Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorbep
senior tag
válasz Andras6800 #9672 üzenetére
Az i3-ban pusztulnak a hőszipkák/klímák, de nem azért mert a felépítésével, minőségével lenne gond... mind a BMW, mind a tulajok többsége elmulasztja a karbantartást. Mivel itt a klímagáz kering az akkukban is, sok a csatlakozó, és elszökik a gáz egy része... meg az 1234Y amúgy is egy fura gáz, mintha "összeesne". 2 évente illik lefejteni a gázt, az olajat tisztítani és vissza feltölteni... aki megteszi, attól még nem halottam kompresszor hibát...
Fura, hogy a BMW se erőlteti ezt, ugyanúgy ahogy a hajtómű olajcserét se... biztos jó üzlet cserélni őket... mindkettő 1M körül van. Karbantartva meg kimennek a világból... bezzeg a fékolajat 2 évente cserélni kell, ha vizes, ha nem...
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest