Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital

Hozzászólások

(#144) Mulderpapa válasza 4Grider (#143) üzenetére


Mulderpapa
aktív tag

Itt nem azzal van a probléma, hogy hiba történt a tranzakció közben, hanem ahogy az előtted levő kommentben is írják, ha valami panaszod van, akkor igy jártál. Nem foglalkoznak vele. Egy ekkora cég szerintem ilyet nem engedhet meg magának, hogy nem reagál az emailre, a telefonos ügyfélszolgálat meg hárít. Persze ha egy 300e Ft-os tv-t szeretnék megrendelni, abban biztos nagyon szívesen segítenének.

A zárolást 1 hónap múlva elvileg automatikusan feloldja a bank, de szerintem te sem örülnél, ha más hibájából 1 hónapig 30e Ft-al rövidebb lennél, terméket meg nem kapsz a pénzedért, csak a rendszer által küldött automatikus emaileket, hogy fizesd már ki a rendelésed, meg hogy törölték a rendelést fizetés hiányában és ha legközelebb rendelni akarok, akkor figyeljek oda a határidőre.
A bank is azt tudta tanácsolni, hogy ha annyira ragaszkodom a megrendelt termékhez, akkor fizessem ki mégegyszer (hátha a következő tranzakció már sikeres lesz) és az első tranzakció összegét feloldják 1 hónap múlva. Tehát én fizessek 2x azért, mert a bolt akitől rendeltem elérhetetlen. Közben csak annyit kellett volna csinálniuk, hogy lekérik a zárolt összeget.

"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Extreme Digital
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.