- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerDzsó
tag
válasz Lacko32 #30634 üzenetére
Benzines S-Max-ból nincs valami nagy kínálat.
2010-ig volt 2.0 szívó 145 le (bizonyos km után elkezdheti enni az olajat, ilyenkor gyűrűzni kell, ha jól tudom, ami nem egy túl olcsó tétel), 2.3 szívó 161 le (Mazda motor, ritka, mint a fehér holló) és 2.5t 200 le (5 hengeres, Volvo motor).
2010-től maradt a 2.0 szívó, lett egy 1.6 160 le és 2.0 203 le, 240 le ecoboost. Az 1.6 szerintem felejtős, a 2.0-ról nem tudok nyilatkozni.
2010-ig az automataváltók a megbízhatóbb Aisin-t kapták, 2010 után csak a 2.2 TDCi kapott Aisin-t, a többi PowerShift-et, ahol nem ritka a milliós tételű váltófelújítás.Szerény véleményem szerint a dízelekkel nincs baj, a 2.0 TDCi és a 2.2 TDCi is PSA, egy kiforrott, megbízható konstrukció.
Ha bővebb információt szeretnél S-Max vonalon bátran ajánlom ezt a Facebook csoportot (remélem nem minősül hirdetésnek).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest