Ha akkora nagy pilóta lenne szvsz megtartotta volna Brawn is...de tudta ő is hogy a kocsinak köszönhetően lett VB...Eddigi évek legpocsékabb és leg semitmondobb VB győztese lett Button. Kiváncsi leszek mit fog nyújtani ebben az évben. De hát abu dabiban is Kobayashi elkente a száját. Most meg Hamilton fogja neki mindig...Ha Talán nyújt valami teljesitményt elismerem h tud valamit!
Jó hát Kobayashi kinek nem keni el a száját?
Sato-nak mert akkor kedvet kap a kamikázére!
Na hogy állunk az időkkel?
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
Update: 15:50
[ Szerkesztve ]
lassú a merci.
Ez relatív. Kár bármire is következtetni. Viszont öröm hogy még nem volt nagyobb technikai problémája senkinek se! Pedig ma is és tegnap is ment egy jó pár kört az autója mindenkinek!
In terms of speed the McLaren MP4/25 is the fastest in all sectors at an average of 201.5 km/h The Ferrari F10 is at an average of 196.5 km/h
Csúcssebességben, a McLaren MP4-25 a leggyorsabb minden szektorban egy 201,5 km/h-s átlaggal. A Ferrari F10 átlaga 196,5 km/h.
www.HunnyF1.com
jó, egy traktorhoz képest gyors, de a ferrarihoz képest lassú.
Nem lassú az, csak most a padevan nyomja a pedált...
Honnan tudod? Lehet hogy fullon van tankolva.
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
(#7340) Xirtam válasza hunnylander (#7336) üzenetére
De ez nem csúcssebesség futam!
In the press room are saying that the rumors and respected English journalist James Allen has been dropped, that Ferrari and McLaren are testing with a load of about 100kg of fuel. While the others are no larger than 50-60kg....
100kg benzinnel ment volna a Ferrari és a Mclaren? Mig a többiek 50-60kg-val?
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
(#7342) hunnylander válasza Xirtam (#7340) üzenetére
Akkor is érdekes információ. Nem meglepő, hogy ilyen 'kinézettel' csúcssebességmenő az autó.
Más infók is vannak; Hamilton 1:12-es 1:13-as köröket rajzolgatott 25-30 körös etapokon.
De ebből sem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
www.HunnyF1.com
Az szép lenne
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
(#7345) [CS]Blade2 válasza hunnylander (#7336) üzenetére
Csak más a beállítás. Az egyik azt nézi, mit mutat a nagyobb leszorítóerő, a másik pedig, hogy mit reagál a kisebbre.
Ezen a pályán a a több leszorítóerő a jobb.
[ Szerkesztve ]
És végezetül a mai idők:
Update: 17:01
Mára ennyi volt a teszt!
Azért ne felejtsd el, hogy az autó sem volt mindig tökéletes alatta.
Kitartóak, meg kell hagyni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Igen volt rá példa. De teszem azt mikor Hamilton lett pl VB vagy bárki más tökmind1. Ők tettek is le valamit az asztalra szerintem. 1 olyan megmozdulására nem emlékszek pályafutása alatt ( lehetséges, h volt ) mint Hamiltonnak, Suminak, Alonsonak , Kiminek stb.
Számomra ő nem tehetség de ezt kb fél évvel ezelött is leírtam.
Vagy ott van Vettel róla nekem az jönn le, hogy jó pilóta lenne, DE még nem forrot ki nem mer belemenni az előzésekbe.
(#7350) hunnylander válasza [CS]Blade2 (#7345) üzenetére
Nem csak beállítás miatt lehet; továbbá minden konstrukciónak megvan az optimális beállítása, a 25-ösnek is az erősségeire kell építeni a beállításokkal is a legjobb köridőkhöz, ez pedig a high-speed-aero.
Nem a hasamra ütöttem azzal, hogy egy 100:108 ráció van a Mercedes és a McLaren között tengelytávban. Ez a McLaren soha az életbe nem lesz olyan jó a lassabb, kisebb ívű kanyarokban, mint a Mercedes, ha belegebednek is a beállításokkal.
www.HunnyF1.com