Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
- Privát
- 2010-02-01 10:36:51
Motion_Blur
félisten
(#7053) hunnylander válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 10:38:01
hunnylander
őstag
Buemi 1:26.395
www.HunnyF1.com
(#7054) Oliverda válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 10:40:29
Oliverda
félisten
Akkor a tegnap bemutatott autó mégis az R30 volt már...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7055) FuckeR19 válasza Motion_Blur (#7052) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 10:40:57
FuckeR19
senior tag
Azért van ott 1-2 fotós hogy lekapják a diffúzorokat ahogy látom
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
(#7056) hunnylander válasza Oliverda (#7054) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 10:44:41
hunnylander
őstag
És a közölt adatok alapján 25 cm-rel hosszabb az R29-nél.
www.HunnyF1.com
(#7058) hunnylander válasza D@ni88 (#7057) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 11:01:31
hunnylander
őstag
Pedro 1:16.531
www.HunnyF1.com
- Privát
- 2010-02-01 11:01:53
Motion_Blur
félisten
1. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.898 9 pit
2. G. Paffett McLaren MP4-25 1:17.343 +2.445 3 pit
3. R. Kubica Renault R30 1:18.304 +3.406 4 pit
4. R. Barrichello Williams FW32 1:18.328 +3.430 8 pit
5. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:26.395 +11.497 5 pit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#70869248
törölt tag
komolytalan ez a hátsó szárny...én spec. képtelen vagyok megbarátkozni ezekkel az autókkal.
bírok minden célgépet, és persze egy versenyautót nem lehet utálni, de ...nem tud tetszeni.
Brawn biztos hogy jó gépet csinál, és ez a hátsó motorborítás pl. nem hinném hogy végleges.
...de legalább a dísztárcsák lekerültek...ezért egy kicsit hálás vagyok.
De nem gáz,...majd ha jó kocsikat akarok látni nézem a Superleague-t
(#7062) Oliverda válasza Motion_Blur (#7059) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 11:04:11
Oliverda
félisten
Motion: Ezek az idők honnan vannak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
D@ni88
addikt
szerk
[ Szerkesztve ]
laci666
senior tag
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
Frenky89
őstag
Integra
titán
ezeket mintha baltával faragták volna, na de tényleg mindegy, berni sok pénzt keres, a többi meg levan szarva.
szóval kíváncsian figyelem én is az usa beli történéseket
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Oliverda
félisten
Kössz
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
- Privát
- 2010-02-01 11:08:57
Motion_Blur
félisten
Azért szép ez a Ferrari [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#7069) blokad válasza Motion_Blur (#7068) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 11:09:48
blokad
senior tag
Lassan több benne a fehér, mint a piros
grovani
csendes tag
1. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.359 6 pit
2. F. Massa Ferrari F10 1:14.496 +0.137 6 pit
3. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.898 +0.539 9 pit
4. R. Kubica Renault R30 1:18.304 +3.945 4 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:18.328 +3.969 8 pit
6. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:26.395 +12.036 5 pit
Végre egy Ferrari 2. idö. Remélem idén nem olyan autó lesz mint a tavalyi:S
..a lehetetlen csupán csak egy szó...
(#7071) tibi666 válasza Motion_Blur (#7068) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 11:12:48
tibi666
senior tag
egy normális hátsó szárnnyal az lehetne.
#70869248
törölt tag
1:12 körül sztem.
Attól függ mennyire hegyeznek ide...de ezeknek az autóknak slick-n 1:12-t kell menni, ha jó minden.
szerk, de a legjobb idő itt még bordás gumin, de 2007-s aero-val 1:11.6
[ Szerkesztve ]
D@ni88
addikt
hát jólvan, de ez még közel sem időmérő idő, meg nem jók a körülmények se...
felgumizva sincs még, hideg is van, kocsikat se ismerik. majd az utolsó tesztek majd valamennyire tisztább képet adnak
FuckeR19
senior tag
Oliverda
félisten
A diffúzorokról még nincs fotó?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7076) Motion_Blur válasza Oliverda (#7075) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 11:27:41
Motion_Blur
félisten
Renault diffúzor [link]
Pályacsúcs: 1 m 08.540sec (unofficial)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
grovani
csendes tag
#70869248
törölt tag
A 'poén' az hogy ha a lámpa alatt és a diffúzor teteje közt áramlik a levegő akkor ez nem diffúzor, hanem egy alacsonyan elhelyezett hátsó szárny.
Ez diffúzor. kiváncsi leszek mi lesz.
FuckeR19
senior tag
Kérvényezem FIA-nak hogy ne nevezzék többet diffúzornak
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
#70869248
törölt tag
Akkor meg kellene magyarázniuk hogy tavaly miért engedték..
Mindenesetre a csatornákat le kellene zárni ami rá vezeti a diffúzorra a levegőt és nem alá.
Oliverda
félisten
(#7082) hunnylander válasza #70869248 (#7078) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:29:08
hunnylander
őstag
Az csak egy hagyományos diffúzor. Az F1-ben már triplák-quadrók vannak.
A trükk az, hogy a felső deckek is ugyanazt csinálják, mint az alap diffúzorfelület, ugyanis lyukak vannak a padlólemezen. A felső csatornák is az autó alól áramoltatják a levegőt, csökkentve ezáltal a légnyomást, növelve az autótesten keletkező leszorítóerőt.
www.HunnyF1.com
(#7083) Motion_Blur válasza Oliverda (#7081) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:32:28
Motion_Blur
félisten
Nagyon ronda lett ez a McLaren [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#7084) Oliverda válasza Motion_Blur (#7083) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:34:54
Oliverda
félisten
Ebből a szögből a magas orr miatt nem túl előnyös (akárcsak a Sauber) de amúgy szerintem jól néz ki. Különösen oldalról.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7085) FuckeR19 válasza Motion_Blur (#7083) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:36:05
FuckeR19
senior tag
A króm miatt tükröződik néha ez sem a legelőnyösebb
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
(#7086) #70869248 válasza hunnylander (#7082) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:38:45
#70869248
törölt tag
Ez már nem diffúzor, ha levegőt vezetnek rá akkor az szárny..mindegy hogy az autó aljáról vagy közepéről, vagy tetejéről vezetik rá.
A diffúzor évtizedek óta létezik,sok-sok versenysorozatban...gyakorlatilag az összes nagysebességű autóversenysportban..LMS..stb.
és az F1 nem találta újra fel..pláne nem egyszerre a Toyota, a Brawn meg mittomén. Egyszerűen csak van egy kiskapu hagyva az FIA szabálykönyvben és most ez így is használható.
Most piszok nagy a jelentősége mert a hátsó szárnyak le lettek szabályozva, nagy aero csökkenést eredményezve, ezáltal itt nagyot lehet nyerni...jó csatornákkal..stb.
De ez nem Kolombusz tojása.
FuckeR19
senior tag
2009 előtt ez tilos volt vagy nem fektettek ekkora hangsúlyt rá?
hirdetéseim: tiny.cc/prohardver -------és------- tiny.cc/aprod
Oliverda
félisten
R30 - Érdekes az a hátsószárny meg a felfogatása.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7089) hunnylander válasza #70869248 (#7086) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 12:50:33
hunnylander
őstag
Nem rá vezetik, hanem ezek csatornák, ők maguk vezetik a levegőt, de nem felülről, hanem az autó alja alól. Diffúzor felületek. Szárnynak csak pl. a 3. deck felső felületét nevezheted, ha bele tud harapni a levegőbe, de a belső felület már diffúzor funkciót végez.
www.HunnyF1.com
#70869248
törölt tag
Régen is fontos volt, de 2009-re módosította az FIA a diffúzorra vonatkozó szabályokat, a belépési méretét és a magasságát is.
Ez mind azért mert a hátsó szárnyakat csökkentették....mindenféle rissz-rossz vizsgálatokkal kiderítették, hogy a hátsó szárny keltette légáramlatok sokkal jobban gátolják a hátsó vezetőt az előzési pozícióba kerülésben, mint a diffúzor alól kilépő levegő.
A mindeféle 'rissz-rossz' meg azért mert a superleague-ban (és sok más Formula sorozatban) pl. ahol asszem a 2005-s F1-s autó kasztnija fut, nem probléma az előzés.
[ Szerkesztve ]
Oliverda
félisten
Oldalán a Williams Hybrid Power "reklám"
...és ha már Williams:
Rubens Barrichello: Nem vagyok egy ballábas fékező
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7092) #70869248 válasza hunnylander (#7089) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 13:07:56
#70869248
törölt tag
Mondom, mindegy hogy honnan vezetik rá, alulról vagy felülről. Erről már egyszer dumáltuk, nem is akarom újra elővenni, az emeletes diffúzorok szárnyként funkcionáltak (és persze diffúzorként is mielőtt valaki félreértené, mert akarja).
Ez most szimpla, mert betíltották az emeletest, de ha légáramlatott engednek a diffúzorRA, nem pedig alá, akkor uott vagyunk.
(#7093) hunnylander válasza #70869248 (#7092) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 13:10:12
hunnylander
őstag
Be se tiltották a többszintes diffúzorokat. Majd jövőre.
www.HunnyF1.com
Sherman
tag
Eddig azt hittem mindenki bal lábbal fékez, mert nincs hely másra.
Érdekes, egy videót megnéznék róla, hogyan szteppel az öreg a pedálokon
[ Szerkesztve ]
(#7095) #70869248 válasza hunnylander (#7093) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 13:15:17
#70869248
törölt tag
?
Nem tíltották be de igen? vagy most ezt hogy érted?
Oliverda
félisten
NEM tiltották be tehát idén még lehet használni. Jövőre már nem lehet. Ezt írta ő is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
- Privát
- 2010-02-01 13:26:03
Motion_Blur
félisten
McLaren:
alap kép: [link]
mod: De la Rosa: 1m13.247s
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#70869248
törölt tag
Nem,..a dupla diffúzort betltották,..nem az időrendiség a fontos, hanem a felismerés.
Az hogy 2010-ben hozott döntés nem vonatkozik a 2010-s autókra, ez igen sok minden lehet...pl. a legnyílvánvalóbb: többen már a tavalyi év felétől a 2010-s autón dolgoznak, és a kifogás amivel a dupla diffúzor illették pont az volt, hogy az FIA nagy kötségcsökkentési zászlólengetése mellett, beleszaladtak a csapatok egy bitang költekezésbe, mert a diffúzor szabályok nem voltak pontosak. (holott Brawn már 2008-ban megmondta).
[ Szerkesztve ]
(#7099) Oliverda válasza Motion_Blur (#7097) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 13:33:37
Oliverda
félisten
Triple?
b-type:
Idén, tehát 2010-ben még legális. Ez a szabály. Miért kell mindent bonyolítani és a végletekig kicsavarni...?
Amúgy a döntés még valamikor tavaly meghozták (mármint azzal kapcsolatban hogy 2010ben még legális lesz a használatuk) az pedig csak pár hete dőlt el (tehát már idén), hogy 2010-től már nem lehet majd használni őket.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#7100) Motion_Blur válasza Oliverda (#7099) üzenetére
- Privát
- 2010-02-01 13:44:25
Motion_Blur
félisten
Inkább quad
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section