- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
erikke17 #28769 üzenetére
Glow plug or glow plug relay.
Nekem is hasonlo volt, nem emlekszem a pontos hibakodra. Nalam a relay volt a rossz, de biztosra menve az izzitokat is lecsereltem. Bar most hogy igy visszaemlekezek, nekem random dobalta a hibakat a gyertyakra 1-tol 6 -ig, igy kizarasos alapon csak a relay lehetett a gond. Szoval Nalad valszeg a gyertya lesz a ludas. Hany km-el ez elott voltak cserelve? Nem nagy tetel a 6db Beru gyertya bele.
joamilestoné: En a rossz relay -el mar -8 -ban nem tudtam, csak masodszorra elinditani. Aztan mikor realizalodott, hogy bizony nagyon nem mukodik az izzitas az auton, es masnap koran reggel mennem kell, de ejszakara -15 -ot mondtak, akkor elkezdtem aggodni. Igy az ejszaka kozepen felkeltem, es elmentem vele 15km-et, hogy reggelre biztosan induljon.(Este fekves elott ugyan ezt megcsinaltam)
Ugye itt az UK-ban nem tunt fel, mert nincsenek kemeny fagyok.
-
szőröscica
addikt
válasz
erikke17 #28769 üzenetére
Szikráztasd meg a gyertyákat egy dróttal, rögtön kiderül, hogy valamelyik rossz-e. Míg nincs nagyon hideg, be fog indulni néhány rossz gyertyával is, de nem árt rendbe tenni. Nálam 380 ezernél is simán indult -17, -18 fokban síeléskor. A bor megfagyott a teraszon, de az autó indult.
-
erikke17
őstag
válasz
ADAM1337 #28761 üzenetére
Szép lista!
Más: Ezt nem tudja valaki mi pontosan? 13573 Gluehanlage Ilyenem van INPA-ban elég régtől nyár óta mióta meg van autó. Az jött le vagy izzító vagy izzító relé. (530d)
De most a nagy mínuszokban gond nélkül röffent első fordulásra 3 nap állás után is. (érdekesség nyáron is vissza tette a hibát, teszteli olyankor is ?) Szóval relé kizárva valamelyik izzító gyertya lenne?
-
KINKY_007
aktív tag
-
lorcsi
veterán
szerintetek ez a 320d miylen ?
így a képek alapján -
KINKY_007
aktív tag
Ezt már láttátok? 730xd
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #28752 üzenetére
Sprintmonitor szerint fogyasztasban alig van kulonbseg a 35i es 40i kozott. Szoval akkor mar 40i, ahogy irtak.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
erikke17 #28760 üzenetére
Nem nem.
De inkább utána járok rendesen, nem akarok gagyit megvenni, meg még más dolgok élveznek prioritást, hátulra most lesz nemsokára brembo féktárcsák és textar fékpofák, aztán a bal első hátsó lengőkar csere az mondjuk nem tétel 25k az egész.
Utána szélvédő kéder aztán az M-esítés elöl, de szép sorjában. -
erikke17
őstag
Köszi, no nem két darabból áll ha az ember igényesen akarja ugyebár
Nem csak megveszem a lököst lefújatom aztán felteszem
Szép kis procedúra lesz.
De ha jól értem akkor a fékhűtőnek 2 lehetőség van. 1.körkivágásos, afféle flexibilis csövekkel elvezetve. 2. pedig az eredeti megoldás a gyárihoz hasonló csövekkel?
ADAM1337 - Hát akkor te sem unatkozol
Bár nem most fogok ebbe bele, először körbetapogatózom meg mire mindent beszerez az ember húúú. Még egyenlőre vannak fontosabb dolgok.
-
Oracle
senior tag
Sziasztok!
Van ötletetek hogy miért nem emelhet ki a kuplung teljesen hidegen? Az a problémám, hogy hidegen akad az 1-es és a rükverc, és tegnap tűnt fel hogy teljesen kinyomott kuplungnál, mikor megpróbálom egyesbe tenni és akad akkor mozdul az autó. Ahogy picit melegszik az autó teljesen megszűnik ez a hiba.
-
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #28752 üzenetére
Ez tetszik
-
stickermajom
addikt
válasz
szőröscica #28752 üzenetére
Na, ezt így bármikor bevállalnám.
Kár a fehér bőrért amúgy, valahogy az nem az én világom.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
szőröscica #28752 üzenetére
egy 30i-t bevállalnék a 18d helyett
-
szőröscica
addikt
válasz
CharlieDrop #28751 üzenetére
De kiveszem a kezem a biliből, nem is nézegetem inkább őket, mert még pár hónapig nem aktuális a csere. Majd akkor ráfekszem a témára, de szerintem elég lesz a 30i is, valahol meg kell húzni a határt az élvezet és a pazarlás között.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
szőröscica #28746 üzenetére
30i vs 35i az alaphang
a 30i pörgősebb, könnyebb
én 35i helyett 40i-t vennék, ha már v8, szerintem elég jókAmúgy vezettem 35i-t nem sok v8 feelingje volt
meg volt szerencsém 286 lovas dízel v8-hoz azt bírnám nagyon, csak eléggé kehes
-
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #28749 üzenetére
Én elhiszem, tudom, hogy jó autó, de nekem nem tetszik. Vezettem hosszabb távon egyszer az általad linkeltnél eggyel újabb, 2007 körüli A6-ost, 3.0TDI-t, nagyon magas felszereltséggel. Nagyon ment, nagyon csendes volt, kb. 30 ezer km volt benne, de jól esett visszaülni belőle az akkor 280 ezer körül futott E39 530d-be. A BMW-ben otthon érzem magam, az Audi nekem idegen.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #28748 üzenetére
Pedig ha hiszed ha nem, akkoriban az Audi nagyon igenyes volt.(most is az, csak sok a VW elem) Csak gondoltam megemlitem, hogy van valasztasi lehetoseg, mert nagyon jo, kenyelmes, igenyes auto.
Igen, 35i -bol volt 2000 utani is, de nagyon ritkak. A 30i mellett kevesen vettek, ugye loerokulonbseg az majdnem nulla. Aki meg V8-at akart, az vette a 40i -t.A 40i automataval 13-14L, atlagban. Varosban meg 20. En egy 6 gangost hasznaltam 2 hetig, 12l korul jottem ki, majdnem csak orszaguton.
-
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #28747 üzenetére
A nagy V8 az M5.
Nem tudtam, hogy 35i-t olyan sokáig gyártottak, nem láttam még 99-nél fiatalabbat sosem. Mindenképp automatával szeretnék venni, és a legszimpatikusabb a 30i, az még nem olyan halálos fogyasztású.
De a V8 az V8, ha nem nagyon problémás motorok, nem zárkózom el tőlük. Persze lehet, hogy a végén egy 30d lesz belőle, bár azokból még reménytelenebb szépet találni, mint a benzinesből. Főleg, hogy felszereltség terén nem akarok kompromisszumot kötni.
Nem kedvelem az Audikat, még egy ennél újabb A6-ba sem ülnék be az E39 helyett.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #28746 üzenetére
Kis V8 -ak?
A 40i a maga 4398 cm³ -el nem eppen aprocska, foleg a downsizing korszakaban.
35i miert lenne oreg? A 245 loeros valtozatat 99 es 2003 kozott gyartottak. 40i -bol akkor eri meg, ha talalsz 6 gangost.
Tan van korlatlan uzemanyag kartyad?
Egyebkent ha mar ilyen bivaly gepet akarsz, akkor en a helyedben most kivetelesen nem vetnem el a sotet oldalt sem.
Pelda, mert volt szerencsem mindegyikhez. Fogyasztasban joval jobb, menetteljesitmenyben pedig szinten kicsit folotte van, foleg egy jol megirt remap utan.
-
szőröscica
addikt
válasz
CharlieDrop #28745 üzenetére
És az E39-ben lévő kis V8-ak milyenek? A 35i nem szimpatikus, mert azok már öreg autók, de a 40i-ből egy 2002-2003 körülit lehet elvállalnék, ha nem találok szép 30i-t.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gézengúz #28743 üzenetére
Szerintem az sem, csak azt nem ismerem.
M52 -ot szereltek E39-be, onnantol vagyok kepben, visszafele nem. Viszont az M50 -es blokkok egy resze ma driftautoban szolgal, vagy sima amator palyaversenyautoban, es birja a kikepzest, szoval biztosan azok is rendben vannak. Heti akar tobb oras red line-t nem minden motor birna tartosan.
-
MPowerPH
félisten
Ezekrol meg en sem hallottam. Tudtommal a sima M52 meg a TU, meg az M54 a BMW egyik legjobb motorjai, kimennek a vilagbol, igazabol nincs veluk baj, ha az ember nem rugatja hidegen, mert abban az esetben eleg konnyen hengerfejes lesz. Azt tudom, hogy a 4 hengeresekkel sok a baj, de ezekrol meg en sem hallottam, pedig E39 klubbon is volt tema.
H.Ezredes: Jah, ezekrol az uj benzinesekrol eleg rosszak a hirek. Amiota valtoztattak a befecskendezesen, nagyot fordult veluk a vilag. Pedig egy darabig forsziroztam azt a 35i -t, de mar a twin scroll -osat, de mindenki lebeszel. 4 hazzal odebb van egy 30i, azzal is voltak gondok. Anno meg felvetettem a tulajnak egy cseret, ne ment bele(ove 2 evvel fiatalabb, meg vajbor, de ertekben ugyan ott vannak), most banhatja.
Na, akkor csak megerositetted. Persze utolag latom, hogy N -rol volt szo. Na igen, az mar mas teszta.
-
H.Ezredes
őstag
Nem is mondtad.... Kihagysz ezekből...
Írj nyugodtan. Mire gondoltál konkréten mit írjak ?
(#28723) BMW001
jaja de költeni a kocsira na azt neeeeeem..... Sokan úgy veszik,h huh erre költeni is kell akkor nem
(#28730) negro
Ez így nem igaz bonyolultabb mint egy M54-és szarabb is annyival...
Sajnos egyik benzines sem pénztárca barát a turbos benzines meg siralom egyenesen
Komolyan mondom,hogy jobb egy Dízelt venni.....
M54B25-30-as motorok a legjobbak M52TUB28 is
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
erikke17 #28726 üzenetére
Igen én is emiatt nézelődők, mert nekem nyílásos a gyári, mondjuk a hő szenzor megoldható ha egy jó rögzítést csináltatsz egy műanyagossal.
Most egyelőre helyre rakatom a gyárit úgy döntöttem, a dob ív 3ezerből van meg a gyári, a ködlámpámat kellett műanyagosnál forrasztani füleket rá, hogy újra berögzíthető legyen az egész művelet 5k-ból kijött, egy jó parkolás eredménye full sötétben.
De én is jobban körbe járom a témát. -
Möhe
addikt
válasz
erikke17 #28735 üzenetére
Hogyne!
Az M-esítési folyamat : tádááá
Mobilgumin Daninál olyan középrésszel kapsz első lököst, ahol nincs kivágva a fékhűtőnek a lamellák.
Én így másik fórumrol vettem gyári rácsot/fékhűtő csővel.
Ebay-en meg van dögivel körkivágásos/sima grill rács is. -
negro
őstag
válasz
CharlieDrop #28736 üzenetére
akkor ez olyan mint columbo felesege. sose lattad max hallottal rola ergo nem is letezik. bar ahogy irtam en ilyet meg nem is hallottam. ez ilyen 1 a milliobol elofordulo dolog?
-
erikke17
őstag
Megkaphatom azt a bűvös listát?
Na igen jó lenne olyat aminek azért van formája, hogy ne pajszerral kelljen befeszegetni.
Mármint a lökösben ami van grillrács két "O" nyilással a szélén?
Nézegettem képeket nem vagyok benne biztos de m-hez jó az eredeti fékhűtő.
negro - Tudom, hogy sokkal több dolgot kéne cserélni de most komplett futóművet nem fogok. Természetesen első hátsó lökös lenne cserélve meg még néztem a csomagét ajtóra azt a kis diszkrét légterelőt
-
negro
őstag
válasz
CharlieDrop #28732 üzenetére
Most konkratan N52 -rol beszelsz? Mert ilyet nem hallottam M52-54 rol soha. M54 rol is csak a gyarilag viszonylag magas olaj fogyasztast.
-
negro
őstag
-
-
Möhe
addikt
válasz
erikke17 #28726 üzenetére
Melós dolog hogy minden stimmeljen,mi....? Én beszereztem kivágott grill rácsot fékcsővel együtt
Az sem baj,ha a karosszériához is passzol,és nem csálén áll,mert befeszegeti az ember a "helyére".Ha meg tényleg M-esítesz, le sem írom mit kell tenni, szép a lista annyit elárulhatok
-
erikke17
őstag
Bakker most nézem, hogy nem is olyan egyszerű ez az első M-es lökös 39-re.
Passzoljon ugyebár a PDC szenzor, lámpamosó is legyen rajta. Kellenek új fékhűtő csatornák? Meg takarók is mindkét felére ahol a hőmérséklet szenzor van? Ezekből ahogy látom van fékhűtőnyílással meg anélkül is.
-
cocki
tag
Üdv mindenkinek,
Eddig nem voltam nagy BMW-s de megtetszett a Z4-es roadszter mint nyári autó. Kérdésem az, hogy 2,5 si motornak van e valami kehélye mivel a 2 literes blokk ott van a Totalcaron mint no go motor a minimális hengerfal távolság miatt vagy ez más konstrukció és nem kel emiatt aggódni?
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Kleroo #28678 üzenetére
Találtam csomó kocsit . Vannak elég jól felszereltek is de van sok fapad.... Mindenképp egy jobban felszereltet kéne nézni. És vásárlás előtt mindenképp egy átvizsgálás !!!!
(#28711) BMW001
Hiába a km ha nem cserélik le.... Sokan nem úgy gondolkoznak mint te,hogy mondom ezt vagy azt cseréljük le és lecseréled hanem még bírja meg majd eladom... Ill sokan csak akkor cserélnek valamit ha már lehullott v éppen le akar hullani.
(#28716) Möhe
Vettél M packet-et ?
-
Henry1990
tag
válasz
ADAM1337 #28709 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nos, ami a felszereltséget illeti: Fontos a navi, automata válltó, és a kormány se legyen az alap, mert az undorító szerintem. A Km óra álláshoz csak annyit fűznék hozza, hogy németországban veszem, és a legtöbben 230-330 000 van. Persze itt is divat az óra tekergetés. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
MPowerPH #28713 üzenetére
Lent van Debrecenben, nem rendelem meg vakon, viszont úgyis megyek hó végén le, beugrok hozzájuk.
De jobb lenne BP-n találni valami hasonlót.
Plusz színre fújás kb. 10-15-ből ki is jön, az alsó koptatót nem akarok rá, így is elég alacsony lesz városi közlekedésben, még ültetni se fogom, bár picit van mert M-es 2-3 centivel alacsonyabb.De valami ilyesmit szeretnék kihozni belőle:
-
ADAM1337
nagyúr
Kinéztem egy első lököst E39-re, árban jónak tűnik.
Vélemények, vagy mik a márkák amit érdemes után gyárottban is és jól felpasszol is.
Képről jónak tűnik, lehet nem a megcsináltatásnál maradok, hogy a ködlámpám rögzítője kitörött a mostaniból úgy se ér sokat az a lámpa max dísz, hanem már felrakom amit a véglegesnek szánok.Más: 1. hsz-be ajánlott szervízeket berakjuk meg a nem ajánlott motorokat és az ajánlottakat is.
Egy kis gyik jó lenne, adott típusoknál régebbieknél persze. -
MPowerPH
félisten
válasz
Kleroo #28710 üzenetére
En a csillapitokat megneznem, voltak e mar cserelve. Ha igen, akkor nincs gond, de papirnak kellene lennie. Ha nem, akkor cseresek. Ezeknel az feszes modern autoknal mar nem erzodik az, ha rosszak. Probapad mondja csak meg. De ha nem voltak cserelve, akkor biztosan kukasak.
Amit felsoroltam, az egy 200k km-es nagyszerviz. En anno lekertem a BMW -tol, mit ajanlott ilyen futasnal cserelni, ezt egyeztettem a Mesteremmel, es a szerint lett cserelve. Valszeg birnanak tobbet is, de 200k km-es futasra vannak tervezve, tehat akkor ajanlott a cserejuk.
A compnak ne hidj, nem biztos, hogy realis, amit a betetekre ir. Plusz a tarcsakat is illik megnezni. Ha nagy a valluk, akkor szinten cserelni kell oket. Ha cserelve voltak a multban, akkor kell lennie papirnak rola, hogy hany km-nel tortent meg. Ha nem, akkor a tarcsak is kb. elfogyas hataran vannak. Es uj tarcsahoz mindenkeppen uj betet dukal.Ezzel a felszereltseggel erosen tularazott.
Nekem ez volt a 200k km-es nagyszervizem, 618k korul volt a vege. Viszont nem volt benne a lengescsillapito, toronycsapagy csere, meg a bal turbocso is erintetlen maradt. Ezek most vannak napirenden, ami ujabb 350k korul lesz.
Az alkatreszarak a fekeket leszamitva kb. megegyeznek a 20D-vel.
-
Kleroo
veterán
válasz
MPowerPH #28708 üzenetére
Értem, köszönöm.
Lengéscsillapítóval nem less gond, az még sokat bír érzésre. Abszolút újszerű a kocsi futása, feszessége. Jártunk vele macskakövön, tipikus ramaty úton, és abszolút síri csend, magabiztos tankfeeling, 4nehéz fővel sem hintapalintázott egy picit sem.
Vízpupma,beltdrive,termosztát “gócpont” kötelezően kell 200nál, vagy jellemzően addig bírják? (A fedcomp jelenleg csak hátsó fékbetétcserét esztimál 7k km múlva)
Szerinted mennyit ér cakkpakk? (ráadás 17es felnivel 3.250e a kikiáltási ár) belter állapota pedig inkább közepesen jó, az nem maku. De egyébként 100% h törés-bohóckodásmentes példány. Ezért is mondanék le róla nehezen. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
Henry1990 #28700 üzenetére
Hát alsó hangon 300-400e van bennük, az én benzines 523i-mben van 311ezer.
Kormány szervó ne ropogjon még hidegben se, aki most azt mondja hogy a szervó olaj miatt azt hajtsd el, max nehezebb kicsivel tekerni.
Többi meg általános dolgok mint minden típusnál, mennyiért nézel amúgy és felszereltség ? -
MPowerPH
félisten
válasz
Kleroo #28703 üzenetére
Csak a lanc lehet a gond, ami ha szakad, akkor millios tetel. Az automata miatt Neked a kettostomegu kiesik, es szerencsere a valto az megbizhato darab.
En ugy mernek venni 20d-t, ha egybol elvinnem lanccserere. Kicsit tobb mint 300k korul meguszhato, ha jo helyre viszed.
Mas egyeb teren nincs veluk problema. Csak a lanc miatt van a listan... Egy TDCi vagy CR TDi hosszabb tavon sokkal tobbe lenne, mert azoknal a kettostomegu, befecskendezok, dpf is szeret megdogleni.Amit emberunk felsorolt, az nem gaz, es nem nagy tetelek. 200k km-nel esedekes egy nagyszerviz, amikor a vizpumpat, termosztatokat, az egesz belt drive-ot cserelni kell. Ha addig nem voltak cserelve, alt. a lengescsillapitok is akkor erik el a veguket, toronycsapagyakkal egyutt. Fekek szinten. Szoval lehet erdemes nezni olyat, ami 220k km-el arulnak. Azoknal ezeknek a csereknek meg kellett tortennie, es ha megtortent, akkor azzal sokat sporolsz.
-
-KP-
addikt
válasz
Kleroo #28703 üzenetére
hogy érted h nincs kettőstömegű?
amúgy az n47 felkerült erre a "dicsőséges" listára is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
de ezt már 8000x leírtuk. csak használni kéne a keresőt
-
Möhe
addikt
válasz
Henry1990 #28700 üzenetére
Szia!
Azokban mind kivétel nélkül, 3-400 ezer alsó hangon! Az órában van annyi,nem a motor/hajtásban.
Tessék egy kis infó: vásárlási segédlet.
Vásárlás előtt bevizsgáltatni/állapotfelmérést készíttetni olyan helyen ahol értenek is a BMW-hez,és nem pékek vannak kantáros gatyában behajolva a motortérbe!!!
(nem feltétlen márkaszervíz).
Elég sok műhelyt említettünk az utolsó 100-200 hsz-ben, pörgess vissza!Tényleg be lehetne tenni az összefoglalóba a műhelyeket/segédletet/típushibákat/stb-t.......
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A71 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest