Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz hhelikopter #8636 üzenetére

    Hi!

    UAC ki van lőve admin vagy, és adminként futtatod? Win7-ugye?

    Van kézi telepítés, meg readme, ott is le van írva mit hova másolj, csak csinálj előtte backupot hogy vissza tudd állítani.

    Ha nem írod be az fsx.cfg-be hogy

    [GRAPHICS]
    ALLOW_SHADER_30=1

    akkor nagyon fura dolgok jelenkeznek már a gép választásnál. Pl a cessna kereke a tetjén lesz, a vízszintes vezérsík meg egészen máshol mint ahol normális, és valahogy textúrák sem valami acélosan mutatkoznak. :U

    Fsx cfg legfontosabb dolgok /előtte back up, ha elveszted a fonalat, és a dolgok negyvenedik restart után is csak rosszabbak lesznek, akkor vissza az elejére, a sorok végén mint itt / jellel fűzhetsz kommentet magadnak.

    Mielőtt szerkeszted, tördeld meg a cfg-t. az egyes szakaszok közzé üss egy sort, hogy könyebb legyen a dolgokat megtalálni, az egészben tájékozódni.

    [BufferPools]
    UsePools=1
    PoolSize=1000000
    RejectThreshold=126976

    Olvass utána kicsit nálad mi működik, ha szaggat vele, akkor UsePools=0 de hagyd bent, vagy üss a sorok elé // akkor átugorja a cfg mint komentet.

    [GRAPHICS]
    ALLOW_SHADER_30=1
    AC_SELF_SHADOW=0 /kikapcs, mer bugos, és megzabálja az fps-t
    AIRCRAFT_REFLECTIONS=0 /kikapcs, mer bugos, és megzabálja az fps-t
    AIRCRAFT_SHADOWS=1 /legyen a gépnek saját árnyéka a földön, maradhat,
    COCKPIT_HIGH_LOD=1
    D3D10=0 /!! kikapcs mert egy bug fícsör
    EFFECTS_QUALITY=1
    ForceFullScreenVSync=0 /fontos
    ForceWindowedVSync=0 /fontos
    GROUND_SHADOWS=0 /épületek, fák árnyéka... bugos, és frame zabáló
    HIGHMEMFIX=1 /!!!!!!!!!! ha nincs, beírni!!! így nem futsz ki a videó memóriából, no meg használja is az fs :)
    IMAGE_QUALITY=0
    LANDING_LIGHTS=1
    NUM_LIGHTS=8
    See_Self=1
    TEXTURE_MAX_LOAD=1024 /rex telepítésénél vedd figyelembe, hogy hiába raksz be 2048-as, vagy 4096-os HD felhőket, ha ez nincs átállítva, akkor csak 1024 amit használ. Ha ezt átállítod akkor ha fs-en belül slider-t állítasz akkor vissza megy 1024-re!!!!
    TEXTURE_QUALITY=3
    Text_Scroll=1
    STALE_BUFFER_THRESHOLD=1024 / fontos!!! stabilabbá teszi a futást
    SHADER_CACHE_PRIMED_10=1693500672
    SHADER_CACHE_PRIMED=1693500672

    [Main]
    DisablePreload=1 /az elején nem tölti be a default flightot, gyorsabb menu
    FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.33 /lagg kisebb, mert ennyi ms-t használ a 3d drót váz számolására, a többiben az egyéb dolgokat intézi, nagy sceneriknél kisebb lagg, stabilabb fps

    [Display]
    BLOOM_EFFECTS=0 /fps zabáló bug, nem használjuk

    TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400 /ez alapból 30, max 40, de ha slider az fs-en belül, akkor az megy vissza 30-ra. ORBX-hez állítólag 400-800 közötti érték a jó, pláne ha 2gb vram van. kisérletezni kell.
    TextureMaxLoad=30 /ez a kívánt érték ma, de olvass utána mi lehet jobb neked
    TransitionTime=4.000000
    UPPER_FRAMERATE_LIMIT=0 /!! ha limit van, lagg van
    WideViewAspect=True /16:9-hez, meg eyefintyhez be kell kapcsdolni!!! nagyobb lárómező, rendes zoom

    //[JOBSCHEDULER] ez nekem ki van tíltva, mert win-7 alatt alaból rendesen használja a 4 magot. A 14 esetében csak 3 magot használna, hogy egy magt megmaradjon a lemez műveletekre, meg egyebekre, de nálam nem hozott semmilyen pozitív eredményt, sőt...
    //AffinityMask=14

    [TERRAIN]
    AUTOGEN_DENSITY=5 /ez a max default, nyugottan nincs hatással különösebben az fps-re
    DETAIL_TEXTURE=1
    LOD_RADIUS=4.500000 /ez 2 gb mai vidi kártyán lehet 6.500000 nagyobb területen tölti be a tájat
    MESH_COMPLEXITY=100
    MESH_RESOLUTION=21
    SWAP_WAIT_TIMEOUT=10
    //TERRAIN_MAX_AUTOGEN_BUILDINGS_PER_CELL=2000 /kivettem ezeket, mert a hidelemmel ellentétben nem növeli az fst, viszont szarul néz ki, van aki leveszi ezeket 800-ra. Ati kártyán lehet segítség az AA problémák esetén, de 5770-en jobb a több teszteltem.
    //TERRAIN_MAX_AUTOGEN_TREES_PER_CELL=2000 /u.a.
    TEXTURE_RESOLUTION=28
    WATER_EFFECTS=1 /próbálkozbi érdemes vele 7-10 fps-t tud rá elmatekozni ha 4-re vagy 5 re emeled. 2 eseténb fény fut a vizen, 3-nál rendes hullámzás, fény, 4 -nél tükröződnek a dolgok a vízben, 5 nél meg minden csilli villi tükröződik, meg hullámzik.

    [SCENERY]
    DAWN_DUSK_SMOOTHING=1
    IMAGE_COMPLEXITY=5
    LENSFLARE=1 /Sp2 óta ez a nap effektus is, rex esetén kell, mert nem megy a nap efekt
    MAX_ASYNC_BATCHING_JOBS=3 / fontos! hogy tudja etetni a proci a videó kártyát
    SmallPartRejectRadius=4 / mekkora tárgyak ne látszanak pixelben megadva. Horizontról tönteti el a sok hullámzó apró pöttyöt, alapból 1, de 2 reálisabb képet, alacson AA esetén talán 4 legjobb, nekem ez vált be, ha nagyobb, akkor messzebről nem lesz futója a gépnek, meg nem látszik szemből a szárny meg egyebek, viszont növeli az fps-t (kevesebb pont kevesebb számolás) kísérletezni kell vele

Új hozzászólás Aktív témák