Hirdetés

2019. szeptember 21., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) FPéter válasza KISDOBOS65 (#249) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Igaz en meg csak egyszer rendeltem toluk, de az en, es szamos mas vasarlojuk szerint egy hazug, csalo banda (marmint a Xiaomishop.hu, ami a Facebookon mar Xshop, mivel letiltottak oket vedjegybitorlas miatt). A rendelesem konkretan sosem erkezett meg. Kovetkezo Xiaomi termeket nem toluk rendeltem, es legkozelebb se toluk fogom.

Udvozlettel: FPETER :))

[ Szerkesztve ]

(#252) szoto válasza KISDOBOS65 (#249) üzenetére


szoto
(csendes tag)

Nyugodtan rendelj tőlük, a Te dolgod..
Csak olyat vegyél ami raktáron van, mert különben úgy jársz mint itt mindenki.

Nem mondom , hogy hazug csaló banda, az azért elég erős kijelentés lenne, de ha azt írják, hogy átlagosan 2 nap a szállítás, akkor az ne legyen 3 hét. Gyakorlatilag félrevezetik az embert, úgy írják le, hogy Te joggal hiszed, hogy az időben megérkezik, tehát kvázi átvernek. ( hazudnak :) )

Nem lenne így jobb:
A termék jelenleg nincs raktáron, beszerzése átlagosan 2 nap. ( jöhet az a k. info gomb)
Amennyiben EU raktárunkból is elfogyott,( mert képtelenek vagyunk egy olyan webáruházat összehozni ami lekéri a kinti raktárkészletet) úgy azt jelezzük, a várható szállítási idővel együtt.
Kérem előreutalást, bankkártyás fizetést, csak a visszaigazolást követően tegye meg.
Köszönettel: XY

Előre utaltam, soha senkivel nem volt gondom eddig, egy k. email-t nem kaptam, hogy figyu nem 2 nap lesz, hanem több mert kintről rendeljük, kéred így is? amennyiben nem visszautaljuk a vételárat.

Nem lenne gondom velük, ha korrektül tájékoztatnak.

:))

(#253) FPéter


FPéter
(aktív tag)

Hamarosan johetnek azok, akiknek karacsonyra igertek valamit, aztan valahogy nem erkezett meg :)

(#254) szoto válasza FPéter (#253) üzenetére


szoto
(csendes tag)

Ma megkaptam végre..

(#255) *Mukeey* válasza FPéter (#253) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Az mekkora szívás lenne....

OP6t 8/128

(#256) Vasshammer

Asszony 1,5 éve vett tőlük egy Redmi 3S pro-t. Megrendelte, elutalta, majd várt... várt...várt..(x30)
Aztán többször telefonáltak neki, hogy nyugalom, jön az, érkezik, lesz telefon.

Végén "happy" end, mert bicsi-bocsi néven Redmi 4 pro-t küldtek, korrekt kis készülék. De nem ajánlom, a tortúra miatt.

Üdv, VH

(#257) janoskiss


janoskiss
(csendes tag)

Sideinfo: magának a Xiaomi-nak a hivatalos support-ja se jobb egy fokkal sem: problémám akadt a kütyüvel és a publikusan elérhetőnél valamivel mélyebb infóra lett volna szükségem, de három körben (Amantól, Salonitól majd végül Kuldeeptől) olyan üres sablonválaszokat (szakzsargonban canned response-okat) kaptam, amivel tényleg a s*ggemet törölhetem ki.
Bejött a rossz érzésem, olcsó kínai húsnak híg a leve történet tipikusan az egész Xiaomi
Soha többet :(((

(#258) *Mukeey* válasza janoskiss (#257) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Nem megy nekik ez a hivatalos forgalmazás dolog. És mindenki háborog, hogy egy Samu vagy Huawei vagy akármi miért ilyen drága. Ezért. Ott van support, üzlet, ahol megveheted, utána is foglalkoznak veled majd 2 évig. Xiaomit tényleg csak úgy szabad venni, ha nem érdekel, hogy ha elromlik.

OP6t 8/128

(#259) szoto válasza janoskiss (#257) üzenetére


szoto
(csendes tag)

Szerintem ha publikusnál mélyebb infóra van szükséged, és nem kapsz rá választ, akkor keress megfelelő fórumokban. Nem hiszem, hogy ha felveszed akár a Samsung-al, akár az Apple-el a kapcsolatot, hogy adjanak ki nem publikus infókat, segítenének.

Mikor megjelent az MI MIX 2, megvettem, nem vártam meg a global verziót, most mégis az van rajta.
Segítettek, feloldották a bootloadert így fel tudtam tenni. Erről is minden információ fellelhető.

(#260) szoto válasza *Mukeey* (#258) üzenetére


szoto
(csendes tag)

Az a gond, hogy jelenleg legtöbben megveszik Kínából, mert neki az úgy olcsó, ha valami gond van, akkor meg nem tud kihez fordulni.
Meg kell venni magyarországi forgalmazótól, ha gond van vissza lehet küldeni, ő pedig elintézi a szükséges lépéseket. Ez így működik mindenhol.
Megveszel egy Samu telefont egy webáruházból, akkor ő adja a garit is rá. Ha gond van visszaküldöd és meg kell, hogy oldja.
Ez nem hiszem, hogy a Xiaomi bűne lenne.

Támogatásról, csak annyit, hogy minden telefonjukhoz, nem csak a fél évnél fiatalabbra, mint a Samu) küld folyamatos frissítéseket.
Megjelent a MIUI 10, megkapta a legtöbb telefonjuk a frissítést.
Ilyen szinten én nagyon elégedett vagyok velük.

(#261) *Mukeey* válasza szoto (#260) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

A Miui2 óta használom a rendszerüket, mondhatom, eléggé képben vagyok velük. Rengeteg kütyüm van tőlük, viszont telóm már nincs és nem is lesz darabog. Az, hogy a BL-t egy hónap után nyithatod az egy botrány. A jó kis MiPad4 megmarad filmezni, viszont más egyenlőre nem lesz.

OP6t 8/128

(#262) Chaser válasza *Mukeey* (#258) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

ez azért nem igaz, már régen lehet itthon kapni hivatalos forgalmazóktól xiaomi tlefonokat -persze nem mindet -, nemrég megnyílt a hivatalos xiaomi bolt is - az mondjuk vicces volt -, de vannak
forgalmazók fentin kívül pl edigi, aqua - és a wayteq szervizel/t ha minden igaz -

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#263) *Mukeey* válasza Chaser (#262) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Most itt a kínából rendelt készülékekre gondoltam. Meg a Xiaomishop hol gariztat, ha valami hiba van??

OP6t 8/128

(#264) Chaser válasza *Mukeey* (#263) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

"Ott van support, üzlet, ahol megveheted, utána is foglalkoznak veled majd 2 évig. Xiaomit tényleg csak úgy szabad venni, ha nem érdekel, hogy ha elromlik."
bármit amit kinnről veszel úgy érdemes venni ha esetleg baj van baj lesz ( : de te azt mondtad xy mögött van support, xiaomi mögött nincs, nos van, hivatalos forgalmazók is, már maga a xiaomi is ősztől, ennyi erővel samut is lhet venni ebyről, ami nem lesz garis a samunál

xiaomishopot ajánlottam én? ( :
arról szól a topik mekkora egy mocskos banda, egyebek mellett xiaomihoz sincs semmi közük...csak szeretnék
mistore a hivatalos, nemrég nyílt

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#265) *Mukeey* válasza Chaser (#264) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

A bécsi shopba szoktam vásárolni, ha kell valami.

OP6t 8/128

(#266) kokokka


kokokka
(senior tag)

Nem tudom, lehet hogy én vagyok a kivétel, de én bizony megvagyok elégedve velük! Közvetlenül karácsony előtt rendeltem a telefont és még az utolsó munkanapon (két nap múlva) át is vehettem a futártól! Gyári új csomagolás, hibátlan telefon és bazi gyors szállítás! Én ezt kaptam Tőlük, úgyhogy nekem bejött az oldal!

(#267) Silent77 válasza kokokka (#266) üzenetére


Silent77
(veterán)

Kivételek mindig vannak, ettől még nem lesz megbízható az oldal. :N
Ha őszinte akarok lenni, nem is értem aki onnan vásárol, hisz van más oldal olcsóbban.

Gearbest-Banggood kuponok: http://kinaikell.eu

(#268) cufa


cufa
(csendes tag)

sziasztok, én 1-2 hete innen rendeltem..előre utaltam és meg is jött a ketyere (hőmérséklet szenzorok). Eddig nem akadt gondom. üdv mindenkinek

(#269) *Mukeey* válasza cufa (#268) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Pont az ilyenekkel, mint TE van itt a gond.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

OP6t 8/128

(#270) BarcaVi


BarcaVi
(csendes tag)

Sziasztok,

karácsonyra rendeltem tőlük egy MI A2 telefont. Sajnos nem olvastam a fórumot előtte úgyhogy még az árát is elutaltam. Jajjj!! :F Pénz elment, porforma számla megjött e-mailben aztán semmi. Karácsonyra rendeltem a telefont december elején, két hét után azért már rajuk írtam, hogy mi a helyzet. Jött a szokásos hitegetés, hogy nyugodjak meg vámolják, karácsonyra meglesz. Nem bíztam bennük, úgyhogy 19-én megrendeltem az Esutockról is, hogy legfeljebb visszaküldöm az egyiket. Másnap hív a futár, hogy itt a csomag... az Eustocktól (nekik jár az 5-ös). Xiamishoptól semmi, írtam nekik megint, válasz: nyugi megjön a telefon. És lám, jön az SMS, pénteken, 21-én megjött a csomag. MI A2 helyett egy MI A2 Lite volt benne, a doboz nem volt rendesen becsomagolva celofánba, mint a másik teló. Számla, garancialevél sehol... Szerencsére a családban el tudtam passzolni. Vélemény megírva a Xiaomshopnak, gondolom leszarják, de remélem legalább az árkülönbözetet visszakapom. :((

(#271) botond2225 válasza BarcaVi (#270) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

Mit írtál nekik és ők mit válaszoltak?

(#272) botond2225 válasza Silent77 (#267) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

Tudsz példát hozni linkkel?
(Egész biztos, hogy találsz, de azért kíváncsi vagyok.)

(#273) FPéter válasza botond2225 (#272) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

http://xiaomishop.hu/mi-telefonok/mi-a2-lite 57990
https://xiaomi.hu/termek/xiaomi-mi-a2-lite/ 54900

(#274) kokokka válasza Silent77 (#267) üzenetére


kokokka
(senior tag)

Lehet, de most, karácsony előtt itt volt a legolcsóbb. Hidd el, körülnéztem. Én sem vagyok a saját pénztárcám ellensége....

(#275) botond2225 válasza FPéter (#273) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

Telefonok közül szerintem ez az egy olcsóbb valóban, bár a 64gb már olcsóbb.

(#276) Silent77 válasza botond2225 (#272) üzenetére


Silent77
(veterán)

Persze, hogy tudnék.
Szerintem neked is menni fog, próbáld meg.

Gearbest-Banggood kuponok: http://kinaikell.eu

(#277) FPéter válasza botond2225 (#275) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Igazabol ha olcsobb lenne, se rendelnek onnan (toletek?). Van penzem, nem az 5% sporolas a cel, hanem az, hogy idoben megkapjam a rendelesemet. Ezt a Xiaomishop.hu nem igazan tudja teljesiteni. Ez a kulso raktaras - eloreutalasos - kulfoldi cegek mogott bujkalos, szemedbe hazudozos kretenkedes olyasmi, amit maganak jot akaro vasarlo semmilyen kedvezmenyert cserebe nem tamogat.

[ Szerkesztve ]

(#278) botond2225 válasza FPéter (#277) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

Nekem valahogy a topikot olvasva úgy jön le, hogy aki pozitív hozzászólást ír, az biztos hazudik, bérkommentelő, stb.,
egyéb reakció nem történik.

Ha jön egy negatív tapasztalat valaki részéről, egyből rákapnak itt páran és elkezdik osztogatni, hogy ez az, végre, megint egy negatív.

(#279) *Mukeey* válasza botond2225 (#278) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Tényleg? Nekünk meg az jön le, hogy régi, megbízhazó regek csak lehúzzák, az ilyen újonc pár hsz-os tagok(bérkommentelők) meg védik a céget. Sokszor ki lett már vesézve, hogy ez egy nagy gond...

OP6t 8/128

(#280) FPéter válasza botond2225 (#278) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Sajat tapasztalatbol tudom, hogy a Xiaomishop egy hazug, csalo tarsasag. Ajanlani nem fogom oket, drukkolni foleg nem fogok nekik. Mit szeretnel, hogy egy pozitiv tapasztalatot olvasva elkezdjek ujjongani, hogy vegre? Foleg ugy, hogy elozoleg raszabaditottak a forumra nehany berkommentelot? Akik kozul legalabb egy volt olyan amator (domigery), aki sajat nevvel regisztralt, es valoban nekik dolgozik?

Na ne nevettess :)

Mas: Voltam a hivatalos Xiaomi szervizben belsot venni a rollerhez. Ott mondtak, hogy napi szinten kiabalnak veluk Xiaomishop karosultak telefonon, mert azt hiszik, hogy ugyanaz a ceg. Szoval a helyzet, ugy tunik, azota is valtozatlan.

(#281) *Mukeey* válasza FPéter (#280) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Az milyen franko lehet nekik :)

OP6t 8/128

(#282) Csorosz


Csorosz
(aktív tag)

Bazz.
Eddig nem olvastam ezt a totyikot...

Most adtam le 2 hete a telóm személyesen gariba náluk. Redmi 4X.
Hívás után nem ébredt fel a képernyő, nem tudtam lerakni a hívást, zárt képernyőt nem lehetett oldani, csak a kikapcs ujraindul repülő menü jött fel.
Természetesen ezt úgy csinálta, hogy tök random módon, hol jó volt, hol nem. De egy nap sokszor, és mindig újra kellett indítani a telót.
Gyári beállítások vissza megvolt. Egy google fiók beállítása, meg egy viber telepítés, és ugyanazt produkálta.

Ez volt a hiba.

Én úgy mentem oda, hogy abszolút profi hozzáállást feltételeztem. Tekintettel az ügyfélorientáltságra, és a problémamegoldásra való törekvésre. Már két telót vettem tőlük, cégesre, további 3-at terveztem idén.
Nyilván a rendkívül frappáns weblapjuk szövegből indultam ki. Engem azzal meg tudtak venni.

Ezzel szemben abszolút nem éreztem, hogy a problémám megoldásán lenne a hangsúly, A telefonra vigyáztam, munkaeszköz. Tökéletes, karcmentes gyári állapot.
Nyilván kapásból a hibát nem produkálta, mert míért is tenné. :)
De a tény, hogy Egerből odabumliztam, talán jelzi, hogy valami csak nem gömbölyű a telefonnal csak feltételezi hogy szenvedek.... Gondoltam én.
Aztán jött a lesújtó kérdés, főzött romot raktam -e rá.
Na itt elpattant a húr. :)
Ha igen, akkor míért kérdezi? Bizonyítsa be, hajtson a sunyiba el. Nem lehet, tudom és kész.
Ha meg nem, azt hogyan tudom én bizonyítani? Loll.
Szóval itt felszívtam magam, mert pont azért vettem ezt a telót, mert nem kell főzni. Elegem volt már a romok keresgéléséből, az unlockolásból stb. És tényleg, alapvetően minden fasza volt a telóval 11 hónapon át.
Mondtam, hogy engem az sem érdekel, ha valaki befogja a szervizesek közül. Csak ne legyen összetörve.
1 nap se kell hozzá, és minden világos lesz. Mi volt a válasz? Has már valaki belakja a telefont, ott bármi okozhat problémát, illetve egy szervizes sem kötelezhető arra hogy a telefonnal üzemszerűen teszteljen.
Van rá tesztprogram, ha az lefut, akkor a telefon rendben van. De azért átvették.

Na. Ez volt 01-24-én. Lassan eltelt 2 hét, szerintem pénteken benézek hozzájuk, hogy érezzék a törődést. És titkon remélem, hátha meglepnek valami jó hírrel. :)

[ Szerkesztve ]

"Mikor a Margit hídról repül a vasszék - Minden vágyad, hogy csinálj egy sasszét."

(#283) *Mukeey* válasza Csorosz (#282) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Pfff.

OP6t 8/128

(#284) Jhonny06


Jhonny06
(addikt)

Sajnos csak most láttam a bejegyzést, de lényegében ugyanez történt velem is még ősszel. Legalább 2 hétig kellett könyörögnöm a pénzemért mielőtt majdnem 2 hétbe telt, hogy megírják, hogy mégse tudják megrendelni az általam választott telefont.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#285) cirkus


cirkus
(aktív tag)

most rendeltem egy telefont és holnapra várható a kiszállítása.
eléggé elbizonytalanodtam hogy mit kapok az olvasott kommentek után.
a futártól vissza tudom utasítani az átvételt ?

(#286) botond2225 válasza cirkus (#285) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

Sajnos itt páran a negatív hírnevét akarják kelteni a shopnak, így nem igazán érdemes ezekre a hozzászólásokra hagyatkozni.
Mi az amitől félsz?

(#287) cirkus


cirkus
(aktív tag)

Egy hete rendeltem a készüléket, szóval nem a beígért leszálíltási idő, hanem hogy esetleg mást típust kapok és amiről még olvasni lehetett, hogy nem volt megfelelő a csomagolás vagy éppen megbuherált készüléket adnának. Legrosszabb esetben a vásárlót illető termék visszavételét kérhetem igaz ?

(#288) Jhonny06 válasza botond2225 (#286) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Nem próbáljuk rossz hírét kelteni, szimplán leírtuk a negatív tapasztalatainkat.. :)

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#289) Chaser válasza cirkus (#287) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

ha nem fizettél előre, nyugodtan visszamondhatod, nem kell megvárni a futárt sem, ha visszaolvasol volt épp elég panasz rájuk, 10ft-ot sem hagynék ilyen bandánál
ha előre fizettél, majd kiderül mennyi idő után kapod vissza a pénzed, visszakapod, azt nem merik megjátszani h nem, az már bűncselekmény lenne, kérdés mikor

szerk:
botond2225
el vagy tévedve, a nevet is jogtalanul nyúlták le a xiaomitól, az mondjuk az ő hülyesége, h nem lép fel ez ellen hathatósabban

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#290) *Mukeey* válasza botond2225 (#286) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Okés botond2225😂😂😂😂
Újabb kreativ nick nulla aktív jelenléttel.

OP6t 8/128

(#291) kissady válasza *Mukeey* (#290) üzenetére


kissady
(tag)

Legalább már avatart cseréltek :) Ez is fejlődés... :D

Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...

(#292) Lidl Jacob válasza kissady (#291) üzenetére


Lidl Jacob
(addikt)

Legközelebb már aláírásba is beírják, hogy "nincs semmi kapcsolatunk a xiaomishoppal!!!!44", hogy még hitelesebb legyen!

Respect, seen?

(#293) *Mukeey*


*Mukeey*
(őstag)

Adjak új névötleteket?
peter123
laci777
geri12345677
zozo010203
Stbstb

[ Szerkesztve ]

OP6t 8/128

(#294) FPéter válasza botond2225 (#286) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Hat kedves Botond, adok par otletet, hogy mitol fel:

1. Attol, hogy honapokra lenyuljak a penzet, es a rendeles teljesitese helyett csak igergetnek.
2. Vagy attol, hogy hazudnak ossze-vissza a rendeles allapotarol
3. Esetleg szemet szurhat neki, hogy mindenfele cegek moge bujkalnak, pl. Smartducks LTD egy londoni virtualis (= nem letezo) irodaval.

Ezek a felelmek a tapasztalatom alapjan megalapozottak, mivel velem ez tortent.

Lenyeg a lenyeg, en azt ajanlom mindenkinek, hogy semmikeppen se rendeljen a Xiaomishop / Xshop -tol.

Annyi mas kereskedo van. Ha csak feleannyira bunkok, mint a Xiaomishop "ugyfelszoglalata", mar megeri oket valasztani inkabb.

[ Szerkesztve ]

(#295) Áporka


Áporka
(újonc)

Sziasztok!

2019.05.31.-én rendeltem a xiaomishop.hu-ról egy Redmi Note 7 128GB telefont. Előreutalással fizettem. A készülék meg is jött június 6.-án. Mivel nem értem rá foglalkozni vele csak 8.-án szombaton kezdtem el használni. 2 órát töltött a telefon a szélvédőn lévő tokban, szépen navigált a waze-val, amikor elkezdett csíkozódni, villogni a kijelzője. Majd fél perc után újraindult, s nem tűnt hogy bármi baja lenne. Viszont délután fél hétkor, anélkül, hogy hozzáértem volna elkezdett rezegni. Többször ki-, bekapcsolt a képernyő elkezdett elsötétedni. Hazaérve még le tudtam videózni a régi telefonommal, hogy fokozatosan lepi el a feketeség a kijelzőt. Még aznap este jeleztem is a xiaomishop messengerén a problémát. Megírták, hogy küldenek érte futárt vagy vigyem be. Hétfőn úgyis útba esett, hát bevittem. Ott az ügyfélszolgálatos átvette, adott róla egy átvételi lapot, de még csak a hibaelőzményeket sem vette fel. Annyit ígért, hogy másnap fel fognak hívni. Nem hívtak. Két nap múlva én írtam rájuk, hogy mi a helyzet. Pár perc múlva hívott a 70/6101704 számról valaki aki a shop szerelőjének mondta magát egyébként nem mutatkozott be. Rendkívül arrogánsan közölte, hogy mikroszkóp alatt talált egy repedést az üvegen, s biztosan ez okozta a meghibásodást. Hiába mondtam el neki hogy a telefonhoz hozzá sem ért senki amikor kezdődött a hiba, nem érdekelte. Annyit mondott, hogy a sérüléstől akár órákig is működhetett, biztosan még előtte ütöttem meg. Ritka bunkó volt a telefonban, így rátettem köszönés nélkül. Írtam az ügyfélszolgálatnak akik utána e-mailben is elküldték, hogy mossák kezeiket, nem segítenek a problémámban. Valamint küldtek két (mellékeltem) fotót az állítólag általam okozott (gorilla glass 5 sic!) törésről.

Más lehetőség nem lévén leveleket írtam a fogyasztóvédelemnek a békéltető testületnek és a https://ico.org.uk/ oldalon is. A békéltető válaszolt egyből egy javaslatot küldve, amit el is küldtem a xiaomishopnak, de semmi válasz nem jött.
Nos a jelenlegi helyzet az, hogy se telefonom, se pénzem! EZÉRT NE VÁSÁROLJON SENKI A xiaomishop.hu -RÓL!

(#296) Jhonny06 válasza Áporka (#295) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Facebookon, mindenhol terjeszteni kell.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#297) Áporka válasza Jhonny06 (#296) üzenetére


Áporka
(újonc)

Terjesztem. Eddig négy embert tudtam lebeszélni a webáruházból való vásárlástól. Kb 400000Ft máshová vándorolt s nem hozzájuk. :)

(#298) Szervi válasza Áporka (#297) üzenetére


Szervi
(újonc)

Ma újabb embert sikerült lebeszéljek, hogy tőlük rendelje az Mi9-et. Nagy hatással volt az úriemberre, hogy elolvasta itt a blog bejegyzéseit. Különös tekintettel a fura nicknevek mögött bújkáló xshoposok beszólásai tetszettek neki.
Engem az egyik facebook csoportban talált meg két ncken is K.A. a cég szervizese. Egy női név és egy tipikusan fantázia nélküli nick mögé bújva írkált. Gusztustalan. Kíváncsi lennék, hogy a cégnél tudnak-e erről az aberált hobbijáról. Holnap megyek a készülékemért. Megkérdezzem? :D

(#299) *Mukeey* válasza Szervi (#298) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Lehet náluk ez kötelező, hogy szabadidejükben kommentelgessenek ál-nickekről minden platformon...

OP6t 8/128

(#300) JoinR


JoinR
(senior tag)

Hi, szeretnek egy Xiaowa Lite porszivot venni, es ebben a boltban a legolcsobb (60e, a 2.legolcsobb 67e, es az eloreutalos kedvezmeny is van meg ugye..). Elvileg raktaron van, most meg merjem venni, vagy esetleg valaki tud megbizhato helyet ahol hasonlo aron van? :))

(#301) Jhonny06 válasza JoinR (#300) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Hirtelen rákeresve: [link]

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#302) *Mukeey* válasza JoinR (#300) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Garit nehezen érvényesíted ilyen helyeken😏
Ilyet tuti valami hivatalos forrásból szereznék be...

OP6t 8/128

(#303) kriver válasza Áporka (#295) üzenetére


kriver
(tag)

Szia!
Csinálták kicsomagolós videót, ahol látszik a telefon sértetlensége?
Ott az a karc, bármennyire is morbidnak hangzik, okozhat kijelző hibát. Hiába a GG5, ha ez odakerült (gondolom nem magától), akkor ott valami nem stimmel. Felajánlotta a szerviz, hogy amennyiben jóváhagyod, megnézik a telefont belülről is? Azaz gondolom rádugnak egy másik IPS panelt, hogy kiderüljön, a panel a hibás, vagy alaplapi probléma. Ahogy vázoltad a kommunikációt, érezni némi túlzást benne. Egyik webshop sem teheti meg, hogy ilyen stílusban bánjon az ügyfelekkel. Ezekre van írásos, illetve hang alapú bizonyítékod?
Azért kérdezem, mert ha ezeket nem tudod a bíróságon bemutatni, akkor nem sok esélyt látok rá, hogy bármit is el tudsz érni. Illetve minden minden webshop rendelkezik ÁSZF-el (vagy ÁFF-el), mit Te elfogadsz, amikor leadod a rendelésed. Abban a garanciális dolgok is szerepelni szoktak.
Én elhiszem, hogy mérges vagy, de ha ennek ilyen formában hangot adsz, amihez persze mások asszisztálnak, ez egy esetleges békéltetés alatt sem túl pozitívan jön le, hogy megeggyezzetek.
Ajánlottak fel bármiféle együttműködést, javítási kedvezményt? Azt tudnod kell, ha nem független szervizben kéred a (felül)vizsgálatot, hanem pl. egy konkurens szervizben, az nem teljesen hiteles a bíró számára.
Ha lezárult az ügy, azért majd kíváncsi leszek, hogy alakul. Lécci ezt is publikáld majd, hogy a "kemény mag" lelke megnyugodhasson.

Apropó srácok! Hol keressem az "Esetem az EU Stock-kal, vagy xiaomi.hu-val" topikot?
Annyira vérszagot kaptam, hogy szeretnék még több ilyen sztorit olvasni. ;]

Mivel a PH fórum anonim, és egyiken sem írtatok saját nevet, alaptalanul (bizonyíték nélkül) ne vádaskodjatok, kérlek!

(#304) kriver


kriver
(tag)

Számomra ott vált hiteltelenné ez a PH fórum, hogy az előző (év eleji) hsz-em töröltétek. Egyértelmű, hogy a konkurencia keze van benne, és fáj az igazság. Szóval aki ez alapján a topik alapján ítélkezik, az meg is érdemli.

(#305) Jhonny06 válasza kriver (#304) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

Ja persze.. :D Csak moderátor tudja törölni a hsz-ed és indoklás nélkül nem teszik. Valószínűleg valami olyan volt benne, ami sértette az alapelveket..

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#306) kissady válasza kriver (#197) üzenetére


kissady
(tag)

Parancsolj: [link]

Amúgy semmi gáz nem lenne a webshoppal sem, ha korrektül vinnétek. Beírjátok, hogy 2-8 nap, aztán a végén 30 lesz belőle. Pont azért rendeltem tőletek, mivel gyorsabban kellett a cucc, mint ALIEXPRESSRŐL. De mivel ti sem adtok olyan számlát, amit el is lehessen számolni - és erre fel sem hívjátok a figyelmet!!!(érdekes, hogy ezt hogy lehet megcsinálni a mai napig) nem nyertem semmit a webáruházzal, mivel ennyi idő alatt Kínából is megjött volna. Csak azt szabad megvenni, aminél kint van, hogy RAKTÁRON, a többi, az mind hülyítés. Úgy webáruházat üzemeltetni, hogy 800000000 termék van, de semmi nincs raktáron, nem tudom mi értelme van.

ÁFF-ből idézve: ...weboldal árai tartalmazzák az eladó székhelye szerinti országban érvényes adókat... Ehhez képest csak egy NETTÓ/BRUTTÓ ár szerepel a számlán, semmiféle ÁFA megjelölésével, így elszámolásra alkalmatlan. Ezt jelezhettétek volna, amikor megrendeltem a terméket, látva, hogy KFT. van a rendelés végén...

Az ész az nem olyan, hogy van, oszt adok... Az vagy van, vagy nincs...

(#307) FPéter válasza kriver (#304) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Az a franya konkurencia. A Xiaomishoptol sose rendelnek, ellenben rendeltem mar Xiaomi/Yeelight/Redmi/Roborock termeket a kovetkezo helyekrol:

- Budapest, Xiaomi store (Lurdy Haz)
- Chennai, India Mi store (Phoenix Mall)
- Xiaomi.hu webaruhaz
- Aliexpress
- Geekbuying
- Alza.hu
- Eustock.eu, amikor meg lehetett

Es persze a Xiaomishop.hu-rol is. Azt akarod ezzel mondani, hogy az osszes fenti bolt es webaruhaz az enyem? :)

Ezek kozul egyedul a Xiaomistore volt teljesen minosithetetlen, es onnan nem rendelnek soha tobbet.

A Xiaomistorebol nem azert nem rendelnek soha tobbet, mert a konkurencianak dolgozom - nem dolgozom egyik fenti boltnak sem. Azert nem rendelnek semmit toletek (?), mert a Xiaomistore volt az egyetlen, ahol honapokig hitegettek (hazudoztak) a rendeles allapotarol, aztan pedig a torveny altal meghatarozott idon tul utaltak vissza a penzemet, tobbszori megkeresesre es fenyegetozesre. Az ugyfelszolgalat pedig annyira volt bunko, amennyire csak lehet, kezdve a Facebookon valo kioktatastol addig, hogy inkabb fel sem veszik a telefont, annyi az atvert ember.

Szoval megegyszer, jol gondoljatok meg, mielott a Xiaomishop.hu -tol (Facebookon Xshop) rendeltek. Atvernek, lenyuljak a penzedet, es hazudnak, ameddig csak birnak.

[ Szerkesztve ]

(#308) galocza


galocza
(aktív tag)

halihó,

megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.

idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
0513 rendelés
0515 proforma szla, utalás
0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
0610 hiba jelzése emilben
0613 válasz
0624 feladtam
0626 megérkezett
0628 vissza is kaptam!

mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.

összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...

(#309) galocza válasza galocza (#308) üzenetére


galocza
(aktív tag)

ja, és az egyebek mellé egy nagy +pirospont: vagy kitisztították a szűrőt vhogy, vagy kicserélték, de én sokkal trágyábbal küldtem, mint ahogy kaptam.
sajna nem jutott eszembe megnézni első próbaút előtt, de mielőtt elküldtem, reklamált szűrőcseréért, most meg nem (ez tűnt fel), és ránézésre is sokkal nettebb most.
ez pedig akárhogy nézem, plusz gondosság, nem vártam el s nem is kértem.

(#310) madrac válasza galocza (#309) üzenetére


madrac
(senior tag)

ez igazán szívmelengető történet volt. majdnem el is morzsoltam egy könnycseppert meghatódottságomban, hogy milyen derék egy társaság. azért azt szerintem senki sem állította róluk soha, hogy minden vásárlójukkal kibasztak... ha valakinek megéri ez a kockázat, vásároljon tőlük nyugodtan, de aztán ne jöjjön ide utólag telesírni a fórumot, ha valami beütött...

Xiaomi Redmi Note 5 - ROM: Aosip Derpfest + Magisk

(#311) galocza válasza madrac (#310) üzenetére


galocza
(aktív tag)

és ezzel a cinikus hozzászólásoddal mire kívántál utalni kis barátom?
hogy hazudok? mert azt nem teszem, sem itt, sem való életben. nem fogom régi, igaz, a tiednél csak 2 hóval régebbi accom megítélését ilyesmivel rontani.
tapasztalatom minden részletét tudom igazolni levelezésemmel.
semmit nem tagadtam el: hogy én is tartottam tőlük, s elhatároztam, hogy akár +, akár mínusz lesz a garanciális ügy vége, megszólalok itt - főleg, mert régi ügyletek okán megy itt a nagy köpködés.
látom redmid van, tán tőlük - tán nem, de úgy tűnik, elfogult lehetsz. hogy miért fáj, hogy a sok negatív mellé egy pozitív jelzés is érkezett- ez ügyben áskálódj tán saját lelkedben.
ha meg zegi madrac vagy, érdeklődj utána, akibe belekötsz. pl matyinál, ő jótáll a szavamért.

(#312) llaszlo


llaszlo
(veterán)

Úgy látom, hogy nem változtak 😟😟
2014ben is ide regisztráltak, és az volt a bajuk, hogy külföldi webshopokból vettük közösen összefogva a t xiaomi elefonomat.

(#313) botond2225 válasza cirkus (#287) üzenetére


botond2225
(csendes újonc)

1. Ha nem azt kapnad, amit rendeltél (mindenhol előfordul(hat) hiba), jelezni kell és megoldják.

2. Mit jelent a nem megfelelő csomagolás? Nyitva volt, sérült volt?

3. A megbuheralt nálad mit jelent?
Használt volt?

4. Miután megkaptad, (de előtte is persze) 14 napon belül megillet az elállás joga.

A pár riogaton, akiknek volt negatív tapasztalata - bár néhány hozzászólásból nem igazán derül ki hogy jogosan vagy sem, (és akinek pozitív volt, de mégis riogat....) -, nem kell aggódni.
Semelyik ügy sem jutott el fogyasztovedelemig, mindegyik lezárult nélkülük is.
Mondjuk ahol tologattak a határidőt, ott azért valóban egy kb azonnali visszautalas elegánsabb lett volna, de ezt szerintem csak ott fent tudják, miért húzódott el.

Nem egy új boltról van szó, nem fognak eltűnni.

5. Mi lett a vége?

(#314) Chaser válasza galocza (#308) üzenetére


Chaser
(titán)
LOGOUT blog

"a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - " lol ( : nem volt nekik semmilyen raktáron, max vmelyik kínai raktárban...
milyen márkabolt? jogosulatlanul használják a xiaomi nevet, azt nem értem a xiaomi mért nem gyújtotta még rájuk a tetőt

nagyon örvendetes, h néhány esetben úgy viselkednek mint egy korrekt bolt, csak az arányokkal van egy icipici gond

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#315) *Mukeey* válasza botond2225 (#313) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Szánalmas, amit itt is csinálnak. Kamu regekkel kommentelnek sablon baromságokat. Ez magában kizáró ok nálam.

OP6t 8/128

(#316) FPéter válasza *Mukeey* (#315) üzenetére


FPéter
(aktív tag)

Az semmi, még egy PR céget is megbíztak vele, hogy kamu regekkel kommenteljen ide. Legalábbis az egyik munkatársuk volt olyan ostoba, hogy saját névvel tette.

(#317) Gom


Gom
(csendes tag)

Sziasztok,

Az nekem abszolút pozitív tapasztalatom van a céggel, igazából nem is értem hogyan lehettek ilyen gyorsak.

Story röviden:
Engem is megtévesztett a xiamoshop.hu elnevezés én azt hittem ez valami hivatalos forgalmazó Magyarországon hiszen üzletük van és nagyon profi weboldaluk. Mivel náluk volt a legolcsóbb a robotporszívó (roborock s50; 126.090 Ft) ezért megrendeltem és előre utalással fizettem (így még olcsóbb volt).

Persze ahogy szokott lenni még akkor este valahogy ráakadtam erre a fórumra és szomorúan konstatáltam, hogy ez bizony talán bukó lesz.

2019.08.05 00.26-kor leadtam a rendelést.
2019.08.05 00.27-kor automata emailt kaptam „Rendelés állapota: 00 - nyers rendelés” benne leírva, hogy hova mennyit utaljak.
2019.08.05 01.00-körül utaltam is.
2019.08.05-én nem kaptam visszaigazolást az utalásról és mivel betojtam a forumot olvasgatva egyből írtam nekik, hogy mi a helyzet nem kaptam visszaigazolást megkapták-e?? Erre mondjuk azóta sem jött válasz.
2019.08.06 07.55-kor kaptam egy emailt tőlük, hogy köszönik és megjött a lové csatolják a bizonylatot.
2019.08.06 13.34-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a SMARDUCKS partnerük 1 darab csomagból álló küldemény feladását jelezte feléjük.
2019.08.06 19.01-kor kaptam egy új emailt a xiaomshop.hu-tól, hogy köszönik a rendelést csatolják a számlát.
2019.08.07 07.29-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a csomagot átvették kiszállítás a mainapon.
2019.08.07 10.00-kor hívott a Nagymamám ahova rendeltem, hogy jött egy csomag.
2019.08.07 14.30-kor már kitakarította egyszer a házat!

Szóval a rendeléstől az érkezésig 3 nap telt el úgy, hogy azt írták 8-14 nap a szállítás!
Nagyon elégedett vagyok velük( :C :C :C ), azért írtam le a storyt mert azt gondolom úgy fair ha a pozitív kommentek is megjelennek ezen a fórumon.

Üdv,
Szabolcs

Gom

(#318) Jhonny06 válasza Gom (#317) üzenetére


Jhonny06
(addikt)

A 8-14 nap arra vonatkozik, ha nincs raktáron a termék és Kínából kell megrendelniük (általában ezt csinálják). Amit leírtál az nagyjából alap egy rendes boltnál (nagyon nem lehet mit elrontani azon, hogy megrendelsz egy raktáron levő terméket és ők meg kiszállítják), nem igazán sorolnám a kifejezetten pozitív kategóriába.

Niche parfümök szórófejes üvegben, különbözo kiszerelésekben! Tom Ford, Creed, stb. https://bit.ly/2Tz8UbE

(#319) Áporka válasza kriver (#303) üzenetére


Áporka
(újonc)

Aranyos vagy, hogy aggódsz a hitelességemért, de nem vitáztam tovább. Elvittem egy olyan céghez, akik korrektek és hamar megjavították. Buktam a garanciát. Na bumm. Láttam mit művelnek, abból a garanciából nem kérek. Csak jelzem, hogy az átvevőpont egyben a szerviz is. Csak be kell pillantani a bal oldali ajtón, s keresni a szlovákiából haza importált fő szerelőjük pillantását. Ahogy felismert már a szemembe sem tudott nézni. Úgyhogy hagyjuk. Készítettem hangfelvételt. Kicsomagolós videóra nem is gondoltam, annyira megettem a weblapjukon ígérteket.

[ Szerkesztve ]

(#320) gtamate2


gtamate2
(veterán)

Innen soha többet, semmit.

Megrendeltem egy Mi 9 SE-t, mert jó áron adták, az előre utalás után pedig ingyen volt a szállítás és hozzácsaptak plusz 1 év garit. Amint megrendeltem, a "készletenről" jelzés "beszerzés alattá" változott. Megkerestem őket, mert sürgős lett volna a cucc, erre azt mondták, hogy valószínűleg valami hiba csúszhatott a rendszerbe, de lila még volt készleten, így azt tudnák postázni. Mondtam, hogy ez így akkor tárgytalan, elvégre gyorsan kellett az eszköz.
Megkértem őket, hogy küldjék vissza a pénzem, erre azt felelték, hogy a jogszabály szerint erre 15 napjuk van. A 15. napon sem érkezett meg a pénz, írtam nekik, hogy letelt, majd ezt követően 1 órán belül visszautalták. Szarházi banda.

*Sn0w

(#321) *Mukeey* válasza gtamate2 (#320) üzenetére


*Mukeey*
(őstag)

Sajnálatos😌
"Vannak dolgok, amik nem változnak"

OP6t 8/128

(#322) monguz


monguz
(senior tag)

Sajnos tényleg nem változott semmi a boltnál... :(((

"A guppi az random, érted? Nem tudod a következő percbe' micsinál a guppi."

(#323) llaszlo válasza gtamate2 (#320) üzenetére


llaszlo
(veterán)

Sajnos van egy csomó birka akik náluk rendelnek, mert nem tudják, hogy ilyen mocsok egy társaság. ☹️☹️

(#324) batman.


batman.
(senior tag)

Sziasztok!
Guglin kerestem rá a "xiaomishop vélemény" -re mert kinéztem egy telót, és ott elég jó kondíciókkal árulják.
Első találat ez a topic.
Köszönöm mindenkinek aki leírta a véleményét, (topicnyitót is elolvastam) számomra hasznos volt. :K Még vacillálok a Kínai rendelés és a Lurdy közt, de az idő miatt a másodikat érzem befutónak.
Szóval köszi!

Ba-ba-ba... Ba-na-na-na!

(#325) Dluinet válasza batman. (#324) üzenetére


Dluinet
(veterán)

nézd meg még a turbado.hu-t

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.