Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
ArNick
tag
Márkaváltás esetén van valami határidő az új kártya futártól történő sikeres átvételétől számítva a váltás lezárásáig?
Mert 12 napja nálam az új SIM, de eddig nem hívtak.
A +36 30 440 8400 számot felhívtam már kétszer is, először türelemre lettem intve, másodszor meg az ügyintéző kijelentette, hogy ő telekom ügyfélszolgálatos, fogalma sincs a blue mobile viselt dolgairól.
E-mailt írtam, arra eddig nem válaszoltak.
-
ArNick
tag
Tegnap a negyedik telefonos ügyintézőnél tartva végre értelmes élet nyomaira bukkantam a blue / telekom univerzumban. Villámgyorsan kaptam egy telefonszámot (+36 30 440 8500), amin (alapdíjas hívás áráért) a márkaváltásos kártyaaktiválás 2 perc alatt lezajlott, az új kártya vonalkód alatti részének bediktálásával.
"De a törpök élete nem csak játék, és mese."
A kimenő hívásaim jól megszokott módon azóta nem működnek. Ez mennyire a normális működés része? Az előző márkaváltásnál is így volt, de ott másnap délelőttre megjavult. Hát most eddig nem.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Márkaváltásos SIM kártyám harmadnapra feltámadott.
Tegnap reggel írásban, nap közben pedig telefonon jelentettem be a hibát. Délután hívtak, hogy frissítést küldtek a kártyára, kapcsoljam ki-be, próbáljam. Akkor még nem volt jó. Ma reggel észrevettem, hogy a számom nem elérhető, újraindítás után működött a hívás.
Már csak az online ügyfélszolgálatra belépésnek kellene meggyógyulnia, mert természetesen "Technikai hiba!" üzenettel az is használhatatlan, sok belépési kísérlet és új jelszó készítése után is. Hiba bejelentve.
Plusz a héten elküldött e-mailek egyikére sem kaptam választ, a hétfőire sem. Szerintem itt is lenne mit fejlődni még.
De hát telekom, nagy elvárásaim már nincsenek. Tekintettel arra, hogy az elmúlt két évben nem volt problémamentes hónapom velük kapcsolatban, az is csoda, ha valami véletlenül éppen rendben működik.
-
ArNick
tag
-
ArNick
tag
Parádés előadásban van részem, most éppen ledobták a hálózatról a sim-et, és órák óta nincs benne semmi élet. Bejelentve írásban. Mert a másik számom meg nincs nálam. Naiv módon azt hittem, ami meg van javítva, az már úgy marad.
Élt teljes funkciójával (minkét hívásirány működésével) 1 napot.
Természetesen az online felületre belépés továbbra sem megy.
A 72 óra még egyik hiba bejelentése esetén sem járt le, így várok.
Hogy leszek én így elégedett ügyfelük, azt nem tudom. Pedig ezt szeretnék, írták levélben.
-
ArNick
tag
Amikor azzal fogad a telefonos üfsz, hogy nincs a múlt hétre bejelentett hibám (holott 3 is volt), akkor azért van egy kis szemöldökráncolás napirenden...
De türelmesen megvártam, hátha előkerül. Kutattak, s végül csak meglettek a múlt heti történések.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy nincs 72 óra a hibajavításra leírva sehol, csak egy körülbelüli időpontot szoktak mondani. Az ÁSZF 6.1.7. pontját és környékét ezek szerint én értem félre.
Büszkén újságolták, hogy a bejelentett hiba javításával állítólag már jól állnak. Dobálóztak IMSI számok fogalmával, meg miegymással.
Az online felület belépési problémája bevallottan általános, de dolgoznak azon is.
Szerencsére nem lételemem a telefon. Ha az lenne, lenne másik számom. Ja, van.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Most észleltem, hogy mindkét, márkaváltással áthozott és eddig belépési problémával küzdő számomnál feléledt az online felület.
Bár egyiknél többször kellett próbálkozni, a másiknál elsőre beengedett.
Szóval talán van remény, csak kell minden héten egy hibabejelentés...
-
ArNick
tag
Ha a blue net extrát megrendelem a 30 napos időszak utolsó napjaiban egy olyan netcsomaghoz, amin ki van kapcsolva az automatikus megújítás, akkor a blue net extra megrendelésétől számított 30 napig lesz még netem, vagy csak addig, míg az eredeti, alapként szolgáló netcsomag le nem jár?
Mert az oké, hogy a blue net extrát csak másik netcsomagra lehet rendelni, de a 30 napos érvényesség alatt használni is végig csak azzal együtt lehet? Erre nem találtam sem a honlapon, sem az ÁSZF-ben számomra egyértelmű utalást.
"A blue net extra eseti forgalombővítő szolgáltatás kizárólag blue net, blue net plusz és blue net XXL (2.1.3.1. pont) adat díjcsomagok mellett vehető igénybe. "
Vehető igénybe... Na, most ezzel mit szerettek volna mondani? Gondolom azt, ami kevésbé jó az ügyfélnek.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
válasz SztiviVander #4760 üzenetére
Igen, valami ilyesmire gondoltam.
Kérdésem tehát arra vonatkozott, hogy ezalatt a 30 nap érvényesség alatt végig kell-e mellette másik aktív netcsomagnak is lennie, vagy elég, ha csak megrendeléskor van. Ez az ami számomra nem egyértelmű.
A "vehető igénybe" résznél erre gondoltam:
"vehető igénybe" = igényelhető, vagy "vehető igénybe" = felhasználható? -
ArNick
tag
válasz hodostamas #4762 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek!
-
ArNick
tag
Ha a rendelkezésre állási idő lejárt, de a hívószám lekötési idő (a rendelkezésre állási idő lejárta után még 90 nap) még tart, akkor egy feltöltés esetén a bruttó 300 Ft-ot (a Hívószám újbóli biztosításának díját) itt ugye nem vonják le?
Mert a Telekom Domino kártyáknál van ilyen díjtétel, itt viszont nem találtam semmi ilyesmire utalást az aktuális ÁSZF-ben.
Gyakorlati tapasztalata van valakinek erről?
-
ArNick
tag
válasz 4Grider #5021 üzenetére
Nyilván a hívószám lekötési idő után már konkrétan nincs mit feltölteni...
Nem is ezt kérdeztem.Kérdésem arra vonatkozott, hogy a Blue Mobile is vonja-e a 300 Ft-ot, vagy nem. Mert a Blue Mobile ÁSZF-ben nem találtam meg, de lehet csak átsiklottam felette.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
December 1-től:
- 3 x 33 blue mobile perc akció
- 3500 Ft-os felötlési címlettől extra 33 perc (bármely irányba felhasználható)[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Töltött már fel valaki az elsejétől érvényes akció szerint?
Az ÁSZF 7. melléklete szerinti 3000 Ft-tal tettem egy kísérletet.
Az alábbi az eredmény: blue Minutes: 1 óra 39 perc
A 33, bármely belföldi alapdíjas hívásirányba felhasználható percnek az online felületen nyoma sincs.
SMS-eket még nem néztem, mert nem vagyok a kérdéses SIM közelében.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Telefonos ügyfélszolgálat szerint a +33 percet megkaptam, de nem tudják megmondani mennyi van belőle, és azt sem tudják még, hogy hol lehet követni a percek fogyását.
Tippjeik persze voltak, de annyit én is tudok, hogy 1777, vagy *102#, aztán ott vagy látszik, vagy nem.
Továbbá az online felületen későbbiekben történő megjelenésre sem kaptam egyértelműen megnyugtató választ. Vagy lesz, vagy nem.
-
ArNick
tag
Rendelt idén már valaki netet 90 Ft-ért?
Működik még? Áfa-csökkentett lett az is?
-
ArNick
tag
A "Minden feltöltés után 3x33 blue mobile percet adunk!" akció meghosszabbításra kerül 2017. február 28-ig.
Bár azért ez kevés szerintem a boldogsághoz.
Remélhetőleg a februárban esedékes 5. születésnap is hoz még meglepetéseket.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
blue mobile -> telekom márkaváltás esetén az üzletekben kapható új SIM kártya díját kell fizetni.
Ez eddig azért volt kellemetlenül drága, mert az üzletekben kapható Domino 5 SIM ára 4050 Ft. (volt, már nem kapható)
A készülékvásárlás nélküli Domino 5 SIM díja 1350 Ft + a 2700 Ft lebeszélhető egyenleg, így jött ki összesen a 4050 Ft.
De a(z üzletekben kapható) 990 Ft-os Domino Fix megjelenésével változást vélek látni ebben.
Mert a díjszabás szerint így már csak 990 Ft egyszeri SIM kártya használati díj fizetendő váltáskor. (Ami tartalmaz 0 Ft egyenleget, 80 percet és 500 MB adatot, 180 napos rendelkezésre állással.)
Az egyenleg átvitelére továbbra is külön kérelmet kell leadni, anélkül gondolom nem megy.
Szerintem. De majd aki kipróbálja, esetleg jelezze gondolatmenetem helyességét.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
válasz #73820095 #5843 üzenetére
blue mobile ÁSZF 84. és 87. oldal tartalmaz minden márkaváltási irányt:
12.2.2. A blue mobile-ról Telekom mobilra vagy MOL Mobile-ra történő márkaváltási eljárás
" Utólag fizetendő Telekom mobil Szolgáltatásra váltás esetén a Telekom mobil havidíjas számla/számlák végösszegéből az előzőleg megmaradt blue mobile egyenleg teljes egészében jóváírásra kerül. Előre fizetendő Telekom mobil Szolgáltatásra, vagy MOL mobile szolgáltatásra váltás esetén az átváltáskori egyenlege nem vihető át a választott új Telekom mobilszolgáltatás előfizetői folyószámlájára. "
12.2.3. A Telekom mobil-ról, vagy MOL mobile-ról blue mobile-ra történő márkaváltási eljárás
" ...átváltáskori Telekom mobil vagy MOL mobile egyenlege nem vihető át a blue mobile szolgáltatás előfizetői folyószámlájára..."
Ez az elméleti része, de a gyakorlat akár mutathat mást is.
-
ArNick
tag
Töltsön fel és vásároljon nálunk! promóció március 23 - 29.
-
ArNick
tag
http://www.bluemobile.hu/22-szazalek-kedvezmeny
Bővült a termékek köre az újsághoz képest.
2017. március 23-tól visszavonásig érvényes.Remélem dolgoznak valami húsvéti akción is.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
A Blue mobile facebook oldala valamikor a napokban megszűnt.
Egész jól bírta a 2014. decemberi, ajándék okostelefon-kesztyűs utolsó bejegyzés.[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
A friss ÁSZF szerint nem lesz húsvéti promóciós ajánlat. Februárban születésnapi akció sem volt. Nem ez a megszokott. Elvitte a percdíjcsökkentés a lehetőségeket?
A másik kettőnél létező 19 Ft-os percdíjra válaszként adott 22 sem a megszokott, mindenki alá ígérő ajánlat.
Ráadásul a kevés netet használóknak is inkább a telekom maraton 4 GB lehet a jobb megoldás hosszabb távra.
Remélem van világmegváltó terv, csak jól titkolják még. Mert így az az érzésem, a tesco mobile sorsára jut előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Most nézem csak, hogy a "Töltsön fel és vásároljon nálunk!" promóció a szerdai nappal szép csendben kimúlt. Nem élt egy hónapot sem. Jöhetne helyette valami más...
Viszont itt is van már adategyeztetésről információs oldal: [link]
De sietni még nem kell, majd szólnak:
" 2017. június 30-ig adategyeztetésre lesz szükség, melynek részleteiről SMS-ben fogjuk értesíteni előfizetőinket. "[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Az ügyfélszolgálat írásban tett nyilatkozata szerint:
"a blue mobile adat díjcsomagokkal kapcsolatban társaságunk egyenlőre nem tervez változtatást."
"Egyenlőre." Sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Bár nem találtam a főoldalról az oda vezető utat, és a topik összefoglalóban sincs bent, de a blue mobile oldalon is van egyenleg visszafizetés igénylő felület:
Másik érdekesség számomra az "Adategyeztetés tiltás feloldása" nevű dokumentum. Bár dátuma szerint ez sem most került fel.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
2017. július 1-től hatályos új változások
A blue mobile ÁSZF akciós mellékletébe bekerül nyári roaming ajánlatunk, melynek keretében a blue net, blue net plusz és blue net XXL adat díjcsomagok EU roaming helyzetben is igénybe vehetőek. Az ajánlat 2017. július 15-től augusztus 31-ig, vagy visszavonásig érvényes.2017. augusztus 1-től hatályos változások
Bevezetésre kerül az új típusú SIM csomag, amelynek tartalma 22 bármely magyarországi hívásirányba felhasználható perc és 100 MB adatmennyiség. A SIM kártyához biztosított percek az aktiválástól számított 180 napig használhatók fel belföldön és EU-ból indított magyarországi alapdíjas hívásirányba, a 100 MB adatmennyiség az aktiválástól számított 30 napig használható fel belföldön és EU-n belül. -
ArNick
tag
Az új típusú SIM kártya csomag ára 499 Ft lesz.
22 perc (180 nap) + 100 MB (30 nap).
A Domino Fix mellett ennek nem sok értelmét látom.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
2017. szeptember 1-től hatályos új változások:
Az alábbi opciók adatmennyisége EU Roaming helyzetben is felhasználhatóvá válik: blue net, blue net plusz , blue net XXL, blue net S, blue net M, blue net L, blue net extra. -
ArNick
tag
Kiegészítés, még mielőtt valaki lassított nettel próbálkozna külföldön:
Az, hogy a csomagok adatmennyisége EU roaming helyzetben is felhasználhatóvá válik, az alábbit jelenti:
EU roaming helyzetben a benne foglalt adatmennyiség túllépése esetén az adatforgalmazás leállításra kerül.
Belföldön marad a lassítás.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
Bevezetésre kerül blue net triplázó ajánlat, amelynek keretében 2017. november 1-től a blue net adatdíjcsomag adattartalmát 100 MB-ról 300 MB-ra emeljük.
Érvényesség: 2017. november 1-től visszavonásig
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
2018. 03. 01-től érvényes ÁSZF aktívként már csak az új (blue net, blue net plusz, blue net XXL) net csomagokat tartalmazza.
A blue net S, blue net M, blue net L átkerül a lezárt díjcsomagokhoz a fenti időponttól.
A változások táblázatában még a MOL mobile szövegei szerepelnek, idővel gondolom javítják majd ezt a malőrt.
[ Szerkesztve ]
-
ArNick
tag
válasz #73820095 #8196 üzenetére
Majdnem 3 hete próbáltam rá az online visszaigénylő űrlapra, akkor nekem éppen működött, meg is lepődtem. 2 hét alatt utaltak is.
A bluemobile@telekom.hu címről kaptam régebben ezt: "A visszautaláshoz legyen kedves egy ügyfél aláírással ellátott, szabad szöveges kérelmet elküldeni részünkre, amin szerepelnek az alábbi ügyfél adatok: név, cím, anyja neve, születési hely és idő, okmány szám."
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest