Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mulderpapa

    aktív tag

    válasz 4Grider #145 üzenetére

    Akkor tényleg nem értem, mert nekem az OTP 2x is azt mondta, hogy az ED zárolta az összeget, nekik kell lekérni. Az OTP se továbbítani, se visszahelyezni nem tudja a zárolt összeget.
    Mondjuk ha ez tényleg így van, akkor is leírhatta / elmondhatta volna az ED és küzdök tovább a bankkal. Nem 10 nap múlva tudom meg egy fórumon, amikor már törlik a rendelést. :)

  • Mulderpapa

    aktív tag

    válasz 4Grider #143 üzenetére

    Itt nem azzal van a probléma, hogy hiba történt a tranzakció közben, hanem ahogy az előtted levő kommentben is írják, ha valami panaszod van, akkor igy jártál. Nem foglalkoznak vele. Egy ekkora cég szerintem ilyet nem engedhet meg magának, hogy nem reagál az emailre, a telefonos ügyfélszolgálat meg hárít. Persze ha egy 300e Ft-os tv-t szeretnék megrendelni, abban biztos nagyon szívesen segítenének.

    A zárolást 1 hónap múlva elvileg automatikusan feloldja a bank, de szerintem te sem örülnél, ha más hibájából 1 hónapig 30e Ft-al rövidebb lennél, terméket meg nem kapsz a pénzedért, csak a rendszer által küldött automatikus emaileket, hogy fizesd már ki a rendelésed, meg hogy törölték a rendelést fizetés hiányában és ha legközelebb rendelni akarok, akkor figyeljek oda a határidőre.
    A bank is azt tudta tanácsolni, hogy ha annyira ragaszkodom a megrendelt termékhez, akkor fizessem ki mégegyszer (hátha a következő tranzakció már sikeres lesz) és az első tranzakció összegét feloldják 1 hónap múlva. Tehát én fizessek 2x azért, mert a bolt akitől rendeltem elérhetetlen. Közben csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy lekérik a zárolt összeget.

  • Mulderpapa

    aktív tag

    Mit lehet ilyenkor csinálni? Hogy szerezhetem vissza a pénzem?

    2019.01.06-án este vásároltam a webárúházukból ahol az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget választottam. Első alkalommal nem töltődött be percek után sem az OTP fizetési felülete, majd később a második alkalommal már betöltődött az oldal, de a tranzakció végén egy nagy piros X jelent meg, viszont az összeg levonásra került a bankszámlámról.

    Érdeklődtem náluk többször is telefonon, hogy ilyenkor mi a teendő, mivel a rendelésem státusza szerint még mindig fizetésre vár, de a bankszámlámról már levették az összeget, de mindíg azt a választ kaptam, hogy írják emailt a shop@edigital.hu email címre, mert ők ebben telefonon nem tudnak segíteni. Az egyik ügyfélszolgálatos p*csa még gúnyosan "sok szerencsét" kívánt.

    Közben beszéltem az OTP bankkal, ők azt mondták, hogy zárolva van az összeg a számlámon és az edigitalnak kell lekérni az OTP banktól, mert az Extreme Digital zárolta a pénzem, az OTP nem tudja feloldani.

    Emailekre azóta sem válaszoltak, most küldte a rendszerük az emailt, hogy fizetés hiányában törölték a rendelésemet, amivel nincs is semmi baj, mert ettől a retek cégtől nem is kell semmi, viszont a pénzem továbbra sincs meg, mert szerintük ki sem fizettem.

Új hozzászólás Aktív témák