Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
dptrsk
addikt
átvételtől 3 munkanapot mondtak nekem kb 1 éve, de én lebeszéltem a dominot az átvétel napján, s felhívtam őket, hogy itt a kártya kérem aktiválni, be kellett diktálni a bankkártya formátumú lapról bár adatot(azt mondták 2-3 óra s aktív lesz a blue-s kártya), s 10 perc múlva már a blue-s SIM volt aktív.
-
ArNick
tag
Tegnap a negyedik telefonos ügyintézőnél tartva végre értelmes élet nyomaira bukkantam a blue / telekom univerzumban. Villámgyorsan kaptam egy telefonszámot (+36 30 440 8500), amin (alapdíjas hívás áráért) a márkaváltásos kártyaaktiválás 2 perc alatt lezajlott, az új kártya vonalkód alatti részének bediktálásával.
"De a törpök élete nem csak játék, és mese."
A kimenő hívásaim jól megszokott módon azóta nem működnek. Ez mennyire a normális működés része? Az előző márkaváltásnál is így volt, de ott másnap délelőttre megjavult. Hát most eddig nem.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Márkaváltásos SIM kártyám harmadnapra feltámadott.
Tegnap reggel írásban, nap közben pedig telefonon jelentettem be a hibát. Délután hívtak, hogy frissítést küldtek a kártyára, kapcsoljam ki-be, próbáljam. Akkor még nem volt jó. Ma reggel észrevettem, hogy a számom nem elérhető, újraindítás után működött a hívás.
Már csak az online ügyfélszolgálatra belépésnek kellene meggyógyulnia, mert természetesen "Technikai hiba!" üzenettel az is használhatatlan, sok belépési kísérlet és új jelszó készítése után is. Hiba bejelentve.
Plusz a héten elküldött e-mailek egyikére sem kaptam választ, a hétfőire sem. Szerintem itt is lenne mit fejlődni még.
De hát telekom, nagy elvárásaim már nincsenek. Tekintettel arra, hogy az elmúlt két évben nem volt problémamentes hónapom velük kapcsolatban, az is csoda, ha valami véletlenül éppen rendben működik.
-
ArNick
tag
Parádés előadásban van részem, most éppen ledobták a hálózatról a sim-et, és órák óta nincs benne semmi élet. Bejelentve írásban. Mert a másik számom meg nincs nálam. Naiv módon azt hittem, ami meg van javítva, az már úgy marad.
Élt teljes funkciójával (minkét hívásirány működésével) 1 napot.
Természetesen az online felületre belépés továbbra sem megy.
A 72 óra még egyik hiba bejelentése esetén sem járt le, így várok.
Hogy leszek én így elégedett ügyfelük, azt nem tudom. Pedig ezt szeretnék, írták levélben.
-
#71835392
törölt tag
az ügyintéző kijelentette, hogy ő telekom ügyfélszolgálatos, fogalma sincs a blue mobile viselt dolgairól
Ilyen azért nincs! A +36 30 440 8400 telefonszám a Magyar Telekom blue márkájának hivatalos ügyfélszolgálata, tehát aki ott felveszi a telefont az illetékes. Ilyenkor azonnal ott és akkor panaszt tenni és kérni a panasz azonosítóját. Ha ezek után sem változik a mentalitás, akkor az NMHHnál is panaszt tenni.
-
ArNick
tag
Amikor azzal fogad a telefonos üfsz, hogy nincs a múlt hétre bejelentett hibám (holott 3 is volt), akkor azért van egy kis szemöldökráncolás napirenden...
De türelmesen megvártam, hátha előkerül. Kutattak, s végül csak meglettek a múlt heti történések.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy nincs 72 óra a hibajavításra leírva sehol, csak egy körülbelüli időpontot szoktak mondani. Az ÁSZF 6.1.7. pontját és környékét ezek szerint én értem félre.
Büszkén újságolták, hogy a bejelentett hiba javításával állítólag már jól állnak. Dobálóztak IMSI számok fogalmával, meg miegymással.
Az online felület belépési problémája bevallottan általános, de dolgoznak azon is.
Szerencsére nem lételemem a telefon. Ha az lenne, lenne másik számom. Ja, van.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
Üdv, Dávid
-
SztiviVander
őstag
az extra csomagnak külön számolja a 30 napot.
hogy akkor mi van ha a rendes netcsomag megújítását lemondod (vagy nincs elég egyenleg), az extra 500MB meg elfogy mondjuk 2 hét alatt. nem tudom olyankor vajon él-e az extra 30 napjából hátralévő időben a lassított net vagy csak simán kikapcsolják. ha tippelni kéne akkor utóbbira.
a "vehető igénybe" részen nem tudom mi nem érthető, azt akarják mondani hogy ez nem egy önálló netcsomag mint a többi. -
-
4Grider
nagyúr
A hívószámlekötési idő után már nem tudsz feltölteni, ergo mikor máskor vonnák le, ha nem ezalatt az időszak alatt?
A rendelkezésre állási idő elteltét követő, de még a hívószám lekötési idő alatti első feltöltés összegéből minden Domino szerződésen automatikusan levonunk bruttó 300 Ft-ot, a Hívószám újbóli biztosításának díját. A rendelkezésre állási idő után, a 90 napon belül (az ún. hívószám lekötési idő alatt) elvégzett feltöltések esetén a hívószám, illetve a SIM kártya továbbra is használható.
A hívószám lekötési idő lejárta után a SIM kártya érvénytelen státuszba kerül, arról hívást indítani, SMS-t küldeni már nem lehetséges. -
McLaca
őstag
Online, vagy ATM-es feltöltésnél már 3000Ft-tól. De sajnos csak január 31-ig, így ez nem a Voda "tuti"-ra válasz, inkább karácsonyi akció.
Az viszont aggaszt, hogy a kormány legújabb agymenése alapján a blue-sok hol fognak évente adategyeztetni...?
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
ArNick
tag
Telefonos ügyfélszolgálat szerint a +33 percet megkaptam, de nem tudják megmondani mennyi van belőle, és azt sem tudják még, hogy hol lehet követni a percek fogyását.
Tippjeik persze voltak, de annyit én is tudok, hogy 1777, vagy *102#, aztán ott vagy látszik, vagy nem.
Továbbá az online felületen későbbiekben történő megjelenésre sem kaptam egyértelműen megnyugtató választ. Vagy lesz, vagy nem.
-
St3ven
addikt
-
bakbéka
tag
A telenornál jun 30-ig biztosan érvényes a 19ft/perc díj ahogy olvastam.
A blue a telekom alá ment 22ft/ perc telekom 25 ft/ perc nem olvastam ,de gondolom náluk is jun 30-ig ig biztosan érvényes a díjszabás.
A vodáról semmit nm tudok,hogy náluk mennyi a legolcsóbb csomag ft/perc.
Ez lehet valami beetetés a telenor részéről 19ft bármely irányba utána meg árat növel x idő múlva a blue így is a telekom díjszabása alatt van a telekom 25ft/ perc blue 22ft/ perc.
Nekem az a 3 ft nem oszt nem szoroz mert csak sms küldésre meg hívásra használom!
Ha a blue nem szünik meg és az adategyeztés is megvolna már mikor és hogy én maradnék blue mobilos! -
g0dl
addikt
A blue előnye, hogy a lassítás nem nullára történik. Ezzel a levelezés, üzenetküldés, időjárás stb. elmennek. A waze pl. már nagyon döcög vele.
Ha nullára lassítanák, akkor már nem lenne versenyképes mert a domino 4GB/4000Ft ugyanúgy lehet 40* (100MB/100Ft) nak tekinteni.
Nekem most a blue mellett a második sim pont egy ilyen dominos. Ha gyors (normális) net kell, akkor a dominot használom.
-
ArNick
tag
Kiegészítés, még mielőtt valaki lassított nettel próbálkozna külföldön:
Az, hogy a csomagok adatmennyisége EU roaming helyzetben is felhasználhatóvá válik, az alábbit jelenti:
EU roaming helyzetben a benne foglalt adatmennyiség túllépése esetén az adatforgalmazás leállításra kerül.
Belföldön marad a lassítás.
[ Szerkesztve ]
-
Apollyon
Korrektor
Bizony, én is most kaptam az sms-t, hogy "az Ön által használt blue net S/ M/ L adatdíjcsomag kivezetésre kerül, a március hónapban esedékes fordulónapon már nem újul meg."
Ez azt jelenti, innentől vége a jó világnak. Hát akkor részemről ennyi volt a blue mobile, kezdeményezem is a márkaváltást.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Projektor topic
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen monitort vegyek?
- Monitor hiba topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs