Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#143) 4Grider válasza Mulderpapa (#141) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak jelezni szeretném, hogy a bankok fizetési felületének működéséhez semmi köze nincs a webáruházaknak, azokat online fizetéskor ezek az oldalak csak meghívják. Ha lassan jön be, vagy akadozik a fizetési felület, akkor arról nem a webáruház, hanem a bank tehet.
Fizetéskor a webáruház úgy hívja meg a banki felületet, hogy átadja neki a fizetési azonosítót (ez jellemzően a rendelés száma) és a fizetendő összeget. És egész addig a webáruháznak nincs köze az egészhez, amíg a bank vissza nem irányítja az ügyfelet a webáruház oldalára (egy fizetési siker státusszal). A zárolás tehát a fizetési felület hibája (esetleg a te oldaladon keletkezett net vagy felhasználói hiba) miatt keletkezett, ami egy-két héten belül automatikusan feloldásra fog kerülni. A zárolás időtartamát több dolog határozza meg. A kártyaelfogadó webáruházaknak erre ritkán van ráhatása, csak akkor tudják feloldani, ha olyan szerződésük van a bankkal, miszerint tehetnek terhelés helyett zárolást is a kártyákra. A kereskedőkkel - így az e-digitallal - ilyen szerződést NEM kötnek a bankok, ők csak terhelhetnek. Zárolást jellemzően kölcsönügyletekkel foglalkozó cégeknek tesznek lehetővé a bankok (pl. autókölcsönzők), de még számukra sem mindig teszik lehetővé a zárolás levételét, maximum a zárolás elhelyezésekor adhatnak meg dátumot, hogy azt meddig óhajtják fenntartani.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.