- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gerner1
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
RCH663
aktív tag
válasz
hhelikopter #8636 üzenetére
Hi!
UAC ki van lőve admin vagy, és adminként futtatod? Win7-ugye?
Van kézi telepítés, meg readme, ott is le van írva mit hova másolj, csak csinálj előtte backupot hogy vissza tudd állítani.
Ha nem írod be az fsx.cfg-be hogy
[GRAPHICS]
ALLOW_SHADER_30=1akkor nagyon fura dolgok jelenkeznek már a gép választásnál. Pl a cessna kereke a tetjén lesz, a vízszintes vezérsík meg egészen máshol mint ahol normális, és valahogy textúrák sem valami acélosan mutatkoznak.
Fsx cfg legfontosabb dolgok /előtte back up, ha elveszted a fonalat, és a dolgok negyvenedik restart után is csak rosszabbak lesznek, akkor vissza az elejére, a sorok végén mint itt / jellel fűzhetsz kommentet magadnak.
Mielőtt szerkeszted, tördeld meg a cfg-t. az egyes szakaszok közzé üss egy sort, hogy könyebb legyen a dolgokat megtalálni, az egészben tájékozódni.
[BufferPools]
UsePools=1
PoolSize=1000000
RejectThreshold=126976Olvass utána kicsit nálad mi működik, ha szaggat vele, akkor UsePools=0 de hagyd bent, vagy üss a sorok elé // akkor átugorja a cfg mint komentet.
[GRAPHICS]
ALLOW_SHADER_30=1
AC_SELF_SHADOW=0 /kikapcs, mer bugos, és megzabálja az fps-t
AIRCRAFT_REFLECTIONS=0 /kikapcs, mer bugos, és megzabálja az fps-t
AIRCRAFT_SHADOWS=1 /legyen a gépnek saját árnyéka a földön, maradhat,
COCKPIT_HIGH_LOD=1
D3D10=0 /!! kikapcs mert egy bug fícsör
EFFECTS_QUALITY=1
ForceFullScreenVSync=0 /fontos
ForceWindowedVSync=0 /fontos
GROUND_SHADOWS=0 /épületek, fák árnyéka... bugos, és frame zabáló
HIGHMEMFIX=1 /!!!!!!!!!! ha nincs, beírni!!! így nem futsz ki a videó memóriából, no meg használja is az fs
IMAGE_QUALITY=0
LANDING_LIGHTS=1
NUM_LIGHTS=8
See_Self=1
TEXTURE_MAX_LOAD=1024 /rex telepítésénél vedd figyelembe, hogy hiába raksz be 2048-as, vagy 4096-os HD felhőket, ha ez nincs átállítva, akkor csak 1024 amit használ. Ha ezt átállítod akkor ha fs-en belül slider-t állítasz akkor vissza megy 1024-re!!!!
TEXTURE_QUALITY=3
Text_Scroll=1
STALE_BUFFER_THRESHOLD=1024 / fontos!!! stabilabbá teszi a futást
SHADER_CACHE_PRIMED_10=1693500672
SHADER_CACHE_PRIMED=1693500672[Main]
DisablePreload=1 /az elején nem tölti be a default flightot, gyorsabb menu
FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.33 /lagg kisebb, mert ennyi ms-t használ a 3d drót váz számolására, a többiben az egyéb dolgokat intézi, nagy sceneriknél kisebb lagg, stabilabb fps[Display]
BLOOM_EFFECTS=0 /fps zabáló bug, nem használjukTEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400 /ez alapból 30, max 40, de ha slider az fs-en belül, akkor az megy vissza 30-ra. ORBX-hez állítólag 400-800 közötti érték a jó, pláne ha 2gb vram van. kisérletezni kell.
TextureMaxLoad=30 /ez a kívánt érték ma, de olvass utána mi lehet jobb neked
TransitionTime=4.000000
UPPER_FRAMERATE_LIMIT=0 /!! ha limit van, lagg van
WideViewAspect=True /16:9-hez, meg eyefintyhez be kell kapcsdolni!!! nagyobb lárómező, rendes zoom//[JOBSCHEDULER] ez nekem ki van tíltva, mert win-7 alatt alaból rendesen használja a 4 magot. A 14 esetében csak 3 magot használna, hogy egy magt megmaradjon a lemez műveletekre, meg egyebekre, de nálam nem hozott semmilyen pozitív eredményt, sőt...
//AffinityMask=14[TERRAIN]
AUTOGEN_DENSITY=5 /ez a max default, nyugottan nincs hatással különösebben az fps-re
DETAIL_TEXTURE=1
LOD_RADIUS=4.500000 /ez 2 gb mai vidi kártyán lehet 6.500000 nagyobb területen tölti be a tájat
MESH_COMPLEXITY=100
MESH_RESOLUTION=21
SWAP_WAIT_TIMEOUT=10
//TERRAIN_MAX_AUTOGEN_BUILDINGS_PER_CELL=2000 /kivettem ezeket, mert a hidelemmel ellentétben nem növeli az fst, viszont szarul néz ki, van aki leveszi ezeket 800-ra. Ati kártyán lehet segítség az AA problémák esetén, de 5770-en jobb a több teszteltem.
//TERRAIN_MAX_AUTOGEN_TREES_PER_CELL=2000 /u.a.
TEXTURE_RESOLUTION=28
WATER_EFFECTS=1 /próbálkozbi érdemes vele 7-10 fps-t tud rá elmatekozni ha 4-re vagy 5 re emeled. 2 eseténb fény fut a vizen, 3-nál rendes hullámzás, fény, 4 -nél tükröződnek a dolgok a vízben, 5 nél meg minden csilli villi tükröződik, meg hullámzik.[SCENERY]
DAWN_DUSK_SMOOTHING=1
IMAGE_COMPLEXITY=5
LENSFLARE=1 /Sp2 óta ez a nap effektus is, rex esetén kell, mert nem megy a nap efekt
MAX_ASYNC_BATCHING_JOBS=3 / fontos! hogy tudja etetni a proci a videó kártyát
SmallPartRejectRadius=4 / mekkora tárgyak ne látszanak pixelben megadva. Horizontról tönteti el a sok hullámzó apró pöttyöt, alapból 1, de 2 reálisabb képet, alacson AA esetén talán 4 legjobb, nekem ez vált be, ha nagyobb, akkor messzebről nem lesz futója a gépnek, meg nem látszik szemből a szárny meg egyebek, viszont növeli az fps-t (kevesebb pont kevesebb számolás) kísérletezni kell vele
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H87I-PLUS H87 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Asus ROG X13 Flow 2in1 Touch WUXGA 120Hz Ryzen9 5900HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 3050Ti Win11 Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, CW90
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest