Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vpleft
tag
Köszi a tapasztalatokat mindenkinek! Hát, sajna nem jött meg ma, de remélem azért pár munkanap múlva itt lesz, és hogy szerencsém is lesz vele, mert eléggé sietős.
-
4Grider
nagyúr
Nekem 3 munkanap volt a mosógép kiszállítása a számlakiállítást követően. De ingyenes szállítás volt és előre fizettem kártyával. Tehát ráértek...
Az más kérdés, hogy (oldalt) nyitott dobbal érkezett a mosógép, így kapásból szétáztatta a konyha hajópadlóját, így kénytelen voltam elállni a szerződéstől.
Szerk.:
mosógép = mosogatógép -
vpleft
tag
Az szép. Azért a mosógépem remélem megjön még a héten... Ma már a számlát is kiállították szerencsére róla (elképzelhető, csak azért szorgalmazták mert írtam is nekik
). A TV-t a számla kiállítása napján feladták, úgyhogy remélem ezt is fel fogják. Hihetetlen, mennyire hanyag sok cég a rendszerüket illetően... Igazán feltüntethették volna, hogy külön csomagban jön és hogy nincs még feladva, meg hogy több napot vesz igénybe a dolog.
-
Sajnos van rossz tapasztalatom a cég ellen, hogy miért, leírom: volt egy fejlámpa és rendeltem, azt írta hogy kb. 1-2 munkanap múlva átvehető, de én már túl van az 1 hetes várakozásom, végül töröltem a rendelést. Ennyire szánalmas nem lehet ez a cég, inkább visszamentem a jól bevált ipon-ba.
-
vpleft
tag
Sziasztok!
Cetelem hitellel rendeltünk edigitaltól egy mosógépet és egy tv-t egy rendelésben. A Cetelem elfogadta, szerződés beküldve, stb. Edigital írja, hogy feladták a csomagot és érkezik. Oké. Nézem a csomagkövetést... Csak egy csomag van és az is csak 5.5kg (ami a tv tömege kb.) gondoltam biztos elírták vagy valami és hozzák a mosógépet is. De nem, ma meghozták a TV-t, át is vettem és kifizettem az önrészt a hitelből a futárnak, gondoltam biztos nem egyben hozzák a két cuccot akkor... Jött az email az edigitaltól, hogy gratulálnak az első vásárlásomhoz. Mondom mi van? Hiszen még meg sem kaptam mindent... Írtam még tegnapelőtt az ügyfélszolgálatnak a furcsa csomagkövetéssel kapcsolatban, de nem kaptam választ azóta. Szerintetek ez az egész ügy normális edigitalnál? Eléggé nyugtalanít a dolog és érdekelne, ha van valakinek hasonló tapasztalata... Úgyis felhívom őket majd, de azért megnyugodnék félig, ha más is járt már hasonló cipőben és két csomagban jött a rendelés és csak szimplán a weboldal visszajelzései xarok....
Előre köszi, ha valaki válaszol!Szerk.: Ja és a webshopban kaptam egy kiállított számlát, ami csak a tv-re szól... De amúgy mindkét termék látható a webshopban feladottként
-
4Grider
nagyúr
válasz
gyantaszuz #151 üzenetére
A jogszabály szerint 10000 Ft feletti műszaki cikk esetében kötelező az 1 év jótállás. Majd akkor törődj vele, ha bedöglött a cucc...
-
gyantaszuz
aktív tag
Rendeltem egy akciós terméket az edigital webshopból és most nézem a jótállási jegyet, amin a termék jótállási idejének 0 év van megadva. A cucc egyébként bontatlan volt.
Valaki találkozott már ilyesmivel? Kell ilyesmivel törődni? -
Rgaba13
újonc
Sziasztok. Rendeltem egy Yamaha erősítőt bankkártyás fizetéssel. A termék státusa akkor "Raktáron" volt,így megrendeltem. Egy kicsit később újra megnéztem a terméket, és érdekes módon a státusz "Nem kapható" -ra változott. Most kezdjek el aggódni? A rendelési státusz most 3/4-nél jár "Összekészítés" alatt. A visszaigazolásokat és számlát már elküldték e-mail-ban. Akkor most mi a helyzet?
-
Zoona
aktív tag
Én szerintem az ED egy semmirekellő cég. Ígérget és átver, aztán ha szembesíted őket a dolgokkal akkor meg köntörfalaz és terel. Nagyon szép üzletpolitika és az alkalmazottaiknak is szépen meg lett találva.
Ha ingyen adna bármit is az ED akkor sem kellene. A tavalyi afférom után messziről kerülöm őket, mindent megveszek máshol.
-
4Grider
nagyúr
válasz
Mulderpapa #146 üzenetére
Konkrétan én kezelem a saját webáruházunk bankkártyás ügyeit is. A te eseted nálunk évente egyszer-kétszer fordul elő, így ilyen esetszám esetén nem látom értelmét az ügyfélszolgálatunk munkatársainak oktatását erre is kiterjeszteni. Ezért aztán mondanak mindent, ami az eszükbe jut. Nálunk az az ügymenet, hogy ha ilyen probléma van, akkor az ügyfélszolgálat eszkalálja felém, én meg e-mailben leírom ezt az ügyfélnek. De ezzel az ügyfél nem lesz előrébb. Meg kell tehát jegyezni, hogy egy kereskedő csak az érkezett összegekkel tud mit kezdeni (egy visszafordítás pl. egy perces művelet), a nem érkeztetett pénzekről csak annyit tud, hogy sikertelen fizetés...
-
Mulderpapa
aktív tag
Akkor tényleg nem értem, mert nekem az OTP 2x is azt mondta, hogy az ED zárolta az összeget, nekik kell lekérni. Az OTP se továbbítani, se visszahelyezni nem tudja a zárolt összeget.
Mondjuk ha ez tényleg így van, akkor is leírhatta / elmondhatta volna az ED és küzdök tovább a bankkal. Nem 10 nap múlva tudom meg egy fórumon, amikor már törlik a rendelést. -
4Grider
nagyúr
válasz
Mulderpapa #144 üzenetére
Nem érted. Mi is kártyaelfogadó kereskedők vagyunk, és zárolás-feloldásra nincs lehetőségünk, mert nem a mi áruházunk teszi a zárolást ilyenkor a kártyára, harmadik személy helyében pedig nem tudunk eljárni. Akkor sem, ha az a harmadik személy a mi ügyfelünk.
Ha változatlanul nem érted: A pénzügyi tranzakció azonosítóját ilyenkor a bank teszi rá, de ha nem jön vissza válasz a banki rendszertől (ilyenkor lesz ugye zárolt az összeg), akkor azzal én ügyet nem tudok indítani. A rendelésszámommal pedig nem foglalkozik a bank... -
Mulderpapa
aktív tag
Itt nem azzal van a probléma, hogy hiba történt a tranzakció közben, hanem ahogy az előtted levő kommentben is írják, ha valami panaszod van, akkor igy jártál. Nem foglalkoznak vele. Egy ekkora cég szerintem ilyet nem engedhet meg magának, hogy nem reagál az emailre, a telefonos ügyfélszolgálat meg hárít. Persze ha egy 300e Ft-os tv-t szeretnék megrendelni, abban biztos nagyon szívesen segítenének.
A zárolást 1 hónap múlva elvileg automatikusan feloldja a bank, de szerintem te sem örülnél, ha más hibájából 1 hónapig 30e Ft-al rövidebb lennél, terméket meg nem kapsz a pénzedért, csak a rendszer által küldött automatikus emaileket, hogy fizesd már ki a rendelésed, meg hogy törölték a rendelést fizetés hiányában és ha legközelebb rendelni akarok, akkor figyeljek oda a határidőre.
A bank is azt tudta tanácsolni, hogy ha annyira ragaszkodom a megrendelt termékhez, akkor fizessem ki mégegyszer (hátha a következő tranzakció már sikeres lesz) és az első tranzakció összegét feloldják 1 hónap múlva. Tehát én fizessek 2x azért, mert a bolt akitől rendeltem elérhetetlen. Közben csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy lekérik a zárolt összeget. -
4Grider
nagyúr
válasz
Mulderpapa #141 üzenetére
Csak jelezni szeretném, hogy a bankok fizetési felületének működéséhez semmi köze nincs a webáruházaknak, azokat online fizetéskor ezek az oldalak csak meghívják. Ha lassan jön be, vagy akadozik a fizetési felület, akkor arról nem a webáruház, hanem a bank tehet.
Fizetéskor a webáruház úgy hívja meg a banki felületet, hogy átadja neki a fizetési azonosítót (ez jellemzően a rendelés száma) és a fizetendő összeget. És egész addig a webáruháznak nincs köze az egészhez, amíg a bank vissza nem irányítja az ügyfelet a webáruház oldalára (egy fizetési siker státusszal). A zárolás tehát a fizetési felület hibája (esetleg a te oldaladon keletkezett net vagy felhasználói hiba) miatt keletkezett, ami egy-két héten belül automatikusan feloldásra fog kerülni. A zárolás időtartamát több dolog határozza meg. A kártyaelfogadó webáruházaknak erre ritkán van ráhatása, csak akkor tudják feloldani, ha olyan szerződésük van a bankkal, miszerint tehetnek terhelés helyett zárolást is a kártyákra. A kereskedőkkel - így az e-digitallal - ilyen szerződést NEM kötnek a bankok, ők csak terhelhetnek. Zárolást jellemzően kölcsönügyletekkel foglalkozó cégeknek tesznek lehetővé a bankok (pl. autókölcsönzők), de még számukra sem mindig teszik lehetővé a zárolás levételét, maximum a zárolás elhelyezésekor adhatnak meg dátumot, hogy azt meddig óhajtják fenntartani. -
DS39
nagyúr
válasz
Mulderpapa #141 üzenetére
Ja mocskos egy banda, ha problémád van, és reklamálsz, te vagy az utolsó söpredék.
Nézd meg a netbankban, általában csak egy bizonyos ideig van ez a zárolás. Ha addig nem vonják le, akkor vissza kell kapnod. De ezt az OTP fogja megmondani biztosan.
-
Mulderpapa
aktív tag
Mit lehet ilyenkor csinálni? Hogy szerezhetem vissza a pénzem?
2019.01.06-án este vásároltam a webárúházukból ahol az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget választottam. Első alkalommal nem töltődött be percek után sem az OTP fizetési felülete, majd később a második alkalommal már betöltődött az oldal, de a tranzakció végén egy nagy piros X jelent meg, viszont az összeg levonásra került a bankszámlámról.
Érdeklődtem náluk többször is telefonon, hogy ilyenkor mi a teendő, mivel a rendelésem státusza szerint még mindig fizetésre vár, de a bankszámlámról már levették az összeget, de mindíg azt a választ kaptam, hogy írják emailt a shop@edigital.hu email címre, mert ők ebben telefonon nem tudnak segíteni. Az egyik ügyfélszolgálatos p*csa még gúnyosan "sok szerencsét" kívánt.
Közben beszéltem az OTP bankkal, ők azt mondták, hogy zárolva van az összeg a számlámon és az edigitalnak kell lekérni az OTP banktól, mert az Extreme Digital zárolta a pénzem, az OTP nem tudja feloldani.
Emailekre azóta sem válaszoltak, most küldte a rendszerük az emailt, hogy fizetés hiányában törölték a rendelésemet, amivel nincs is semmi baj, mert ettől a retek cégtől nem is kell semmi, viszont a pénzem továbbra sincs meg, mert szerintük ki sem fizettem.
-
erer1000
őstag
vidéki üzletükbe személyes átvételre tegnap délután rendeltem 1 laptopot.
azt írták hogy átszállítás folyamatban.
felhívtam őket hogy mikorra várható a pestiből a vidéki üzletbe , és mondták hogy "előreláthatóan a mai nap folyamán megérkezik"
ez 14óra körül volt.
szerintetek van még rá remény hogy a mai nap megérkezik oda? mert vonattal mennék fel holnap győrbe átvenni, ha megérkezik, de kezdem úgy érezni hogy felejtős lesz a holnap délelőtti átvétel :/
-
Balion
senior tag
Nemrég a telekomos BF akcióknál volt az, hogy elfogyott a készlet, aztán pár nap múlva egyesével jöttek vissza a rendszerbe, Bestbuy topikban ilyeneket is megvettek, és kiszállításnál derült ki, hogy azért jöttek vissza a rendszerbe egyesével, mert ezek visszaküldött termékek. Ezek között voltak olyanok is, amiknek a doboza annyira szét volt marcangolva, hogy át sem vették a futártól. Ezért vagyok óvatosabb az ilyen 1 db-os készletnél, főleg ediginél, mert olyan mennyiségű rossz tapasztalatot olvasok itt-ott, fényképekkel alátámasztva, hogy nem tudok nyugodtan rendelni tőlük ilyen esetben.
Alzánál pl jelzik, ha egy termék új, felbontott, újszerű, vagy használt, így ha újat rendelek, tudom, hogy az új is lesz, eddig legalábbis mindig így volt. -
Balion
senior tag
A múltban a legtöbb problémám az edigitallal volt, és mostanában is látom különböző topikokban, hogy már használt termékeket kapnak új helyett.
Azért mégis megrendeltem egy monitort, mert ott volt a legolcsóbb. Amikor megrendeltem, rögtön el is fogyott náluk az a termék, tehát az az egy darab volt nekik. Felkeltette a gyanúmat, hogy biztos valami visszaküldött cucc volt, így vissza is mondtam a rendelést, és megrendeltem drágábban, máshonnan.
Azért írtam le, mert hátha olvassa valaki az Edigitaltól, és rá jönnek, hogy ha a vásárlók elvesztik a bizalmukat bennük, igencsak sok rendeléstől elesnek, hiába jobbak sokszor az áraik.
-
4Grider
nagyúr
válasz
Lifer092 #135 üzenetére
Mi lehetővé tettük a webáruházban egy minőségibb, ámde fizetős (talán pont bruttó 2000 Ft volt 20 kg-ig és 50x50x50-es méreten alul) futárszolgálat igénybevételének lehetőségét is, de egy év alatt olyan kevesen választották, hogy végül a futárszolgálat mondta fel a szerződésünket a kevés megrendelésre hivatkozva.
Szóval lehetnek egyedi igényeid, de nem ebben az országban... -
Lifer092
senior tag
Elhiszem, biztosan van minden futárszolgálat esetében negatív, illetve durva sztori. De az "R" az számomra átlagon aluli, mind a futárok viselkedésében, mind pedig a gépjárműveiket tekintve...
Én mondjuk olyan vagyok, hogy kifizetem a 2 ezres szállítási költséget is, ha tudom, hogy legalább egy mindenben korrekt "prémium" futárszolgálat hozza a csomagomat. Pláne nagy összegű vásárlásnál nem tétel szerintem ez az összeg. Számomra nagyobb biztonság érzetet ad, hogy 2 ezer forintért egy korrekt futár hozza a pl. 200 ezres csomagot, vagy egy magára semmit nem adó cég, de ingyen.
-
4Grider
nagyúr
válasz
Lifer092 #133 üzenetére
Mi egy másik futárszolgálattal szerződtünk, plusz MPL postapontok. Tudnék rémtörténeteket mesélni, tehát egyik kutya, másik eb.
Természetesen nettó 1200-1400 Ft körüli kezdő csomagdíjjal már vannak jobb futárszolgálatok is, de "ingyenes" házhozszállítás esetén kevés csomagküldőnek van olyan nagy árrése, hogy ezeket a prémium futárszolgálatokat meg is tudja fizetni és árrése is maradjon a vállalkozás üzemeltetéséhez, esetleg nyereségre is fussa.
A vevők pedig csak azt nézik, hogy mi hol olcsóbb és jár-e hozzá ingyenes házhozszállítás... -
Lifer092
senior tag
Valóban, csak jobb lenne egy részletesebb tájékoztató akár, biztos megoldható.
PCX webshopot tudom felhozni példának, hogy valami olyasmi rendszert lehetne fejleszteni. Ott pl. részletesen írja hogy beszerzés alatt, átszállítás XY raktárból, beérkezett stb. Kicsit informatívabb lenne talán, gondolom az árumozgás itt is követhető lenne "minden" fázisában attól hogy marketplace. Az Edigitál rendelés követése nem valami top dolog, 2 hete vettem egy monitort, már rég megjött, az oldalon még mindig beragadt az "összekészítés alatt" státusznál a mai napig.
Végül is egyébként nekem nincs velük bajom, ez már 7-8. termék amit tőlük veszek. Csak reménykedtem hogy ma még megkapom a rendelésem, de hát, majd jövőhéten.
Az már más kérdés hogy az R betűvel kezdődő nevű futárcég akivel szerződtek egy zsák fűrészport nem ér..... Amikor meglátom hogy nekik adták át kiszállításra mindig mondok egy Miatyánkot.
-
Lifer092
senior tag
Én csak azt nem értem, hogy ha egy termék van raktáron, és már ma dél óta összekészítés fázisába lépett, akkor hogy nem sikerült ma átadni a futárnak, még este sem?
Eddig amikor rendeltem tőlük mindig még aznap, az összekészítésről szóló levél után 3-4 órával jött hogy átadták a futárnak. Most semmi....
-
4Grider
nagyúr
válasz
joefasalasso #128 üzenetére
Minden esetben elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül, de a kereskedő teljes áron csak a teljesen sérülésmentes terméket köteles visszavenni.
-
joefasalasso
aktív tag
Sziasztok, ha egy telefont kibontottam és leszedtem a hálapi fóliát, plusz kibontottam a tartozékokat, és használtam is 1-2 napot, elállhatok a vásárlástól? Ez nem tiszta, sehol nem térnek ki erre az esetre. Köszi...
Extreme Digital. -
pinnacle
nagyúr
Edigital, Royal futárnál van Open box szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy a futár jelenlétében kibontják a csomagot, és a hibáról jegyzőkönyvet vesznek fel. Ez azt jelenti, hogy még a fizetés előtt megnézhetem? Eleve az ajánlja az Edigital, hogy a sérült terméket ne vegyek át.
-
Orionk
senior tag
válasz
Razenhell #125 üzenetére
Nekem Augusztusban járt le és nem használtam el.
Igazán megnövelhetnék azt az 5%-ot úgy, hogy ha egy felhasználó minél többet vásárol és minél több megvalósult vásárlása van és minél több éve tagja a webáruháznak, stb. további feltételek ha teljesülnek, akkor annál több % kedvezményt kaphatna.
-
Orionk
senior tag
Sziasztok,
Ti is csak 6 terméket láttok az Edigital oldalán a BlackFriday ajánlatok között?
Van valami infótok, hogy milyen akciók lesznek még?
köszönöm.
-
ProEvoFan
nagyúr
Fura ez a bolt, de nagyon...
Szeptember 25.én bevittem a pécsi üzletbe a garanciás hibás telefont.Október 4.én ért fel a bolt központjába...legalább is innentől látja a rendszerben az ügyfélszolgálatos hölgy.Mekkora gáz már az hogy 9 nap kellett mire felért és onnantól kezdik kiküldeni a szervizbe?Mit csináltak addig vele?
Ma október 18.án a pécsi üzletben érdeklődésünkre tájékoztattak a telefon kilétéről, ami már a budapesti központi elosztón van, de a mai szállítmánnyal nem hozták le...mert csak...kemény, majd jövő héten, pont a 30 napos határidőre itt lesz.Össze vissza kamuznak a boltban mikor megkérdeztük "mi tartott 9 napig mire felért a telefon a központjukba"?...és még hülyének is néznek...
Ismerősnek Szlovákiából az eustock.eu-n rendelt telefon garanciáztatása másfél héten belül végbement...
....nem értem minek kell szívatni a vevőt, hiszen a szaros pénzünkből élnek... -
RedCactus
senior tag
válasz
RedCactus #119 üzenetére
Végül 16 nap lett a visszatérítés, bár hozzá tartozik, hogy a 14. napon írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a saját Ászf-ükben 14 napon belüli visszatérítést ígérnek. Megnyugtattak, hogy ez csak annak a folyamatnak a kezdetére vonatkozik, amíg a bankkal egyezkednek. Ha minden rendben, innen az OTP-nek még plusz 30 (banki) napja van visszautalni a pénzt.
Sok tanulsága nincs az esetnek talán csak annyi, hogy előre utalásnál figyelembe kell venni, hogy bármi gond esetén nehezen kerül vissza a számlára a pénz. A futárnál meg nem lehet kártyával fizetni, csak készpénzben.
-
Zoona
aktív tag
válasz
SztiviVander #117 üzenetére
Én úgyemlékszem, hogy ha "leütöd" a terméket egy adott áron akkor árgaranciát vállalnak. Engem is megszivattak tavasszal, de csak azzal, hogy raktáron volt a termék aztán kiderült hogy nincs és 2-3 hét a beszállítás. Kértme még kedvezményt a személyes átvételnél, nem adtak így kértem a panaszkönyvet.
Sokra nem mentem vele, mert visszaírtak, hogy a honlapon feltüntetett árak és szállítási napok csak irányadóak, felelősséget nem vállalnak érte (mondjuk ez nálam kimeríti a megtévesztés fogalmát), de legalább a lelkiismeretem nyugodt volt. -
RedCactus
senior tag
Lehet, hogy a legnagyobb forgalmat bonyolító webáruház, de hogy nem a legjobb, az biztos.
Rendeltem egy TV-t expressz kiszállítással, amire azt vállalták, hogy 2990ft-ért 240 percen belül kiszállítják, ha 17 óráig leadom a rendelést. 16 órakor le is adtam, online kifizettem és vártam. Persze nem hozták, de még egy sms-t vagy emailt sem küldtek, hogy nem tudják teljesíteni az ígért határidőt. Reggel 6-kor le is mondtam. Automata levélben sajnálkoztak, hogy lemondtam és megnyugtattak, hogy most már nincs más dolgom mint hátradőlni és 30 nap múlva visszautalják a pénzem. 30 nap??? Kínából sem tart egy hétnél tovább a visszatérítés.Két éve pedig áruházi átvétellel akartam náluk szintén egy TV-t vásárolni. Online rendeltem, kifizettem, visszaigazolták, majd amikor elmentem érte, sehol sem találták. Viszont a pénztárba azonnal visszafizették az árát.
Úgy érzem ezek intő jelek számomra, hogy ne náluk költsem a pénzem.
-
4Grider
nagyúr
válasz
SztiviVander #117 üzenetére
Nem védeni akarom őket, de csinálj jobban marketplace-t. Nem véletlenül ők a legnagyobbak.
Az automatikus rendelés-visszaigazolás nem számít vásárlási szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, ha élő ember leellenőrzi, majd feléd visszaigazolja azt, amit a gépek nyilvántartanak. Az persze gond, hogy másfél hét kell ahhoz, hogy ezt megtegyék. Jó eséllyel volt valami malőr a háttérben (pl. az egyik beszállító kilépett a marketplace-ből), vagy csak natúr már náluk sem marad meg a munkaerő azért a pénzért, amit erre szánnak. -
SztiviVander
addikt
Egy igazi retek sz*rházi banda ez. Megveszem a meghirdetett akciós cuccot, visszaigazolják, várok-várok a "raktárba beszállítás"-ra, majd 1.5 hét után jön egy levél hogy bocs de a termék árazásában "nyilvánvaló hiba" (=csak azért volt meghirdetve hogy odacsalogassa a népet akik megvesznek majd csomó mást is, de nem azért hogy ezt a cuccot majd el is adják ennyiért) történt úgyhogy bocs mégse kapom meg. Mert hogy a valós ár az az eredeti ára. Hát ez a pofátlanság netovábbja b+. Tehát akcióznak, majd azt mondják bocs elírtuk. Az ászf-jükkel meg gyakorlatilag minden felelősség alól kibujnak, mert a "jelentős" eltérés bármit jelenthet, akár azt is hogy 13e helyett 10e az már jelentős eltérés. És a legvérlázítóbb hogy ehez 1.5 hét kell hogy rájöjjenek. Régebben sokszor vásároltam náluk pl fényképezőgépeket meg objektíveket (főleg ha nagy akciók voltak), mindig tök rendbe volt minden. Volt azóta valami tulajdonos váltás és az új
köcsögládatulaj a "nézzünk hülyének mindenkit" elvet követi? Na mindegy, ezek után soha többet semmit nem veszek onnan, az ezer százalék. -
Orionk
senior tag
Sziasztok,
Látom, hogy lehet már vásárolni Xiaomi MiBand 3 aktivitásmérő, okos karkötőt.
Tudja valaki, hogy ez már magyar menüvel és nyelvvel rendelkezik?
köszönöm.
-
akyyy
senior tag
Üdv. Meghibásodott merevlemezt adtam be üzletbe, és most a szervizkövetésben ez van:
Nem garanciális jellegű, termék átvehető SMS értesítést követőenMi az, hogy nem garanciális jellegű? Visszakapom a szart azt nesze???
-
Humbucker
senior tag
Nem tudjátok az extreme digitalnal meddig tartanak az akciók?Milyen időközönként változnak az árak?Rendeltem valamit amit cserélni szeretnék, és most azt várom mikor esik le az ára ismét arra amikor én rendeltem, hogy semmit ne kelljen pótolnom az általam választott termékre.
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Na ez az Extreme Digital tényleg egy katasztrófa,szervizeléssel kapcsolatban.
Nos az úgy volt leadtam a HTC U ULTRA telefonomat 10 napja,május 15-én a MÓRICZ ZSIGMOND KRT. SZAKÜZLET-be.
Nos sem a TMX-nél (nincs bent a szervizben) nincsen,sem a extremnél (ők már átadták Május 24-én a TMX-nek.
Tudom,csak 10 nap telt el,meg a szaküzletben is mondták egy héten belül fogják átadni,küldeni a TMX-nek.
Ja meg 30 nap a extremnél a garanciális ügyintézés,ezt is mondták,meg olvastam is a honlapukon.
De akkor most hol van se a TMX,se az extremnél nincsen,eltűnt mint szamár a ködben,és egyáltalán meddig kell várnom??
Borzasztóak,nekem ezekből a cégekből nagyon elegem van,állandóan a telefonálások,levelezgetések,email tömkelege,aztán ha fenyegetőzik az kis ember,hogy fogyasztóvédelem meg hasonlok,akkor meg húzzák azért is mint a rétestésztát,nekik mindent szabad??!!
Fél év alatt 2db mobiltelefon,2db Bt fülhallgató,rohangászás ide-oda,és közben a kifizetett terméket meg a tulajdonos nem is tudja használni,és kifizette érte a kemény magyar forintot.
Ráadásul 15 napon belül kötelesek javítani (TMX),max egy hét lehet az eltolódás,és tudom ez nincs köbe vésve,de jó lenne minnél hamarabb visszakapnám így vagy úgy a telefonomat,mert még cserekészüléket sem biztosítanak.
Nekem ez így már egy kicsit sok,nagyon tele van a f@kszom az összes ilyen cégekkel,legyen az szerviz,vagy szaküzlet,szolgáltató,stb -
bucihost
senior tag
Extreme Digital még mindig tud alkotni... 03.06 leadtam nekik szervizre egy telefont. 04.20 vissza kaptam úgy, hogy rosszabb mint volt. Mivel sok dolgom volt, így csak 05.04 tudtam újra leadni. Ma felhívtam őket, hogy mi van a telefonnal... Náluk NINCS, a futár még nem vitte....
OK Hívom a futárt mi van mivel 24 órás szolgáltatás volt rendelve. Hát ők már másnap át adták az edigitalnak....
ok újra edigi ügyfél szolgálat. jaaaa valóban, ott van a raktárban csak nem vételezték még be.... (nem baj hogy 4 szer igérték meg, hogy prióba előre vesznek....) Szóval a telefont még el sem küldték a szerviznek
-
DS39
nagyúr
válasz
#08205312 #108 üzenetére
Értem, amit írtál, de csak félig értek vele egyet.
Nem ismerjük, hogy mit, mennyiért akart venni, és hol volt még ehhez alternatíva. Ha nem volt épp akkor vagy drágábban, akkor érthető, hogy inkább várt és átvette.
Én is vettem már tőlük pár dolgot Budapesten 3 különböző boltjukban, magával a termékekkel nem szokott probléma lenni, de sajnos az ügyfélkezelésük nagyon sokat romlott. -
Eddig három terméket vettem át a budapesti Sugár áruházban, nincs probléma ezzel.
Majd ha winyót veszem át, majd beszámolok róla.
-
#08205312
törölt tag
Ha egy bolt úgy jár el, ami nekem nem tetszik, akkor visszamondom a rendelést, és megveszem máshonnan.
(ha tudott 3 hete várni, akkor talán tudott volna még 2 napot várni és megvenni máshonnan, vagy a második hét után visszamondja és szintén megveszi máshonnan)Az, hogy mást olyanra buzdít, amit ő se nem tart be, számomra több mint érdekes.
nyugtass meg, hogy érted, csak kötözködni van kedved
-
Zoona
aktív tag
Sziasztok!
Nekem is megvolt a kellemetlen esetem az Extrem Digitalnál és soha többet semmit onnan.
Személyesen rendeltem tőlük egy monitort. Amikor április 30.-án megrendeltem a miskolci üzletben a terméket, ott azt mondták, hogy 4 maximum 5 nap alatt ideérhet a termék - hozzátenném, hogy a honlapon az az információ volt, hogy raktáron van a monitor és a Miskolcra való szállítás ideje (üzletben való átvétel) 2 munkanap. Természetesen, elfogadtam, hogy Május elseje is volt és emiatt akadozhat a logisztika, de Május 7.-én vártam az sms-t, hogy egy hét után azért átvehetem a terméket.
Az sms nem érkezett meg így felhívtam az Ügyfélszolgálatot hétfőn. Akkor azt az információt kaptam az ED munkatársától, hogy aznapra (május 7) van kiírva a termék beérkezése a központi raktárba és onnantól kb. 2 nap mire leér Miskolcra.
Biztos ami biztos alapon, másnap kedden is felhívtam az ügyfélszolgálatot, viszont már akkor azt az információt kaptam, hogy Május 10.-én kell, hogy beérkezzen a központi raktárba a termék és van esély még, hogy leérjen a monitor a héten. Itt már jeleztem a kollegának, hogy a 3. szállítási határidőt kapom a 3. helyről viszont szeretném megkapni ha lehetséges a monitort a héten, akár szombati átvétellel. Itt jelezte a kolléganője, hogy egyeztet a kollégákkal és megpróbálják magas prioritással kezelni a dolgot és reméli, hogy minél hamarabb eljut hozzám a termék.
Május 10.-én, csütörtökön felhívtam még az ügyfélszolgálatot, hogy érdeklődjek a termékről. Ott a kollégája jelezte, hogy igen mai beérkezésre várják, viszont a kollégája nem érkeztette még be így utánanéz a dolognak és visszajelez emailbe, ezt az email visszajelzést Ön küldte meg nekem és bevallom őszintén nem lettem annyira boldog.
Miután kedden jeleztem a kollégájának, hogy több helyről, de különböző visszajelzést kaptam a szállításra, ezért még ránéztem a webshopra is és még mindig raktáron - 2 napi szállítással volt kint a termék, 1 órával később már 4 napi szállítással.
Most jelenleg úgy állunk, hogy a megrendeléstől számítva ca. 2-2.5 hét mire talán hozzám eljuthat a megrendelt termék és időközben több ígéretet is kaptam ami nem teljesült.
A fenti dolgokra való tekintettel, remélem, hogy az említett termék minél hamarabb megérkezik átvételre és az előlegesen kiadott vételárból legalább 10% további kárpótlást biztosítanak számomra.
---
Ma megjött a termék, az üzletben mossák kezeiket az üggyel kapcsolatban, arra tudtam hivatkozni bunkó stílusban, hogy a szállítási határidő ami meg van adva az csak tájékoztató jellegű nem vállalnak rá semmilyen garanciát... Kérdem én, ha 2-3 napra írják ki a szállítást és 3 hét lesz belőle, de garanciát nem vállalnak rá akkor az nem megtévesztés?
Elkértem a vásárlók könyvét, átvettem a terméket és eljöttem.
Soha többé edigital, de akit tudok is csak le fogok róla beszélni.
-
Kisfundy
aktív tag
Sziasztok!
Vásárolt most valaki náluk "cofidis" -es 0%-thm-es konstrukcióval?
-
DrDante666
tag
Régen szerettem innen vásárolni, mert jó helynek számított, de mára tényleg elég gáz lett ez a "szaküzlet". Az én rendelésem eddigi története:
- szerda: a termék raktáron, üzletekben elérhető, az átvételi ponton 3-4 munkanap múlva. Utóbbira megrendelem, visszaigazolják, állapot: 1/4 - átszállítás a szaküzletből.
- Pénteken továbbra is elérhető, hirtelen állapotváltozás: 3/4 - összekészítés alatt.
Munkanap lévén szombatra reméltem, ehelyett vasárnap délutánmegint visszaigazolják és 1/4 - beszállításra vár majd megint visszaigazolják és 1/4 - átszállítás a szaküzletből, aztán a termék hirtelen nem kapható.
Azt hiszem ideje megtervezni az alternatív rendelést más forrásból, mert ebből kétlem, hogy lesz még valami. Még jó, hogy nem fizettem ki előre, különben még a pénzem után is mehetnék.
-
bucihost
senior tag
-
gabor9991
őstag
válasz
bucihost #100 üzenetére
Beszéltem velük ma, csereutalvány lesz ebből is
Hívd fel őket, mondd el, hogy neked ez így elfogadhatatlan ezért kéred, hogy javítás helyett cseréljék ki.
Amennyiben elutasítják a kérdésed, ezt írásban indokolják meg.Említsd meg, hogy az esetleges elutasító válasszal meg fogod keresni az illetékes békéltető testületet ahol ki fog derülni ezek után az is, hogy gyakorlatilag egy hónapig meg sem kezdték a javítást.
Ennél többet egyelőre szerintem nem lehet tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megint elérhetetlen a Fortnite az iPhone-okra
- CMF Watch Pro 2 - ebből a poénból többet is ki lehetett volna hozni
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Politika
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Corsair CX430 80+ minősítésű tápegység
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- Bomba ár! Motion F5te Tablet - Intel i7-3667U I 4GB I 128GB SSD I 10,4" XGA Touch I Cam I W10 I Gar!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest