Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- VHS digitalizálás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kissady
tag
Hát a dolgok nem változnak. Mishop = Xiaomishop, azóta már nem Yamoto Kft néven számláznak.
Mishop - Lerendeltem egy készleten lévő terméket, 30 nap múlva rájuk írtam, hogy mikorra is várható a termék, megint ment a mellébeszélés, hogy rendszerhiba miatt nem látták a rendelést.
Rendeltem a xiaomishop.hu oldalról is, 11 nap alatt sem voltak képesek a terméket feladni, ami szintén készleten van....
Csak az rendeljen, akinek nagyon ráér a csomag átvétele. Vicc -
Latsza
aktív tag
Szervusztok sorstársak,
2024-et írunk, a Xiaomishop.hu továbbra is él és virul, és tevékenységük úgy tűnik mit sem változott az évek alatt - legalább az itteni összes hozzászólás elolvasása alapján.
Én a kevésbé okosak közé tartozom és saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy működik egy 'Raktáron' levő rendelés lebonyolítása, lemondása, illetve az előre utalt összeg visszakönyörgése.
Megrendeltem egy fajta típusú kamerát, abból kettőt is (így már vsz beazonosítható leszek nekik
)
6 nap csendes várakozás után rájuk írtam, hogy mikor szándékoznak feladni a rendelést.
Technikai hiba, az ügyfelük igyekszik a hibát kijavítani.Ami számomra kiderült, hogy az ügyfélszolgálat effektíve információval nem tud szolgálni a rendelés állapotáról, a feladás állapotáról.
Javukra legyen írva, hogy a számlasztornózás az elállásom jelzésétől asap megtörtént! Ezt a rendelés leadása után bő 2 héttel jeleztem.A visszafizetést nem siették el, jópár levélváltás (és vsz a fogyvéd belengetése) után a 13. napon visszakaptam a pénzem és ismét a start mezőn állok, kamerák nélkül, szűk 1 hónapnyi hercehurca után.
Az esetemre az inkorrektség jelzőjét tenném rá, de olvasva a többi hsz-t mások már megemlítették a többit amit gondolok
Érdekességképpen, korábban vásároltam tőlük, azaz a Yamoto Kft-től (ebben nem vagyok biztos, hogy ugyanaz a társaság van-e mögöttük, de a számlázás a xiaomishop@szamlazz.hu elérhetőséget adja), és akkor ésszerű időn belül személyesen át tudtam venni a cuccot a Boráros téri átvevőhelyen.
Valaki kijavít ha mégse ugyanaz a cég...A bizalmam feléjük oda, szóval soha többet Xiaomishop.hu és mishop.hu
-
vahu
csendes tag
Igen, elintéződött.
A két típus közt 80000 Ft különbség volt.
Sima LED vagy Qled
1,5 hét után beszereztek egyet, amit egy újabb átvevőhelyen vehettem át.
Kellemetlen az volt, hogy a raktáron levő termék,ami azonnal átvehető, másfél hét múlva került hozzám.
Hiába hívtam őket,sokszor nem reagáltak. Az ígért visszahívás elmaradt. Csak ígérgetés volt. -
batman.
senior tag
-
vahu
csendes tag
Sziasztok! Hasonló cipőben járok..
Múlt héten 2022,07,05-én vásároltam előreutalással egy Qled televiziót a cégtöl,mert ócó volt.:-D Úgy hirdették,hogy raktáron található,mint most is. Személyes átvételt választottam,mivel napközben dolgozom és nincs aki átvegye. Telefonon egyeztettünk,hogy két nap múlva az ügyfélszolgálaton átvehető.
07,07-én boldogan megyek be az irodába,ott van egy nagy tv doboz. Mondtam a kishölgynek,hogy ezért jöttem. Egyeztettük az adatokat. Igen az enyém.
Nézegettem közben a dobozt és feltünt a jelzése,hogy az P series és én a Q tipust kértem.
Jobban megnézve,gyáriszám,stb. tipusszám,kiderült,hogy a sima LED tipust küldték.
Még jó,hogy észrevettem,mert ha átveszem,hogyan magyarázom meg ... Sűrű telefonálgatások részükről és elnézéskérés,hogy összecserélték és még nem fordult elő ilyen.
Azóta sem kaptam meg az aktuális készüléket.Igéretek voltak,hogy péntekre ott lesz,vagy hétfő.stb.
Állitólag ma érkezik,mert hétvégén nem dolgoznak.(ma hétfő van,11,-e). Közben utánanéztem a fogyasztóvédemiseknek is,hátha szükség lesz rá. A honlapon is vannak hiányosságok. Amennyiben ma nem jelentkeznek,felkeresem a hatóságokat. Nem filléres dologról van szó. Azon az áron máshol is meg tudtam volna venni,csak ők közelebb voltak. -
egykettő
aktív tag
uhh, teljesen elfelejtettem ezt a topikot, pedig már láttam pár évvel ezelőtt amikor mérleget vettem tőlük. A minap megint vásároltam tőlük, most porszívót vettem. Még nem volt velük garanciális ügyem (az olvasottak alapján remélem nem is lesz), csak 1-2 kérdésem és nekem eddig mindig segítőkészek voltak és hamar válaszoltak.
Egyébként most akkor ők hivataols partnerek vagy nem? Itt nem találom őket: https://www.mi.com/global/service/findus/hu -
Agihaj
újonc
válasz
Graphics #382 üzenetére
Szia, esetleg elküldenéd nekem privátban a fb bejegyzésed? Anyukám rendelt a mishop oldalról, több mint 200000 Ft értékű kifizetett terméket nem szállítottak ki, elérhetetlenek, levelekre nem válaszolnak, telefonszám nincs megadva, a számlát egy londoni címről küldték. Köszönöm emailem hajasagota@gmail.com
-
batman.
senior tag
Ezen nem tudok fennakadni. Korrekt, hogy villog a reklám felirat is, valószínűleg fizettek érte, vagy volt valami barter. Sok ember tisztában van vele, hogy a reklámok egy része köszönő viszonyban sincs a valósággal, egyszerűen csak figyelemfelkeltés. Tudjuk, hogy nem lila tehenek tejéből van a milka, bárhogy is próbálják ezt kommunikálni.
-
-
rushty
őstag
Ezt hallgassátok [link] 0:56
-
Chaser
legenda
válasz
szaszlaci #375 üzenetére
ne haragudj meg, ha szándéskosan át akarom verni az emberkéket, és valaki látja és rám pirít, akkor a pofámat befogom és elnézést kérek
- mondjuk nem csináltam még ilyet és nem is fogok -
eddig is tudtam hogy legalja kategória ez a "bolt", de folyamatoan megerősítikGraphics
aranyos ( : -
Az én storym nem is olyan régről
Szembetűnt a Mishop ,mert valaki rákérdezett, hogy megbízható-e.
Rémlett anno, hogy a Xiaomishopnak és a Mishopnak is Smartduck LTD üzemelteti a webshopját.
Kerestem is a neten infókat, de lám, ezek eltűntek. Na de sebaj, a webarchive okos, és én is kutattam.
Annyira nem voltak leleményesek, mert a Mishop facebook oldalán kintmaradt az infó.
Ezt egy Xshophu facebook bejegyzésben megírtam nekik, merthogy Authorized Resellernek hirdetik magukat...
Majd magyarázkodtak, hogy az ÁSZF-ben nincs benne... Végül a Xshophu letiltott a facebook oldaláról és az alátámasztott bejegyzésem is, miszerint azonos a telefonszámuk TÖRÖLTÉK.
Innentől alapos a gyanúm, hogy csak maszatolják a cégeket...
-
Ateszpapa
addikt
Sziasztok!
Vennék M365-öt náluk 2 év a gari.
Hová küldik szervizelni, ahová a többi gyári garisat?
Tud valaki infót erről?
Köszi. -
-
szaszlaci
addikt
válasz
BusinessGuy #377 üzenetére
Nézd, én nem győzködni akarlak, hanem felhívtam a figyelmet a te viselkedésedre, hogy át kéne gondolni.
Az ilyen hisztivel épp a topik objektivitása ellen dolgozol!
Jajj-jajj, rám szóltak privátban, mert az igazság bajnoka voltam brühühü...Tizen éve, mikor egy multinál dolgoztam, akkor azt szabadott kiírni akciónak, amennyibe valamikor, akármennyi ideig, de valóban került az adott termék.
Az árukeresővel nincs baj, csak a boltokkal, akik bármilyen áron hirdethetnek, aztán csak jóval drágábban és lassabban érhető el, mert a beszállító is emelt. Ez mindennapos a működésükből adódóan, hiszen már rég nem csak a készletre építenek, hanem a külsős központi raktár készletinformációira. Vagy csak a legutóbbi beszerzési árra. Nem gyanús, hogy egy kevésbé keresett termék egyszerre fogy ki mindenhol, vagy sehol nem kapod meg a hirdetett áron?
Arról nem is beszélve, hogy hova szánt verzió, milyen garancia, milyen adózás, refurbished, visszahozott...Batman, önmaga viszi a tehenét a vesztőhelyre, és valószínű, a kelleténél több állata is van.
Ez nem az időseknek tartott termékbemutató, ahol megfélemlítéssel és totális hazudozással operálnak.
Mégis van egy nagy közös terület: ezek a kütyük 95 százaléka épp úgy totálisan felesleges ostoba kacat, nagyon erősen túlárazva. Idősek helyett jórészt az úgynevezett férfiaknak eladva, épp úgy hiánymotíváltságra építve fel a hamis szükségletüket. Az idősek néhány plusz évet akarnak vásárolni, a fiatalabbak meg boldogságot. Mert sokan nem jöttek rá, hogy pénzért egyik se kapható. -
BusinessGuy
őstag
válasz
szaszlaci #375 üzenetére
Persze mindenki annyiért árulja a portékáit amennyiért akarja, viszont ne essünk már neki a usereknek ha felhívják rá a figyelmet hogy a meghirdetett akció bizony átverés. És nehogy már a bolt legyen az ártatlan amiért kamu akcióznak és erre felhívja valaki a figyelmet.
Nincs nagyon min elgondolkodni, egyszerűen undorító amit csinálnak.
Az meg hogy az árukereső árainak valóságtartalma erősen kétséges....Ez nettó marhaság már bocs, teljesen jól teszi ki az árakat, néha igaz előfordulhat hogy más ár fogad az oldalon lévén ha a weboldalon épp változtatnak nem fog az árukereső is 1 sec alatt váltani. Amúgy rendes BOLTOK voltak bő 40-50 ruppóval olcsóbban ugyan az a termék ugyan úgy 2 év garral a linkelt helyek. Nem szaros webshopok mint a xiaomishop.hu... Nem szoktam rontani senki üzletét, de amikor a nyilvánvaló átverésre és pofátlanságra (kamuár áthúzva, akciós ár meg magasabb mint mindenhol máshol akció nélkül) az ezt zokonvevő userek reakcióira csak vicceskedő beszólásra futja, arra mást nem lehet tenni. Az pedig hogy privátban megfenyegetnek hogy ban lesz, na az a legalja.... -
szaszlaci
addikt
válasz
BusinessGuy #372 üzenetére
"Senkinek nem ajánlom ezt a tetű bandát. Kiteszik facebookon valamire hogy micsoda akció van."
"Belinkeled nekik az árukeresőt"Mondjuk ha a te boltodhoz linkelgetné valami FB előtt unatkozó idióta az árukeresőt, akkor kit neveznél tetűnek? Ez nem segítő szándék, hanem dögöljön meg a szomszéd tehene, még akkor is, ha nekem sose volt tehenem hozzáállás. Nekem se volt, neki se legyen!
Aki ötvenezer forinttal olcsóbb, haszontalan kütyükre szórja a pénzét, és nem képes eljutni az árukeresőig, az bizony meg is érdemli. Arról nem is beszélve, hogy az ott kiírt árak valóságtartalma erősen kétséges.
És nem, nem dolgozom ott és nem vásároltam ott soha. Robotporszívók kapcsán jutottam ide.
Úgy egy kicsit nem ártana azért elgondolkozni...
-
Jhonny06
veterán
válasz
BusinessGuy #372 üzenetére
Az is vicces, hogy van egy Facebook csoportjuk is, amit természetesen ők üzemeltetnek, tehát aki negatív kritikát akar ott megfogalmazni, az azonnal repül
-
BusinessGuy
őstag
Senkinek nem ajánlom ezt a tetű bandát. Kiteszik facebookon valamire hogy micsoda akció van. Ott egy kamu ár áthúzva és elengednek belöle pár ezrest. Belinkeled nekik az árukeresőt amikor pofátlanul be beszólogatnak azoknak a kommentek között akik röhögnek az akción, ott látható hogy a legtöbb helyen bő 50000 forinttal olcsóbb a motyi, és sosem került annyiba mint az áthúzott ár... A kommented törlik majd kapsz egy kis üzenetet amiben kvázi kedvesen megfenyegetnek hogy nem szeretnének banolni.....
Mocskos hiénák ezek.... -
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
El lehet érni vmilyen módon telefonon ezt a Xiaomi Shopot?
Ezen a telefonszámon próbálkoztam: +3615100131
Elméletileg elérhetőnek kellene lenniük telefonon is, legalábbis a járvány helyzettel kapcsolatos tájékoztatójukban ez áll:
"Email-ben, telefonon vagy Facebook-on keressetek minket!" -
BaLee
addikt
Én anno innen rendeltem egy robotporszívót 2018 végén. Ha külföldről rendelem és nem vámolják akkor picivel lett volna olcsóbb egyébként meg sokkal drágább.
A robotban tönkrement valami, múlt héten péntek délután írtam a szervizes e-mail címükre, este egy rejtett számról hívott valaki, felvettem, felhívtak a szervizből, hogy mit próbáljak meg, de nem segített ezért vissza kellett küldenem. A faszi már szabadkozott, hogy a helyzet miatt csak kedden és csütörtökön dolgoznak így ha másik nap érkezik oda a termék akkor lehet, hogy pár napot kell rá várni, hiába fél órás a munka.Végül szerdán adtam fel, csütörtökön reggel megkapták, még aznap visszaküldték, pénteken pedig hozta a futár megjavítva. Ilyen példás garanciális ügyintézéssel én még sehol máshol nem találkoztam... Szívtam már hivatalos magyarországi garis cuccokkal a lassú szerviz miatt, de itt flottul ment minden.
-
FPéter
aktív tag
Felejtsd el. Manapsag mar ezer masik helyrol lehet venni M365 rollert, es minden mast is. Raadasul altalaban olcsobban. A hivatalos Mi Storeban forintra ugyanannyi, mint a xiaomishopnal (129 ezer).
Nekem anno 8 hetig ultek a penzemen, es csak nagy nehezen adtak vissza. Rollerem vegul Aliexpressrol lett.
Senki ne vegyen a Xiaomishoptol semmit. 20 ev netes vasarolgatas alatt ennyire bicskanyitogatoan rosszindulatu, ordenare hazug tarsasaggal meg nem talalkoztam, pedig volt azert egy-ket kalandom.
-
devil-k
nagyúr
Sziasztok!
Most akarok innen egy rollert rendelni... inkább felejtős a történet? Itt 2 év jótállással adják, máshol 1 év. Van valakinek ilyen terén tapasztalata? Köszönöm
-
*Mukeey*
addikt
válasz
gtamate2 #357 üzenetére
Vagy ha már benéznek ide néha (mivel benéznek ezek szerint🤣), akkor sokkal szimpatikusabban és komolyabb benyomást keltene, ha ők maguk kommunikálnának valamit. Nekem lenne egy üzletem és találnék egy ilyen topikot, ahol velem foglalkoznak, biztos h nem jozsi123 néven kommentelnék baromságokat.
Kedves Xiaomishop, tessék, itt a lehetőség -
llaszlo
veterán
Sajnos az AAA autó is működik, pedig az is egy ritka aljas cég. Csak sokan megijednek az aláírt szerződéstől, mert nem tudják, hogy olyan dolgokat írnak benne, ami ellent mond a magyar jogszabályoknak. Ha meg gebasz van, akkor az AAA a szerződésre hivatkozik.
És nem ez az egyetlen ilyen cég. Több ügyfelemet is átverte vagy legalábbis megpróbálta egy konkurens márkakereskedés. Szerencsére volt aki visszajött hozzám és megmutattam, hogy hol akarják őket átverni. Mégis működik a cég.
Szóval amit leírtál ezzel kapcsolatban az úgy hülyeség ahogy van. -
gtamate2
veterán
Te jó ég. Komolyan kamuregekkel kell itt vergődni? Ennél szánalmasabb suttyó húzást... Ha még lenne gerinc és bevállalnák, hogy a tulajok/alkalmazottaknés figyelik a hozzászólásokat, akkor azt mondanám oké, fejlődőképesek, de ez kabaré kategória :)
-
Jhonny06
veterán
Ahogy már korábban írtam, az nem pozitívum egy boltnál, ha megrendelsz valamint, majd kifizeted és minden rendben megy. Ez az elvárható legminimálisabb szolgáltatás egy boltnál, hogy ezt bármilyen probléma nélkül meg tudják csinálni, mert ez még a hülyének is megy.
Egy bolt színvonalassága/megbízhatósága abban mutatkozik meg, hogy ha valamilyen probléma adódik, akkor azt hogy kezelik. Gondolom nem sikerült visszaolvasni és értelmezni ezeket a történeteket, mert főleg ilyenekről szól ez a topic. Hogy ígérgettek, raktáron nem levő terméket árultak úgy, mintha lenne, majd hetekig/hónapokig ültek az emberek pénzén, stb.
Úgyhogy beírhatod még 100x, hogy megrendeltél egy terméket és sikerült átvenni, mert nem igazán releváns a topichoz kapcsolódóan/senkit nem érdekel.
-
Chaser
legenda
referencia a szó amit keresel, batmannek van, neked nincs - itt biztosan -
sajnos a nagy magyar valóság az, sok ember nem képes kiállni a jogaiért, sokan nem is tudják a jogaikat, és csak legyintenek
rettentő vicces egy olyan bolt, ahol "ti írtátok rólunk" rész van, csupa 100% elégedettségű vevővel ( :
ez a "cég" eleve elbitorolt egy márka nevet, nagyon sok idő után biggyesztették ki, h nem-hivatalos kereskedés, ha már megtévesztésről van szó
ugyan mi alapján perelne? ( : örül h elsunnyoghat, véleménye bárkinek lehet, lásd árukereső
vásárolj tőlük sokat elégedetten, mint látod nem mindenkinek sikerült és sokszor túlment egy határon ez a "kereskedés" -
batman.
senior tag
"Látom nagyon dühös lettél. Sajnálom." Nem vagyok dühős, sőt jót nevettem/ek rajtad! Örülnék, ha engem beperelnének, mert szakítanék egy kis zsét, de engem nem fognak beperelni sajnos.
El kell keserítenem téged: nem csak azok a tények amik veled történnek, a más emberekkel megtörtént események is lehetnek azok, bármennyire sem szeretnéd elfogadni ezeket! Terelsz ez igaz, de nem a tények irányába. (NA EZ TÉNY.) Meg szeretném kérdezni kiket képviselsz? Ezt hogyan gondoltad, hogy mered? "Te állítasz dolgokat, és elvárod, hogy készpénznek vegyük." Vagy csak királyi többesszám a tizenhárom hozzászólásod megünneplésére?
"Minden, ami egy puszta állítás, bizonyíték nélkül, az gyakorlatilag semmi. " Azért azt felfogod, hogy semmilyen bizonyítékot nem osztottál meg velünk, tehát a hozzászólásaid értéke szavaid alapján = 0
"Az meg, hogy bárki azt hiszi, hogy itt bárki bárkit ismer a legnagyobb tévedés. "
Huuú bakker! Én több embert is ismerek személyesen a PH-ról, van akivel együtt is dolgoztam egy darabig, és voltak közös programjaink. De most ahogy ezt kijelentetted, hogy tévedek.... Gyorsan szaladok keresni valami skizofrén gyorstalpalót, ha már így fel lettem homályosítva, hogy TÉVEDEK. Apropó nem ajánlanál valamit, akár egy szolid személyiségzavar is megteszi!
Vicces az, ahogy kirohansz (rám rontasz) mert szerinted az én véleményem téves. (Ez vélemény.) Mindenkinek lehet valami vicces, egy vélemény kirohanás, a más véleménye téves. Ha szavaidat komolyan veszem, akkor valójában saját magadat cáfolod meg, csak gondolom erre még nem jöttél rá. -
anwalen
csendes tag
Látom nagyon dühös lettél. Sajnálom. Nekem van tapasztalatom velük, mert sokszor vásároltam tőlük, és sosem volt problémám. Te állítasz dolgokat, és elvárod, hogy készpénznek vegyük. Rágalmazol egy céget gyakorlatilag minden bizonyíték nélkül.
Ezt csak azért hozom fel, mert a kirohanásod alaptalan. Ha egy nap ez a cég mondjuk beperel valakit az "elégedetlen vásárlók" közül, akkor a bíróságon sajnos majd bizonyítani kell minden egyes állítást. Nem lesz elég a "kikérem magamnak".
Ezért próbáltam a beszélgetést a tények irányába terelni. Minden, ami egy puszta állítás, bizonyíték nélkül, az gyakorlatilag semmi. Az "azt hallottam" alapján nyilatkozat a pletyka.
Az a vicces, hogy megnéztem a topic kezdetét, és több, mint 3 éves. Ez a cég meg azóta is működik. Ha az állításaitok igazak rájuk, már rég csődbe kellett volna menniük szerintem. Vagy mondjuk az is lehet, hogy pár apró hiba alapján általános véleményt alkottatok, ami téves.
Egyébként a homáron is van egy hasonló kirohanás a cégről. Alatta meg 95%-ban pozitív élményekről írnak a vevők. Sajnos továbbra is az a véleményem, hogy ennek a topicnak a tartalma megtévesztő.
Az meg, hogy bárki azt hiszi, hogy itt bárki bárkit ismer a legnagyobb tévedés. Még az is lehet, hogy minden hozzászóló én vagyok, és önmagammal vitatkozom. -
batman.
senior tag
"Vásárlás nélkül hogy lehet véleményed egy bolti vásárlásról?"
Amennyiben ezt a "Szerintem ehhez még megvalósult vásárlás sem kell." mondatomból ferdítetted, akkor gratulálok!
Például ha az eladó hibájából hiúsul meg a vásárlás, mint itt többeknek? De tudnék még mondani párat...Nem szeretem, ha valaki kicsavarja a szavakat és azt gondolja bele amit szeretne. Kikérem magamnak! Hogy jössz Te ahhoz, hogy olyasmit adj a számba amit nem mondtam?????? Nem bírom ezt a stílust! Ez szándékos csúsztatás, HAZUGSÁG! Az hogy szerinted pletyka kategória amit mondok-írok, az lehet a véleményed, de ne felejtsd el, hogy engem itt más topicokban/ból ismernek, sokan tudják (és sokan nem) mennyit ér a szavam. Rólad viszont semmit sem tudunk. Khm. azon kívül, hogy szeretsz "badarságokat" tényként közölni, és olyasmire is felhívod az emberek figyelmét amin mások túllendülnek, nyilván bármibe bele lehet kötni, de ne vicceljük el a dolgot! Az általad fő szószóló-nak bélyegzett fórumtárs stilisztikailag kifogásolható (az is lehet, hogy szlováknyelvű mobilról kommunikál, vagy slendrián -bocs-), de tartalmilag releváns. Nincs azzal semmi baj, hogy vettél valamit, hamar megkaptad, és elégedett vagy. Azzal van baj, hogy próbálsz besározni másokat akik nem voltak ennyire szerencsések! Nem értem, hogy ha valaki elégedett, miért "oltja" az elégedetlent.
"Ez szerintem inkább a pletyka." Ezt szerintem csak olyan gondolhatja így, aki érdekelt a fent nevezett cég tisztára mosdatásában. A többiek véleménynek hívják.
Ennyi a sztori. Megint.
P.S. Jelezném, ha nem vagyok megszólítva, nem reagálok. A későbbiekben sem, csak ha nagyon elszalad a szekér. -
anwalen
csendes tag
Hát én megint vásároltam tőlük. (tudom vakmerő vagyok szerintetek, de szeretek veszélyesen élni) Vasárnap este rendelem, kedd reggel átvettem. Ennyi a sztori. Megint.
Egyébként felhívnám a figyelmet, hogy a fő szószóló egy olyan komoly intellektus, aki a magyar nyelvet nagybetűk és mondatvégi írásjelek nélkül használja. Lehet hogy azért, mert mondatokat sem használ, hanem minden egybe ír. -
*Mukeey*
addikt
válasz
botond187 #343 üzenetére
Kedves Botond!
Itt évek alatt gyűltek össze a hozzászólások, nekünk, igazi regelt tagoknak volt rossz tapasztalatunk a bolttal, ezt írtuk le. Ha olvastad az elejétől, sok embert megtévesztettek, pl ki volt írva, hogy a termék "raktáron", szállítási idő 1-2 nap. Előre utalva az összeget a beígért határidő helyett hetek múlva történt bármi nemű reagálásuk. Az ilyen eseteket ráadásul pokróc stílusban kezelték. Lehet, hangsúlyozom LEHET, hogy azóta fejlődtek, javultak, mostanában kevesebb volt itt is a rossz feedback róluk. De akinek volt ilyen tapasztalata, az többet nem rendel tőlük.
Ezt tetézve, megjelentek a kamu regek az oldalon és lóf.sz hozzászólásokban éltették a céget. Bocs, nem vagyok PH dolgozó, de azért a feri555 és bela123 szintű, nullnapos, egy hozzászólásos regek több, mint gyanúsak na🤣
A botond187 is ebbe a kategóriába esik, bocs, pont ennyire is releváns az itteni vergődésed...Mégegyszer mondom, simán lehet, hogy átgondolták az egész shopot és jól működik azóta, de engem, mint vevőt már rég elvesztettek. Nehéz dolog egy vásárlót megszerezni, én is kereskedelemben dolgozok, tudom, viszont a népes konkurencia miatt hamar el is lehet veszíteni.
Üdv
-
Chaser
legenda
válasz
botond187 #341 üzenetére
olyan boltból nem vásárolok, ahol ilyen tapasztalatokat látok, nem is fogom ajánlani őket senkinek, max azt h messziről kerüljék el
ahogy mondtam, felépíteni valamit nehéz, lerombolni annál könnyebb, itt utóbbival kezdték
ezt a kevesebb pozitív user review dolgot azoktól hallom mindig, akik valamiféle kapcsolatban vannak egy adott bolttal ( :
sztem nézz rá egy alzás értékelésre árukeresőn és vegyük utána elő a matekot, de mondhatok konkrét termékeket is, ma már nagyon sokan veszik a fáradságot, hogy a + véleményüknek is ugyanúgy hangot adjanak mint a negatívnak, többek között én is -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #343 üzenetére
Az, hogy nem egyezik a véleményünk, az abszolút nem probléma.
Viszont azt el kell fogadni, ha valaki becsapva érzi magát, akkor annak hangot ad, akár többször is. Szerintem ehhez még megvalósult vásárlás sem kell. Ebben az aspektusban itt mindenki jogos hozzászóló.
Aki ezt másképp gondolja többek között szólhat (szóljon!) egy moderátornak, Ő meg ha kell, beavatkozik.
Értem, hogy mit írsz és mi nem tetszik, de ez csak a te (és aki egyetért veled) véleményed, nincsen tényekkel megtámogatva... A panaszkodók nagy része tényeket közöl. Olyan negatív hozzászólást ami csak vélemény, nem veszek/vettem figyelembe.
Ha mérlegre tesszük, nyilván a tényekkel megpakolt oldal az aminek súlya van.
Peace! -
botond187
csendes tag
Akkor nyílván másképp látjuk a dolgokat, ezzel nincs is gond szerintem.
A magyarázkodás inkább annak szólt, hogy vannak lejárató emberek, akik mintha fizetett emberek lennének, mindenáron nyomják, súlykolják a negatívumot.
Lehet normálisan is negatív véleményezni.
Nem kell minden hozzászólás után egy kb. 10 éves szintjén leírni, hogy így meg úgy, csalók, stb.
A nem jogos hozzászólóknál arra gondolok, akik nem vásároltak és úgy mondanak negatív véleményt. Vagy akik ellenekezője, pozitívan zajlott le a vásárlás, mégis ócsárólja.
Így itt a "szerintem" szót szándékosan nem tettem bele és úgy a helyes részemről. -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #340 üzenetére
Az még nem jött le, hogy csak rontasz a helyzeten? Nálam biztos, mert ha egy cégnek ilyen (akár önkéntes) megmagyarázó emberekre van szüksége, akkor én ott nem vásárolok! Nincs szükség negatív hozzászólásokra bőven elég vagy egyedül (nem térnék ki a más nagyon hasonló nickekre), és igenis elolvastam a pozitív hozzászólásokat is, csak sajnos egy (még arányt sem írok) részét ezeknek nem lehet figyelembe venni.
Tényként közölsz olyat ami vélemény. Ezt hiába sulykolod, attól még nem lesz tény. Ezt soha nem értettem, hogy látszólag iskolázott emberek próbálnak erőszakosan meggyőzni más embereket arról, hogy az Ő véleményük az egyedüli igazság, és a mások véleménye az tévedés, vagy félretájékoztatás eredménye. Persze ez adott körülmények esetén bejöhet, de jelen esetben nálam, pont az ellenkezőjét érted el.
Azt pozitívumként értékelem, hogy az iróniát azt felismered, és helyesen is kezeled. A "tényszerű konkrét információ"-ra gondolok.
Viszont nem nagyon akarok mindenre részletre kitérni, mert nem látom értelmét, "Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után." (huuuuú erre a szintre nem süllyednék) de az amit és ahogy a hírnévről gondolsz az véleményem szerint sajnos ordas-nagy tévedés. Minden vállalkozásnak vannak elégedetlen ügyfelei, ezeket tudni kell kezelni. Ha nem kezelik rendesen akkor a dühös vásárló elmondja szomszédnak, havernak, kollégának és elúszik a meg nem szerzett hírnév. Ez ellen nem lehet mit tenni, ha nagyon dühös a vásárló, ír a T. Homárnak, vagy nyit a PH-n egy topikot, (+ még lenne pár ötletem) de ehhez joga van, úgy hívják szólásszabadság. Én anno beírtam a cég nevét és a vélemény szót a gugliba, úgy találtam ide, végigolvastam a nyitó bejegyzést, nem vettem figyelembe a nagyon köpködős hozzászólásokat, meg a gyanúsan hasonló hozzászólásokat. Ezek után úgy döntöttem inkább hivatalos forrásból vásárolok.
Összefoglalva: az hogy: "Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz." teljesen értelmetlen gondolat. Csak kitértem rá, bocs. A mondat eleje és vége között ellentét van , + számomra nem az a lényeg, hogy miért nem vásároltam ott, és/de miért kell egy meg-nem történt FELTÉTELEZETT dolgot pozitív környezetbe helyezni?! Lehet megpróbálni lyukat beszélni a más "hasába", de a szavaiddal élve sok itt az "itteni nem jogos hozzászólók". A nem jogos hozzászólók az ki szerint nem jogos? Mert a másik oldal szerint esetleg te (vagy akár én) is lehet nem jogos hozzászóló. Olyan van, hogy szerintem nem jogos hozzászóló, csak úgy már nem passzol a gondolatba. khm. -
botond187
csendes tag
Ezzel én is tisztában vagyok.
Csak hogy ki hogyan építi le (itteni nem jogos hozzászólók) az a nem mindegy és ez a bicskanyitogató részemről.
Szerintem meg a vásárlók számához képest kevesebb pozitív vélemény keletkezik, mint ahány negatív és ez torzulást is okoz egy megítélésben.(bár ez mindenre igaz, kereskedelem, vendéglátás, stb)Az, hogy Te nem fogsz vásárolni, oké, saját döntésed, bár ahogy visszanéztem (de ha nem, akkor elnézést), nem vásároltál a webshopból, mégis negatívan állsz hozzájuk.
-
botond187
csendes tag
Mindenkinek lehet véleménye, csak aki úgy ír dolgokat - ahogy említetted azok közül - tapasztalat nélkül, azt hívja a köznyelv hitelrontásnak és az szerintem nem igazán hasznos, sőt.
A hasznosság az itteni felbújtók miatt megkérdőjelezhető számomra.
Az hogy leírja 80x a történetét, hogy negatív tapasztalata volt, minek? Leírta 1x és kész. Ha olvassák a forumot, akkor úgyis olvassák a hozzászólását. Így olyannak tűnik a forumon, hogy a cégnél csak negatív tapasztalatok vannak. Az amit csinálnak, az már lejárató kampány a részükről és ezzel van a problémám nekem, no meg a stílus is ahogy ír.P.S:
A "tényszerű konkrét információ" részemről nem tényszerű, mert nem tudom a számokat, így csak írtam egy direkt nagy számot az érzékeltetés szempontjából.
Pont az lett volna ezzel a mondandóm - bár szerintem Te is értetted - , hogy mondjuk minden 1000. vásárlónál történhetett ilyen eset, ami szerintem arányokat nézve egész jó (kivéve aki beleesik abba a kivételbe).A negatív tapasztalat erősebb, mint a pozitív meg szerintem egy általános mondás kereskedelmi körökben.
Jó példája eme topik (és a fenti példa, hogy minden 1000. vásárlónál volt probléma jelentése:
hiába a 99,9%-os pozitív működés, tehát ott rendben zajlott minden ha nem írja le a véleményét, ha a 0,1% meg egyből hangot ad neki).
Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz.Azért szerintem az emberek többsége ilyen, hogy ha minden jól ment, nem fog tapasztalatot leírni, használja a megvásárolt dolgot és kész.
Ha probléma merül fel vásárlás során vagy utána, esetleg elkezd kutakodni és ha talál valamit, leírja a véleményét.Én nem akarlak meggyőzni természetesen, hogy hol vásárolsz, az mindenkinek szíve joga.
De - szerintem - te is átsiklottál a pozitív hozzászólások felett és inkább a negatív hangot hagytad meg magadnak és emiatt vásároltál a Lurdyban.
Itt is kijön ez a negatív jobban nyomot hagy egy emberben, mint a pozitív, tehát szerintem amit leírtam, nem öngól, félreértetted akkor vagy én erre gondoltam legalábbis.
Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után.
Más is írta, hogy vásárolt aztán minden normálisan zajlott.P.S.2:
A hírnév nyílván egy folyamatos dolog.
De szerintem az is fontos, hogy mi alapján nézzük valaminek a hírnevét?
Ha valaki elolvassa ezt a topikot, akkor negatívan jön le a cég működése, hiába, hogy több mint 3 éve volt az a néhány eset. -
Chaser
legenda
válasz
botond187 #337 üzenetére
valószínűleg soha nem kereskedtél, különben tudnád, hogy egy hírnevet felépíteni igen nehéz, lerombolni viszont annál könnyebb, nekik utóbbi már rég sikerült, előbbiért meg kell keményen dolgozniuk többszörösen, nem mintha nulláról indultak volna mint a legtöbb cég
nem tudom most mi a helyzet náluk, annyi bizonyos, személy szerint eszembe sem jutna náluk venni semmit, még akkor sem ha 20%-kal olcsóbbak lennének mint a konkurencia
téves az az elképzelésed is, hogy pozitív tapasztalatokat nem osztanak meg az emberek, közelmúltban sokszor alzától vásároltam, discount és normál áron is, nem tudok még egy cégről ahol szó nélkül visszaveszik elállás keretein belül ha nem tetszik valami, és nem úgy néznek az emberre mint egy tömeggyilkosra kb, és személyes ügyintézésnél ott helyben kezébe nyomják a pénzt, legyen az egy 5e ft-os akármi, vagy egy 200e ft-os monitor, jah és a telefont is sikerült mindig felvenniük, mindegy mekkora blekkfrájdéj' vagy egyéb baromság van éppen -
batman.
senior tag
válasz
botond187 #337 üzenetére
Semmi baj nincsen ezzel a topikkal, igény van rá, és hasznos. Én nem idetévedtem, hanem rákerestem a cégre és itt (is) találtam magam. Mindenkinek van véleménye, annak is akinek tapasztalata sincs, annak is aki csak lejáratni akar valakit, annak is aki a kritizált cég szekerét tolja, a megkárosított vásárlóknak és nyilvánvalóan azoknak is akik elégedettek. Részemről biztosra akartam menni akkor is ha az többe kerül, ezért nem vásároltam a fenti cégtől. Ez nem jelenti azt, hogy én másnak nem ajánlanám, mindenki döntse el maga. Az idő majd megoldja ezt a problémát is, ha csak elégedett ügyfelei lesznek a kritizált cégnek, akkor évek múlva majd több esélyt kap. Én a Lurdyban vásároltam. Nem lett utána olyan érzésem, hogy bármit is másképp kellett volna tennem, az elégedettségi faktor 100% volt, és ez azóta sem változott. Tisztelem a véleményedet, de ha az volt a cél hogy a következő telefonomat a kérdéses cégtől vegyem, akkor az erre vonatkozó igényem ettől nem sokat változott. Konkrétan most is 0.00%.
P.S. Egyébként a hozzászólásodban a tényszerű konkrét információkat nem a: " mániákusan, több akárhány ezer mellett volt ez a néhány, Többen írták," jelzőkkel kellene megtámogatni, mert elhiteltelenít. A "Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni." mondat pedig öngól. Én (nem a legtöbb ember, nem más, nem a többség...) -nekem ez szó szerint így jön le: két átvert vásárló közt féltucat elégedett ügyfél az már smafú? Remélem nincs közöd a fenti céghez, mert ellenkező esetben nagyon elszomorodom.
P.S.2. "Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált.." A hírnév az egy pozitív dolog amit évek alatt becsületes munkával meg lehet szerezni. Én nem vagyok benne biztos (elnézést ha tévednék!) hogy ennek a cégnek valaha volt is ilyen. Hírhedt..., bizonyos körökben ezt már elérték, ez vitathatatlan tény. Lehet kezdeni ledolgozni, aztán majd esetleg jön a sok elégedett vásárlóval a hírnév.
Peace! -
botond187
csendes tag
Az a baj ezzel a topical, hogy egy pár régi eset kapcsán jönnek a negatív hozzászólások.
Így aki idetéved és elolvassa, az azt szűri le, hogy nem szabad semmit se vásárolni. (A pozitív hozzászólások mintha itt se lennének. Pl a negatív hírkeltők közül az egyiknek pozitív a tapasztalata, mégis mániákusan szapulja a céget..Az ilyen véleményére biztos lehet adni..)
Hogy működhet így a cég, miért nem büntetik meg, xiaomi nevbitorlas, stb.
Mindezt már jópár éve...
Lehet azért mert a több akárhány ezer mellett volt ez a néhány eset ami végül is lezárult? (Hogy 14 nap helyett 15 napra kapta vissza a pénzt, persze jogos)
Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni.Többen írták hogy változtak a dolgok náluk azóta, ezt a "kemény mag" nyilván nem tudja, vagy inkabb nem akar tudomást venni róla.
Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált.. -
anwalen
csendes tag
válasz
Jhonny06 #318 üzenetére
Ha minden rendben megy az nem pozitív? Akkor mi az?
Itt ahogy olvasom, sokan azzal vádolják ezt a boltot, hogy ők regelnek ide pozitív visszajelzéseket adni, de nekem pont az ellenkezője az érzésem. A negatív kommentek zöme alig néhány felhasználótól származik, akik folyamatosan szapulják őket.
Én magam már többször rendeltem tőlük az elmúlt évek alatt. Pár nap alatt megjöttek a cuccok, nem volt semmi extra. Nekem semmi nem volt rossz, nem romlott el, semmi érdekesség.
Veled ellentétben én ennyit várok egy bolttól. Neked mi lenne a pozitív? -
kissady
tag
Ezt most láttam az egyik zárt Xiaomi csoportban.
-
Quent1n
senior tag
Akkor most egy kis friss saját tapasztalat. Rendeltem október 12-én egy power bankot és egy Philips Zhirui asztali lámpát. Weboldal szerint mindkettő raktáron volt.
- 14-én beért a pénz.
- 16-án érdeklődtem, hogy mi a helyzet, mire még aznap írták, hogy a power bank raktáron van, de a lámpa sajnos tévesen szerepelt a weblapon, nincs raktáron de megrendelik és ha kérem szétbontják a rendelésem, küldik ami van.
- 17-én a power bank nálam is volt. A lámpát következő hétre ígérték.
- 25-én pénteken írtam, hogy mi a helyzet a lámpával, azt írták, hogy a raktár túl volt terhelve így nem tudták feladni de hétfőn feladják.
- 29-én, azaz ma, meg is jött a lámpa.Részemről semmi komoly gond nem volt velük, egyedül annyit tudok megjegyezni, hogy a telefont nem nagyon vették fel (de visszahívtak), illetve, hogy maguktól nem voltak annyira kommunikatívak e-mailbe, tehát nekem kellett mindig érdeklődni. Ennek ellenére amit rendeltem megkaptam, a kommunikációjuk stílusa is megfelelő volt. Annyi, hogy amit küldtek a lámpa mellé 220V-os átalakítót az kuka volt rögtön, mert egyik aljzatomba se tudtam bedugni a formája miatt (nem hengeres volt + földeletlen és az elosztóim süllyesztettek) de ennyi baj legyen, vettem egyet az Euronicsba kétezer forintért és az valszeg jobb minőségű is.
Rendelés után olvastam el ezt a topikot, így rögtön megrémültem de szerencsére nekem nem volt velük semmilyen komoly gondom, így összességében tudom őket ajánlani. Kicsit lehetne fejleszteni a kommunikációjukon de ennyi. Velem telefonba is teljesen normális volt a hölgy akivel beszéltem.
-
FPéter
aktív tag
válasz
gtamate2 #320 üzenetére
Ugyanez, 15 napon keresztul jottek a jogszabalyokkal, aztan 15 nap mulva sem erkezett meg a penz. Erre epul a biznisz, hogy minel tovabb naluk legyen a penzed. Az ugyfelszolgalat pedig alig volt elerheto, es ha valamiert elerheto volt, akkor a holgy rettenetesen bunko stilusban adta elo a sok hazugsagot, amit epp kitalaltak.
Ha ez nem direkt igy lenne felepitve, akkor nem kovetnek el pontosan ugyanezt ezt ujra es ujra. Velem tobb, mint 1 eve csinaltak, ugyhogy nem valtozott semmi. "Hiba csuszott be" "felreertes" "15 napunk van".
Az en tapasztalatom az, hogy a xiaomishop.hu egy hazug, kulfoldi cegek mogott bujkalo csalo banda, akik tobbszorosen nem tartjak be azt, amit vallalnak. Ne rendeljen onnan senki semmit.
-
batman.
senior tag
Sziasztok!
Guglin kerestem rá a "xiaomishop vélemény" -re mert kinéztem egy telót, és ott elég jó kondíciókkal árulják.
Első találat ez a topic.
Köszönöm mindenkinek aki leírta a véleményét, (topicnyitót is elolvastam) számomra hasznos volt.Még vacillálok a Kínai rendelés és a Lurdy közt, de az idő miatt a másodikat érzem befutónak.
Szóval köszi! -
gilfoyle
őstag
Sajnos tényleg nem változott semmi a boltnál...
-
gtamate2
veterán
Innen soha többet, semmit.
Megrendeltem egy Mi 9 SE-t, mert jó áron adták, az előre utalás után pedig ingyen volt a szállítás és hozzácsaptak plusz 1 év garit. Amint megrendeltem, a "készletenről" jelzés "beszerzés alattá" változott. Megkerestem őket, mert sürgős lett volna a cucc, erre azt mondták, hogy valószínűleg valami hiba csúszhatott a rendszerbe, de lila még volt készleten, így azt tudnák postázni. Mondtam, hogy ez így akkor tárgytalan, elvégre gyorsan kellett az eszköz.
Megkértem őket, hogy küldjék vissza a pénzem, erre azt felelték, hogy a jogszabály szerint erre 15 napjuk van. A 15. napon sem érkezett meg a pénz, írtam nekik, hogy letelt, majd ezt követően 1 órán belül visszautalták. Szarházi banda. -
Áporka
újonc
Aranyos vagy, hogy aggódsz a hitelességemért, de nem vitáztam tovább. Elvittem egy olyan céghez, akik korrektek és hamar megjavították. Buktam a garanciát. Na bumm. Láttam mit művelnek, abból a garanciából nem kérek. Csak jelzem, hogy az átvevőpont egyben a szerviz is. Csak be kell pillantani a bal oldali ajtón, s keresni a szlovákiából haza importált fő szerelőjük pillantását. Ahogy felismert már a szemembe sem tudott nézni. Úgyhogy hagyjuk. Készítettem hangfelvételt. Kicsomagolós videóra nem is gondoltam, annyira megettem a weblapjukon ígérteket.
-
Jhonny06
veterán
A 8-14 nap arra vonatkozik, ha nincs raktáron a termék és Kínából kell megrendelniük (általában ezt csinálják). Amit leírtál az nagyjából alap egy rendes boltnál (nagyon nem lehet mit elrontani azon, hogy megrendelsz egy raktáron levő terméket és ők meg kiszállítják), nem igazán sorolnám a kifejezetten pozitív kategóriába.
-
Gom
csendes tag
Sziasztok,
Az nekem abszolút pozitív tapasztalatom van a céggel, igazából nem is értem hogyan lehettek ilyen gyorsak.
Story röviden:
Engem is megtévesztett a xiamoshop.hu elnevezés én azt hittem ez valami hivatalos forgalmazó Magyarországon hiszen üzletük van és nagyon profi weboldaluk. Mivel náluk volt a legolcsóbb a robotporszívó (roborock s50; 126.090 Ft) ezért megrendeltem és előre utalással fizettem (így még olcsóbb volt).Persze ahogy szokott lenni még akkor este valahogy ráakadtam erre a fórumra és szomorúan konstatáltam, hogy ez bizony talán bukó lesz.
2019.08.05 00.26-kor leadtam a rendelést.
2019.08.05 00.27-kor automata emailt kaptam „Rendelés állapota: 00 - nyers rendelés” benne leírva, hogy hova mennyit utaljak.
2019.08.05 01.00-körül utaltam is.
2019.08.05-én nem kaptam visszaigazolást az utalásról és mivel betojtam a forumot olvasgatva egyből írtam nekik, hogy mi a helyzet nem kaptam visszaigazolást megkapták-e?? Erre mondjuk azóta sem jött válasz.
2019.08.06 07.55-kor kaptam egy emailt tőlük, hogy köszönik és megjött a lové csatolják a bizonylatot.
2019.08.06 13.34-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a SMARDUCKS partnerük 1 darab csomagból álló küldemény feladását jelezte feléjük.
2019.08.06 19.01-kor kaptam egy új emailt a xiaomshop.hu-tól, hogy köszönik a rendelést csatolják a számlát.
2019.08.07 07.29-kor kaptam egy emailt a Express One Hungary Kft.-től hogy a csomagot átvették kiszállítás a mainapon.
2019.08.07 10.00-kor hívott a Nagymamám ahova rendeltem, hogy jött egy csomag.
2019.08.07 14.30-kor már kitakarította egyszer a házat!Szóval a rendeléstől az érkezésig 3 nap telt el úgy, hogy azt írták 8-14 nap a szállítás!
Nagyon elégedett vagyok velük(), azért írtam le a storyt mert azt gondolom úgy fair ha a pozitív kommentek is megjelennek ezen a fórumon.
Üdv,
Szabolcs -
*Mukeey*
addikt
válasz
botond2225 #313 üzenetére
Szánalmas, amit itt is csinálnak. Kamu regekkel kommentelnek sablon baromságokat. Ez magában kizáró ok nálam.
-
Chaser
legenda
"a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - " lol ( : nem volt nekik semmilyen raktáron, max vmelyik kínai raktárban...
milyen márkabolt? jogosulatlanul használják a xiaomi nevet, azt nem értem a xiaomi mért nem gyújtotta még rájuk a tetőtnagyon örvendetes, h néhány esetben úgy viselkednek mint egy korrekt bolt, csak az arányokkal van egy icipici gond
-
botond2225
csendes tag
1. Ha nem azt kapnad, amit rendeltél (mindenhol előfordul(hat) hiba), jelezni kell és megoldják.
2. Mit jelent a nem megfelelő csomagolás? Nyitva volt, sérült volt?
3. A megbuheralt nálad mit jelent?
Használt volt?4. Miután megkaptad, (de előtte is persze) 14 napon belül megillet az elállás joga.
A pár riogaton, akiknek volt negatív tapasztalata - bár néhány hozzászólásból nem igazán derül ki hogy jogosan vagy sem, (és akinek pozitív volt, de mégis riogat....) -, nem kell aggódni.
Semelyik ügy sem jutott el fogyasztovedelemig, mindegyik lezárult nélkülük is.
Mondjuk ahol tologattak a határidőt, ott azért valóban egy kb azonnali visszautalas elegánsabb lett volna, de ezt szerintem csak ott fent tudják, miért húzódott el.Nem egy új boltról van szó, nem fognak eltűnni.
5. Mi lett a vége?
-
llaszlo
veterán
Úgy látom, hogy nem változtak 😟😟
2014ben is ide regisztráltak, és az volt a bajuk, hogy külföldi webshopokból vettük közösen összefogva a t xiaomi elefonomat. -
galocza
aktív tag
és ezzel a cinikus hozzászólásoddal mire kívántál utalni kis barátom?
hogy hazudok? mert azt nem teszem, sem itt, sem való életben. nem fogom régi, igaz, a tiednél csak 2 hóval régebbi accom megítélését ilyesmivel rontani.
tapasztalatom minden részletét tudom igazolni levelezésemmel.
semmit nem tagadtam el: hogy én is tartottam tőlük, s elhatároztam, hogy akár +, akár mínusz lesz a garanciális ügy vége, megszólalok itt - főleg, mert régi ügyletek okán megy itt a nagy köpködés.
látom redmid van, tán tőlük - tán nem, de úgy tűnik, elfogult lehetsz. hogy miért fáj, hogy a sok negatív mellé egy pozitív jelzés is érkezett- ez ügyben áskálódj tán saját lelkedben.
ha meg zegi madrac vagy, érdeklődj utána, akibe belekötsz. pl matyinál, ő jótáll a szavamért. -
madrac
senior tag
ez igazán szívmelengető történet volt. majdnem el is morzsoltam egy könnycseppert meghatódottságomban, hogy milyen derék egy társaság. azért azt szerintem senki sem állította róluk soha, hogy minden vásárlójukkal kibasztak... ha valakinek megéri ez a kockázat, vásároljon tőlük nyugodtan, de aztán ne jöjjön ide utólag telesírni a fórumot, ha valami beütött...
-
galocza
aktív tag
ja, és az egyebek mellé egy nagy +pirospont: vagy kitisztították a szűrőt vhogy, vagy kicserélték, de én sokkal trágyábbal küldtem, mint ahogy kaptam.
sajna nem jutott eszembe megnézni első próbaút előtt, de mielőtt elküldtem, reklamált szűrőcseréért, most meg nem (ez tűnt fel), és ránézésre is sokkal nettebb most.
ez pedig akárhogy nézem, plusz gondosság, nem vártam el s nem is kértem. -
galocza
aktív tag
halihó,
megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
0513 rendelés
0515 proforma szla, utalás
0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
0610 hiba jelzése emilben
0613 válasz
0624 feladtam
0626 megérkezett
0628 vissza is kaptam!mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.
összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...
-
FPéter
aktív tag
Az a franya konkurencia. A Xiaomishoptol sose rendelnek, ellenben rendeltem mar Xiaomi/Yeelight/Redmi/Roborock termeket a kovetkezo helyekrol:
- Budapest, Xiaomi store (Lurdy Haz)
- Chennai, India Mi store (Phoenix Mall)
- Xiaomi.hu webaruhaz
- Aliexpress
- Geekbuying
- Alza.hu
- Eustock.eu, amikor meg lehetettEs persze a Xiaomishop.hu-rol is. Azt akarod ezzel mondani, hogy az osszes fenti bolt es webaruhaz az enyem?
Ezek kozul egyedul a Xiaomistore volt teljesen minosithetetlen, es onnan nem rendelnek soha tobbet.
A Xiaomistorebol nem azert nem rendelnek soha tobbet, mert a konkurencianak dolgozom - nem dolgozom egyik fenti boltnak sem. Azert nem rendelnek semmit toletek (?), mert a Xiaomistore volt az egyetlen, ahol honapokig hitegettek (hazudoztak) a rendeles allapotarol, aztan pedig a torveny altal meghatarozott idon tul utaltak vissza a penzemet, tobbszori megkeresesre es fenyegetozesre. Az ugyfelszolgalat pedig annyira volt bunko, amennyire csak lehet, kezdve a Facebookon valo kioktatastol addig, hogy inkabb fel sem veszik a telefont, annyi az atvert ember.
Szoval megegyszer, jol gondoljatok meg, mielott a Xiaomishop.hu -tol (Facebookon Xshop) rendeltek. Atvernek, lenyuljak a penzedet, es hazudnak, ameddig csak birnak.
-
kissady
tag
Parancsolj: [link]
Amúgy semmi gáz nem lenne a webshoppal sem, ha korrektül vinnétek. Beírjátok, hogy 2-8 nap, aztán a végén 30 lesz belőle. Pont azért rendeltem tőletek, mivel gyorsabban kellett a cucc, mint ALIEXPRESSRŐL. De mivel ti sem adtok olyan számlát, amit el is lehessen számolni - és erre fel sem hívjátok a figyelmet!!!(érdekes, hogy ezt hogy lehet megcsinálni a mai napig) nem nyertem semmit a webáruházzal, mivel ennyi idő alatt Kínából is megjött volna. Csak azt szabad megvenni, aminél kint van, hogy RAKTÁRON, a többi, az mind hülyítés. Úgy webáruházat üzemeltetni, hogy 800000000 termék van, de semmi nincs raktáron, nem tudom mi értelme van.
ÁFF-ből idézve: ...weboldal árai tartalmazzák az eladó székhelye szerinti országban érvényes adókat... Ehhez képest csak egy NETTÓ/BRUTTÓ ár szerepel a számlán, semmiféle ÁFA megjelölésével, így elszámolásra alkalmatlan. Ezt jelezhettétek volna, amikor megrendeltem a terméket, látva, hogy KFT. van a rendelés végén... -
kriver
tag
Számomra ott vált hiteltelenné ez a PH fórum, hogy az előző (év eleji) hsz-em töröltétek. Egyértelmű, hogy a konkurencia keze van benne, és fáj az igazság. Szóval aki ez alapján a topik alapján ítélkezik, az meg is érdemli.
-
kriver
tag
Szia!
Csinálták kicsomagolós videót, ahol látszik a telefon sértetlensége?
Ott az a karc, bármennyire is morbidnak hangzik, okozhat kijelző hibát. Hiába a GG5, ha ez odakerült (gondolom nem magától), akkor ott valami nem stimmel. Felajánlotta a szerviz, hogy amennyiben jóváhagyod, megnézik a telefont belülről is? Azaz gondolom rádugnak egy másik IPS panelt, hogy kiderüljön, a panel a hibás, vagy alaplapi probléma. Ahogy vázoltad a kommunikációt, érezni némi túlzást benne. Egyik webshop sem teheti meg, hogy ilyen stílusban bánjon az ügyfelekkel. Ezekre van írásos, illetve hang alapú bizonyítékod?
Azért kérdezem, mert ha ezeket nem tudod a bíróságon bemutatni, akkor nem sok esélyt látok rá, hogy bármit is el tudsz érni. Illetve minden minden webshop rendelkezik ÁSZF-el (vagy ÁFF-el), mit Te elfogadsz, amikor leadod a rendelésed. Abban a garanciális dolgok is szerepelni szoktak.
Én elhiszem, hogy mérges vagy, de ha ennek ilyen formában hangot adsz, amihez persze mások asszisztálnak, ez egy esetleges békéltetés alatt sem túl pozitívan jön le, hogy megeggyezzetek.
Ajánlottak fel bármiféle együttműködést, javítási kedvezményt? Azt tudnod kell, ha nem független szervizben kéred a (felül)vizsgálatot, hanem pl. egy konkurens szervizben, az nem teljesen hiteles a bíró számára.
Ha lezárult az ügy, azért majd kíváncsi leszek, hogy alakul. Lécci ezt is publikáld majd, hogy a "kemény mag" lelke megnyugodhasson.Apropó srácok! Hol keressem az "Esetem az EU Stock-kal, vagy xiaomi.hu-val" topikot?
Annyira vérszagot kaptam, hogy szeretnék még több ilyen sztorit olvasni.Mivel a PH fórum anonim, és egyiken sem írtatok saját nevet, alaptalanul (bizonyíték nélkül) ne vádaskodjatok, kérlek!
Új hozzászólás Aktív témák
lo Csak röviden dátumokban a történet:2016. november 11.Rendeltem egy Xiaomi Mi Pad 2-t, előreutalással, mert akkor van...
- Folyadék hűtés alkatrészek (Komlett hűtőrendszer)
- iPhone 16 Pro 256 GB Desert Titán - 0 Perces - HFGY42Y2HX Warranty: 2025-12-28
- ! Dell Precision 5560 ( XPS 9510 ) 4K+ Touch/i7-11850H/32G/512G/NV Quadro/IR/FPR
- PlayStation 5 PRO + Disc Drive + Pulse 3D Wireless (black) + 2 játék eladó!
- Hibás/Teszteletlen Videókártyák,Processzorok,Tápegységek, Alaplapok,SSD-k STB...
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest