Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#151) gyantaszuz


gyantaszuz
tag

Rendeltem egy akciós terméket az edigital webshopból és most nézem a jótállási jegyet, amin a termék jótállási idejének 0 év van megadva. A cucc egyébként bontatlan volt.
Valaki találkozott már ilyesmivel? Kell ilyesmivel törődni?

(#152) 4Grider válasza gyantaszuz (#151) üzenetére


4Grider
nagyúr

A jogszabály szerint 10000 Ft feletti műszaki cikk esetében kötelező az 1 év jótállás. Majd akkor törődj vele, ha bedöglött a cucc...

(#153) vpleft


vpleft
tag

Sziasztok!
Cetelem hitellel rendeltünk edigitaltól egy mosógépet és egy tv-t egy rendelésben. A Cetelem elfogadta, szerződés beküldve, stb. Edigital írja, hogy feladták a csomagot és érkezik. Oké. Nézem a csomagkövetést... Csak egy csomag van és az is csak 5.5kg (ami a tv tömege kb.) gondoltam biztos elírták vagy valami és hozzák a mosógépet is. De nem, ma meghozták a TV-t, át is vettem és kifizettem az önrészt a hitelből a futárnak, gondoltam biztos nem egyben hozzák a két cuccot akkor... Jött az email az edigitaltól, hogy gratulálnak az első vásárlásomhoz. Mondom mi van? Hiszen még meg sem kaptam mindent... Írtam még tegnapelőtt az ügyfélszolgálatnak a furcsa csomagkövetéssel kapcsolatban, de nem kaptam választ azóta. Szerintetek ez az egész ügy normális edigitalnál? Eléggé nyugtalanít a dolog és érdekelne, ha van valakinek hasonló tapasztalata... Úgyis felhívom őket majd, de azért megnyugodnék félig, ha más is járt már hasonló cipőben és két csomagban jött a rendelés és csak szimplán a weboldal visszajelzései xarok....
Előre köszi, ha valaki válaszol! :R

Szerk.: Ja és a webshopban kaptam egy kiállított számlát, ami csak a tv-re szól... De amúgy mindkét termék látható a webshopban feladottként :F :F

[ Szerkesztve ]

(#154) 4Grider válasza vpleft (#153) üzenetére


4Grider
nagyúr

A mosógép nagy tömegű, igen nagy eséllyel másik futárszolgálat hozza majd.

(#155) vpleft válasza 4Grider (#154) üzenetére


vpleft
tag

Köszi a választ! :B
Valóban! Ma reggel kaptam az ügyfélszolgálattól egy email-t, hogy a mosógép még átadásra vár a futárszolgálatnak.
Remek visszajelzései vannak az oldalnak.:D

(#156) bolic válasza vpleft (#155) üzenetére


bolic
őstag

Sajnos van rossz tapasztalatom a cég ellen, hogy miért, leírom: volt egy fejlámpa és rendeltem, azt írta hogy kb. 1-2 munkanap múlva átvehető, de én már túl van az 1 hetes várakozásom, végül töröltem a rendelést. Ennyire szánalmas nem lehet ez a cég, inkább visszamentem a jól bevált ipon-ba. :( :((

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#157) vpleft válasza bolic (#156) üzenetére


vpleft
tag

Az szép. Azért a mosógépem remélem megjön még a héten... Ma már a számlát is kiállították szerencsére róla (elképzelhető, csak azért szorgalmazták mert írtam is nekik:DDD ). A TV-t a számla kiállítása napján feladták, úgyhogy remélem ezt is fel fogják. Hihetetlen, mennyire hanyag sok cég a rendszerüket illetően... Igazán feltüntethették volna, hogy külön csomagban jön és hogy nincs még feladva, meg hogy több napot vesz igénybe a dolog.

(#158) 4Grider válasza vpleft (#157) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nekem 3 munkanap volt a mosógép kiszállítása a számlakiállítást követően. De ingyenes szállítás volt és előre fizettem kártyával. Tehát ráértek...
Az más kérdés, hogy (oldalt) nyitott dobbal érkezett a mosógép, így kapásból szétáztatta a konyha hajópadlóját, így kénytelen voltam elállni a szerződéstől.
Szerk.:
mosógép = mosogatógép

[ Szerkesztve ]

(#159) bolic válasza vpleft (#157) üzenetére


bolic
őstag

Valahol olvastam, hogy a nagy gép rendelés esetén minimum 2 hét, akár 2 hónapot kellhet várni! :Y :N MM az jó megbízható cég, mindig 3 napon belül hozták ki a hűtőszekrényt, mosógépet külön-külön rendelés esetén. :K :R

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#160) vpleft


vpleft
tag

Köszi a tapasztalatokat mindenkinek! Hát, sajna nem jött meg ma, de remélem azért pár munkanap múlva itt lesz, és hogy szerencsém is lesz vele, mert eléggé sietős. :)

(#161) vpleft


vpleft
tag

Na leírom mi történt. Másodikán este 7 órakor hozták a mosógépet, DE(!) ezek a rendkívül kompetensek 30 000 Ft utánvéttel adták fel (Cetelem hitel önrésze) amit már ezelőtt a TV átvételénél kifizettünk... :C Én nem akartam fizetni és mivel a futár így nem adhatta át, ezért visszavitték. Másnap telefonálás először a futárcégnek, aztán Edigital-nak. Elnézést kértek és azt mondták, hogy lerendezik email-ben egymás közt. Elvileg ez már meg kellett hogy történjen és a mosógép még sehol. A Royal futár követési oldala folyamat hülyeségeket ír, stb... Úgyhogy ebből a következő hét lesz mire kihozzák... (Legalábbis nagyon remélem mert agygörcsöt kapok) Hatalmas feketepont az Edigitalnak ezért a bakiért! Na meg a futárszolgálatnak a lassúságért. Már rég szükségem lenne erre a gépre, erre itt kell szórakozgatni ilyen hülyeségekkel... :(

[ Szerkesztve ]

(#162) vpleft válasza vpleft (#161) üzenetére


vpleft
tag

Na hát úgy esett, hogy a royal futár tévedésből visszavitte hozzájuk(?) és utána elfelejtették elküldeni nekem.:U Telefonálhattam megint. Végül egy másik futárra bízták a dolgot(HDT) és a mai napon vettem át a gépet. Na befejeztem a sírást, csak gondoltam, ha már elkezdtem, akkor megosztom teljesen ezt a csodálatos élményt veletek. :B
Szerencsémre minden rendben működik legalább:)

[ Szerkesztve ]

(#163) milkabrams


milkabrams
őstag

Sziasztok!
Ez mi akar lenni? Visszautalják a vételárat és mi ez az sms értesítés?

Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.

(#164) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Valaki tud róla valamit, hogy expressz kiszállítással rendelt cucc tényleg így működik?

Munkanapokon, 9:00 és 17:00 óra között leadott rendeléseid 240 percen belül, a munkanapokon délután 17:00 és reggel 9:00 óra között leadott rendeléseid pedig következő munkanapon 13:00 óráig történő szállítással kézbesítjük.

Komoly, hogy ha én ma 9 előtt megrendeltem valamit, kifizettem az expressz kiszállítást, és csak holnap kapom meg? Aki meg 9 után rendelt, az megkapja 4 órán belül? :F :((

[ Szerkesztve ]

(#165) savior


savior
őstag

Helló.
Rendeltem egy tabletet, de még mindíg összekészítés alatt áll íródik ki. (van belőle raktáron)
Mennyi időt szokott ez igénybe venni?
Jó esély van rá, hogy a feltüntetett 2-6 munkanapon belül megkapom?

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#166) 4Grider válasza savior (#165) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 2-6 nap elég tág időtartam, tehát elég jó az esélyed rá...

(#167) Butcher82


Butcher82
senior tag

Sziasztok,

mi történik ha az előre kifizetett árut nem tudom átvenni, előbb utóbb visszakapom a pénzem?

***Go Ahead, Make My Day.*** Clint Eastwood óta szabadon.¯\_(ツ)_/¯

(#168) 4Grider válasza Butcher82 (#167) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak akkor ha lemondod/törlöd a rendelést és nem volt szállítás mellé (személyes átvétel).

(#169) HELLAFLUSH


HELLAFLUSH
őstag

Sziasztok! 12.23-án vásároltam a kecskeméti Edigoiálnál egy Aula Hyperion mechanikus billentyűzetet és pár óra múlva vissza vittem nekik mert katasztrófális minőségű volt, mondtam, hogy inkább ráfizetnék egy másikra... erre közölték, hogy csak megrendelésre, mert az adott billentyű a webshopban "rendelésre" státuszban volt, mondom oké legyen , majd ez után kaptam egy nyomtatványt amin rajta van az Aula billentyűzet nettó ára amit 30napig tudok beváltani náluk.
Ma viszont rákerestem náluk a billentyűzetre és a státusza változott "nem rendelhető"-re :U
ilyenkor most mi van? jobban járnék ha törölném a rendelést és választanék olyat ami van raktáron? :F

(#170) $p@rr0w


$p@rr0w
őstag

Philips 43PUS7505/12 tv-t rendeltem és egy ssd-t a futár ma kihozta az ssd-t de a tv sehol, se számla, semmi hír róla, a rendelás átkerült a Lezárt és törölt rendelések közé, minden tétel mellé az van írva hogy "Feladásra került".

Ha egy tételt törölnek a rendelésből arról értesít az edigital?

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#171) 4Grider válasza $p@rr0w (#170) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jellemzően a nagy méretű (görgősoron nem osztályozható) eszközöket más futárszolgálat viszi, mint az osztályozhatóakat. Bár a 43 col még nem egy hatalmas méret, de te sem szeretnéd, ha látnád egy görgősoron dobálódni...

(#172) $p@rr0w válasza 4Grider (#171) üzenetére


$p@rr0w
őstag

Ez oké, de se csomagszám, se számla se semmi...?

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#173) akyyy


akyyy
senior tag

Hitelre vásárolt, kipróbált, de nem bejött terméket lehet valahogy cserélni (visszaküldeni, stb).
Túl nagy a monitor, 32 col, elég lenne egy 27-es :D Bár lehet hozzászoknék, de ha valahogy lehet módosítani, az jó lenne. A gond az hogy nyilván ki van csomagolva, meg kipróbálva, működik.
Vagy marad a megszokás.

(#174) 4Grider válasza akyyy (#173) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha online vásároltad és 14 napon belül vagy, akkor igen, elállhatsz a vásárlástól.. A termék visszajuttatása a te feladatod ilyenkor.

(#175) akyyy válasza 4Grider (#174) üzenetére


akyyy
senior tag

de ilyenkor az nem számít, hogy kb használva is lett a termék (kb. 2 órát ment eddig), illetve hogy cetelem hitellel igényeltem?
vagy lehet módosítani a hitelt, illetve cserélni a készüléket?

(#176) 4Grider válasza akyyy (#175) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csereberélni, módosítgatni nem tudsz elállás esetén. Az elállás a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítsa hitel tekintetében is. Az elállás a kipróbált, de használatba nem vett termékekre vonatkozik. Ha így nem akarsz elállni, nézz körül a cég weboldalán, hogy milyen egyéb lehetőségeid vannak. Máskor előbb mérlegelj mielőtt vásárolsz, mert ezzel csak a kárt csinálod. Mindenkinek.

(#177) akyyy válasza 4Grider (#176) üzenetére


akyyy
senior tag

pont az ediginél vannak bontott, meg egyéb, használt újszerű állapotú termékek.
Írtam nekik is, meg a Samsungnak is emailt (Hátha alapon :DDD ).
Meglátom a válasszukat, ha esetleg olyan is, akkor meg marad ez. majd variálnom kell egy új asztal, meg elrendezéssel, és nem lesz rossz ez sem.

(#178) martonl válasza 4Grider (#174) üzenetére


martonl
senior tag

Ez az elállási jog egyébként csak magánszemélyre vonatkozik, cégre nem.

(#179) 4Grider válasza martonl (#178) üzenetére


4Grider
nagyúr

Így van. De a kérdező nem írt cégről...

(#180) martonl válasza 4Grider (#179) üzenetére


martonl
senior tag

Tudom, csak van, hogy az ember számlát kér cég részére ilyen-olyan okból. Persze van olyan kereskedő, aki ugyanúgy alkalmazza az elállási jogot céges vásárlónál is, ami nem rossz dolog, hiszen jogszabály nem kötelezi rá.

