Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10691584
törölt tag
válasz Intel core33 #30051 üzenetére
Ez játékfüggő is Milyen játékokról van szó? Már nem mintha ismerném őket De a többiek valszeg igen
[ Szerkesztve ]
-
bobalazs
nagyúr
válasz Intel core33 #30054 üzenetére
Nem vagyok nagy szaki a témában, annak a híve vagyok hogy hagyod a catalystot azon a beállításon hogy a játék határozza meg a beállításokat. Így saját magad ki tudod tapasztalni egyes játékok hogy s mint futnak.
3D alkalmazás beállítások közül egy ami szerintem nem szerepel a játékok beállítási menüjében az a morfológiai szűrés. Én ki be kapcsolgatom, igény szerint, ugyan fogja ez is a gépet, arma 2-nél pl. jobban szerepel mint ha 4-8x vonalsimítást használnám. nálam -
TTomax
félisten
válasz Adamrapkor #30057 üzenetére
Minek? Egyik játék se OGL amit kérdezett...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
janos666
nagyúr
válasz #10691584 #30059 üzenetére
Elvben elképzelhető lenne, hogy DX-re is megpróbálja kényszeríteni ezt a kapcsoló attól, hogy OGL-el kezdődik a neve, bár nem hiszem, hogy itt ez lenne a helyzet (és talán mint ha nem is lehetne már ezt kényszeríteni DX-re).
A 3Gb-nál én sem látok más összefüggést, mint hogy a tripla az hármas.
Ha veszek egy 3Gb-os kártyát, akkor adnak mellé Half-Life 3 kupont?De egyébként én amúgy is inkább azt javasolnám, hogy célozza meg kvázi stabil 60fps-t szimplán két bufferres VSync-el, mert a 60fps amúgy is kellemesebb, mint a 30-45 és a kisebb késés sem hátrány, de a tearing már az.
Én olyan beállítást szoktam keresni, amivel nagyon ritkán előforduló effekt, vagy egy-két optimalizálatlanabb map bizonyos részein kívül mindig 60 és csak néha esik le 30-ra a hagyományos két bufferes VSync-el az fps. Úgyis megérzem azt is, ha 45 lesz a 60-ból, a triple-buffer pedig mindig dolgozik a lagra, ha be van kapcsolva.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
PAUBEN
tag
Nálam nem vált be 14.12 driver , késést generál a játékoknál és nagyon instabil fps-t, ami ugye multis játékoknál nagy hátrány, illetve dayz standaloneban 5-10 perc után memoriára hivatkozva kifagy a játék.
Hiába van csgoban 500-600+ fps em ha késik...
Melyik drivert ajánlanátok ? 14.4 v 14.9 ? próbáltam a 15 ös bétát - no comment / GB windforce 7950 3gb kártyáról van szó -
Tapipapi
tag
Nálam is multis játékban (Diablo 3) egyik driver, sem 14.12 sem a többi 14.xx szériás, sem pedig a 15-ös moddolt nem hozott jelentős javulást 8870M esetében. Lehet csak ennyit tud a kártyám, mint már régebben is írtam egy hsz-ben, de ha valaki tudna ajánlani valamit, amivel multis játékban stabilabb fps-t érhetnék el és nem esne le 15 környékére azt megköszönném én is.
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz PAUBEN #30061 üzenetére
Én nem vettem észre változást, bár csak offline játszottam a 14.12-vel. Két vaktippel tudok szolgálni:
1: Próbálj beállítani egy racionális max_fps értéket (autoexec.cfg vagy először csak konzolba próbára), pl. 60Hz-es monitorhoz 120, esetleg 180; 120Hz-eshez 120 vagy 240fps-t, hogy ne készüljön el feleslegesen túl sok olyan képkocka, aminek a felét/harmadát sem látod (mikor egymásra csíkozódnak egy képernyőfrissítésen).
2: Másold ezt be (CTRL+C majd ott jobbklikk és beillesztés) egy admin jogú parancssorba:
bcdedit /set useplatformclock true
majd kérj egy újraindítást és a BIOS/UEFI beállításoknál ellenőrizd, hogy engedélyezett-e a High Resolution Event Timer (és bizonyos BIOS-ok esetén a Windows verziónak megfelelő 32 vagy 64-bites módban van-e).
Én csak úgy "miért ne?" alapon használom ezt, mert nekem fix az FSB frekvenciám és nálam nem okoz mérhető javulást a DPC latency-ben, esetleg érezhető változást játék során, de bizonyos esetekben állítólag segíthet és papíron mindig jobb (bár gyakorlatban néha még ronthat is, ez esetben bcdedit /deletevalue useplatformclock és újraindítás).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #30063 üzenetére
Ja, és persze egy harmadik (két részletben):
- Ha van a monitornak értelmezhető natív felbontása (tehát gyakorlatilag bármi, csak nem képcsöves CRT, hanem LCD/TFT, PDP vagy OLED megjelenítő, diszkrét képpontokkal), akkor mindenképp az legyen beállítva renderelési felbontásnak a játékban (akkor is, ha úgy nincs gigamegabrutálüberatomanyámFPS a számlálón, butíts bármi mást minimumra csak ne ezt) és ha lehet vele variálni, akkor legyen 1:1 pixel mapping-ra állítva (ne nagyítson vagy kicsinyítsen a képen), illetve letiltva minden "képjavító" (TV esetén legyen bekapcsolva a PC vagy Game mód, ki minden más "okosság").
- CCC-ben legyen kivéve a pipa az "Enable GPU up-scaling" elől (My Digital Flat Panels, Properties), illetve letiltva az "ITC Processing" és a "Scaling Options" (azonos nevű fül és csúszka) 0%-on álljon (ez utóbbi csak HDMI-n szokott elmászni).
Így elvben minimalizálható a megjelenítő beépített kis CPU-ja és a GPU által esetlegesen okozható lag is.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
PAUBEN
tag
válasz janos666 #30064 üzenetére
benq xl2411 144 hz monitorom van
CCC-ben legyen kivéve a pipa az "Enable GPU up-scaling" elől (My Digital Flat Panels, Properties), illetve letiltva az "ITC Processing" és a "Scaling Options" (azonos nevű fül és csúszka) 0%-on álljon (ez utóbbi csak HDMI-n szokott elmászni).
Ezt a catalystban kellene állitanom? nekem magyar úgy h nem tiszta..bcdedit /set useplatformclock true
Ez mit is csinál pontosan? -
janos666
nagyúr
válasz PAUBEN #30065 üzenetére
Képekben: egy, kettő (a natív felbontásod 1920x1080)
Akkor az fps_max minimuma 144, 300 fölé nem raknám, így tippre 288-ol próbálkoznék. Sőt, én személy szerint ilyen magas frekvencia mellett már a VSync-et is bekapcsolnám, mert csak ~7ms késést okoz, de cserébe nem csíkozza a képet (ami szerintem nem csak esztétikailag zavaró, de néha nehezebbé teheti a mozgások észlelését is, kevéssé egyértelmű, hogy a játékvilágban mozog valami, vagy csak úgy tűnik attól, ahogy meg van törve a képkocka, miközben csak a "kamera" mozog).
---
A CPU-tól származtatott helyett egy erre dedikált, precízebb órajel generátort használ a Windows, amit aztán közvetve más programok is különböző dolgok időzítésére, szinkronizálására.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
janos666
nagyúr
válasz #10691584 #30069 üzenetére
http://en.wikipedia.org/wiki/High_Precision_Event_Timer
A legtöbb PC-nél általában a többszörösére nő a timing resolution a lent említett kapcsolóval (persze ha működik és hozzáfér a Windows a HPET-hez, legyen az fizikailag bárhol), bár ez is függ attól, hogy milyen gyártó és generáció (az Intel-nél az utóbbi ~10 évben a többszörösére esett vissza a jellemző FSB freki -vagy annak megfelelője, mikor hogy nevezik-, emlékszem hogy volt, mikor mikor tuninggal 450-en járattam és némely alaplap+CPU 500 fölé is elnyalt, most pedig fix 100 és 110-ig se nagyon jutnék vele ha piszkálnám).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#10691584
törölt tag
válasz janos666 #30070 üzenetére
Hallod ember... ég és föld. Azóta dupla olyan pontosan lövök quakelive-ban és stabil a 250FPS még brit lagos szervereken is (úgyhogy 125-ön használtam) Előtte, ha 250-re állítottam a com_maxfps-t, összevissza ugrált 190~230 között. Köszönöm Míg nem szóltál, nem is hallottam róla
[ Szerkesztve ]
-
Mr.csonti
csendes tag
Hali!
Gondolom vagy 200x feltették már a kérdést szóval.. Mantle probléma,BF4 alatt kb.1 perc után elkezd szaggatni a játék.A vga egy Shappire r9 270x Vapor-x .Én elértem a ezzel kapcsolatban a tudásom korlátait ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
-
janos666
nagyúr
válasz Mr.csonti #30073 üzenetére
Úgy hallottam, hogy inkább a játékot, mintsem a driver-t érdemes frissíteni emiatt (minthogy Mantle-el és majd DX12-vel maga a játék csinál sok dolgot, amit DX<=11 alatt a driver), ha esetleg offline singleplayer-ről van szó (ha multi és nem warez, akkor szinte lehetetlen, hogy nem friss), de talán a friss Catalyst-ot sem árthat megadni neki, mondjuk egy 14.12 WHQL-t. És csak tippelgetésképp, de régen azt is hallottam, hogy szeretik majd a Mantle-ös játékok az újabb féle Windows kernel-eket, így ha esetleg nem update-elt Win8.1-ed van, akkor egy próbát megérhet (ha érdekel annyira, hogy emiatt felhúzz egy másik Windows-t, persze x64-et, ha esetleg nem az lenne - működik egyáltalán a Mantle 32-bites game build-el?).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #30074 üzenetére
Technikailag a Mantle-nek van 32 bites verziója, de nincs kimentve a driverbe, szóval jelen formájában csakis 64 bites buildben működik. Az AMD szerint nincs értelme már a 32 bitnek.
Egyébként a BF4-nek nincs optimalizált streamingje, szóval vissza kell venni a textúrák felbontását, hogy beférjen 2 GB-ba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
janos666
nagyúr
Hmm... A következő ~2 évre elég lesz 4Gb VRAM, vagy már csak 8Gb-ost szabad venni, ha Mantle vagy DX12 renderer-t szeretne majd választani a játékos? (Hasonló volt a Thief is, csak ott ~3.5Gb igény rémlik.)
Szerintem már 32-bites Win8-at sem szabadott volna kiadni desktop-ra.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #30076 üzenetére
Akár 1 GB is elég lehet. A low-level API-k sokkal jobb optimalizálásra adnak lehetőséget a VRAM használatánál, mert megoldható a tárolt adatok és pufferek ingyenes törlése. Ma azért nagy a VRAM igény, mert a DX11-ben nagyon drága puffert törölni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
Mr.csonti
csendes tag
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Közepes beállításokkal hibátlanul fut .Nem gondoltam volna hogy legalább 3Gb memória kell,hogy ne úgy nézzen ki a játék mint 486-oson játszanék.Directx el ultrán is elég szépen elfut.Akkor most végül is mi értelme van a Mantlenak?
-
Sarkadi
tag
CCC beállításokra visszatérve én is mindent a gyári értéken hagyok, inkább játékon belül állítok mindent, már ha van lehetőség. Az pedig majd kiderül, hogy mire elég az 1-2-3-4GB-os VGA, amint stabil verziót kapunk a Win 10-ből és egyéb fejlesztésekből. Én egyenlőre elvagyok FullHD felbontás mellett a lentebb található VGA-val is, BF4-is tökéletesen fut Ultra beállításokkal. Mantle-t pedig nem próbáltam, már eleinte sem tetszett.
-
janos666
nagyúr
válasz Dtomka #30080 üzenetére
"Az már úgy fogják gyártani", mi? (Nem tudom már kinek az évtizedes idézete volt, hogy belegyártják valamelyik DirectX verziót az egyik Gaforce-ba, de erről most ez ugrott be.)
Én elhiszem, amit mondasz, mert teljesen logikus az elmélet a jövőre (hogy jobban lehet majd kezelni a VRAM-ot, mint eddig, így jobban ki lehet használni egy adott kapacitást), illetve értem azokat az érveket is, hogy a jelen felállás miért nem mérvadó a jövőre nézve, és hogy a jelen miért olyan most, amilyen (átmeneti időszak mivolta), de az empirikus következtetés pillanatnyilag mégis csak az, hogy a Mantle (és ebből tovább következtetve a DX12) jellemzője, hogy több VRAM-ot igényel ugyan az a játék ugyan ahhoz a látványhoz, mint a korábbi DirectX verziók, hisz több játék is ezt a tendenciát mutatja azon játékok szűk köréből, amik ma Mantle-t használnak, szóval egy teljesen amatőr / átlagfelhasználónak szerintem egyáltalán nem ilyen egyszerű a kérdés, és nem is szabadna az ő ismereteiből olyan következtetést levonni, ami szerinted egyértelmű, hanem épp az ellenkezőjét kell kiötlenie (akkor is ha később kiderül, hogy csak az ismeret szűk mivolta szülte téves következtetés volt).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
A notebookomban egy gyengécske r5 m230 van, de nekem amennyit játszok elég. A kérdés, hogy a Win8.1 választható frissítésként jelzi, hogy van elérhető GPU driver ami wddm 1.1, 1.2, 1.3 kompatibilis. Jelenleg 14.12 van fent (ami rosszul azonosítja a kártyát, valami 8560-nak vagy minek). Frissitsem?
-
bobalazs
nagyúr
Márc. 19én új catalyst. Az áprilisiban jön az új VSR (virtual super resolution), Freesync. 7xxx kártyákra nem lesz, HD7790 kivételével. forrás
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz bobalazs #30086 üzenetére
Does Freesync work with BenQ motion blur reduction?
No. BenQ’s Blur Reduction requires that AMD FreeSync be disabled.Én már azóta erről offolok mindenhol, ahol előbukkan a téma, mióta az nVidia legelőször beharangozta a GSync-et, hogy az ilyesmi erősen összeférhetetlen az impulzus móddal, és hogy aki vette a fáradtságot kipróbálni, az tudja, hogy egy jól hangolt impulzus móddal tű éles és teljesen folyamatosnak hat a fix 60fps is, amit azért mégis csak egyszerűbb lehet kicsikarni egy VGA-ból (vagy CPU igény miatt akár kettőből), mint egy jelentősen magasabb (határozottan 60 feletti, legalább 100, inkább még magasabb) átlagértéket, bár sejtettem, hogy ezt nem csak nem olvassák a gyártóknál, de amúgy sem nagyon érdekelné őket (főleg a marketing osztályt).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Intel core33
tag
válasz janos666 #30087 üzenetére
Láttam ezt a bcedit/useplatformclock-os válaszodat,persze próbáltam visszakeresni a kérdést amire válaszoltál de sajnos én így nem vagyok benne ebben a videókártya témában ahogyan te .Ezért az lenne a kérdésem hogy ez a parancs miben segít nekem,növeli az fps-t?Azért kaptam így az alkalmon hogy megkérdezzem mert az Assassins Creed Revelations-ben vsync nélkül 80-120fps vsync-el nem bírja tartani a 60-at. Előre is köszi
-
zotyahun
csendes tag
Hát uraim és hölgyeim,elbúcsúzok önöktől.Befejeztem az amd videókártyákkal egy jó hosszú időre.Úgy veszem észre hogy egyre szarabb az ATI.Jövőhéten megjön a GTX 980 nvidia kártyám. Bye.
zotyahun
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz zotyahun #30089 üzenetére
Nem fogsz hianyozni.
3,5 GB ramos karit vettel? Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
TIT
veterán
Miért dx12 nem lesz nv-re?
Haver is most akarta a 7850-et lecserélni de mondtam,hogy várjon mert jön a dx12. -
zotyahun
csendes tag
válasz Dtomka #30090 üzenetére
Dehogy váltok vissza.Ez az MSI GTX 980 4G Gaming meg nagyon odabasz,még fogyasztásban is.Annyira szarok a mostani amd-s driverek hogy az már egyenesen vérlázító! Hiba,hiba hátán.Sokáig AMD-s voltam,de mostanra betelt a pohár.De,ha egyszer lesz egy hatalmas változás,akkor szivesen veszek újra amd-s kártyát,de addig kizárva!
zotyahun
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz zotyahun #30095 üzenetére
1., 5 percen belül szerkesztheted a hozzaszolasod.
2., a szadra figyelj mar oda, ha feltétlen sz*rozni akarsz, csillagozd ki...
3., nekem es sokmindenkinek nincs baj vele, viszlat es legy boldog. Csak arra figyelj, a beallitasokat ne vedd tul magasra mert csak 3,5G ram van a kartyadon es az utolso fel gigat ha hasznalnad akkor ciki van.Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
#73029888
törölt tag
Várom az új drivert a HD7790-hez
Ilyen szépségem van és nagyon szeretem a kártyát:
Jók az AMD driverei,hibával csak W10 alatt futok össze
[ Szerkesztve ]
-
Sarkadi
tag
Világ életemben AMD ( korábban ATI ) párti voltam és egy kártyával sem volt gondom, driver tekintetében sem. 7770-ről váltottam 7870-re és érezhető a különbség, FullHD mellett a mai napig elbír a játékokkal, csak normális beállításokat/rendszert kell használni!
Az új drivert pedig én is várom, kíváncsi leszek milyen teljesítménybeli javulást hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest