Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
őstag
Ez az egész villanyautós dolog olyan, hogy lehet egyszerűbb felépíteni nulláról, mint már meglévő alapokról építkezni. Mint amikor van egy meglévő épületed, amit az igényeidre szabva átépítenél, de lehet, jobban jársz a teljes bontással és új alapozással.
A villanyautók amúgy szerintem nagyságrendileg egyszerűbb jószágok lehetnek, mint a belső égésű társaik. Mindenféle lendkerék, váltó, befecskendező, turbó, kenő stb. cucctól mentes, vagy annyira egyszerű, mint a faék. Gyakorlatilag olyan lehet, mint a trolibusz, csak nincs áramszedője. Nyomsz egy pedált, ami némi elektronikán keresztül áramot juttat egy motorra, ami elkezd forogni. Tulképp nem egy űrrakéta, csak a klf. előírásoknak kell megfelelni, mindenféle okokból, ami teljesen érthető.
Ami bonyolultságot vittek bele - szerintem -, az az önvezető képesség körül kezdődik. Itt egy sor fejlesztés az, amivel szintén mások előtt járnak, de ez az, amit mások lehet, hogy jobbra fognak megcsinálni, előbb. Elég sok cég ugrott rá a témára, kicsiktől óriásokig.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
veterán
Nyilvan a teljesitmeny elektronika programozasa a kulcs.
Abban valoszinuleg ott a korlatozas, hogy nincs impulzus szeru teljesitmeny ugras - ezek is annyira alap dolgok, hogy el nem tudom kepzelni, hogy barkiben is felmerul ezek hianya.
Nekem ugy tunik, hogy a szakma inkabb nem hiszi el, hogy valaki megcsinalta a szakma osszes szegmensebol osszeszedett emberekbol azt amit ok meg papirra sem mertek vetni.
Most meg megy a kopkodes, hogy ez meg az nem volt igy meg ugy levalidalva.
Ketlem, hogy az USA kozlekedesi hatosaga szemet hunyna csak azert mert hazai autogyar.
Nem lehet, hogy az irigyseg beszel az elemzokbol?Nem ertek hozza, de az emlitett dolgok annyira alapok amik nelkul tuti nem engedtek volna az utcara ezeket az autokat. Azert egy engedelyt nem puszira adnak, vagy igen?
FőDudu