Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #54611 üzenetére
Jó lett, szerintem így kell kinéznie A gyári magasság (bár akkor jól láttam, hogy ez is alacsonyabbról indult) az majdnem suv, mondjuk a magyar utakra az való...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54600 üzenetére
Nem vagyok sznob, na de érted, egy Cooonti... Viccen kívül, ha nem ennyiért lett volna, simán kipróbáltam volna a Haidát.
Drago1 Ááá egy E30 sor6, király gép! Fontosabb gyári cuccok vannak biztos, csak egyre drágábban, na de ez más márkáknál is így van.
chess001 Egy rosszul szellőző, párás garázsnál, jobb egy fedett beálló.
[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54592 üzenetére
Szerintem kipróbálom, végül is durván egy féltank gázolaj ára/db. Mikor az ember pár ezer km után kidobál egy szett féktárcsát... Nagy baj nem lehet a Haidából sem
Csak kíváncsiságból, írtad, ha nem gyári, akkor milyen betétet használsz, és tárcsa esetén mit?[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54584 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Láttam a hozzászólásod nemrégiben, mikor megjött a Haida, ezért volt a kérdésem. És erre fel gondolkoztam el, hogy lehet ki kéne próbálnom, nem mindegy, hogy Conti 50-ért vagy ez 20-ért. A most ledobott, kb. 5ezret futott Pagid tárcsáimat akkor lehet kiveszem a "kukából" és felszabályoztatom.
Most friss gyári féket raktam tárcsa, betét és fékpofa is. Megírom, ha ez is ütős lesz vagy valami nyűg lesz velük.
Mondjuk ez a porol a betét nem feltétlenül baj, mármint fékhatás szempontjából. Nem csak BMW-nél, egyéb márkáknál is, a gyári betétek régen is poroltak és jól fogtak. Én speciel régebben éppen a nem poroló üvegkemény betéteket nem szerettem.Drago Nem teljesen, csak megfelelő hosszúságú hosszabbító kérdése!
Áldom, hogy családiban lakok már, de éltem Bp.en emeletesben és összefabrikáltam slagot és hosszabbítót is, ami az ablakon kidobva elért a kocsihoz. Igazán jól jött mikor elszakadt a lánc az e34-en és szétvert mindent.[ Szerkesztve ]
-
p0lip
tag
válasz H.Ezredes #54553 üzenetére
Megnyugodtam! Szeretem az ilyen képes beszámolókat.
A gyári féket már felraktam, Pagid ment kukába 5000 km után...
Most sajnos csak malmozok mert, egy alkatrész csak kedden jön meg. Szívósor, agr takarítás, tömítések cseréje, izzítógyertyák cseréje, hf.nél a vízcsőcsonk cseréje és hűtők eltakarítására készülök. Unalomból ma a szervóolajat lecseréltem. -
veterán
válasz H.Ezredes #54555 üzenetére
Én kértem bele ezt a lábbal nyitást a csomagtérnél, lehet annak az érzékelője kavarbe , ahogy ott mászkálok bár alapból a nyitásához eléggé be kell a lábam tenni alá...
nincs 5leted mit lehetne tenni? Esetleg ha a kulcsot az autóban hagynám , mikor mosom? Kizárni csak nem tudom magam[ Szerkesztve ]
3njoy the Lif3
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #54533 üzenetére
Kész lett a szívósor is a G11-en. Kapott egy ledugózást és egy szívósor takarítást... 77E Km van a kocsiba egyébként. Ezzel baja többet soha nem lesz.
