Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz _drk #124191 üzenetére

    Pascal refresh nem pálya, mert akárhova kapálódzik az nV DX12-t, Vulkant támogatni kell.
    Abban biztos igazad van, hogy ha nagyon akarták volna, egy tensor mag nélküli sokkal kisebb Turingot jobban meghajthattak volna, de az önmagában nem biztos hogy elég.

    Mi nem látunk a kulisszák mögé, simán előferdülhet hogy AMD csak kidob egy gyorsított Vegát, már pedig ha hardver sebességben paritás lesz, a szoftveres téren csuklóból le lesz nyomva az nVidia, azért csak jobban ismerik a saját vasukat AMD-ék.. :U

    DirectX Raytracing viszont nem sufni PhysX, nem hogy hivatalos, de már a DX12 része, ezt előbb vagy utóbb AMD-nek is támogatnia kell. Itt viszont lesz a ződeknek minimum egy generációnyi előnye, és várhatóan ott sem lesz teljesen sima az első menet.

    RTX irány viszont nekünk csóró szinten azt is jelentheti, hogy vagy nem kapjuk meg, a közép kategóriából kihagyják, és ezzel a RT elterjedése is nehezebb lesz. Vagy baromi drága lesz a 2060-as is, mert ilyen böhöm magokat olcsón nem lehet gyártani. :(

    Én magam azt remélem inkább kimarad a raytracing, viszont a full DX12 kompatibilis 2060 Turnig magában jön 1070 szint környékére, lehetőleg minél olcsóbban. Jelenleg nagyjából ezt lehet remélni, ugye 2080 / 2070 már a piacon van, meg hogy a 7nm ill a fejlesztések felezik-harmadolják az embertelen mag méretet, és 3. genre rendesen elterjed az RT, 4. generációra talán ki is hal a raszterizálás. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés