Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • HZoli87

    veterán

    válasz hackeeeee #25610 üzenetére

    Sehol sem írtam, hogy húztak be kábelt. Voltak nálunk az igényfelmérők, megnézték a lépcsőházi eszközt és a korábbi kábelezést. Mindent rendben találtak, az igényfelmérő lapra ráírta (nem biztos hogy így hívják, ezt adta le utána a központban), hogy létra és minimum 60 méter kábel kell a szereléskor. Természetesen ezt meg is beszéltük. Hétvégén már előre készültem, korábbi koax kábelt eltávolítottam, elpakoltam amit kellett, díszléceket felszedtem, plusz megrendeltem az új routert, mert a régi kevés lett volna. Tegnap pedig beállított két "műszaki", és hozták ezt a sz@rt. Most már bánom, hogy engedtem beszerelniük. Tegnap óta nincs telefon, süket (bejelentve, egyelőre nem tudták megoldani). Wi-Fi-je is egy kalap szar.

    Most jöttem a központból, nem sok kellett volna, hogy csúnyát mondjak a kedves, de nem túl értelmes hölgynek. Hiba javítása folyamatban van.

Aktív témák