(#181) 4Grider válasza akyyy (#177) üzenetére


4Grider
nagyúr

Pont emiatt az elcseszett elállási jog miatt. Semelyik kereskedő nem örül neki, mert árfelhajtó hatása van, hiszen a visszavett termékeknél bukják a házhozszállítási költség saját részét, meg a visszavett termékek nagyon sokszor csak beszerzési ár alatt adhatók el bontottként. Ergo a hülék rossz döntését a többi vásárlónak kell megfizetni.

(#182) 4Grider válasza martonl (#180) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az a kereskedő hüle, vagy túl magas árrést alkalmaz, tehát van nála olcsóbb beszerzési forrás is.

(#183) martonl válasza 4Grider (#182) üzenetére


martonl
senior tag

Meglehet. A legdurvább persze a kereskedő által úgy visszaélni vele, hogy a magánvásárló által visszavitt terméket eladják cégnek, amit egyébként olyan hiba miatt vittek vissza, ami esetleg gariba nem fér bele. Pl. pixelhibás monitor stb. Hallottam ilyenről is sajnos.

(#184) 4Grider válasza martonl (#183) üzenetére


4Grider
nagyúr

A vásárló cég hivatkozhat hibás teljesítésre, mert a bontott termék az nem feltétlen új, márpedig újként meghirdetve de használtként szállítva az hibás teljesítés. Más kérdés, hogy ma Magyarországon nincs arról jogszabály, hogy mi számít használt terméknek, illetve meddig újnak...

(#185) martonl válasza 4Grider (#184) üzenetére


martonl
senior tag

Igen, meg sajnos sokszor nagyon szépen vissza lehet egyes dolgokat csomagolni. Nem, vagy alig látszik, hogy fel lett bontva. Vagy akár arra is hivatkozhatnak, hogy a papíralapú garancia lepecsételése miatt eleve felbontották.

(#186) akyyy


akyyy
senior tag

Nem cégként vettem hanem magan személyként. Így is bánt az egész, nem akartam a cégnek rossznak,, eddig soha semmi bajom nem volt velük, vártam hogy lesz egy jó monitor és igazából nincs baja csak túl nagy. Hétfőn telefonálok remélhetőleg elerem őket és majd még mondják mit tudok tenni

(#187) akyyy


akyyy
senior tag

Na vissza raktam mindent a dobozába, úgy, ahogy volt (egykét ilyen dísz alkatrészt nem is használtam belőle, az bontatlanul van még benne. Hétfőn megpróbálom elérni őket telefonon, és majd tájékoztatnak, hogy mi tévő legyek. éjszakás voltam, egész éjjel ez járt az eszembe, még azon is gondolkodtam, hogy ha kompenzálni kéne, mert szerintük már túl használt lett a termék, én abba is benne vagyok, tanulópénz... :W
Talán az ér valamit, hogy a hónapba rendeltem tőlük egy kamerát, illetve egy üvegfóliát, szóval elég gyakori vásárlójuk vagyok :D

(#188) akyyy


akyyy
senior tag

Fejlemény: nagy nehezen sikerült elérni az ügyfélszolgálatot, (valamiért a garanciális ügyintézést kellet kérnem), ahol azt mondták, hogy mivel hitel, meg személyesen vettem át, vigyem vissza személyesen az üzletbe, ott segítenek majd, adnak hitel lemondó nyilatkozatot (vagy éppen nem, ha igényt tartok egy ugyanilyen összegű hitelre, mondjuk egy másik termékkel kapcsolatban, ami ugyanennyibe kerül, vagy drágább. olcsóbb valószínűleg nem lehet, mert az érdekesen nézne ki. )
De amúgy nagyon udvarias volt, mondta hogy direkt ezért van ez az egész 14 nap kitalálva, most már csak el kell jutnom a boltig :D

(#189) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

Jól meg szívatott ez a banda....
Raktárról rendeltem szülinapra egy könyvet, amit vállaltak hétfői bolti átvétellel és én barom ki is fizettem előre...
Ma kedd van, szülinap, ajándék sehol...email az jött hogy "Értesítés kifutott, nem beszerezhető termékkel kapcsolatban"...
Nem beszerezhető?
Raktáron volt.Kifizettem online.Vállalták a szállítást boltba...és nem beszerezhető??? Hülyének néznek?
Soha többet nem rendelek innen semmit....
Kíváncsi vagyok mikor kapom vissza a pénzt...

[ Szerkesztve ]

(#190) ProEvoFan válasza ProEvoFan (#189) üzenetére


ProEvoFan
nagyúr

Ma visszautalták a pénzt.
Viszonylag gyorsan.Kellemes csalódás.

(#191) Pferi


Pferi
senior tag

Még egy ilyen elb.szott ügyfélszolgálatot nem láttam...
Telefonon elérhetetlenek, fél óra zenehallgatás útán megunom és leteszem. Ez 10-ből 9-szer igy van, a telefonszámlám nagy részét nekik "köszönhetem".
Email-ra sem válaszolnak hetek óta.
Egy 200.000-es notebook ügyében keresném őket, de egyszerűen elérhetetlen ez a .... ügyfélszolgálat.
Ha ennyi hivásuk van miért nem alkalmaznak több ügyfélszolgálatos embert??!?!?!?!?!

Gigabyte B650M DS3H ; Amd Ryzen 7 7800X3D; CoolerMaster ML 120 Lite ; 2x16 Gbyte Kingston DDR5 6000MHz; Asrock 6900XT OC Formula; 2 Hdd 2 db SSD ; FD ION + 2 Platinum 860W; CoolerMaster HAF XB ház

(#192) Tomikaa.


Tomikaa.
tag

Üdv. Ha rendelek valamit szaküzletben átvétellel és ott fizetem ki, de a rendelés és az átvétel között változik a termék ára, akkor a megrendeléskori vagy az átvételkori árat kell kifizetni? Illetve mennyi idő van átvenni a terméket?

(#193) 4Grider válasza Tomikaa. (#192) üzenetére


4Grider
nagyúr

Rendeléskori.
3 nap, ami egyszer 1 héttel meghosszabbítható.

[ Szerkesztve ]

(#194) fradi81


fradi81
veterán

Ha rendelés végén a bankkártyás fizetést megszakítottam, utólag hogy tudom előhozni?

Megoldódott.

[ Szerkesztve ]

moto g72, Ninebot d28e

(#195) Mr.Mercury


Mr.Mercury
aktív tag

Sziasztok!

Fülhallgatót rendeltem a cégtől online, de személyes átvétellel. A termék hangzásával nem vagyok elégedett, ezért felhívtam őket, hogy az elállás vonatkozik-e fülhallgatóra is (én úgy tudtam, hogy nem). Az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy, de igen és az ÁSZF-ükben sincs beleírva, ahogy láttam. Szerintetek ez így akkor létezhet? Másik kérdés amit nem tisztáztam az ügyfélszolgálattal, hogy bár online rendeltem, de boltban vettem át, akkor is érvényesíthetem a jogomat? Ezekről tudtok infót ezen bolttal kapcsolatban? :U

Mercury

(#196) tusi74


tusi74
őstag

Sziasztok! A Royal futár jól megszívatott engem is, és még nekik álll feljebb. Amióta van Edigital, azóta rendelek tőlük, sosem volt gond. Na de most, hála Royalnak.
Tegnap kellett volna kihozni a csomagot 13:00-16:30 között. Itthon vagyok, telefon nálam, se kép se hang. Ilyenkor szoktam várni fél órát más futárnál is, mert bármit jelenthet a csúszás, lehet valahol elhúzódott az idő. Normális futárok, Sprinter, GLS ilyenkor elnézést kér, és kb. belövi az időt mikor jön. Nincs ezzel semmi gond. Nem úgy, mint a Royal futár, aki kikapcsolja a telefont, tehát még érdeklődni sem lehet. Egy kicsit utánaolvastam a cégnek fórumokban (bár ne tettem volna, szinte csak negatívum volt), annyiban megnyugodtam, hogy azt írták, másnál is volt, hogy a beígért naphoz képest később vitték ki a csomagot. Este még ránézek a tracking oldalra, mit látnak szemeim: "18:05: visszaküldik a feladónak". Na mondom ilyen nincs, elgurult a gyógyszer nem mondom, mivel azt olvastam, hogy e-mailre privát üzenetre nem válaszolnak, kiírtam a Facebook oldalukra, mert azért álljon már meg a menet. Kitalálták, hogy én írtam el a címet, ami már ezer éve bent van az Edigitalnál és az Edigital azt nyomtatta rá a címkére, hogy Dunaharaszti 1-es posta. Milyen életszerű. Nem elgépeltem esetleg egy betűt, hanem beírtam kézzel a posta címét. Ráadásul az Edigitalnál, ha valaki házhozszállítást kér a cím automatikusan töltődik, amit a a saját oldalon megadtunk. 100 szónak is egy a vége, nekem megvan az Edigital visszaigazoló e-mailje, amilben helyesen van a címem szállítási címnek megadva, ma az ügyfélszolgálatos megnézte, náluk is helyesen van.
De kérdezem én, ha még valóban valaki hibázott a címkénél, nem az lenne az alap, hogy felhív a futár, mint a GLS, Sprinter szokott, és egyeztet, mi legyen? Ráadásul ebben az esetben még gond sem lett volna, mert az állítólag "elírt" címtől kb. 100-150 m-re lakom. Magyarul csak kimentem volna a kapu elé, és átveszem a csomagot. De nem telefonált, egyszerűen visszaküldette este a feladónak. Mivel nekem minden e-mailem megvan, hogy helyes a cím, átküldtem a Royalnak, akiktől reggel csak egy sajnálkozó levél jött, hogy sajnos a csomag visszamegy, érdeklődjek az Extreme-nél. Az Extreme továbbra is tartja, hogy ők nem hibáztak. Lényeg, panaszt tettem, pénzt vissza, meccseljék le egymás között, de mindaddig, amíg az Extreme-nél a Royal képben van, vagy nem lehet kézzel másikat választani, választok másik üzletet. Bocsánat a hosszú monológért.

[ Szerkesztve ]

(#197) fradi81


fradi81
veterán

Hali
Van egy rendelés lassan egy hónapja ki van fizetve de nem küldik, valószínűleg nincs. Van egy idő határ ameddig halogathatja a dolgot a bolt?

moto g72, Ninebot d28e

(#198) f(x)=exp(x) válasza fradi81 (#197) üzenetére


f(x)=exp(x)
őstag

Van fejlemény?

(#199) fradi81 válasza f(x)=exp(x) (#198) üzenetére


fradi81
veterán

lemondták és visszautalták a pénzt.

moto g72, Ninebot d28e

(#200) f(x)=exp(x)


f(x)=exp(x)
őstag

Az Emagos bírság az az Edigitalt érinti valahogy?

(#201) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Számlát hogy lehet összevonatni? Tv-t és soundbart vásároltam egyszerre az Edigitaltól direkt együtt, mert a Philips ezesetben visszafizeti a soundbar árát...

Erre külön számlát kaptam mindkettőről. A Philips kedvezmény viszont csak akkor él, ha ugyanazon a számlán van a két tétel...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#203) Lauda


Lauda
félisten

Nem semmi, hogy saját magának okoz "kárt" az edigital:

:DDD

(#204) Boond válasza Lauda (#203) üzenetére


Boond
addikt

Egy cég.

(#205) Lauda válasza Boond (#204) üzenetére


Lauda
félisten

Éppen ezért.

(#206) Boond válasza Lauda (#205) üzenetére


Boond
addikt

Úgy is mondhatnám házon belül marad... van egyébként fordítva is, ami emagon drágább, és ediginél olcsóbb...
Én arra leszek kiváncsi, mennyire terjednek el, az emag boltok... legalább lesz mindenhol ahol Edigitál, vagy ediginál üzletben is lehet rendelni emag-sot? (nem lenne rossz)

Ilyen postaláda, vagy mi ez, már települt ide, emagtól... ami egy jó dolog... Edigitál is van, távolabb... (üzlet).

(#207) Boond válasza Lauda (#205) üzenetére


Boond
addikt

Sőt ahogy nézem szépen lassan az ED beleolvad az Emagba... legalábbis weboldalon már Emag üzletként hivatkoznak rá... (múltkor ed oldalán olvastam, hogy elköltöztek).

Aztán kitudja, lehet mindkét bolt neve kint van... de fényképekről nem így tűnik most nekem...

[ Szerkesztve ]

(#208) sfbalazs


sfbalazs
tag

Sziasztok!

Hétvégén vásároltam az edigital oldalán bosch kávéfőző gépet 14000ft ért. A kiárúsított termékek közt volt rendesen kiírva az eredeti ára és, hogy mínusz 91%. Gyorsan le is csaptam rá, most meg küldik ez emailt hogy hibásan volt a termék ára kiírva és ezért nem tudják nekem kiküldeni. Nos ezt még el is fogadnám ha nem a kiárúsításban lett volna és nem lett volna ott az eredeti ára feltüntetve. Szerintetek jogos a részükről vagy érdemes a fogyasztóvédelemhez fordulni?

[ Szerkesztve ]

(#210) sfbalazs válasza Boond (#209) üzenetére


sfbalazs
tag

Köszi! Jó sok embernek okoztak csalódást úgy látom.

(#211) mzso


mzso
veterán

Helló!

Emagos rendelést mennyi ideig lehet átvenni immár edigital/emag üzletben? Nekem nagy kegyesen ennyit ír:
"Átvételi időintervallum: 2021.10. 6 - 2021.10. 6"

(#212) Boond válasza mzso (#211) üzenetére


Boond
addikt

Tudtommal 3 nap kb. De kérdezz rá telefonon.

(#213) Tomikaa.


Tomikaa.
tag

Nemrég az ismerősöm vett egy laptopot személyesen egy Extreme Digital üzletben (volt is belőle készleten, csak eMag raktárkészletbe sorolva, ezért hivatalosan valószínűleg eMag vásárlásnak számít). Nem interneten rendelte és nincs eMag fiókja. Vissza lehet így is vinni indoklás nélkül, mint a neten rendelteket?

(#214) Boond


Boond
addikt

a Kérdezzen rá ügyfélszolgálatnál... a 14 napos elállás csak online rendelés és/vagy online rendelés és bolti átvételnél jár/él.

Bolti vásárlás esetén talán 3 napja van, de lehet nem ilyesmire vonatkozik, hanem pl meghibásodásra.

(#215) VGYke


VGYke
addikt

Sziasztok. Egy Whirlpool mosogatógépet és egy főzőlapot szeretnék rendelni és EMAG-EXTREME digital kombónál láttam a leg kedvezőbben őket. Bár az ár differenciák nem olyan nagyok (kb. 8%) mondjuk egy Whirlpool márkabolt és e között, hogy érdemes legyen egy nagyot kockáztatni.
Kérdésem: nagyot kockáztatok ilyen berendezések rendelésénél és ha igen, mik azok?

Más: azért látok érdekességeket Extreme digital vs. EMAG honlapokon: mosogatógép ára ugyan az, szállítás: Extreme: 4 990 Ft, Emag: 990 Ft. Főzőlap ára jelentősen eltér: Extreme: 116 990 Ft, Emag: 134 990 Ft. Ha még is a cég mellett döntök, hogy rendeljem? Egyik cuccot Emag, másikat Extreme? Meg hát itt ugye pont az is fontos lenne, hogy egyszerre szállítsák....

Tudtok tanácsot adni?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#216) SUPREME7 válasza VGYke (#215) üzenetére


SUPREME7
őstag

Ne haragudj, ha bunkónak tűnik a válasz (elhatárolódom magamtól) csak nem értem, miért kell fillérb@szóskodni, 280K-t elköltesz "luxus" konyhai gépekre, de az 5K szállítás már nem fér bele? :)

Egyébként, a főzőlapot az emagos linken nem az emag forgalmazza, hanem marketplace partner, azt engedd el. (egyébként sem értem miért merült fel, hogy az emagról vedd, ha az edigital - nál olcsóbb?)

A mosogatógép az emagos linken is az extreme digital a forgalmazó, szóval ott csak szimplán nem jól adták meg a szállítási költséget.

Egyébként jobban megnézve mindkettő toronymagasan az edigitalon van a legjobb áron, így is spórolsz egy csomót, még a sufni boltokban is 10-30K-val drágább mindkettő, és itt hivatalos garanciád lesz, köthetsz biztosítást, hosszabbíthatsz garit, nincs ezen mit gondolkodni.

Szerintem vedd meg mindkettőt edigitalon, egy rendelésben, és akkor csak egyszer fizeted ki az 5K-t és nagy eséllyel egyszerre kapod meg. A futárnak ne jattolj, mert akkor tudsz venni mositablettát ;]

:W

[ Szerkesztve ]

(#217) VGYke válasza SUPREME7 (#216) üzenetére


VGYke
addikt

Ha neked az jött le hogy faragni akarok 5eFt-ot, van baj a szövegértéssel. Ja és mi az az 5K? Ha khilioi (kilo) az kis k.

Tud valaki válaszolni erre: „Bár az ár differenciák nem olyan nagyok (kb. 8%) mondjuk egy Whirlpool márkabolt és e (mint Extreme digital) között, hogy érdemes legyen egy nagyot kockáztatni?
Kérdésem: nagyot kockáztatok ilyen berendezések rendelésénél és ha igen, mik azok?
Már csak azért, mert Feketelista, Extreme Digital károsultak, Gagyi Extreme digital (nem sorolom tovább) szörnyű történeteket lehet olvasni, miknek a vége mindég az, hogy soha nem a vevőnek van igaza. Pont azért mert kb. 280 eFt-ról van szó amit a WH hivatalos boltjában megvehetek 25-30eFt-al drágábban, nem szívesen kockáztatnék, ha az olvasott történetek tizede is igaz.
(Csak hogy más is értse: inkább kifizetek 25-30eFt-al többet ha pl az Extreme digitalnál minimális kockázat is felmerül)

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#218) Boond válasza VGYke (#217) üzenetére


Boond
addikt

Nekem eddig még semmi gondom nem votl ED-vel, igaz ilyesmit nem rendeltem, de ha kapsz rendes gyártói garanciát, nem gondolnám hogy komolyabb gond lehetne. Egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb webshop az országban. És mint ilyen nagy számok törvénye alapján, biztos fogsz találni problémákat, eseteket máshol is (ha annyira azt keresel).

Amúgy ez a topic annyira nem pörög... Talán egy Best Buy vagy "szakmaibb" topicot érdemesebb megcélozni...

"WH hivatalos boltjában megvehetek 25-30eFt-al drágábban, nem szívesen kockáztatnék, ha az olvasott történetek tizede is igaz."
Akkor vedd ott, és nyugodtan alszol :) Online vásárlás esetén amúgy 14 napig elállási lehetőséged van, indoklás nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#219) VGYke válasza Boond (#218) üzenetére


VGYke
addikt

Bocsánat, elfelejtettem megköszöni a tanácsod, illetve reagálni rá. Mire a fenti levelezések megtörténtek, mindkét termék ára visszaugrott a többi áruház szintjére. Az "ugrás" a mosogatógépnél szembetűnő, 165 990 volt (szerintem 1-2 napig, de az nem a fekete péntek volt), ami visszaugrott 183 990-re. WH Márkabolt kérdésemre e-mail válaszban küldött ára: 175 000, OnlineMárkabolt: 187 700.
Tehát itt már tárgytalan a vásárlásom.

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#220) Boond válasza VGYke (#219) üzenetére


Boond
addikt

oké :) Amúgy egy termék árát én is nézem... és bf-től függetlenül is ugrálnak az árak, akár pár naponta is különböző mértékben... így bármikor történhet hasonló vhol. De ez pl konkrétan ediginél konkrét termék volt.

(#221) mzso


mzso
veterán

Helló!

Az miért van az a szemétség, hogy az Edigital beszüntette a személyes átvételt bizonyos üzletekben? Természetesen az egyik pont az egyetlen ami engem érint...
Ráadásul nemrég kialakítottak egy nagyobb üzlethelyiséget.

Kiköpi nekem, hogy rendeljem Emagon, és átirányít egy sz@ros kereső url-re, és vagy van a termék emagon is, vagy nincs. Átalában, természetesen csak másik cég terméke van drágábban, és amivel természetesen nem lehetséges a személyes átvétel. Ez egy vicc...

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.