Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9601) nfer válasza IG55 (#9600) üzenetére


nfer
tag

Írj nekik hogy szeretnéd megcsinálni az azonosítást, és egyben kéred a limited emelését. Nem lesz gyors folyamat.

(#9602) viktorhu válasza pictigjis (#9598) üzenetére


viktorhu
veterán

Amikor elkezdtem revolutozni, akkor ott tételesen benne is volt a leírásban, hogy önkiszolgáló kútoszlopnál nem használható. Aztán mivel működött mindig, nem is néztem többet, nem is tudom, ott ki van-e még ez kötve, de nem lepődnék meg, ha egyszer egy kút elutasítaná a tranzakciót.

(#9603) Sordoran válasza IG55 (#9600) üzenetére


Sordoran
addikt

Nekem is ugyanezt írta ki, de nálam a hónapban 90ezret se érte el. Írtam nekik, ticketre magasról tettek, e-mailre hamar jött válasz, kérték említett azonosítást. Azonnal megcsináltam, azóta eltelt 2 hét és semmi. Jelenleg eléggé tojnak a fejünkre, de hát nekem mindegy, akkor használom revolut-ot. :U Curve-el voltak korábban elutasított vásárlások itt-ott, ez nem tudom ugyaninnen eredő probléma-e (más volt a szöveg), de revolut-al ezeknél sincs probléma.

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9604) vnorbi válasza Sordoran (#9603) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Tegnap írták facebookon, hogy a support rendszer lecserélésekor összekeveredtek náluk a hibajegyek, és nem tudják megállapítani, hogy mi az ami régi, és mi az ami új. Kvázi véletlenszerűen választják ki, hogy mivel foglalkoznak, és amíg a végére nem érnek, addig ez a mostani válaszidő várható (és még várhatóan hetekig tart, míg rendeződik a helyzet).

(#9605) Sordoran válasza vnorbi (#9604) üzenetére


Sordoran
addikt

Viszont ha augusztusban történt ez a kavarodás, akkor a szeptemberi hibajegyeket már kéne látniuk jó dátummal nem? Illetve értem én hogy összekavarodtak, de van hibajegy amivel másfél hónapig se kell foglalkozni? (lemaradásban kéne lenniük, vagy átállás előtti hibajegyeket lassan feldolgozni, de ami azóta jött mehet normál rendben) Vagy azóta is összekavarodva kapják meg ezeket? Mindegy, nem látok bele, de ez a kifogás elég gyenge lábakon áll szememben. :P

szerk.: Vagy úgy értik, hogy már lezárt, vagy soha meg nem oldandó (félrerakott) hibajegyek keveredtek be, és ezeket nem tudják kiszűrni? Ez már érthető miért problémás, de akkor is prioritásba kéne tudniuk tenni dátum alapján a friss hibajegyeket szerintem.

[ Szerkesztve ]

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9606) RazoR


RazoR
veterán

Az alap kártyám egy Visa, Anti Embarrassment-ben be van állítva a Cetelem HK, reggel Lidl fizetésnél 5x elutasította a vásárlást fedezethiány miatt. A Visa-n nincs pénz de ott van a Cetelem beállítva ilyen esetre. Appban nem tudtam váltani, hogy a cetelem legyen az elsődleges kártya, mert sajnos valamiért épületen belül csak edge a mobilnet. Lehet, hogy a mobilnet miatt nem ment az anti emb. mód?

(#9607) bostone


bostone
addikt

Sziasztok!

Egy link után töltöttem le az alkalmazást, mely szerint némi költőpénzt kapok.
A kártya is nálam, még nem használtam, de mobillal már fizettem többször is.
Mikor kellene megjelenni az ígért összegnek? Vagy ez felejtős, ha eddig nem láttam nyomát?

(#9608) Fifi válasza RazoR (#9606) üzenetére


Fifi
őstag

Vagy téged is utolért az a móka, hogy a Cetelem kártyád nem működik Curve alól.

Cetelem tagad, hogy bármi is lenne, Curve meg több elutasított tranzakciómra is ezt írta:
" your bank sent us 'Do Not Honour' messages. This usually means that your bank is blocking transactions through Curve, although it can also mean that you don't have money available."

A második verziót kizárom, mert fedezet volt, érintetlen volt a teljes hitelkeret, így ez első verzió játszik. :(

(#9609) Fifi válasza bostone (#9607) üzenetére


Fifi
őstag

Írj a supportnak.

Nálam is volt, hogy a meghívott nem kapta referral bonust. Szerintük nem meghívón keresztül regisztrált, de az adatok egyeztetése után kézzel helyrerakták a dolgokat.

(#9610) pictigjis válasza Fifi (#9608) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

veszítenivalód nincs, tényleg töröld a kártyát, és próbáld meg hozzáadni újra (a cetelem béna hitelesítő procedúrája miatt lehet kavarodás)

(#9611) Fifi válasza pictigjis (#9610) üzenetére


Fifi
őstag

Megtettem most. Ha nem felejtem és lesz időm letesztelem, hogy hozott-e változást.

(#9612) Oliverda válasza Fifi (#9609) üzenetére


Oliverda
félisten

Vagy csak nem frissítették a leírást, 5 vagy 20 font helyett ugyanis már 1% cashbacket adnak 30 napra.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9613) Fifi válasza Fifi (#9611) üzenetére


Fifi
őstag

Siker! :C

(#9614) pictigjis válasza Fifi (#9613) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

valószínűleg újrahitelesítésre volt szükség, ezért utasította el mindig

a cetelem is egy igazi szemétdomb, nekem még a cashback se jön onnan... :/

(#9615) kp78


kp78
addikt

Ismerős letiltotta a fizikai kártyáját 3 rossz PIN próbálkozással, mert azt hitte már megváltoztatta, pedig még nem.
Ezt csak a support tudja visszaállítani?
Vagy van egyéb módja?
Applikációban semmi ilyet nem találtam.
Próbáltunk boltban chip+PIN-nel fizetni, hátha úgy felold a tiltás, de nem.
ATM-ben PIN módosításra pedig ki is írta az ATM, h a túl sok PIN próbálkozás miatt nem lehetséges PIN-t változtatni.
Köszönöm a segítséget! :R

(#9616) PioDVD válasza Sordoran (#9605) üzenetére


PioDVD
senior tag

Tudom, hogy nem vigasztal, de itthon az otthonfelújítási támogatásnak nevezett vicc ügyintézése az Államkincstárnál úgy megy, hogy a határidő 30 nap, a valóságban meg van, aki 2 hónapja várja a választ, más meg 3.5 nap alatt megkapja. Nem protekciós, csak szerencsés. Az illetékeseknek eszükbe sem jut, hogy nem nyúlunk az újakhoz, amíg nem dolgoztuk fel a régieket. Ott az sincs, hogy összekeveredtek volna.

(#9617) Fifi válasza pictigjis (#9614) üzenetére


Fifi
őstag

Valószínű, hogy az újrahitelesítés oldotta meg, de ezt a Cetelemnél miért nem tudták megmondani, javasolni. :F Nekik látniuk kellett volna ...

Igen, nincsenek a topon. Olvastam a másik fórumon a problémádról. :((

(#9618) rwbag2012


rwbag2012
tag

Szeptember 11. óta kb. 180 ezret fizettem Curve kártyával, ma kiírta, hogy elértem a limitet. Kb. hol lehet a vásárlási limit? Van-e teendőm? 30 nap után kezdek nulláról?

(#9619) vnorbi válasza rwbag2012 (#9618) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Mindenkinek egyedi. Ha nem tudod megnézni az appban, hogy hol tartasz benne, akkor írj a supportnak, és megírják válaszban.

(#9620) PioDVD válasza Fifi (#9617) üzenetére


PioDVD
senior tag

Hogy hitelesítetted? Engem azzal szórakoztat a Cetelem, hogy adjam meg az sms-ben küldött 6 jegyű kódot - és küld egy 8 jegyűt... Se az első, se az utolsó 6 nem jó neki.

(#9621) INGJOKE válasza PioDVD (#9620) üzenetére


INGJOKE
veterán

Középső? :DD :DDD :DDD

(#9622) PioDVD válasza INGJOKE (#9621) üzenetére


PioDVD
senior tag

Nem akartam letiltani. :)

Úgy emlékszem, volt már ez.

(#9623) pictigjis válasza PioDVD (#9620) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

6 jegyűt ír, de 9 jegyűt küld. mind a 9-et be kell írni!

(#9624) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

csak szúrópróbaszerűen szoktam ellenőrizni a gbit-elt tételek visszatérítését, mert eddig mindig, minden megvolt. de most október 2. óta hiányzik két mikrotétel, egy 113 és egy 256 forintos. volt, amit ezek után gbit-eltem (nagyobb összegek), és azok már visszaértek. másnál is előfordult már, hogy kifejezetten mikroköltés ragadt el, ami nulla egész akármennyi fontnak felel meg? talán van összefüggés ezzel

(#9625) mecsek20


mecsek20
tag

erről egy legendás lottó sorsolás jutott eszembe :)
6-os.... f@szt 9-es :)

(#9626) sb válasza pictigjis (#9624) üzenetére


sb
veterán

Amiről én írtam már többször, hogy nem kaptam vissza egy szept. eleji tételt az 40.000-es.
A többit is átnézem majd tüzetesebben de mivel a banktól azonnal jön jelzés így a GBIT megnyomása utána legalább darabra nézni szoktam és úgy nem volt több.

Ill. volt még az 1 héttel ezelőtti ahol nem jött azonnal üzenet de 1 nap múlva megérkezett róla a jelzés.

Szerintem random hibák lehetnek.

(#9627) pictigjis válasza sb (#9626) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

mondjuk amiatt tényleg idegesebb lennék egy kicsit...

(#9628) kp78 válasza kp78 (#9615) üzenetére


kp78
addikt

Erre vkinek ötlete?
Email a supportnak?
Chatbot-tal nem sokra jutottam.
:R

(#9629) pictigjis válasza pictigjis (#9624) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

most megnezegettem jobban a ket hianyzo tetelt, nyilvan nem a nagysaguk, hanem a "mi tortenhetett" jegyeben. es valami biztosan van ezekkel, mert a vividen is "pending" statuszban ragadtak, elotte-utana minden konyvelt, de ezek nem. szoval valojaban lognak a levegoben, nagy mazli, hogy nem nagyobb osszegekkel talaltam bele ebbe a hibas percbe akar a curve, akar a vivid oldalan (kozvetlenul egymas utan volt a ket gbit)

(#9630) pictigjis válasza kp78 (#9628) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

mi mast lehetne tenni, mint emailt kuldeni a supportnak? ez biztosan nem tud megoldodni mashogy

(#9631) Fifi válasza PioDVD (#9620) üzenetére


Fifi
őstag

Nálam nem volt semmi ilyen kódkérés :U
Curveben kártya hozzáadás, majd akarom-e hitelesíteni, leokéztam, és kiírta, hogy hitelesítve. Ennyi.

A Cetelem netbankba belépve meg látom, hogy ott a 311,-Ft-os próbaterhelés foglalásban.

(#9632) pictigjis válasza Fifi (#9631) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

na, nekem mar ehhez a lepeshez is kellett a 9 jegyu kod + online vasarlas jelszo :)

(#9633) PioDVD válasza pictigjis (#9623) üzenetére


PioDVD
senior tag

Kösz, ez a megfejtés. Úgy emlékeztem, már próbáltam azt is régebben, de ezek szerint nem.

Nekem a reggeli próbánál nem kérte a netbank jelszót, este igen.

Cetelem mennyire tolerálja, ha onnan gbit-elek?

(#9634) pictigjis válasza PioDVD (#9633) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

vissza nem veszik a cashbacket, amugy nem tudom, mennyire szeretik :)

(#9635) pictigjis válasza pictigjis (#9629) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ezek a gbit-ek besultek, a vividen mar "reverted" statuszban vannak. na, hat akkor tudom, hogy akar ilyen is lehet

(#9636) PioDVD válasza pictigjis (#9634) üzenetére


PioDVD
senior tag

Kösz!
A cashback-et visszavehetnék, nem zavarna, csak a kártyát ne vegyék el. 😀

(#9637) warcat


warcat
veterán

Kérdés: kinél kezdenétek a keresést, hogy hol van egy refundolt vásárlási összeg?
A vártnak megfelelően amazon elindította a refundot amit Curve jelzett is aznap, illetve megérkezett az emailes visszaigazolás is tőlük.
Azóta semmi, még a mai napot akartam kivárni, mert ugye Erste egy kalap szar, meg lassan könyvel,
de ez volt a 10. munkanap.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#9638) pictigjis válasza warcat (#9637) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a curve cashen megnezted, hatha oda erkezett veletlenul?

(#9639) warcat válasza pictigjis (#9638) üzenetére


warcat
veterán

Persze, de vaskos összeg egyébként és nem is volt köze Curve Cash-hez (mellesleg Curve visszamarta az 1% cashbacket, egyik vendorom az amazon), még arra tudok gondolni hirtelen, hogy a forint romlása miatt lett rajta árfolyamnyereségem és így nem állt össze valahol a kép valakinél, hogy ez refund? :F
Visa alapú Erste bankkártyára és a mögötte lévő bankszámlára kellett volna befutnia ahonnan ment a fizetés.

EA: It's in the crate!

(#9640) Sordoran


Sordoran
addikt

Bő 2,5 hét után elintézte a curve az azonosítást és limit emelést. Elvileg így újra működik, majd ha lesz lehetőségem próbálgatni megnézem. Viszont android app-ban továbbra se látom limit-et, viszont közben becsúszott egy váltás iOS-re, ahol szépen írja. Ez valós iOS-Android különbség, vagy csak nálam volt valami gebasz?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#9641) Oliverda válasza Sordoran (#9640) üzenetére


Oliverda
félisten

Az egy androidos bug.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9642) pictigjis válasza warcat (#9639) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

back in time nem volt erre a tranzakciora korabban?

ha nem, akkor curve-ot kell piszkalni: link

[ Szerkesztve ]

(#9643) RazoR


RazoR
veterán

Apple pay-en keresztüli tranzakciókra van valami összeg limit?

(#9644) Oliverda válasza RazoR (#9643) üzenetére


Oliverda
félisten

Nincs külön limit. Megegyezik a fizikai kártyáéval.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#9645) m0ski


m0ski
aktív tag

Sziasztok!

Ma GBiT-eltem egy tranzakciót, ami elsőre sikertelen volt a Curve szerint, csak másodjára sikerült. Viszont most azt látom a netbankban, hogy duplán terhelte meg a cél kártyát.
Érdemes már most írni a Curve supportnak, vagy várjam meg, hogy vajon mindkét tranzakció könyvelésre kerül-e.

(#9646) Criminal017


Criminal017
őstag

A #9143 hsz. óta használom (újra) a Google Pay alá betett angol bines Curve-t, 2 elutasításom volt.

1.) 2021.10.01 a győri Auchanban, "074 egyéb hibával" sikerült zároljon a mögé betett OTP számlán 7058 Forintot. Ezt azóta is várom hogy feloldják, lassan letelik a 2 hét. Vicces, hogy olyannyira megzavarta a terminált, hogy egyből le is fagyott, hard resettel lehetett újraindítani, távolról nem is látták.

2.) Mai nap (2021.10.12) a Mammutos H&M-ben utasította el, de azonnal fel is oldotta az összeget, nem zárolta. Itt "050 egyéb hiba" volt.

Őszintén megmondom, hogy fogalmam sincs mi történik ilyenkor. :))

(#9647) Divinity válasza Criminal017 (#9646) üzenetére


Divinity
őstag

050 nekem pl akkor jött amikor elértem a limitet, az app cseszett mondani bármit is

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#9648) Criminal017 válasza Divinity (#9647) üzenetére


Criminal017
őstag

Nekem is ez volt az első gondolatom, de messze vagyok a limitektől... :(

(#9649) ACE- válasza Criminal017 (#9646) üzenetére


ACE-
addikt

Ilyesmi nekem is random előfordul néha, általában a terminál szokott a gond lenni, vagy a DCC-t nem kezeli le rendesen. Van amikor következő próbálkozásra jó, de van hogy akkor sem.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9650) ÁrPi2


ÁrPi2
senior tag

Sziasztok,
Van-e a curve appban arra lehetőség hogy a (réges régen) felvett - alá tett régi kártyám adatait kiolvassam: teljes kártya szám, lejárat (az látszik) , és esetleg ... cvv?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.