Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9101) Joci0623 válasza pictigjis (#9057) üzenetére


Joci0623
csendes tag

Üdv!
Ez úgy tűnik működött, most már megy a fizetés boltban vele nagyobb összegnél is, egyetlen dolog amit nem tudok működésre bírni a TELEKOM online fizetés. Azrt folyamatosan elutasítja.

www.netfort.hu

(#9102) Dot


Dot
őstag

Hello,

Olyan kérdésem lenne, ha jól olvastam lehet használni Google Pay-hez a Curve-ös kártyát.
Ezt szerettem volna beállítani, de nem sikerül.
Revolutom is van, az tökéletesen megy. Le akartam cserélni Curve-re de valamiért nem tudom.
Azt írták, hogy a pay.google.com-on állítsam be a sorrendet. Ez nem segített ezért kitöröltem innen a revo-s kártyát, jelenleg csak a curve-ös van a fizetési módok alatt.
Ennek ellenére, ha fizetek a telefonommal akkor a revolutos kártyáról vonja le a pénzt ami meglepő mert nincs beregisztrálva a pay.google.com-on.
A telefon beállításaiba az "Érintés nélküli fizetések" alatt a G Pay van kiválasztva.

köszi

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#9103) zsola400 válasza Dot (#9102) üzenetére


zsola400
aktív tag

Gpay-ben a kártya alatt bejelölted az "Érintéses fizetésnél alapértelmezett"

(#9104) sb válasza Dot (#9102) üzenetére


sb
veterán

Ez inkább gpay kérdés.
Teljesen én sem vagyok tisztában a pontos válasszal mert épp ennek kibogozásában vagyok az ügyfélszolgálattal de annyit már válaszoltak, hogy teljesen elkülönül a webes és a telefonos /droidos felület. És ha több eszközre van regisztrálva akkor a doridosok is külön futnak.

Nálam ez úgy néz ki, hogy vásároltam vele weben és két telefonon. Egyiken sem látszik a másik history-ja (sőt, weben abszolút semmi de ez nyilván bug) és a regisztrált fizetési módok sem ugyanazok.
Szerintem amúgy egyéb kavarodás is van, mert amit ezen felül válaszolt a support a többi kérdésre arra igazából nincs logikus magyarázat (Vannak még olyan anomáliák is, hogy egy telefonon belül is más fizetési mód látszik GPay alkalmazásból mintha Play Store-on vásárolnék, holott ugyanaz a regisztráció lenne...).

Első körben az biztos, hogy a telefonon a GPay alkalmazásban (vagy anélkül de a telefon beállításai között - ha látszik, nálam Samsungon nem :D, fel kellett tenni a GPay appot - nézném meg milyen kártyák vannak regisztrálva és melyik van kiválasztva.

(#9105) akaszajanos


akaszajanos
tag

Sziasztok,

Viszonylag új vagyok, de nem biztos, hogy sokáig maradok...

Pár hete használtam a Curve-öt, mikor egyszer csak felbukkant egy ablak, hogy erősítsem meg a mobilszámom. Mondom oké, megcsináltam, beírom a kapott kódot - minden szuper, köszöni, meg is vagyunk. Mikor visszatér a Curve kezdőlapjára, eltűnik minden tranzakció és kártya, a beállítások hibával elszáll, és semmit (!) nem tudok csinálni. Felugrik a regisztrációs ablak, amiben meg kell adnom a nevemet, minden adatomat, de ugye ennek semmi értelme - elvégre már van fiókom, amire rá is jön. De innen már nincs menekvés, csak az alkalmazás teljes törlése és újratelepítése segít.

Ezután ismét belépek, az ablak megint felugrik, és kezdődik elölről. Már rengetegszer eljátszottam. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, nagyon sajnálják (én is), utánanéznek. Két hét alatt nem csináltak semmit.

Mit csináljak? Legszívesebben kérném minden adatom végleges törlését, ez nem szolgáltatás. :(((

(iPhone 8 Plus naprakész szoftverekkel, bár nem releváns ebből a szempontból)

M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)

(#9106) Oliverda válasza akaszajanos (#9105) üzenetére


Oliverda
félisten

Ide írj: complaints@imaginecurve.com

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9107) ACE-


ACE-
addikt

Valakinek régebben volt olyan, hogy a felesége kártyája is be volt állítva a Curve felhasználónevéhez. Most nálam is ezzel jött a Curve, hogy igazoljam az összeköttetést. Ennek akinek ilyen volt, volt valami megoldás? Házassági anyakönyvi kivonat elég? Vagy nem próbálkozott vele?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9108) pictigjis válasza ACE- (#9107) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nálam, vagyis a feleségemnél volt ilyen. csak megírtuk igazolás nélkül, hogy a férje vagyok

(bár azért a gbit-levelezés miatti "vip" ügyfélstátuszomat is felhasználtam arra, hogy oldják már fel a kártya blokkolását, mert miután válaszolt, sokáig nem jött semmi reakció és a kártya is használhatatlan maradt)

(#9109) ACE- válasza pictigjis (#9108) üzenetére


ACE-
addikt

Nekem nem blokkolták, vagy legalábbis nem próbáltam, mert csak egy Revolut kártya van hozzáadva, ritkán használva. A blokkolás csak használatnál látszik? Tehát csak mondtad hogy a feleséged és nem zaklattak többet?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9110) freelancer68 válasza Dot (#9102) üzenetére


freelancer68
tag

Nem lehet, hogy a Curve-ben a Revolut kártya az alapértelmezett és azért vonja le onnan?

(#9111) pictigjis válasza ACE- (#9109) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

igen, hasznalatnal. de a felesegemnek irt levelben benne is volt, hogy "we had to place a block on your card"

egesz pontosan o irta, hogy a kerdeses kartya a ferjee, es ez eleg volt

[ Szerkesztve ]

(#9112) ACE- válasza pictigjis (#9111) üzenetére


ACE-
addikt

Nekem nem írták ezt, hogy blokkolták...
"We have also noticed your funding card ending 7673 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?

Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done."

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9113) pictigjis válasza ACE- (#9112) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nekunk a sablonbol belekerult egy plusz bekezdes is :)

We've noticed your funding card ending 9963 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?

Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done.

Please note that we have had to place a block on your card. Let us know directly once you have successfully completed this.

(#9114) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Srácok segítsetek kisilabizálni mi lehet a baj. Nem tudok fizetni Curve(Blue) kártyával, mert azt írja, hogy limittúlépés. Mögöttes kártyán nincs semmilyen limit, mert azzal tudtam fizetni. 126eFt-ot fizettem ebben a hónapban. :F :R

[ Szerkesztve ]

(#9115) ACE- válasza KaiotEch (#9114) üzenetére


ACE-
addikt

Nem a hónap számít hanem a legutolsó 30 nap, nézd meg a Curve kártya limitjeinél.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9116) KaiotEch válasza ACE- (#9115) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

A Card Limitsnél behozza ezt a táblázatot. Ezt viszont koránt sem értem el. :F

(#9117) Dot válasza Dot (#9102) üzenetére


Dot
őstag

Meglett a megoldás.
Setting/Google/Setting for Google Apps/Google Pay
Itt kellett átrakni az alapértelmezettet curve-re.
Viszont mikor először néztem nem volt itt semmi, de egy telefon restart segített :)

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#9118) vnorbi válasza KaiotEch (#9116) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Jelezd a supportnak, hogy nem tudod lekérdezni a limitjeidet (az hiba, ha a táblázat tölt be, de néhányunknak még ennyi sincs, csak üres képernyő lassan már egy éve), meg rögtön kérd is a limitek megemelését. Jó eséllyel az éves limitből futottál ki, az szokott gyakori hiba lenni, hogy valami nagyon alacsony limit marad benn erre.

(#9121) akaszajanos válasza Oliverda (#9106) üzenetére


akaszajanos
tag

Köszi! Kicsit olyan, mintha lenne egy remek szolgáltatás, az átlagnál is pocsékabb informatikai háttérrel. Ismerősök is folyamatosan panaszkodtak rá, azért vártam eddig a kipróbálással. De egyelőre alig-alig tudok pozitívat mondani róla. :(

M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)

(#9122) KaiotEch válasza vnorbi (#9118) üzenetére


KaiotEch
nagyúr

Köszi. Írtam nekik még aznap, azóta sincs válasz...

(#9123) Somatom


Somatom
veterán

Ha a Curve -nek jó, hogy a kártyáját használom vásárlásra, akkor miért van éves limit? Megnéztem, necces, úgyhogy majd közvetlenül a Revolutot fogom használni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#9124) warcat válasza Somatom (#9123) üzenetére


warcat
veterán

Jól megy a szekér, ha eléred a tényleges éves vásárlási limitet ;]

EA: It's in the crate!

(#9125) Somatom válasza warcat (#9124) üzenetére


Somatom
veterán

Az app szerint 7522/10000. Tavaly októberben vettem autót. Előtte kirángattam párezer Eurót ATM -ből. Talán az dobta meg. Akkor viszont az csak októberben fog "nullázódni".

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#9126) Madwe válasza warcat (#9124) üzenetére


Madwe
nagyúr

Azért 10000 gbp nem elérhetetlen ha azt használja főleg az ember…
amúgy emelik a limitet ahogy egyre jobban használja az ember, nem? Vagy ezt már eltörölték?

[ Szerkesztve ]

(#9127) ACE- válasza ACE- (#9112) üzenetére


ACE-
addikt

Na, beküldtem a házassági anyakönyvit (magyar-angol nyelvű eleve) de ezt írták vissza:
"Unfortunately, we still have to request for the card to be removed. Curve's purpose is to assist with your personal finances or your business's finances. However, it is important to note that in our Terms of Service, the agreement is only with yourself and not of with any of the parties that of the cards you've added to your account.

This means we do not have an agreement with these other parties at all and puts Curve, yourself and the third party at risk if your Curve card become compromised.

Please let us know once you have removed the card. "

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9128) pictigjis válasza ACE- (#9127) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a kártyát, ami miatt szóltak, mindenképp törölnöd kell az appból!

a rokonsági viszonyt csak azért kérdezték meg, hogy mekkora a "szabálysértés": mivel házastársról van szó, beérik ejnye-bejnyével, és nem függesztik fel egyből a fiókot

(#9129) kmarci25 válasza Madwe (#9126) üzenetére


kmarci25
veterán

Én eléggé aktívan használom. Nálam a napi limit 9000GBP, az éves 1600000 GBP. Az ATM limit napi 1000 GBP, éves 100000. Szóval igen, emelik.

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#9130) kircsi21 válasza ACE- (#9127) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Azt jól értem, hogy azon problémáznak, hogy amikor hozzáadtad a feleséged kártyáját a Curve-höz, akkor a 'Name on Card' mezőbe az ő nevét írtad (azaz az igazat)?

(#9131) Somatom válasza kircsi21 (#9130) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem az a problémájuk, hogy olyan kártya lett hozzáadva, aminek a tulajával a Curve nem áll szerződéses viszonyban, így nem is ellenőrizheti.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#9132) kircsi21 válasza Somatom (#9131) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Ezt értem, de ez hogy derül ki a Curve számára? Csak úgy, hogy a kártyán szereplő nevet adja meg az adott kártya Curve-ös regisztrációjakor?

Nálam a feleségem BB hitelkártyája már 2+ éve ott van a kártyák között, azóta már cserélték is neki és a frissített kártyát is benyelte a Curve. Meg nem mondom hogyan regisztráltam, de szerintem simán az ő nevére és eddig senki nem szólt a Curve-től, hogy gondja lenne vele... Lehet csak mázlim van. Mondjuk ezen kívül van még 3 db más nevére szóló Vivid is bent, arra sem panaszkodtak eddig. Egyébként mind szűk családtag (feleség, gyerekek).

(#9133) pictigjis válasza kircsi21 (#9132) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nyilván csak úgy derülhet ez ki, ha a name on card mezőbe az igazat írja be az ember

minket is utolértek ugye pár hónapja (az is egyetlen kártya volt), de hogy mi alapján működik, az rejtély

azért az furcsa, hogy ennyi idegen kártyád van, mégse szólt senki, szerintem azért ne kísértsd a sorsot :)

(#9134) ACE- válasza pictigjis (#9133) üzenetére


ACE-
addikt

Na jó de ha végiggondolod ez full vicc. Google Pay alá akármennyi név alá regisztrált kártyát betehetek, amivel aztán fizethetek, csak állítgatni kell hogy épp melyikkel fizessek... kb. ugyanaz mint a Curve, mégis leszarja, mert a kártya adatait átadó személy a felelős, ha megadja az adatokat, és még a hitelesítést is elvégzi. Az én Curve kártyámmal fizet Google Pay alatt már vagy 1 éve a feleségem... sosem szólt senki és nem is fog.
Ugyanez van Revolut alá tett feltöltéses kártyával...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9135) pictigjis válasza ACE- (#9134) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

én ezt nem is vitatom, szerintem is felesleges hiszti, de ha a feltételeikre mutogatva megkérnek arra, hogy töröld a kártyát, sajnos nincs választás (apple wallettben nekünk is összevissza ott vannak egymás kártyái)

[ Szerkesztve ]

(#9136) kircsi21 válasza pictigjis (#9133) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Én is erre jutottam, hogy csak a megadott név alapján szűrhetik... hmmm... nem akarok ötleteket adni :) . Lehet rosszul emlékszem, de szerintem nekünk van olyan kártyánk, amire azt írtak, amit akartunk. Persze elképzelhető, hogy pl. Gipsz Jakab nem ment volna át.

Kezdetben nem is gondolkoztam ilyenen, ezért vagyok majdnem 100%-ig biztos benne, hogy a feleségem kártyáját még az ő nevével regisztráltam. Próbáltam az app-ban kutakodni, hogy mi a tényleges beállítás, de nem találtam. Most tavasszal a Vivid-eknél már azért szöget ütött a fejembe ez a lehetséges anomália és a 3 más nevére szóló virtuálisból 2 tuti, hogy az én nevemen fut. Mondjuk akár törölhetném is őket, mert már nem használjuk őket...

(#9137) Oliverda válasza ACE- (#9134) üzenetére


Oliverda
félisten

Elég messze áll egymástól a Curve és a Google/Apple Pay.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9138) pictigjis válasza kircsi21 (#9136) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az tény, hogy a name on card mezőt kb. ugyanúgy nem vizsgálják a rendszerek, ahogy bankszámlaszámra való utalás esetén a nevet. rengeteg formon nem is szerepel már

ezzel én se mondtam semmit :)

(#9139) szilasz007


szilasz007
aktív tag

Annó én is gondoltam erre, hogy anyám kártyáját beregisztrálom Curve alá, azt amikor neki vásárolok, azt használom. Aztán olvastam, hogy ez ejnye-bejnye... Ezt végülis elfogadtam, mert ez azért elég sok csalásnak lehet a meleg ágya. KB úgy tudnál mások kártyájával vásárolni, hogy nem is tudják... Persze valahogy add hozzá, meg visszakövethető, stb. minden... de most kell neked ez a fajta macera tömegesen? Valahol megértem, hogy ezt nem akarják. Eleget szívnak a gbittel :p

Esetleg tegyék be pl egy family group-ot. Hogy legalább szűk családodét tudd kezelni. Az ennek az igénynek egy tiszta lefedése lenne.

(#9140) Madwe válasza szilasz007 (#9139) üzenetére


Madwe
nagyúr

Egyébként milyen előnye van nekem mint felhasználónak a gbitnek? Nem igazán jártam utána mikor s miért járnék jól ha használnám?

(#9141) szilasz007 válasza Madwe (#9140) üzenetére


szilasz007
aktív tag

Van aki hitelkártyákon így maximalizálja ki a visszatérítést.
Ha több lenne esetleg, így balra-jobbra tudod dobálni a tételeket.

(#9142) zerodot válasza Madwe (#9140) üzenetére


zerodot
aktív tag

Pl. Vivid kártyához tökéletes, mivel ott időszakos cashback akciók vannak a különböző boltokra, és gbittel ezek a régebbi vásárlásokra is begyűjthetők.

(#9143) Criminal017


Criminal017
őstag

Sziasztok! Majd egy éve hanyagolom a Curve használatát, volt pár sikertelen tranzakcióm anno, amikről itt is volt panasz rendesen...

Még 5375 9000 kezdetű kártyát kaptam, szinte a kezdetek kezdetén regisztráltam.
A limitek kb. rendben vannak, ki is jelzi.

Az MCC átadások mennek? Nyugodt szívvel visszatérhetek? OTP kártya van mögötte, a cashback dolgok miatt kellene működjön az átadás. Ja és Google Payben használnám.

Köszönöm előre is! 🥺

(#9144) kapasz válasza Criminal017 (#9143) üzenetére


kapasz
tag

A UK bines működik a legkevesebb hibával. Nyugodtan térj vissza rá.

(#9145) pictigjis válasza kapasz (#9144) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nem merném ezt ennyire magabiztosan kijelenteni már. a uk bin sok decline-t okoz mostanában elutasított dcc árfolyamok esetén, néhány terminál eldobja az egész tranzakciót, ha nem nyomsz igent a rossz árfolyamra

egy ideje semmi panaszom a magyar bin-es kártyára, igaz, sokat kellett küzdeni azért, hogy a gbit funkció működőképessé váljon ezekkel is :)

(#9146) kanyi51


kanyi51
senior tag

Auchanban fizetéskor GB .be akart levonni. A kijelző irt valami F betűt (azt kellett volna nyomni?) a pénztáros se tudta. zöldet nyomtunk, hála istennek kilepett a terminál. Ez GP érintéses fizetés lett volna. Majd bedugtuk a kártyát a gépbe , valamit állítót a pénztáros és megjelent nekem a helyes összeg és a pin beírás. igy jó lett.
Mit keltet volna csinálni elsöre hogy jó legyen?

(#9147) kapasz válasza kanyi51 (#9146) üzenetére


kapasz
tag

Olvastam már olyat, hogy föl-le lehet lépegetni /scrollozni valahogy a terminál kijelzőjén, így kiválasztható a forint.

Ez egy Google Pay kompatíbilitási probléma. A fizikai kártya jól szokott működni ilyenkor.

(#9148) ACE- válasza kanyi51 (#9146) üzenetére


ACE-
addikt

Van az ilyen terminálon le-fel nyíl, én a múltkor úgy fizettem, hogy a le nyíllal addig lepkedtem, amig nem láttam a Ft összeget, és akkor nyomtam zöld gombot, és úgy működött.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9149) ACE-


ACE-
addikt

Na most találkoztam több olyan esettel, hogy a Curve-től bekértem tranzakció után az MCC-t. Az Erste max kártya visszatérítési MCC-ivel összevetettem, majd Gbit-eltem a hizelkártyára, mégis csak 1%-ot kaptam. Ez hogy lehet? Valami MCC-t nem "visz át" a Curve Gbit után? Találkozott más is ilyennel? példaként a Decathlon is ilyen volt.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9150) emeritus válasza kanyi51 (#9146) üzenetére


emeritus
tag

Nem az F betűt kell nyomni, ha helyi devizában fizetsz. F-et nyomva a fizetendő idegen deviza átváltási árfolyama és összege jelenik meg: ezt a zöld gombbal még el kell fogadni, hogy a korábban kiírt devizában terheljen. (Kétség esetén a piros gombbal a vásárlási folyamat megszakítható. Sajnos a terminálok különbözőek, így általánosan követhető szabály nincs.)

Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.