Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7051) P00By


P00By
nagyúr

Két új képe A TR-ról: [link], [link]

(#7052) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ezen az oldalon jól lehet követni a tesztet: [link]

Renault R30, avagy a bálna: [link]

mod: Buemi 1:26.3

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7053) hunnylander válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére


hunnylander
őstag

Buemi 1:26.395

www.HunnyF1.com

(#7054) Oliverda válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére


Oliverda
félisten

Akkor a tegnap bemutatott autó mégis az R30 volt már...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7055) FuckeR19 válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére


FuckeR19
senior tag

Azért van ott 1-2 fotós hogy lekapják a diffúzorokat ahogy látom :DDD

hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod

(#7056) hunnylander válasza Oliverda (#7054) üzenetére


hunnylander
őstag

És a közölt adatok alapján 25 cm-rel hosszabb az R29-nél.

www.HunnyF1.com

(#7057) D@ni88


D@ni88
addikt

P. de la Rosa 1:17.148

(#7058) hunnylander válasza D@ni88 (#7057) üzenetére


hunnylander
őstag

Pedro 1:16.531

www.HunnyF1.com

(#7059) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

1. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.898 9 pit
2. G. Paffett McLaren MP4-25 1:17.343 +2.445 3 pit
3. R. Kubica Renault R30 1:18.304 +3.406 4 pit
4. R. Barrichello Williams FW32 1:18.328 +3.430 8 pit
5. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:26.395 +11.497 5 pit

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7060) tibi666


tibi666
senior tag

mi számít majd jó körnek?

(#7061) #70869248 válasza Integra (#7035) üzenetére


#70869248
törölt tag

komolytalan ez a hátsó szárny...én spec. képtelen vagyok megbarátkozni ezekkel az autókkal.
bírok minden célgépet, és persze egy versenyautót nem lehet utálni, de ...nem tud tetszeni.

Brawn biztos hogy jó gépet csinál, és ez a hátsó motorborítás pl. nem hinném hogy végleges.
...de legalább a dísztárcsák lekerültek...ezért egy kicsit hálás vagyok.
De nem gáz,...majd ha jó kocsikat akarok látni nézem a Superleague-t :)

(#7062) Oliverda válasza Motion_Blur (#7059) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez aztán a magas orr. :D

Motion: Ezek az idők honnan vannak?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7063) D@ni88 válasza Oliverda (#7062) üzenetére


D@ni88
addikt

szerk

[ Szerkesztve ]

(#7064) laci666 válasza Oliverda (#7062) üzenetére


laci666
senior tag

Innen

ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth

(#7065) Frenky89 válasza D@ni88 (#7063) üzenetére


Frenky89
őstag

vagy [link]

mod: :P

[ Szerkesztve ]

(#7066) Integra válasza #70869248 (#7061) üzenetére


Integra
titán

ezeket mintha baltával faragták volna, na de tényleg mindegy, berni sok pénzt keres, a többi meg levan szarva.
szóval kíváncsian figyelem én is az usa beli történéseket:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#7067) Oliverda


Oliverda
félisten

Kössz

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7068) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Azért szép ez a Ferrari [link] :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7069) blokad válasza Motion_Blur (#7068) üzenetére


blokad
senior tag

Lassan több benne a fehér, mint a piros

(#7070) grovani


grovani
csendes tag

1. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.359 6 pit
2. F. Massa Ferrari F10 1:14.496 +0.137 6 pit
3. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.898 +0.539 9 pit
4. R. Kubica Renault R30 1:18.304 +3.945 4 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:18.328 +3.969 8 pit
6. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:26.395 +12.036 5 pit

Végre egy Ferrari 2. idö. Remélem idén nem olyan autó lesz mint a tavalyi:S

..a lehetetlen csupán csak egy szó...

(#7071) tibi666 válasza Motion_Blur (#7068) üzenetére


tibi666
senior tag

egy normális hátsó szárnnyal az lehetne.

(#7072) #70869248 válasza tibi666 (#7060) üzenetére


#70869248
törölt tag

1:12 körül sztem.
Attól függ mennyire hegyeznek ide...de ezeknek az autóknak slick-n 1:12-t kell menni, ha jó minden.

szerk, de a legjobb idő itt még bordás gumin, de 2007-s aero-val 1:11.6

[ Szerkesztve ]

(#7073) D@ni88 válasza grovani (#7070) üzenetére


D@ni88
addikt

hát jólvan, de ez még közel sem időmérő idő, meg nem jók a körülmények se...
felgumizva sincs még, hideg is van, kocsikat se ismerik. majd az utolsó tesztek majd valamennyire tisztább képet adnak

(#7074) FuckeR19 válasza D@ni88 (#7073) üzenetére


FuckeR19
senior tag

Ezekből az időkből semmire se lehet következtetni.

Motion_Blur: Gyönyörű :DD

blokad Nem volt mindig csont vörös a Ferrari. [link] [link]

hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod

(#7075) Oliverda


Oliverda
félisten

A diffúzorokról még nincs fotó?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7076) Motion_Blur válasza Oliverda (#7075) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Renault diffúzor [link]

Pályacsúcs: 1 m 08.540sec (unofficial)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7077) grovani


grovani
csendes tag

Torro Rosso diffuzor

Még talán látszodik itt a Williamsé is

:)

..a lehetetlen csupán csak egy szó...

(#7078) #70869248 válasza grovani (#7077) üzenetére


#70869248
törölt tag

A 'poén' az hogy ha a lámpa alatt és a diffúzor teteje közt áramlik a levegő akkor ez nem diffúzor, hanem egy alacsonyan elhelyezett hátsó szárny.
Ez diffúzor. kiváncsi leszek mi lesz.

(#7079) FuckeR19 válasza #70869248 (#7078) üzenetére


FuckeR19
senior tag

Kérvényezem FIA-nak hogy ne nevezzék többet diffúzornak :DDD

hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod

(#7080) #70869248 válasza FuckeR19 (#7079) üzenetére


#70869248
törölt tag

Akkor meg kellene magyarázniuk hogy tavaly miért engedték..
Mindenesetre a csatornákat le kellene zárni ami rá vezeti a diffúzorra a levegőt és nem alá.

(#7081) Oliverda


Oliverda
félisten

[link]

Látom nem csak nekem ugrott be elsőre az A1GP-s autók beömlője. :D

Baromi hülyén néz ki szvsz.

[link] :Y

Milyen kicsi a McLaren oldalsó beömlője.

Esse' rossz. :D

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7082) hunnylander válasza #70869248 (#7078) üzenetére


hunnylander
őstag

Az csak egy hagyományos diffúzor. Az F1-ben már triplák-quadrók vannak.

A trükk az, hogy a felső deckek is ugyanazt csinálják, mint az alap diffúzorfelület, ugyanis lyukak vannak a padlólemezen. A felső csatornák is az autó alól áramoltatják a levegőt, csökkentve ezáltal a légnyomást, növelve az autótesten keletkező leszorítóerőt.

www.HunnyF1.com

(#7083) Motion_Blur válasza Oliverda (#7081) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nagyon ronda lett ez a McLaren [link] :(

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7084) Oliverda válasza Motion_Blur (#7083) üzenetére


Oliverda
félisten

Ebből a szögből a magas orr miatt nem túl előnyös (akárcsak a Sauber) de amúgy szerintem jól néz ki. Különösen oldalról. :K

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7085) FuckeR19 válasza Motion_Blur (#7083) üzenetére


FuckeR19
senior tag

A króm miatt tükröződik néha ez sem a legelőnyösebb

hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod

(#7086) #70869248 válasza hunnylander (#7082) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez már nem diffúzor, ha levegőt vezetnek rá akkor az szárny..mindegy hogy az autó aljáról vagy közepéről, vagy tetejéről vezetik rá.
A diffúzor évtizedek óta létezik,sok-sok versenysorozatban...gyakorlatilag az összes nagysebességű autóversenysportban..LMS..stb.
és az F1 nem találta újra fel..pláne nem egyszerre a Toyota, a Brawn meg mittomén. Egyszerűen csak van egy kiskapu hagyva az FIA szabálykönyvben és most ez így is használható.
Most piszok nagy a jelentősége mert a hátsó szárnyak le lettek szabályozva, nagy aero csökkenést eredményezve, ezáltal itt nagyot lehet nyerni...jó csatornákkal..stb.
De ez nem Kolombusz tojása.

(#7087) FuckeR19 válasza #70869248 (#7086) üzenetére


FuckeR19
senior tag

2009 előtt ez tilos volt vagy nem fektettek ekkora hangsúlyt rá?

hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod

(#7088) Oliverda


Oliverda
félisten

Mercedes GP

R30 - Érdekes az a hátsószárny meg a felfogatása.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7089) hunnylander válasza #70869248 (#7086) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem rá vezetik, hanem ezek csatornák, ők maguk vezetik a levegőt, de nem felülről, hanem az autó alja alól. Diffúzor felületek. Szárnynak csak pl. a 3. deck felső felületét nevezheted, ha bele tud harapni a levegőbe, de a belső felület már diffúzor funkciót végez.

www.HunnyF1.com

(#7090) #70869248 válasza FuckeR19 (#7087) üzenetére


#70869248
törölt tag

Régen is fontos volt, de 2009-re módosította az FIA a diffúzorra vonatkozó szabályokat, a belépési méretét és a magasságát is.
Ez mind azért mert a hátsó szárnyakat csökkentették....mindenféle rissz-rossz vizsgálatokkal kiderítették, hogy a hátsó szárny keltette légáramlatok sokkal jobban gátolják a hátsó vezetőt az előzési pozícióba kerülésben, mint a diffúzor alól kilépő levegő.

A mindeféle 'rissz-rossz' meg azért mert a superleague-ban (és sok más Formula sorozatban) pl. ahol asszem a 2005-s F1-s autó kasztnija fut, nem probléma az előzés.

[ Szerkesztve ]

(#7091) Oliverda


Oliverda
félisten

FW32

Oldalán a Williams Hybrid Power "reklám"

...és ha már Williams:

Rubens Barrichello: Nem vagyok egy ballábas fékező

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7092) #70869248 válasza hunnylander (#7089) üzenetére


#70869248
törölt tag

Mondom, mindegy hogy honnan vezetik rá, alulról vagy felülről. Erről már egyszer dumáltuk, nem is akarom újra elővenni, az emeletes diffúzorok szárnyként funkcionáltak (és persze diffúzorként is mielőtt valaki félreértené, mert akarja).
Ez most szimpla, mert betíltották az emeletest, de ha légáramlatott engednek a diffúzorRA, nem pedig alá, akkor uott vagyunk.

(#7093) hunnylander válasza #70869248 (#7092) üzenetére


hunnylander
őstag

Be se tiltották a többszintes diffúzorokat. Majd jövőre.

www.HunnyF1.com

(#7094) Sherman válasza Oliverda (#7091) üzenetére


Sherman
tag

Eddig azt hittem mindenki bal lábbal fékez, mert nincs hely másra.
Érdekes, egy videót megnéznék róla, hogyan szteppel az öreg a pedálokon :)

[ Szerkesztve ]

(#7095) #70869248 válasza hunnylander (#7093) üzenetére


#70869248
törölt tag

?
Nem tíltották be de igen? vagy most ezt hogy érted?

(#7096) Oliverda válasza #70869248 (#7095) üzenetére


Oliverda
félisten

NEM tiltották be tehát idén még lehet használni. Jövőre már nem lehet. Ezt írta ő is.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7097) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

McLaren:

alap kép: [link]

mod: De la Rosa: 1m13.247s

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#7098) #70869248 válasza Oliverda (#7096) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem,..a dupla diffúzort betltották,..nem az időrendiség a fontos, hanem a felismerés.
Az hogy 2010-ben hozott döntés nem vonatkozik a 2010-s autókra, ez igen sok minden lehet...pl. a legnyílvánvalóbb: többen már a tavalyi év felétől a 2010-s autón dolgoznak, és a kifogás amivel a dupla diffúzor illették pont az volt, hogy az FIA nagy kötségcsökkentési zászlólengetése mellett, beleszaladtak a csapatok egy bitang költekezésbe, mert a diffúzor szabályok nem voltak pontosak. (holott Brawn már 2008-ban megmondta).

[ Szerkesztve ]

(#7099) Oliverda válasza Motion_Blur (#7097) üzenetére


Oliverda
félisten

Triple? :D

b-type:

Idén, tehát 2010-ben még legális. Ez a szabály. Miért kell mindent bonyolítani és a végletekig kicsavarni...?

Amúgy a döntés még valamikor tavaly meghozták (mármint azzal kapcsolatban hogy 2010ben még legális lesz a használatuk) az pedig csak pár hete dőlt el (tehát már idén), hogy 2010-től már nem lehet majd használni őket.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7100) Motion_Blur válasza Oliverda (#7099) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Inkább quad :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.