Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
"Sokan hiányolták, hogy a CIS topiknak nincs első hsz-e, ráadásul tényleg hasznos lenne egy összefoglaló a programhoz, ezért most megszületett, használjátok egészséggel, remélem, néhányotoknak könnyít az életén és a "Sárkány" használatán!
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
válasz
handrash
üzenetére
Szia ! Komplett mapát is meg lehet adni: # 8360 Itt leírom, hogy a Bitdefender egész mappáját hogy lehet hozzáadni, de ugyanezt persze akármilyen mappára meg lehet csinálni. Értelem szerüen a 2. lépés a HIPSnél csinál szabályt a mappának, 3. lépés a tüzfalnál, 4. lépés a fájlbesorolásnál. Nem kell mindegyiknél szabályt létrehozni persze, csak ahol te akarod.
Lehet van ennél egyszerűbb mód is, én így csináltam. Egyébként ha már tudod hova kell kattintani akkor kb 15 másodperc. És a szabályokat lehet exportálni / importálni, hogy ha ujratelepíted a gépet, akkor vissza tudd állítani a szabályokat, ne kelljen megint minden szabályt újra megcsinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- OLED monitor topic
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H81M-A H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- 157 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060