Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • V/

    nagyúr

    válasz Flashget #76416 üzenetére

    Annyira nem értem, mert amióta tőlük van a szolgáltatás (8 éve) soha nem történt ilyen, végül tegnap 6 perc múlva a bejelentés után rendezték. Ha problémát érzékelek ezután akkor így már rögtön szólok nekik. Ha valaki fix ip címet kér és kap gondolom azt már nem NAT-olják, mert akkor ugye nem csak övé az az ip cím amit kap, így akkor nem teljesítenék a szerződést.
    És azt sem értem hogy akkor a nekik rendelkezésre bocsájtott ip cím tartomány kimerült ha a dinamikus cím kezelés esetén is ezt kell használniuk? Ilyen sok Internet előfizetőjük van vagy a mobil szolgáltatásuk tesztje a korlátlan Internettel kavart be.

Aktív témák