- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- sziku69: Szólánc.
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. A vásárlás összegét először csak zárolja a bankod, de néha zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Általában minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de szórványos esetekben előfordulhat, hogy ez sem történik meg. Ilyenkor panaszt kell tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de kérni fognak valamilyen bizonylatot az elutasításról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette a levont összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
st6969 #16097 üzenetére
természetesen ők soha nem látnak semmit. már új, a korábbinál még semmitmondóbb sablont küldenek elsőre az elutasításokról szóló bejelentésekre reagálva is
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you experienced a decline.
You can check the reason for your decline in-app by heading to the "Wallet" section and tapping on the declined transaction to open it. From here you should be able to see a small summary as to why this transaction was unsuccessful. You can read more about potential declines here.
In case you were declined due to reaching your spending limits, please head over to the "Account" applet in-app and select "Spending Power" to verify your identity. Once you have submitted this, your limits should increase autimatically and you'll be able to continue making transactions as normal.
If the decline summary is prompting you to get in touch with Support, could you send us a screenshot of the declined transaction if you haven't already? Once we have more information, we can take a closer look into this for you.
If your transaction was declined but you were still charged, the transaction should reverse automatically after 10 days. If after 10 days the transaction has still not been reversed, could you please send us confirmation of the payment not being successful? This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant.
Hopefully this helps but please don't hesitate to get back in touch with us if you still need support!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Reklámblokkolók topikja
- Mac vagy Windows? Az egér nem ugyanúgy működik… – Tech Percek #17
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Formula-1
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Temu
- További aktív témák...
- ASRock B650M Pro RS microATX - garanciális, apró hibával
- LG OLED42C41LA 7 hónapos 2,5 év garancia.
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B365M i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA FSP 400W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070 (ELKELT)
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest