Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    válasz Andras6800 #9672 üzenetére

    Az i3-ban pusztulnak a hőszipkák/klímák, de nem azért mert a felépítésével, minőségével lenne gond... mind a BMW, mind a tulajok többsége elmulasztja a karbantartást. Mivel itt a klímagáz kering az akkukban is, sok a csatlakozó, és elszökik a gáz egy része... meg az 1234Y amúgy is egy fura gáz, mintha "összeesne". 2 évente illik lefejteni a gázt, az olajat tisztítani és vissza feltölteni... aki megteszi, attól még nem halottam kompresszor hibát...

    Fura, hogy a BMW se erőlteti ezt, ugyanúgy ahogy a hajtómű olajcserét se... biztos jó üzlet cserélni őket... mindkettő 1M körül van. Karbantartva meg kimennek a világból... bezzeg a fékolajat 2 évente cserélni kell, ha vizes, ha nem... :D

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés