Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly Dy07

    senior tag

    válasz PiE137 #6040 üzenetére

    Először is légy magabiztos! Másodszor kerüld a hirtelen gáz nyomást! Légy fokozatosan határozott a gázzal! Ha hirtelen eszedbe jut, hogy már régen nyomhatnád a gázt és rálépsz biztos hogy keresztbe állsz! Amíg nem képzeled magad az autóba és "érzed" a gumi tapadását, addig nem fog menni. A másik, hogy félsz fékezni, mert azt hiszed megcsúszik. Degresszíven fékezz és hangold össze a visszaváltással! Ne csak fékezgess nagy féktávnál, hanem nyomj 1 padlót! A forma autó fordítva működik, mint egy túraautó. Minél gyorsabban mégy vele kanyarban(persze a fizika határain belül), annál stabilabb. Egyenlőre ennyi.

    Ha meg setupot akarsz íme:

    „Kezdéskor az első dolog, amit egy újoncnak tennie kell, mielőtt a kocsi beállításaival foglalkozna, hogy a lehető legtöbb kört tegye meg a pályán anélkül, hogy más versenyzőkkel törődnie kellene. Mindent meg kell tanulnia az autóról. Szisztematikusan, egyenként kell változtatgatni a beállítás elemeit, hogy lássa: melyiknek milyen hatása van. Először játsszon a stabilizátorral, aztán lágyítsa vagy keményítse a rugókat, változtasson a leszorító erőn, és így tovább. A vezetési tudás önmagában még az alsóbb formula szériákban sem elég, ezért tudni kell, hogyan hozhatod ki a legtöbbet az autóból. Ha ezt tudod, akkor tökéletes vezetéssel körönként egy másodperccel is gyorsabb lehetsz. Rossz beállítással viszont ennek háromszorosát veszítheted el a pályán.”

    Alain Prost: Versenyben vezetni

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés