Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6351) Korcsii válasza Geryson (#6350) üzenetére


Korcsii
őstag

:) 15 napon belül repülnöm kell a BAV miatt mindenképp... de valami rövid út lesz... a videózást egyelőre elnapolom, inkább más függőben lévő projektet fejezek be, ha ráérek.. annak legalább több értelme is van :) nem mintha videózgatni ne lenne jó...

más: [link] rögtön Gizmo94 és az ő ferihegyi AAL (767-ese?) jutott eszembe :DDD

[ Szerkesztve ]

(#6352) Bundee69


Bundee69
tag

A PMDG féle 737NGX-ről két új kép aki még nem látta: [link] [link]

(#6353) AirBooms válasza haky (#6346) üzenetére


AirBooms
addikt

A GTX460 frankó VGA, s az ára is remek - csak éppen az a gond vele (saját tapasztalat), hogy az nHancer egyelőre nem kezeli a 2xx drivereket, így FS9 alá (de lehet, hogy FSX alá sem) nem lehet beállítani a megfelelő AA-t. A 2.5.9-es nHancer ugyanis még csak az 1xx drivereket kezeli, de állítólag már csinálják a 2.6.0-át. Csakhogy ezt már elég régóta ígérgetik...
Amúgy ha van valakinek tapasztalata az újabb, 2xx nVidia driverekkel (főleg FS9-cel), azt szívesen venném!

Köszi!

(#6354) Geryson válasza Bundee69 (#6352) üzenetére


Geryson
addikt

Én még nem láttam, de valahogy olyan rettentően nem vagyok elájulva tőlük... :(

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6355) BinLaden


BinLaden
tag

Sziasztok!!

én csak mostanában ismerkedem az fsx-el már megnéztem egy csomó tutorialt
és köztük leltem rá a virtuális pilótafülke md11-es video sorozatra ami tök jó ráadásul magyar is, a srác budapestről repül zürich-be gondoltam én is kibróbálom így a videó alapján
, de nekem a végén a végső egyenesre való ráállításig minden rendben utána pedig elöbb rakja le a gépet az automata leszállító egység de nemtom miért?? megbróbáltam kézzel de akkor meg úgy láttam mintha nekem túl rövid lenne a kifutó :O meg felszálláskor is én a pálya végén tudok csak felemelkedni a srác a videóban meg már kb 3/4.nél felemelkedik

hát ezekre a kérdéseimre szeretnék választ kapni :B :B

segítőkészségeteket előre is köszönöm.

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6356) Geryson válasza BinLaden (#6355) üzenetére


Geryson
addikt

Szia!

Hát az MD11-nek azt hiszem van körünkben "mestere", én sajnos pont nem ez a típus vagyok, de úgy gondolom, hogy túl nagy nem lehet a gond, max. 1-2 gombot elfelejtettél és már menne is a teljes mutatvány.

Na mármost LSZH ha jól értem, akkor gondolom egy ekkora géppel 34 / 16 vagy 32 / 14-es pálya, ugye? Ezek közül 34 / 16 és a 14-es pályáknak van ILS-e. Mondjuk a 28-asnak is, de lehet azt nem javasolnám így elsőre. :) A LOC megvan, azaz fogja a jeleket, látod az ILS iránysávot és siklópályát kirajzolódni amikor közelítesz?

Megállás: Brake spoiler "armed" pozícióban, sugárfordító bekapcsolva?
Elindulás: megfelelő FLAPS-el, ívelőlapokkal indulsz el, rá van egyáltalán tolva?

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6357) vzsolo2225 válasza BinLaden (#6355) üzenetére


vzsolo2225
tag

Szia!

"felszálláskor is én a pálya végén tudok csak felemelkedni" - vagy nagy a géped tömege, vagy nem megfelelő a felszállási konfigurációd (fékszárnyak, FMC beállítás, tolóerő), vagy hátszélben próbálkozol.

Leszálláskor szintén: megfelelő a sebesség, pályairány (szél miatt), fékszárny, spoiler élesítve? A touchdown zone-ra érkezel? Fékezel rendesen? Sugárfordítót aktiválod? Spoiler kinyílik?
Ha a 10/28-as irányú futópályára próbálsz leszállni LSZH-n, akkor adódhatnak problémák, ha elnyújtod a kilebegtetést. Elég rövid.
Azt viszont nem értem, hogy a robot hogy szállhat le előbb, mint kellene.

(#6358) Geryson válasza vzsolo2225 (#6357) üzenetére


Geryson
addikt

Én is ezen filózom. Arra gondolok, hogy esetleg túlzottan lehúzza a sebességet és az automatika nem tudja tartani a siklópályát?! Mondjuk nem tudom ilyenkor mi van, mindig kézzel szállok le...

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6359) BinLaden válasza Geryson (#6356) üzenetére


BinLaden
tag

Hali!!!

köszi a gyors kielégítő választ :R :R

igen LHBP 31L-LSZH ILS28
spoiler élesítve
fékszárny először 15-28-35 fok
auto braek min
sugárfordító bekapcsolva? -nemtom mivel kell eddig sosem használtam, de gondolom akkor kell miután földetértem
kerekek kiengedve
felszáláskor FMC-be minden beállítva mondjuk nekem egy pár érkezési pont hiányzik pl győr
üzemanyag 77 tonna a srácnak meg 84,3 tonna ha jól hiszem
spoiler aktiválva
fékszárny 22 fokra kiterjesztve
elindulok max tolóerő +autómata tolóerőszabályozó bekapcs
és mégis a végén tudom csak felemelni :( :(

[ Szerkesztve ]

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6360) vzsolo2225 válasza BinLaden (#6359) üzenetére


vzsolo2225
tag

Naná, hogy kell a reverz! Földet érés után nyomd az F2-t. Előtte oldd le az ATS-t. Ha 60 csomóra lassultál nyomd meg az F1-et. Az auto brake mehet magasabb fokozatba, vagy te magad fékezz. De szerintem először egy hosszabb futópályára próbálj leszállni, a 28-as hossza nagyon közel van az MD-11 minimálisan engedélyezett leszállási futópályahosszához.
Felszállás előtt a stab trimet beállítod az FMC által kiszámolt értékre? A pálya végén éred el a Vr-t, vagy előbb, de hiába húzod nem emelkedik?
Az AIRAC-ot frissítsd, ha hiányoznak navigációs pontok.

(#6361) BinLaden válasza vzsolo2225 (#6360) üzenetére


BinLaden
tag

Felszállás előtt a stab trimer beállítod az FMC által kiszámolt értékre? ???
előbb, de hiába húzom nem emelkedik :( :(
Az AIRAC-ot frissítsd, ha hiányoznak navigációs pontok-én az fs build-et használom az sem friss
AIRAC-ezzel nem igazán vagyok tisztába :(

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6362) Geryson válasza BinLaden (#6359) üzenetére


Geryson
addikt

28-as reverse nélkül azért meleg egy MD11-el, főleg kevés tapasztalattal... :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6363) BinLaden válasza Geryson (#6362) üzenetére


BinLaden
tag

ezt értem bárcsak ennyi lenne a gondom hogy nem tudok megállni
de nem mert már letesz a pálya előtt be a fák meg a házak közé
kézzel is próbáltam ááá esélytelen vagy mellé vagy közepére ezt még nagyon sokszor kell gyakorolni :K :K
szerény véleményem szerint akkor lenne jó ha a kifutópálya elején mondaná hogy one hundred feet akkor simán megtudok állni legalábbis tutorialokból így vettem észre

[ Szerkesztve ]

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6364) vzsolo2225 válasza BinLaden (#6361) üzenetére


vzsolo2225
tag

Az FMC TAKE OFF oldalán a STAB alatt látható értékre kell beállítanod a vízszintes vezérsík (stabilizátor) állásszögét. Az SD ENG oldalán láthatod a stabilizátor állásának aktuális értékét.
Ha minden igaz ennek elmulasztása miatt nem emelkedik rendesen. Ugyanis a stabilizátorral egy alap "lehajtóerőt" hozol létre a vezérsíkon, a magassági kormánnyal ezt növeled tovább, hogy együttesen fel tudják emelni a gép orrát. Mivel most nem állítottad be az aktuális tömegednek, és súlyelosztásodnak megfelelő alapértéket, ezért a magassági kormány csak nagyobb sebességnél volt képes akkora erőt kifejteni, hogy megemelje a gép orrát.

A komolyabb repülők saját navigációs adatbázist használnak, ezek frissítését ITT találhatod. Mondjuk most elbizonytalanítottál. Csak, hogy világos legyen: PMDG MD-11-gyel repülsz?

[ Szerkesztve ]

(#6365) Geryson válasza BinLaden (#6363) üzenetére


Geryson
addikt

De azért kérdeztem, hogy az vonalak tökéletesen metszik egymást a kijelzőn végig, miközben ILS-ben közelítesz meg? És van elég sebességed hozzá, hogy fent tartsa a gépet a siklópályán? Nem ismerem a 28-as pályát LSZH-n, ezért nem tudom, hogy nem az ILS "jeladója"-e a rossz. Ez akkor lenne a szitu, ha a vonalak pont középen lennének végig és közben bemennél a házak közé. Ha valamiért elhagyja az optimális siklópályát, akkor annak más az oka, pl. a túl alacsony sebesség...

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6366) BinLaden válasza vzsolo2225 (#6364) üzenetére


BinLaden
tag

nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást :R :R
igen PMDG MD-11-el próbálok repülni
a többit még ma kipróbálom :)) :))

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6367) vzsolo2225 válasza BinLaden (#6366) üzenetére


vzsolo2225
tag

(Csak, hogy reklámozzam egy kicsit :DDD ) Itt van magyarul 2 PMDG MD-11 tutorial is.

(#6368) BinLaden válasza vzsolo2225 (#6367) üzenetére


BinLaden
tag

huuu nagyon szépen köszönöm :C :C :R :R
át fogom nézni :K :K

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6369) Geryson válasza vzsolo2225 (#6367) üzenetére


Geryson
addikt

Én csak akkor vagyok hajlandó megnézni, ha átrakod egy MSZMP-s oldalra! :)))) Ez jó, megnézem én is, hátha még kedvem lesz egyszer MD-11 kormányozni!

Hú, most látom, hogy DA-Fokkert is csináltál! Basszus, én meg végigszenvedtem az angolt, repültem 5 alkalommal és azóta fel sem installáltam... :)

[ Szerkesztve ]

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6370) vzsolo2225 válasza Geryson (#6369) üzenetére


vzsolo2225
tag

:U :DDD

(#6371) BinLaden válasza Geryson (#6369) üzenetére


BinLaden
tag

hát így néz ki
[link]
[link]

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6372) Korcsii válasza BinLaden (#6371) üzenetére


Korcsii
őstag

uha, te aztán sietsz.. viszont az utolsó 1-2 percről kéne inkább kép...

GYR-t meg ne is nagyon keresd, az FS beépített rendszerében még lehet ok, de egy MD11-es a valóságban nem nagyon jár ilyen pont felé...

amúgy van a mondás, hogy Airbus makes computers, Boeing makes planes, Mcdonald Douglas makes pilots...

[ Szerkesztve ]

(#6373) Geryson válasza BinLaden (#6371) üzenetére


Geryson
addikt

10.000 láb alatt soha nem szabad 250 csomónál gyorsabban repülni, kivéve ha erre az ATC engedélyt ad, de akkor is inkább elhagyásnál szokott, megközelítésnél ez inkább csak 220 körül szokott lenni. Végső egyenesben 180, bár időközben megtudtam, hogy egy MD11-nek elég nagy sebesség kell, de sajnos nem tudom, hogy mennyi ez pontosan, nem hiszem, hogy ennél több. 320 az brutál! :)

Úgy értettem, hogy amikor megvan az ILS és benyomod az APP-ot, akkor miközben szépen süllyedsz, akkor középen vannak-e a mutatók!

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6374) Geryson válasza Korcsii (#6372) üzenetére


Geryson
addikt

Az utolsó 1-2 percről kéne inkább kép... :))

Ez úgy hangzott, mintha ezt mondanád: az utolsó 1-2 percről kéne kép, amikor még élnek... :))

Na, kolléga, hazahoztam a gépet Norvégiából, nem volt semmi, de azért most már megjavítottam a futót. Lesz vmi ötleted a hétvégére? Ha nem, akkor én tolok vmit holnap délután, valami szép hosszú utat, de délelőtt még open vagyok for discussion... :)

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6375) haky válasza AirBooms (#6353) üzenetére


haky
senior tag

De a 460 GTX -ből csak az 1GB-st szabad venni. Egyéb játékok alatt lehet, hogy jó a 760-as is a 192bit-es cuccával, de az FSX alatt pont ez a dolog miatt elvérzik. Vagy az 1GB-s vagy valami régebbi normális 100GB/s fölötti sávszéllel rendelkező VGA.

Aki másnak retyvetyutyu...

(#6376) BinLaden válasza Korcsii (#6372) üzenetére


BinLaden
tag

íme az utolsó egy két perc :D :D
csak spoiler élesítve
[link]
végső egyenes
[link]
spoiler élesítve fékszárny 35 fok kerekek ki
[link]
túl magasan vagyok
[link]
áááá túlmentem de legalább a sugárfordítót már tudom használni
[link]
fsbuild-el csináltam útvonalat és szerintem szentgotthárd fele repültem ki az országból
már rájöttem mi a gond : vagy túl korán vagy túl későn engedem ki a fékszárnyakat

[ Szerkesztve ]

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6377) Kosztinho válasza BinLaden (#6376) üzenetére


Kosztinho
tag

Bocsi hogy belevau, nem értek az md-11hez, de az első két képen az a ~350/340 csomó az piszok soknak tünik...sokkal előbb kellene visszavenned a gázból szerintem, és akkor semmi gond nem lenne.

(#6378) vzsolo2225 válasza BinLaden (#6376) üzenetére


vzsolo2225
tag

Egyrészt az a gond, hogy gyorsan mész. Alapfalon 210-190 csomó, végsőn 180 és az alatt legyen a sebességed maximum. Továbbá előbb kell lassítani, és ha lelassultál arra a sebességre ami alatt már engedheted ki a következő fékszárnyfokozatot, csak azután tedd ezt meg, és akkor elkerülhető a 3. képeden látható FLAP DISAG, illetve az is, hogy károsodjon a fékszárny. Ne a fékszárnnyal akarj lassítani, legalábbis ne ekkorát. Nem arra való.
Másrészt valami nem klappol nálad, mert a gép "nem látja" az ILS-t (NO GS, NO LOC). Biztos, hogy az FS-ben is 109.75 MHz a 28-as pálya ILS-ének frekvenciája?
Ez a 0-ra tekert magasság is elég érdekes.
Állítsd be rendesen az ILS frekit, és irányt az FMC NAV RAD oldalán (vagy egyáltalán ne nyúlj hozzá, és akkor automatikusan beállítja a frekit, ha stimmel az AIRAC és az FS), élesítsd az autolandinget (APPR/LAND gomb az FCP-n), süllyedj addig a magasságig, ahol a reptér chartja szerint el kell kapnod az ILS-t, és kész. Onnantól kezdve csak a sebességet kell variálnod, ill. azt sem, ha megnyomod az FMS SPD-t, akkor Vapp-ra lassít, és azt tartja (persze előtte ki kell választani a TO/APPR oldalon).
Mondjuk az FMA-n eddig egyik képeden sem volt semmi a sebesség és magasság részben, ergo ezeket sem megfelelően használod.

(#6379) Korcsii válasza BinLaden (#6376) üzenetére


Korcsii
őstag

az angol idézettel arra is próbáltam célozni, hogy lehet nem MD-11-en kellene kezdeni :) én sem repülöm, bár ezt külső körülmények alakították így...

Hathrow egy elég forgalmas reptér, kell a sebesség, de ATC mellett (de nélküle ugyanúgy), online még sosem estem rá a végső megközelítési egyenesre 210 kts felett (3000 lábon - 100ft-en van a reptér)... pedig BAV-osként az a bázisom...

magyarul lassíts le... nagyon... MD-11-ben nem vagyok otthon, de viszonyításképp pl 747/767-es gépekkel 135-155 kts-el szoktam leszállni (a pontos értéket kiszámolja az FMC, bár illik 5 kts-t még rászámolni)... ha gyorsabban mész, egyszerűen nem akar leszállni a gép (vagy odavágod, mint állat, és esetleg vissza is pattan)... MD11-el szép dolog leszállni, de ne ott akard elsajátítani a tökéletes leszállás alapjait...

vzsolo pedig leírta a többit: flaps, amint elérted azt a sebességet, ahol már használható a következő fokozat (a fékszárny elnevezés mondjuk félrevezető, mert annyira azért nem fékez, elleneben a speedbrake-kel, azaz soiler-rel, amit meg az autós tuningosok körében inkább a sebesség növelésének tekinthetnek)... a siklópálya közepéig el kellene érned azt az egyensúlyi állapotot (Vref közeli sebességet), ahol már a gép orra enyhén felfelé néz, és gázkarral emelkedsz, kormánnyal növeled a sebességed (akármennyire is képzavar)...

spoiler az pedig 0/armed, leszállás pillanatában pedig max... erről nem sokat írtál, gondolom így volt, de biztos, ami biztos :)

(wilco A320 a másik, amivel művészet leszállni, mivel ott tényleg olyan, hogy ha nem csökkented le a sebességed időben - értsd: FL100-on nem vagy 250 környékén, és nem csökkented folyamatosan - akkor go-around.. ez inkább a modell hibája, a valóságban valószínűleg nem így megy)

Geryson: privi... majd máskor

[ Szerkesztve ]

(#6380) AirBooms válasza haky (#6375) üzenetére


AirBooms
addikt

Elbeszélünk egymás mellett: persze, hogy az 1GB-st kell venni, nem is ez a gond. Hanem, hogy a driverek nem kezelik rendesen az FS AA-ját. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. S mivel a csodatevő nHancer jelenlegi legfrissebb változata nem kezeli még a GTX460-hoz megfelelő 2xx drivereket, ezért egyelőre a GTX460-nal lehet, hogy szívás van. Amúgy én is GTX460-at (1 GB-s) használok.

(#6381) DeepDish válasza haky (#6346) üzenetére


DeepDish
őstag

Ez az allitas nem teljesen igaz. Hat azert 5870-el nem panaszkodom! :) :))

(#6382) haky válasza DeepDish (#6381) üzenetére


haky
senior tag

Rendben van, de olyat mondtam ami a HD5770 GTX 260+ GTX460 árában van. Lehet költeni VGA-ra nagyon sok pénzt, de abban biztos vagyok, h a Te HD5870-ed és az én GTX260+ om között szinte alig van sebességkülönbség FSX-ben, de még azt is ki merem jelenteni tapasztalat alapján, hogy a lassabb GTX260-ommal gyorsabb az FSX. Sőt még az én GTX 260-tól is gyorsabb egy 9800 GTX vagy 8800 GTS (G92) (bár utóbbi elvérezhet az 512MB miatt). Ha nem hiszed beszéljük meg és elviszem a VGA-mat a Te gépedbe :DDD .Szóval inkább azt a pénzt CPU-ra költse az illető...

[ Szerkesztve ]

Aki másnak retyvetyutyu...

(#6383) DeepDish válasza haky (#6382) üzenetére


DeepDish
őstag

Hmmm ez mire alapozod? TEsztelted ugyanolyan beallitassal vagy mi?
HEves megyeben lakok, nem igazan lenne kedvem ezert utazni hozzad! :)
De nyugodtan oszd meg tapasztalatod, volt mar nalam gtx 295 is! :)
Szal van osszehasonlitasi alapom!

(#6384) DeepDish válasza haky (#6382) üzenetére


DeepDish
őstag

Jah es megvmi, nekem 4 Ghz-en ketyeg i7 i920, igazabol nem volt mas lehetoseg amire koltsek raadasul gtx 470-es rohadtul melegedik vmi iszonyat durvan, ezt havernal tapasztaljuk! :(

(#6385) boeing válasza DeepDish (#6383) üzenetére


boeing
senior tag

Sőt s Ati 4670 1GB DDR3 gyorsabb volt mint a 4890 1GB.Ez tapasztalat,mert használtam a jó kis 4670-est. :K

(#6386) haky válasza DeepDish (#6384) üzenetére


haky
senior tag

Próbáltam anno 2db 4890-el CF-ben X38-as lappal ami tud 2x16 PCIE 2.0-t is és lassabb volt mint 1db 4890-el. Úgyhogy a több gpu-s megoldás se túl jó. Jó választás a géped nagyon, ha lenne annyi cash nekem én is hasonlót vennék, de tény, h az FSX-nél nem az számít ennyi.

Aki másnak retyvetyutyu...

(#6387) AirBooms válasza DeepDish (#6383) üzenetére


AirBooms
addikt

Sajnos haky-nak igaza van. Én is gondolkodom, hogy visszaváltok a GTX460 OC-ról GTX285-re. :K

(#6388) fatal` válasza haky (#6382) üzenetére


fatal`
titán

Az ember gépet és VGAt vesz játékokhoz, nem FSXhez. Ez a baj a szimesek többségével, hogy nem értik, hogy van aki játszik mással is :D Lehet, hogy FSXben gyorsabb a GTX260 meg a 9800GTX de más játékban meg esetleg elvérzik.

(#6389) AirBooms válasza fatal` (#6388) üzenetére


AirBooms
addikt

Én ezt például megértem, s el is fogadom. De én csak FS9-cel "játszom" (majd egyszer, ha újra felrakom). Viszont - főleg VGA szempontból - az igazán komoly szimulátorosoknak nem marad más, minthogy az FS-re fejlesszen, ami egyre kevésbé van összehangban a modern játékok igényeivel.
Azért FS9-nél VGA területén egy darabig érezhető volt a fejlődés: az X1950 XTX 512 után a GTX8800 768 igazi megváltás volt pláne a húzott E8400-zal. Nekem innentől nem volt gond többet az fps-sel. Aztán GTX260 OC is további javulást hozott, de egyértelmű, hogy a mégtöbb memória miatt. Aztán a HD4890 és a GTX 285 1GB-nél értem el a csúcsot (igaz ekkor már i7 proci volt mellettük minimum 4 GHz-en). De egyértelműen kell az 1 GB vram. Viszont az 1 GB-s 5770 csúfos leszerepelés volt a HD4890 tönkremenetele után. S félek így van ez most a GTX460 1GB-tal is, ami húzva a legtöbb tesztben pariban van a GTX285-tel, sőt itt-ott meg is veri. De az FS ezt lekakilja.

(#6390) DeepDish


DeepDish
őstag

Tudom jol,h nvidia kell ennek, csak sajnos tetves elsimitassal erdekes modon miota ATI-t hasznalok nem szivok, mig gtx-ekkel csak a bajom volt es agyf....xt kaptam,h h nemtudtam beloni, pedig nem adtam fel 1 konnyen. Sot ,ha emlekszetek meg itt is kinlodtam es kerdezgettem.... Errol ennyit.........

(#6391) DeepDish válasza AirBooms (#6389) üzenetére


DeepDish
őstag

azaz erdekes,h amig 4890 2gb-am volt, nem sokat segitett a plusz 1 gb ram, pedig en 1920ban tolom nativ miatt.... Igazabol nemtudok zoldagra vergodni,h mi lenne a helyes megoldas, de tudom keves a 4GHZ es 4.5Ghz-et szeretnek elerni, ami viz nelkul lehetetlen, annyit meg nem er az egesz! :(

(#6392) AirBooms válasza DeepDish (#6391) üzenetére


AirBooms
addikt

FSX-nek nem tudom, mennyi az ideális vram igénye, de FS9-nek (ha mellette mondjuk egy 4 GHz-es E8xxx proci), már a 768 MB is elég, a 896 pedig egyenesen álom. Az 1 GB bőségesen elég. Még a legdurvább részeknél sem volt több a VGA használat 30-40 százaléknál 4890 esetében, a GTX285-nél átlagban még ennyi sem.
4,5 GHz-es prociról szerintem egyelőre kár álmodozni, legalábbis 24/7-ben.

(#6393) DeepDish válasza AirBooms (#6392) üzenetére


DeepDish
őstag

Mivel engem csak FSX erdekel, igy muszaj a maximumot kihajtani a gepbol!! :R
Az a baj,h rengeteg helyen olvasom,h hulyere configoljak , sokat nem valtozott tole az FPS... :(

(#6394) cintula187


cintula187
addikt

Lehet kicsit OFF, de lehet mégsem. Néztem az alábbi linken ezt a mega terepasztalt. 4:28 környékén látni hogy a taxi úton szektorokban gyulladnak ki a fények a gép előtt. Ez a valóságban is így van pl. a Németeknél újabb reptereken?

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#6395) Geryson válasza cintula187 (#6394) üzenetére


Geryson
addikt

Teljesen OFF, de baromi jó! :))) Hát ezt már rakom is ki, köszönöm! Ennyi munkát egy hobbi miatt, hallod elismerem az ilyen embereket!

Tuti, hogy csak a szimuláció miatt van így, úgy gondolom, hogy az elektronikai ki- és lekapcsolás jobban terhelné a rendszereket és így meghibásodnak, mint hogy ezt be merjék vállalni egy repülőtéren.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6396) cintula187 válasza Geryson (#6395) üzenetére


cintula187
addikt

Értem. Viszont leszedtem a Pilot"s Eye Munchen - La Palma epizódot. Marha nagy ködben szálltak fel MUnchenben, nem is ez a lényeg. Ott viszont mutatták, hogy ami a videón van piros LEDsor létezik.DE-icing olták a gépet mielőtt felszálhatott volna a 08L ről. És utána kapott még ilyen jelzést

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#6397) Geryson válasza cintula187 (#6396) üzenetére


Geryson
addikt

Jé, ez érdekes. Gondolom a köd miatt volt valami segéd. Igazából én utálok nagy repülőtereken FS-ben menni, mert alig látni a taxiutakat, főleg a 747-ben nem vagyok kibékülve vele.

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#6398) cintula187 válasza Geryson (#6397) üzenetére


cintula187
addikt

Úgy volt hogy osztott képernyőn mutattak közben egy csak aki egy érintős monitoron kikapcsolta a vörös fényeket a gép előtt amikor már gurulhatott. Amúgy igen a köd nagyon tré FSXben is. Az már csak hab a tortán hogy egyik pillanatról a másikra tünik fel/el. Nincs átmenet

Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

(#6399) BinLaden válasza vzsolo2225 (#6378) üzenetére


BinLaden
tag

Hali!

a pdf-es tutorial alapján sikerült a london-zurich tök jól felszálltam és (tényleg mióta a stab trimet beállítom azóta simán felemelem a gépet :K ) normálisan le is szálltam
azonban a repülés során nyomtam alt+tab majd vissza és ezt erdményezte [link]
[link]
ilyen lehet??? :DD :DD

Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...

(#6400) Geryson válasza BinLaden (#6399) üzenetére


Geryson
addikt

Eskü én nem látok semmit.. :) Vagy a hőmérséklet a lényeg?

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.