Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tibi666 #7640 üzenetére

    Én szoktam küldeni, de ez bírja is. Itt a motorhoz még nem kellett hozzányúlni a 213.000km alatt. :) Gyanítom, nem is lesz rá szükség. És nem kopogom le, nem lesz gond. :)
    Természetesen nem most vették, 3-5 évet szenvedtek vele. Vettek újabb E60 530D -t, mindegyik, azokkal nincs annyi gond. A váltónyírásról annyit, hogy az igaz a régebbi modellre is. :) De amit linkeltem, az már a megbízhatóbb fajta, hidd el, kevesebb gond van vele, és ránézésre is megkíméltebb. Ami fentebb linkelve lett, az széthajtott, csak rá kell nézni. :(
    De nézzétek meg a totalcaros népítéletet, mindent elmondanak. :) Általában dicsérve vannak, 530D -k nagyon le vannak szólva. :)

    1
    2
    3
    4

    Többet nem linkelek be, 530D -s ítéletek 80% -a ilyen. Nem értem min van még vita. :)

    De az leendő vásárló vegye figyelembe az E39 típushibáit is, van ami úgyis elromlik, mert mindegyikben elromlik. :) Sajnos semmi se tökéletes... Amit linkeltem, kinézetre is rendben van nagyon, szerintem. :)

    De a papír egy dolog, bírja az, csak cseréld az olajat, mert arra allergiás. :( Pont a váltóval nem volt gond, elég ritka E39 -nél. :)

    Amúgy ha 530D, akkor csak a 2001 utána. Abban talán még nincs annyi visszacsavarva az órán. :DDD Ismerősöd is az újabb motorosat vette, nem? :U

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés