- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
-
LOGOUT
Segítség a nyelvtanuláshoz kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
válasz
Buster17 #1647 üzenetére
Hát az első szó az valószínűleg a "Scheissdreck", az tulajdonképpen szó szerint "sz@rmocsok", a Duden szerint viszont szó szerint "sz@rt" jelent (én is utánanéztem, mert kíváncsi lettem). A német ezt használja több esetben, pl:
- Das geht dich ein Scheissdreck an = semmi közöd hozzá, de ennél ez kőkeményebb fogalmazás, ezt egy rendőrnek azért ne mond ha igazoltat.
Az utolsó szó lehet "gepackt", tehát "pakolva" pl.
-
Buster17
addikt
Hello!
Az előző email elveszett, ezért írok még egyszer.
A xy-t szeretném Öntől megvenni. Ezen a hét elején szeretném átvenni személyesen a XY faluban.
Melyik időpont lenne megfelelő Önnek?
Danke!Egy fordítást légyszi. Köszi
-
freaghill
őstag
Valaki erre tudna egy magyar megfelelőt mondani?
Ey es ist ganz gleich welche Partei,
Erst wird die Kohle rausgedrückt und schon seid ihr dabei, -
Ivan15
senior tag
válasz
Buster17 #1633 üzenetére
Tablet XY mit Zuberhör zu verkaufen
Gekauft am 14.02.14, mit 2 jähriger gültiger EU Garantie. Wenig benutzt, Zustand ist neuwertig. Er wird mit XY-Ledertasche, einem EU/US Adapter, Auflader, OTG und USB Kabel geliefert. Eventuelle Fragen werden im Email beantwortet. Nur Abholung! -
nike_
addikt
válasz
Buster17 #1633 üzenetére
XY Tablet zu verkaufen, mit jedem Zubehör.
Es wurde am 2013.02.14 gekauft, seit jenem Tag hat es eine 2 jährige ausländische Garantie.
Wenig benutzt, es ist in einem fehlerlosen Zustand.
Inhalt des Pakets: eine Lederkapsule (Marke XY), ein europäischer und ein amerikanischer Aufladerkopf, ein Auflader, OTG Kabel, USB Kabel.
Wenn Sie noch Fragen haben, sollen Sie die mir in E-mail stellen.
Szerintem így meg kell, hogy értsék, majd a kisebb hibákat kijavítják a profik...
-
Buster17
addikt
Hi, please!
Eladó XY típusú táblagép, minden tartozékával.
2013.02.14.-én vásárolt és innen számítva 2 év külföldi garancia van rá.
Keveset használt, hibátlan állapotú.
A csomag tartalma: Egy XYmárkájú bőrtok, európai és US töltő fej, töltő, OTG kábel, USB kábel.
Ha még kérdése van asztat email-ben tegye fel.Csak személyes átvétel!
Köszönöm! -
andris444
csendes tag
Sziasztok
az hogy van németül hogy: "előbb gondold már át mit akarsz kérdezni mielőtt idejössz" , egy német kollégám múltkor idejött hozzám és nem tudta mit akar kérdezni majd felvonta a szemöldökét ezért kéne....
-
finest
addikt
válasz
Outlander #1626 üzenetére
A darauf vonatkozó névmás, nem főnév, olvasni sem tudsz magyarul, mert nem rája, hanem rajta egyébként a google-ban is. Oh, vazze...
Fütyülök rá, h a német kolléga mit szólt hozzá. Nyelvtanilag, jelentéstanilag teljesen értelmes, még csak nem is valami elvetemült, ritka kifejezés. Te is látod, h három különböző jelentésű mondatot fordíttattál. Nem mondtad meg, h milyen szövegkörnyezetbe kell. - A kraut azért húzogatta a szemöldökét, mert ez a kifejezés nem passzolt a szövegkörnyezetbe. - Értelmesen kell kérdezni, az a titka. -
Outlander
addikt
-
finest
addikt
válasz
Outlander #1624 üzenetére
Nem tudom, h a helyes szórend neked miért érdekes? Nem érti a google fordító, mi? Azt írtam le németűl, amit kértél. Akkor mégegyszer:
Kérem, ezeket ne vegye figyelembe... Bitte nehmen Sie keine Rücksicht darauf.
Kérem, ne foglalkozzon ezekkel.... Bitte beschäftigen Sie sich damit nicht.
És az új, egyszerűen:Bitte nicht anfassen! - Kérem, ne nyúljon hozzá!
-
Outlander
addikt
Üdv.
Hogy mondanátok azt, 2-3 szóban,
Hogy
Kérem, ezeket ne vegye figyelembe...
Vagy
Kérem, ne foglalkozzon ezekkel....
Jelenleg , Én azt írtam, hogy Bitte, nicht behandeln.
-
whited
addikt
sziasztok
egy egyszerű mondatot szeretnék kérdezni tőletek"Szia, szerdán 100%, hogy megérkezem hozzád"
-
pocokxx
Közösségépítő
Danke für die Vorschläge!
Ich mitteile diese Ideen mit den Studentin ab, die es braucht.
Ich meine
ie Informationen über das Geld sind nur eine Interesse nach den durchschnittlichen Geldausgabe bei einer Reise. Besser gesagt: Das Geld, was sie auf die Reisen im Allgemeinen ausgibt.
Du hast recht: Ohne konkrete Angebore ist die letzte Frage "leer". Das soll sie noch nachdenken...
-
Ivan15
senior tag
válasz
pocokxx #1610 üzenetére
Hi, ich hätte einige Vorschläge/Ideen noch schnell...
Ich bin XY, eine absolvierende Studentin an der Fakultät für Wirtschaftswissenschaft, im Fach Aussenhandels-Fachmanager an der Universität Pannon.
Bitte lassen Sie sich einige Minuten Zeit für das Ausfüllen des beiliegenden Fragebogens, damit unterstützen Sie mich bei dem Schreiben meiner Diplomarbeit, wofür ich Ihnen sehr dankbar bin. Der ist anonim, die Ausfüllung ist freiwillig, die angesammelten Daten werden für andere Zwecke nicht benutzt. Bedankend für Ihre Geduld und Mühe: XY
......
......
6) Welche Arten von Reisen mögen Sie am meisten?
(Mehrere Antworten sind möglich)
7) Mit wem gehen Sie gerne in Urlaub? (hier kann "allein" keine Antwort sein)
8) Wer organisiert die Reise? (Welche Reise?)
9) Wieviel Geld geben ....? (hängt stark davon ab, woher sie kommen, wie lange bleiben und wo sie schlafen/unterhalten. Ohne konkretes Angebot -->keine richtige Antwort möglich. Es kann sich einer nur nach einem konkreten Angebot entscheiden, ob sich ihm eine Reise lohnen würde).
10) Kennen Sie Weltkulturerben in Ungarn?
11) Unten sind einige ungarische Orte aufgezählt, die Teil des Weltkulturerbes sind. Welche würden Sie
interessant finden? (Mehrere Antworten sind möglich)
-"Pécs - Ókeresztény sírkamrák"= Frühchristlicher Friedhof von Pécs
12) Stellen Sie die obigen Ortschaften im Punkt 11) in Reihenfolge! 1: interessant, 8: weniger interessant. (Eine Antwort je Spalte.)
13) Haben Sie schon während des Ausfüllen dieses Fragebogens Lust auf eine ungarische Reise bekommen? (ohne ein konkretes Angebot und den Preis?)Wäre es nicht besser, wenn du mehrere konkrete Angeobte mit Preis kurz stellen würdest und dann könnten sich die Befragten eventuell auswählen, ob sie sie und welches genau interessant fänden? ZB. die Weltkulturerben bei einer 5-tägigen Reise mit Preis als Angebot einzeln aufstellen.
Und dann irgendwann den Spieß umdrehen : "Wieviel Geld haben Sie schon in Ungarn ausgegeben? Du wirst ja nur solche fragen können, die schon in Ungarn sind. Also wo genau sie schon waren, wieviele Übernachtungen und dann als letztes wieviel Geld haben Sie schon dafür ausgegeben? Und wie fühlen sie sich dort? (Werteskala 1-5) Du könntest nach ihren Verbesserungsvorschlägen, was sie negativ oder positiv finden, fragen usw. und dann die Antworten auswerten. -
finest
addikt
válasz
pocokxx #1611 üzenetére
Kijavítottam a durva hibákat, lehetne még reszelni rajta, de így már élvezhető.
Ich bitte Sie um einige Minuten für diesen Fragebogen.
Mit dem Ausfüllen dieses Fragebogens helfen Sie mir bei meiner Diplomarbeit. Ich danke Ihnen für Ihre Zeit im Voraus. Der Fragebogen ist anonym und freiwillig, die hier geschriebene Daten werden ausser der Diplomarbeit nicht gebraucht.
Ich danke Ihnen für ihr Geduld und ihre Mühe: XY1) Geschlecht
männlich
weiblich2) Alter
16-25
26-35
36-45
46-55
56-3) Nationalität:
deutsch
englisch
französisch
spanisch
italiänisch
andere4) Fahren Sie regelmäßig auf Urlaub?
ja
nein5) Waren Sie schon in Ungarn?
ja
nein6) Welche Reiseform bevorzugen Sie? (mehrere Antworten sind möglich)
Ausflug
Erholung
Streifzug
Rundfaht
klassische Programme
Heiltourismus
Besuch von Naturschätzen
Besuch von Denkmälern
Sonstiges:7) Mit wem machen sie Urlaub?
allein
mit meinem Partner
mit meiner Familie
mit meinen Freunden
mit einer Gruppe
Sonstiges8) Wer organisiert die Reise?
Reisebüro
Ich mache es selbst
Jemand von denen, mit denen ich Reise
Ich organisiere die Reise überhaupt nicht
Sonstiges:9) Wieviel Geld geben Sie bei einer Reise aus? (A minimum összeg nevetséges, a maximum kevés szvsz)
0 € -50 €
50 € - 100 €
100 € - 150 €
150 € - 200 €
200 € - 300 €
mehr, als 300 €10) Kennen Sie die ungarische Weltkulturerben?
ja
nein11) Unten finden Sie die Weltkulturerben von Ungarn aufgezählt. Welche erwecken Ihre Interesse?
(Mehrere Antworten sind möglich)
Budapest (Donauufer und Burgviertel)
Dorf Hollókő
die Höhlen in Aggtelek
Die Benediktinerabtei Pannonhalma
Der Nationalpark Hortobágy
Der ausgiebige Friedshof (Ez meg mi? Kiadós temető? WTF)
Der Nationalpark Neusiedler See / Fertö-Hanság
Das Tokajer Weingebiet12) Merken Sie nach Belieben, wohin Sie am liebsten reisen würden. (Die erste ist die beliebste. Nur eine Antowort per Kolumne ist möglich)
13) Während der Ausfüllung des Fragebogens haben Sie Lust auf eine Ungarische Reise bekommen?
Ugyan mitől kaptam volna ezután kedvet hozzá? -
Buster17
addikt
Hali!
Ez németül?Nem viszel el? (vagy) Nem tudsz elvinni? (mindegy melyik csak értelmes legyen köszi)
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #1610 üzenetére
Egyelőre itt tartok:
Ich bin XY, Stundentin an der Universität Pannon.
Ich bitte Sie einige Minute für diesen Fragebogen.
Mit dem Ausfüllen dieses Fragebogens genehmigen Sie zu meiner Diplomarbeit. Ich bedanke mich sehr. Der Fragebogen ist anonim und freiwillig, die hier geschriebene Daten werden ausser der Diplomarbeit nicht gebraucht.
Ich bedanke mich ihre Geduld und Bemühung: XY1) Geschlecht
Mann
Frau2) Alter
16-25
26-35
36-45
46-55
56-3) Nationalität:
Deutsche
Engländer
Franzose
Spanier
Italiener
ander4) Machen Sie üblich Reise?
ja
nein5) Waren Sie schon in Ungarn?
ja
nein6) Welche Reiseform bevorzugen Sie? (mehrere Antwort ist möglich)
Ausflug
Erholung
Streifzug
Rundfaht
klassische Programme
Heiltourismus
besuchen die Naturschätze
besuchen die Denkmale
Sonstiges:7) Mit wem machen sie Urlaub?
allein
mit meinem Partner
mit meiner Familie
mit meinen Freunden
mit einer Gruppe
Sonstiges8) Wer organisiert die Reise?
Reisebüro
Ich mache es selbst
Jemand von denen, mit denen ich Reise
ich organisiere die Reise überhaupt nicht
Sonstiges:9) Wieviel Geld geben Sie bei einer Reise aus?
0 € -50 €
50 € - 100 €
100 € - 150 €
150 € - 200 €
200 € - 300 €
mehr, als 300 €10) Kennen Sie die ungarische Weltkulturerben?
ja
nein11) Nachfolgend sind die Weltkulturerben in Ungarn aufgezählt. Welchen erwecken Ihre Interesse?
(Mehrere Antwort ist möglich)
Budapest (Donauufer und Burgviertel)
Dorf Hollókő
die Höhlen in Aggtelek
Die Benediktinerabtei Pannonhalma
Der Nationalpark Hortobágy
Der ausgiebige Friedshof
Der Nationalpark Neusiedler See / Fertö-Hanság
Das Tokajer Weingebiet12) Merken Sie nach Belieben, wohin würden Sie am gernsten reisen. (Die erste ist die beliebste. Nur eine Antowort per Kolumne ist möglich)
13) Während der Ausfüllung des Fragebogens haben Sie Lust auf eine Ungarische Reise bekommen?
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Egy nagy segítséget szeretnék kérni tőletek. Adott egy kérdőív, amit külföldiekkel kellene kitöltetni, és így jó lenne, ha meg lenne németül is... Köszönöm a fáradozásotokat előre.
XY, a Pannon Egyetem, Gazdaságtudományi kar, idegenforgalmi szakmenedzser szak végzős hallgatója vagyok.
Kérem szánjon néhány percet az alábbi kérdőív kitöltésére.
A kérdőív kitöltésével hozzájárul a diplomamunkám megírásához, melyet ezúton is köszönök. A kérdőív anonim és önkéntes, az itt megjelölt adatok más célra nem lesznek felhasználva.
Türelmét és fáradtságát megköszönve: XY1) Az Ön neme:
férfi
nő2) Az Ön kora:
16-25
26-35
36-45
46-55
56-3) Az Ön nemzetisége:
magyar
német
angol
francia
spanyol
olasz
egyéb4) Szokott-e utazni?
igen
nem5) Magyarországon járt-e már?
igen
nem6) Melyik fajta utazást részesíti előnyben? (Több válasz is lehetséges)
kirándulás
üdülés
országjárás
körutazás
klasszikus program
egészségturizmus
természeti értékek felkeresése
épített műemlékek felkeresése
Egyéb :7) Általában kikkel megy kirándulni, nyaralni?
egyedül
párommal
családdal
barátokkal
csoporttal
Egyéb8) Általában ki szervezi az utat?
Utazásszervező iroda
Magam szervezem
Valaki azok közül, akikkel utazom
Nem szervezem
Egyéb :9) Átlagban mennyit szokott költeni egy utazás alkalmával?
0 € -50 €
50 € - 100 €
100 € - 150 €
150 € - 200 €
200 € - 300 €
több, mint 300 €10) Ismer-e magyarországi Világörökségi helyszíneket?
igen
nem11) Az alábbiakban olvashatja azokat a magyarországi helyszíneket, melyek a Világörökség részét képezik. Melyek azok, amelyek felkeltették érdeklődését?
(Több válasz is lehetséges)
Budapest (Budai Várnegyed és Dunai látkép; illetve az Andrássy út)
Hollókői ófalu
Aggteleki-karszt- természeti és kultúrtörténeti értékekben gazdag barlangrendszer
Pannonhalmi Bencés Főapátság - 1000 éves Pannonhalma
Hortobágy - a Puszta
Pécs - Ókeresztény sírkamrák
Fertő-tó kultúrtáj
Tokaj-hegyalja - híres történelmi borvidék12) Jelölje be tetszés szerint, hogy hova menne el legszívesebben. Az 1. helyen a legszimpatikusabb legyen, az utolsó (8.) helyen pedig a legkevésbé szimpatikus.
(Oszloponként csak egyet jelöljön.)13) A kérdőív kitöltése közben kedvet kapott egy magyarországi kiruccanásra?
Igen
Nem -
CYBERIA
őstag
Danke schön!
-
CYBERIA
őstag
A „default user”-nek mi a német neve?
-
andris444
csendes tag
Köszönöm
-
Ivan15
senior tag
válasz
andris444 #1601 üzenetére
-Ich habe es ihm/ihr, mein Auto zu benutzen, erlaubt.
...
-Ihr/ihm habe ich erlaubt, mein Auto zu nutzen.
-Mein Auto zu nutzen, habe ich ihm erlaubt.
-Ich habe es ihr erlaubt, mein Auto zu benutzen.
-Ich habe ihr mein Auto überlassen.
-Mit meinem Erlaubnis nutzte sie/er mein Auto.
....
usw. -
andris444
csendes tag
sziasztok, " én engedélyt adtam hogy ő használhassa az autómat", azt hogyan kellene mondanom? Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest