Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArrayOfLilly

    aktív tag

    Itt az egész válaszlevél, amit a tag transferre válaszul kapsz, benne minden, amit mondok.

    A kiindulás egy amerikai 3 éves Next Business Day (Weekend and Night) warranty, és Complete Care.

    (A nem magyar telefonszámokat kitöröltem, hogy ne legyen feleslegesen hosszú.)

    Dear Customer,

    Thank you for your email and request for tag transfer. The transfer has now been completed.
    The level of support you can receive on the unit(s) in this destination is standard Next Business Day service.
    For technical support, please visit [link] or call Dell on the relevant in-country phone number:
    COUNTRY
    PHONE NUMBER
    Hungary
    0680016157

    Should a better SLA than Next Business Day be required, depending on the system type, you may be able to purchase a warranty uplift from the in-country Dell Partner directly.
    For a list of Dell Authorized Service Providers and Distributors in EMEA Indirect countries please visit: [link]

    Kind Regards,
    EMEA Indirect Countries Tag Transfer Team

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés