Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8901) Oliverda válasza P00By (#8900) üzenetére


Oliverda
félisten

Vagy Todt-ot most cserkészi be a szerb maffia. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8902) -Mike- válasza Oliverda (#8901) üzenetére


-Mike-
addikt

A szállítólevélen szereplő konténerekbe lehet nem is a kocsik voltak, hanem a szerb harcosok.

(#8903) Peat;) válasza #70869248 (#8895) üzenetére


Peat;)
veterán

Csak nem Polod van? :D

(#8904) #70869248 válasza Peat;) (#8903) üzenetére


#70869248
törölt tag

egyes méghozzá :D

(#8905) TESCO-Zsömle válasza P00By (#8900) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Lehet... Mindenesetre van önbizalmuk... Nehezebb verdával is jobbak lesznek... ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8906) P00By válasza Oliverda (#8901) üzenetére


P00By
nagyúr

Igen ez találóbb :R :D

(#8907) Flashcash válasza #70869248 (#8885) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

A szabályok 6db egynapos tesztet engedélyeznek, egy az FIA által elfogadott egyenes vagy oválpályán. Bármelyik napot fel lehet cserélni egy 4 órás teljes méretű modellen végzett szélcsatornás tesztre, amelyet 24 órán belül kell végrehajtani.

(#8908) stvnppp válasza P00By (#8897) üzenetére


stvnppp
senior tag

Te, én meg azt hittem, hogy a Forma1-ben fognak versenyezni... Vagy most mi van, hol? ;]

(#8909) -Mike- válasza stvnppp (#8908) üzenetére


-Mike-
addikt

Jól látod, 20kiló vas van benne , gp2-es köridőt épp hogy megveri. 0 km-es a kocsi, zéro teszt zéro cukor. Mozgó sikán lesz Bahrainben. Stefan meg bömböl két tevehajcsár között a paddock clubban.

(#8910) Oliverda válasza -Mike- (#8909) üzenetére


Oliverda
félisten

Lehet hogy nemesfémet csempésznek benne.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8911) [CS]Blade2 válasza -Mike- (#8909) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Álló síkánra fogadnék inkább. Még csak majd pénteken fognak kijönni az autó gyermekbetegségei. Örülhetnek, ha meg tudják oldani a kezdeti problémákat, és befejezik a versenyt.

Ha annyit tud, mint egy Gp2-es, akkor pályától függően 7-10sec-el lassabb körönként. Ha tényleg 2sec-el gyorsabb, akkor akkor csak 5-8sec-al :D

Nürburgring
(2007) GP2 - 1:40.977
(2007) F1 - 1:30.912 (Q2)

Spa
(2007) GP2 - 1:56.885
(2007) F1 - 1:45.070 (Q2)

Barcelona
(2008) GP2 - 1:27.547
(2008) F1 - 1:20.584 (Q2)

Silverstone
(2007) GP2 - 1:28.043
(2007) F1 - 1:19.152 (Q2)

Monza
(2007) GP2 - 1:30.546
(2007) F1 - 1:21.356 (Q2)

(#8912) venember83 válasza [CS]Blade2 (#8911) üzenetére


venember83
nagyúr

108% ismételt bevezetése és elhajtani őket a *csába. :(((

(#8913) -Mike- válasza venember83 (#8912) üzenetére


-Mike-
addikt

Azt újra bevezetni nem lehet, mert olyan még nem volt, csak 107%.

(#8914) venember83 válasza -Mike- (#8913) üzenetére


venember83
nagyúr

És igaz. :U

(#8915) Oliverda válasza venember83 (#8912) üzenetére


Oliverda
félisten

Aztán ha valamelyik vöresautó valamiért nem tudna gyors kört futni a Q1-ben akkor menne a szabályzat fikázása.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8916) SzalaiG válasza P00By (#8894) üzenetére


SzalaiG
addikt

:(((

Azt hittem a Senna név segít szegény srácnak, de így jobb lett volna, ha be sem kerül.

(#8917) venember83 válasza Oliverda (#8915) üzenetére


venember83
nagyúr

Vagy valamelyik szürke, vagyis ezüst, elnézést, most elég sok van azokból. :U

(#8918) Oliverda válasza venember83 (#8917) üzenetére


Oliverda
félisten

Most ez hogy is jön ide? Nem én követelem hogy állítsák vissza a 107%-ot. :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8919) venember83 válasza Oliverda (#8918) üzenetére


venember83
nagyúr

Még nem. ;]

(#8920) Oliverda válasza venember83 (#8919) üzenetére


Oliverda
félisten

Ne magadból indulj ki. :)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8921) -Mike-


-Mike-
addikt

Ne veszekedjetek már lányok.

(#8922) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8923) TESCO-Zsömle válasza SzalaiG (#8916) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Hiába Senna, F1-ben még nem tett le semmit. Nézd az aélcsapatokat. 4 világbajnok mellett ilyenek: Rosberg, Massa, Webber, Vettel, Kovalainen, Kubica. A valamire való autókban vagy több éves tapasztalattal rendelkező pilóták ülnek, vagy olyan fiatalok, akik már letettek az asztalra. Az ifjabbik Schumaher is bizonyította, hogy a név önmagában semmit sem ér.

Jobb lett voln, ha be sem kerül? Ne neee... Nézdd meg Rosberg, Vettel hol kezdte, és hova jutott. Alsó csapatokból is be lehet kerülni. Ha másodperc(ek)et ver a csapattársára ugyanolyan verdával (lásd Alonso-Fisichella v. Alonso-Piuet), az szemet szúr a csapatoknak.

Az sem mindegy, milyen pilótákat válogat össze egy csapat. Például idén a McLaren két bajnokkal indul. Hasonló felállással 2007-ben már egyszer cummantottak egyet, sajnos Alonso kárára. De nézhetjük a Ferrari-t is. Massa jó pilóta, csak sokat számít, mi van a fejében. Raikkonen sose tudta Schumacher szerepét betölteni, mert egy jégcsap. Egy kézen összeszámolható, hányszor mosolygott. Alonso sokkal inkább illik a csapathoz, és ez idén meg is fog mutatkozni, mert a csapatmorál keményen kihat az eredményekre.

Kicsit hosszúra sikeredett, de remélem a lényeg átment. Nem szabad temetni valakit, csak mert nem élcsapatban kezd. Ha jól megy, 1-2 éven belül már a Toro Rosso-ban ülhet, ami ugye a RedBull próba/nevelde-csapata, onnan pedig simán mehet tovább az élcsapatba, ha megfelel.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8924) #70869248 válasza TESCO-Zsömle (#8923) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ja, Semmi gubanc nincs, az hogy Bruno most a mezőnyben van az a csapatának köszönhető, Grosjean pl. nincs itt.
Amennyiben megússzák az első pár futamot műszaki gondok nélkül, erre kicsi az esély, úgy valóban erősek lehetnek az újoncok között.

A Cosworth..bármennyire kényszermegoldás, azt jelenti hogy lesz aki figyeli és kézben tartja az erőforrást, a csapat pedig sikeresen kipróbált csapat a GP2-ben, Dallara pedig végzi majd a fejlesztéseket.
Persze teszt nélkül ez azt jelenti hogy az első futamok nagyon esetlegesek, de simán lehet hogy Senna annak ellenére bevállik a mezőnyben, hogy eddig semmi extra eredmény nem jött tőle.
A Lotus-t Kova' rosszabbnak érzi mint a 2003-s Minardi-t amit tesztelt, Virgin-nek sincs egyenlőre meg az a gyorsasága amivel szembeállítva egy GP2-s köridő az akkora gáz lenne.
Szal lehet mondani egyenlőre mind elég alacsonyról rugaszkodik neki, és sztem mindenki úgy is sejti hogy a verseny köztük egyfajta különverseny.

Ez a név pedig fizetni fog úgy érzem.

[ Szerkesztve ]

(#8925) TESCO-Zsömle válasza #70869248 (#8924) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Persze, ez most kérdéses, de egy hét és tisztul a kép.

Én is remélem a legjobbakat, de csodát nem várok senkitől.

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8926) [CS]Blade2 válasza #70869248 (#8924) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A Lotus és a Virgin 5-6 másodperccel maradt el az elsőktől, és saját állításuk szerint nem próbáltak időmérőt, és nem használták a superlágy keveréket. A kettő együtt legalább 1 másodpercet kell, hogy jelentsen. Ez jóval jobb, mint egy GP2-es köridő.

(#8927) #70869248 válasza [CS]Blade2 (#8926) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez majd akkor lesz korrekt ha mind mennek, hosszabb távon pedig mindnek van hátránya és előnye is.
A Virgin-nek a háttere, a Lotus-nak a tapasztalt versenyzőpárosa, a HRT-nek meg a Dallara F1-s ambíciója.

3-4 futam és letisztulnak majd.

(#8928) madstunt válasza TESCO-Zsömle (#8923) üzenetére


madstunt
addikt

Azé az a Lonzi - Fisi szerintem nem egy fekete-fehéren megítélhető dolog. Briós már többször bizonyította hogy khm nem ugyanaz a háttér van mindenki mögött,főleg hogy akkor még ő volt lonzi menedzsere.

Amióta nincs Minardi azóta páran bizonyították hogy nagyon is jó volt anno hogy az új pilóták sokszor részt vettek egy-két évados minardis jellemformáló tréningen.

A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak, azért mégiscsak újoncok. ha nem dobják ki a Lotustól Gascoyne-t mint anno a F.Indiától akkor könnyen lehet hogy alkot vmi tökösebbet 2011re...

(#8929) Peat;) válasza madstunt (#8928) üzenetére


Peat;)
veterán

Alonso nem csak a rönyónál bizonyított. Ha már Minardi, akkor többek között Alonso is náluk debütált, nem is rosszul. Ezért kapott tesztpilótai állást Brióstól, majd ilyen évek után (izzadós) megérett a vb-re együtt a csapattal. Szerintem máig ezért néznek fel a csapatok Alonsora (ő meg Briósra), mert ez azért elég ritka, meseszerű történet.
És ne feledjük hányan utálják Brióst, meg a Minardis fickót(Paul ha nem tévedek)! :) Alonso és Webber, a legagresszívebb pilóták (nincs sok) közül kettő, nekik köszönhetően van itt. Szerintem is kellenek kis csapatok. Kimi is egy privát csapatnál debütált.

Nekem a Virgin a legszimpatikusabb (újak közül)és ha sikerül megbízhatóvá tenni a gépet akkor nem hinném, hogy 5 másodperc lenne a lemaradásuk. Lotusnál többre tartom őket és van egy ember aki hajtsa őket ostorral.

Bár Lotus fekete bárány, én nem lepődnék meg ha jövő héten egy teljesen új areot látnánk tőlük az a kocka helyett, de Trulli nyilatkozata alapján nincs nagy esélye. (eléggé negatív volt..csak tudnám mit várt) De biztosan nem viccből szerződtettek két viszonylag nagy nevű pilótát.

Senna meg...na őket én nem tartom sokra egyelőre. Sem a pilótákat sem a csapatot.

[ Szerkesztve ]

(#8930) TESCO-Zsömle válasza madstunt (#8928) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak,

Nem hát! A költségvetés-nyírbálás miatt kivonuló gyári csapatok helyét fel kell tölteni valamivel...

Ha Schumiék nem virítanak, a Merga év közben otthagyja őket és kivonul a F1-ből. Akkor már csak ketten lesznek a Renault meg a Ferrari.
Az a probléma az FIA taktikájával, hogy a F1 lényegét veszik el. A hatalmas pénzekből folyó bődületes fejlesztések azok, amik azzá tették ezt a sportágat, ami. Ez különbözteti meg a többi forma-bejnokságtól és a széria-bajnokságoktól. Ha elérik azt, ami akarnak, hogy minden csapat egyenlő eséllyel indul, a többi nagy is itt fogja hagyni a versenyt, és akkor lesz egy mezőnnyi "kis csapat", meg egy F1-nek nevezett valami, aminek már semmi köze nem lesz az igazi F1-hez...

De ne legyen igazam...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8931) JColee válasza TESCO-Zsömle (#8930) üzenetére


JColee
őstag

A Renault fél lábbal már kint van :(

[ Szerkesztve ]

(#8932) madstunt válasza TESCO-Zsömle (#8930) üzenetére


madstunt
addikt

Úgy értettem teljesítményben tartanak ott ahol,az persze nem kérdés miért vannak a mezőnyben

(#8933) TESCO-Zsömle válasza madstunt (#8932) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem is azért írtam, csak amolyan eszmefuttatás volt.

Nem tudom mi lessz így a Forma1-ből. Már most sem igazán Forma1, csak a neve az...

Vajon az utolsó gyári csapat kiugrása után alakít-e valaki bajnokságot a régi F1 mintájára?

Volna-e rá kereslet? Vagy csak én látom, mekkorát bukhat ezzel az FIA?

Az a baj, hogy akármit is húznak meg, sehogy se jó... Ebből már nem tudnak jól kijönni...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8934) Nowhereman válasza TESCO-Zsömle (#8933) üzenetére


Nowhereman
őstag

Nem kell megijedni. A F1 megszűnik aszfalthoz ragadt űrtechnika lenni. Szimplán egy F2+ sorozattá züllik le, hogy olcsóbban meglegyenek a cirkuszhoz a bohócok. Viszont ettől még tovább fognak emelkedni a jogdíjak - csakhogy duplán hízzon a profit.
Az újoncok mögé pedig már felsorakozott egy-egy komolyabb pénzügyi csoport, úgyhogy azok is fel fognak zárkózni, mint a Force India. Szerintem az év végére az az 5 mp-es hátrány 2-3 körülire fog olvadni...
A FIA meg bár totál inkompetens(Manor, Campos, USF1 - a kiválasztottak közül melyik névvel is találkozunk most a rajtrácson?) továbbra is élvezni fogja a hatalmát.

Utánam a kondenzcsik!

(#8935) D@ni88


D@ni88
addikt

Hát ha a Renualt ki is megy, marad a Ferrari, esetleg a Merci, és 1-2 éven belül a Mclaren is teljes gyári csapattá válhat. Merci is kiszállhat, de akkor is ott van a Ferrari és a Mclaren.
csak akkor már nem lesz renualt motor se... és lassan jöhetnek a kávédaráló autók

[ Szerkesztve ]

(#8936) TESCO-Zsömle válasza Nowhereman (#8934) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Bízom benne, hogy valami külföldi mágnás meglátja a lehetőséget, és kitölti a keletkezett űrt...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8937) venember83 válasza Nowhereman (#8934) üzenetére


venember83
nagyúr

Befektetői csoportok vették át a nagyobb angol futballklubokat is, meg lehet nézni, hogy ezek most mekkora adóssággal rendelkeznek a bankok felé...

(#8938) #70869248 válasza Peat;) (#8929) üzenetére


#70869248
törölt tag

Webber-t én nem mondanám agresszívnek, ő nem annyira a támadásban jeleskedik, inkább a védekezésben.
Mondjuk én őt mint Mercis arcot ismertem meg még a HunRing-s GT-R futamról, meg persze a röpködő CLK-k Le Mans-ról, az egyik pont vele repült el :D

Pault Stoddart-t azért nem kedvelem, mert hihetetlen milyen kőkemény szerződést íratott alá Baumgartner-rel...az most mindegy, hogy kinek mi a véleménye Zsoltról, valami brutális terhet rakott a versenyzőre és anyagilag leszedte ahogy lehet.
A kis Piquet-t is hasonlóra panaszkodott Briatore kapcsán....és nekem ez nem jön be.

(#8939) -Mike- válasza #70869248 (#8938) üzenetére


-Mike-
addikt

'Welcome to the Piranha Club!' (Ron Dennis)

(#8940) wildrain válasza #70869248 (#8938) üzenetére


wildrain
addikt

Nekem úgy rémlik, ötmilliót kért tőle, ami szerintem nem sok, figyelembe véve, hogy nulla marketingértékkel és legfeljebb közepes tehetséggel büszkélkedhetett. Ehhez képest Petrov most jóval többért kapta meg az ülést, és még az is lehet, hogy jó versenyző.

Ettől függetlenül Stoddartot én is utálom, mert állandóan keverte a szart, a legkisebb csapatként folyton az események középpontjában kellett lennie, és pl. ő volt az egyik oka annak, hogy akkoriban semmi egyetértés nem volt a csapatok között.

(#8941) Nowhereman válasza venember83 (#8937) üzenetére


Nowhereman
őstag

Viszont a foci színvonala nem zuhant a mienkkel ellentétben. Az majd akkor fog, mikor majd az adósság eléri a kritikus tömeget. És mivel egész nemzetgazdaságokat menedzselnek ilyen ámokfutó módon, nem is merem remélni, hogy a F1-et elkerülje az ilyesmi.

Utánam a kondenzcsik!

(#8942) hunnylander


hunnylander
őstag

Közérdekű közlemény: Ha valaki F1-es menedzserjátékot akar játszani. Nem időigényes, pofon egyszerű és összefügg a valós F1-es eredményekkel. Szűk egy hét van még úgy jelentkezni, hogy az első futammal is profitálhassatok. Később is lehet, csak az egy kis hendikep.

Mercedes GP: a madarak azt csiripelik, hogy a Rockinghamben tesztelt új aerocsomag 0,8 másodpercet hoz. Ha ez igaz, a Mercedes élcsapatként kezdi a szezont.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#8943) #70869248 válasza wildrain (#8940) üzenetére


#70869248
törölt tag

hááát én jóval többről tudok, és még elég hajmeresztő részletekről, mint pl. a full anyagi felelőségvállalás, de ebben semmilyen vita nem lesz a részemről mert ez sehol nincs leírva.
:(
Akkoriban az az autó szvsz reklámfelületként és megszerezhető ülésként volt inkább néven nevezhető mint versenyautóként. Élt szebb napokat is a csapat.
Petrov milliói pedig őt elvileg egy középmezőnybe kategórizálható kocsiba jutatták.
De azért nagy különbség nincs a két dolog között nálam, cáfoljanak rám Petrov-k és a Reanult.

(#8944) Nowhereman válasza #70869248 (#8938) üzenetére


Nowhereman
őstag

Minden relatív. Ha Hunnylander az Internet Explorer különböző verzióival vetette volna össze a Firefoxot, akkor két oldalon keresztül áradozott volna róla, hogy mi közben csak bólogattunk volna rendesen. Webber Vettelhez képest még egy őrjöngő pitbull...
Stodart pedig amellett, hogy sokkal jobban rákényszerült a lenyúlásra, tartotta magát a szerződés ráeső részéhez - tegyük hozzá sokak nem jeleskednek benne - és nem cseszett ki a direkt a pilótáival.
#8939
Összefogás? Ami után a fél arcpír nélkül brigád kihátrál?

Utánam a kondenzcsik!

(#8945) hunnylander válasza Nowhereman (#8944) üzenetére


hunnylander
őstag

A 3.6 egész jó lett, nem váltottam más böngészőre. A szokás hatalom. :)

www.HunnyF1.com

(#8946) TESCO-Zsömle válasza hunnylander (#8942) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Kérdés, hogy milyen visszhangja lesz a csomagnak. Nem véletlen, hogy Bahrein elött nem jelentek meg nyilvánosan vele, bár valahol olvastma, hogy minden lépésnél rákérdeztek az FIA aktuális felelősénél, nehogy baj legyen...

Majd elválik. Brawn-t nem kell félteni, ha van miből, ő felépíti a várat. Schumival pedig egy pirosat már felépítettek közösen. Ha hozzák a formájukat, Rosberg megcsinálta a szerencséjét, mikor oda igazolt.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#8947) P00By válasza hunnylander (#8942) üzenetére


P00By
nagyúr

Várom a hétvégét. Ha igaz, akkor ez brutális gyorsulás!

(#8948) Oliverda válasza hunnylander (#8942) üzenetére


Oliverda
félisten

Gondolom még pár nagyobb csapat is felpakol még az autóra ezt-azt a hétvégére.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8949) hunnylander válasza Oliverda (#8948) üzenetére


hunnylander
őstag

Ami elmondható, hogy egy 'rendes' csapat tizedeket fejlődik 'futamról-futamra', akkor is, ha semmi jelentőset nem tesznek az autóra. A barcelonai teszt és az első nagydíj között van két hét, a trendet rávonatkoztathatjuk erre. Pusztán az adatok elemzésével és a friss autók kiismerésével is gyorsulni fog önmagához képest egy a munkáját profin végző csapat.

De sem a Red Bull-nál, sem a Ferrarinál, sem a McLarennél nem tudok jelentős bahreini csomagról. Hellyel-közzel mind ezen csomagjaikat próbálgatták Barcelonában. Ha a Mercedes új csomagja működik, ahogy kell, többet kellene fejlődniük, mint a rivális csapatoknak. Attól függően, hogy mennyire lehettek lemaradva Barcelonában, akár egyértelműen az élre is ugorhatnak.

www.HunnyF1.com

(#8950) SzalaiG válasza hunnylander (#8949) üzenetére


SzalaiG
addikt

Úgy legyen, mert Schumi győzelemmel való visszatérése lenne stílszerű. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.