A tulaj mondja,hogy sokkal jobb lett az autó. Fél gázon is érezhetően jobban megy. Nem volt ilyen jó eddig. Nagyon elégedett. Meg az se hátrány,hogy zsebbe maradt egy ~350K
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz H.Ezredes #54456 üzenetére
Ja persze, hiszen mai napig gyártanak gyári alkatrészt olyan autóhoz amit már nem gyártanak, így a BMW se veszi meg, mert nincs mihez. Vagy max valamennyit, hogy még drágábban adja el. Mennyi is most a genuine BMW embléma előre? 20 ezer? 10 biztos. Lehet a feszítőnél meg mivel gondolom kézzel csinálják, elmaradt, vagy csak simán nem foglalkoztak vele, de legalább biztosan látszik hogy nem gagyi aftermarket másolat
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #54296 üzenetére
E60 LCI 2007/10 25X E Km
M57D30 D3
A motor belseje szép viszont a lánc az eléggé meg volt nyúlva. a feszítő patron 21mm-t jött ki . Új lánc esetén ~5mm amit a patron kijön. Egyértelmű,hogy megérett a cserére.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
válasz H.Ezredes #54411 üzenetére
Nem szoktam nézni ezeket a videókat, az alkatrész árakkal kapcsolatban sem nagyon vagyok képben csak ha nekem kellett már valamit vennem, csak a koszos kézzel kapcsolatban akartam reagálni.
Én az egyik előző munkahelyemen ahol több mint 2 évet dolgoztam kesztyűben kellett (tisztatér volt), én gond nélkül használtam, de több embert zavarta a használata, hogy nem puszta kézzel fogja meg a dolgokat mint általában, nem vagyunk egyformák. Engem pl. nem zavar ha könyékig olajos vagyok mert olyasmit kell csinálni, úgy vagyok vele majd megmosom a kezem ha végeztem. Persze nem fogdosok össze mindent, előtte kezet mosok. A kezem tisztaságára én is eléggé ügyelek, kontaktlencsét is szoktam használni így nem mindegy milyen kézzel nyúlok a szemembe de nem esek át a ló túloldalára. Volt régen pl. olyan kollegám aki anyagmozgató volt egy soron. Egyébként nagyon jól elvégezte a feladatát, csak néha zsírt kellett hoznia egy nagy hordóból. Igen, tiszta zsírhoz kellett nyúlnia, amit még soha nem használtak. Egyik alkalommal olyan hisztit levágott mert kicsit zsíros lett a keze vagy a munkaruhája, hogy már nekem volt ciki. -
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #54392 üzenetére
Te szerepelsz a bimmer garázsban? Ott is az volt. Ja nem,te pösti vagy
Ha már M. Ma ment előttem egy új m5 comp. Direkt lehúztam az ablakot,semmi hangja. Lehet kamu m pakett volt (tudom,komfort mód )[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
BossBoss
őstag
válasz H.Ezredes #54296 üzenetére
Wá, komoly. M57D30-as motorkód lesz. Elvileg valós 171e km. Itt élt Magyarországon az autó végig. JSZP szerint is rendben. Hacsak 2 műszaki között nem tekergették. Láncot nem cserélt még rajta a tulaj, mert mindig elzavarták amikor ment kérdezni, hogy kell-e. De ezzel számoltam, hogy valószínű majd én fogom elvégeztetni. Ha meglesz az autó úgyis hívlak. Gondolom rá tudtok nézni, mi újság a lánccal és egyéb dolgokkal.Ha kell cseréljük!
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54229 üzenetére
Nalunk azert 50d-nel 200.000 alatt egy kicsivel mar az emlitettek kozul mind ajanlott volt.
Szivosort tisztitani a regi 163 lovas 20d nel is ajanlott?
Kb 60-70.000 ezelott lett szetszedve es rendberakva. Mi az meg amit meg altalanosan erdemes atnezni megcsinalni. Turbo, hutocsere volt csak meg el kell kuldenem valahova uleserzekelot cserelni ,meg a tulfolyot. -
CharlieDrop
veterán
-
félisten
válasz H.Ezredes #54231 üzenetére
Az autó, amit most lecseréltem 165k km-el az egy változó geometriájú turbóval felszerelt, >200 lovas, 2011-es dízel francia kocsi volt. Az égvilágon semmit nem kellett vele csinálni, elvittem a kötelező szervizekre. Nehogy már az legyen a meglepő, ha egy modern autó elmegy 150k-t gond nélkül.
while (!sleep) sheep++;
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54225 üzenetére
Megertem, jo erzes mikor rendbe lesz rakva egy auto. De,hogy 150.000 kilometer utan ezeket mind meg kell egy uj autonal csinalni az aggaszto.
Nalam kesz a busz ,ilyen orommel reg fizettem ki ennyi penzt(3000 dollar)
De igy a motorba minden rendberakba,valto is,futomu is tipp topp. Tudom,hogy most 2-3 evig nem kell max a futomuhoz hozzanyulni. -
Chrys_
addikt
válasz H.Ezredes #54121 üzenetére
Télen is lehet pólóban vezetni, akkor különösen jól jön Az állófűtés (ami aranyat ér, sosem kell jeget kaparni a szélvédőről) nálam kb. 20 percet megy reggelente, az sem tudja még felmelegíteni rendesen. Nem találtam még megoldást utólagos beépítésre, de jó lenne, persze nem arany áron.
Egyébként az ülésfűtés sem tökéletes szerintem, mert az ülőlap nagy részét ugyan valóban felfűti rendesen és gyorsan (Mercedes-hez képest villámgyorsan, C-Klasse ebben ultraszar volt még 2019-ben is), de vannak részei, amik hidegek maradnak még egy darabig, oda nem jutott fűtőszál De több, mint a semmi.
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54089 üzenetére
Igen 60.000. Azert nem ertem mert vezetett Amerikai szervizkonyve van ,itt hulyek ahhoz ,hogy azt megkozmetikazzak.
Vagy mar ott megszivattak a tulajt
Motul 5-40 szintetikust?Motult megnezem, Repsol. castrol,Total biztos elerheto
Szimi: itt nincs klasszikus varosi forgalom. Repteri transzfereket megy az auto legtobbett gyorsforgalmi uton ,meg heti 1-2x autopalya 1000 kilometer
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #54084 üzenetére
Igen. Lehet nem csereltek elotte? Vagy mert asvanyi olaj volt?
Persze gond mert kiesik az auto a munkabol, de szet lesz szedve, minden ami kell ki lesz cserelve, olaj,vizpumpa, hidrotoke, ha kell vezerles,valto es tudom 3-4 evig biztos nem lesz gond vele, csak erdekes az ember vesz egy autot viszonylag keves kilometerrel ,rendesen karbantartja ,kozben a motor ilyen allapotban van -
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #53932 üzenetére
Egy kis visszajelzés diózás és szívósor takarítás után. F30 318D
A fogyasztás 9L volt ami most lecsökkent 4L-re !!!! ( Ezt nem is értem,hogy lehetett 9L nekem ez elég magasnak hangzik a 4L meg rohadt kevés szerintem de nem hiszem,hogy hazudik a tulaj... )
Amikor nyomta neki érezte,hogy gyengébb az autó a sport kijelzőn is alig ment el 120Le-ig a mutató. Most a takarítás után szépen 140Le fölé bemegy és érezhetően erősebb / nyomatékosabb. Teljes elégedettség►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #54020 üzenetére
Bontott motorhoz eleve hozzáférsz már kint van ,onnantól nem sok idő csapágyazni ,tömítések ,vezérlés 1.7 Milla egy ilyen szar 1.6 -os motorra az nem ép elméjű ......
Persze Márka szervízben tudnak számlát írni ,nem éri meg egy ilyen szar motorra ennyit költeni N43-nál talán még az N45 is jobb pedig az is egy szar. -
MoP_FX 57
őstag
válasz H.Ezredes #53984 üzenetére
Pont ez a kulcsa szerintem a dolognak, hogy a vásárláskor érdemes egy szebbet/drágábbat megvenni, mert ott nagy eséllyel már a teljes kocsit legalább egyszer kicserélték a két rendszám között. Aztán úgysem egyszerre fog minden megint elájulni, hanem tervezhetőbben.
chess001: 10 misi? Hagyjuk már... 3 körül már jót fog kapni, nem a hengerfejeset kell megvenni, és a világ összes pénzéért nulláról összelegózni újra.
[ Szerkesztve ]
-
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Ez a 06-os évjáratú, 174 lóerős. Az olajproblémáról olvastam több helyen és ettől tartok a leginkább, de maga a kocsi nagyon szép állapotban van. Ami engem illet a teljesítménye bőven elég lenne, csak attól félek egyik sz**ás jönne a másik után.
(#53676) molnarpeter
Árban megérné, de nyilván látni kell, 1-2 nap mire hazahozzák és akkor szemügyre fogom venni. -
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #53723 üzenetére
Pedig ezzel azt irtad!
Szerintem szimplan beijednek mikor meglatjak az E60-at a masik savban.
Tudjak egy 40i , Gtr sehol sincs hozza kanyarban.Azokat az autokat amiket felsoroltal pont azok veszik akik tudnak is vezetni.
Soroljam hany Rallysnak milyen autoja van az utcan?[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #53718 üzenetére
Ha 700le-s Rs7 nek vagy GTR nek elmesz kanyarba az nem a te erdemed kinai gumiddal hidd el.. Az azert volt mert nem nyomtak, nemtudom a korodat de neha amiket irsz az eleg vicces.A te autodnak koze sincs egyikhez se egyenesbe, se kanyarba, se gyorsulasba.
Te mint autoszerelo azthittem jobban kepben vagy ezzel. -
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53718 üzenetére
Pontosan ízlésekről, meg véleményekről felesleges irogatni...
Én versenypályán versenyzek, a 170-80 le-s korában gyorsabban körbeértem a compacttal, mint a V8-as 400 pacis RS4, vagy egy gyári(as) Z350. Nyilván közúton annyiszor gyorsult volna le ahányszor akar, arról nem is beszélve, hogy a rövidebb difim miatt egy jobb karban lévő 1.6-os végsebességben jobb volt az ötös váltóval. Cserébe 1v 2 személlyel (mennyire pakolom ki) tudok olyan állapotban menni, a komfortról meg nem is beszélek, mert az nincs. De kanyarban egy kupásswift így is kikerül, mert még keményebb és könnyebb, de azon nincs is rendszám már...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53707 üzenetére
Pontosan én elolvastam: Tényleg egy sz***roller ez a motor, mire érdemes vásárláskor kifejezetten figyelni? Qrvára nem az volt a lényeg, hogy E90, vagy E60...
Nyilván, aki nem tud vezetni és vagy mást kompenzál, annak nyilván kell a teljesítmény, meg a nagy kocsi...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Teemo91
csendes tag
válasz H.Ezredes #53707 üzenetére
Arról esetleg tudnál mondani valamit, hogy egy LCI előtti 535d ben mennyire megbízható a 6hp26 os váltó? Mindenhol azt írják, hogy abból csak az LCI-t javasolt venni a 6hp28-as váltó miatt. Orosz haveromat kérdeztem, ő azt mondta, hogy neki szétment és 2500 euróba fáj a javítás. Majd hozzá tette hogy kicsit retardba tolta a tuningot 360 körüli lóerővel es asszem 840Nm-el... Szóval valós körülmények között érdekelne, hogy bírja e a gyári teljesítményt.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53675 üzenetére
Szerintem közúton elég az a 200le, ha tényleg kihasználja az ember. A 7mp -es 0-100 kmh és a 240 kmh feletti végsebesség azért nem rossz adatok. Persze 100-200 között nem megy olyan nagyot, meg ha forgatja az ember, akkor iszik is. A 3000-es már hosszú löketű-ugyanaz a blokk, dugó, ha jól tudom, nagyobb a nyomaték kisebb fordulaton is. 25i és 30i közül mondjuk én is a 30i választanám, de azért a 25i sem olyan rossz dolog szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #53673 üzenetére
Nekünk kettő van a családban, mindegyikben, több, mint 200 000 van, az egyik már kér plusz olajat, a másik nem. Azért a 218 Le minden, de nem gyenge. Inkább azt mondanám, hogy sportos karakter, nincs ott a nyomaték, mint egy TD-nél. Kicsit kell tudni használni a fordulatszámot, nem hülyebiztos....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #53570 üzenetére
Akkor valamelyik nap cserélem a diffikben az olajat,gondoltam hogy 20d-ben nem megy el annyit az olaj mint egy n45b16 diffi-ben mert abban 168 ezernél mintha gyári lett volna az olaj ,de itt a képeken látszik hogy azért elnyíródott már rendesen .
A meglévő turbót újítják fel vagy van csere darab?
Előző peugeot 508 GT -ben eresztett a hátsó főtengely szimering 140 ezer km-nél ,futómű le ,autómata váltó le (vagy motor ki) és 4010 ft volt a szimering amit cserélni kellett,örültem neki !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest