Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
SAMYka
senior tag
Én csak a shelnél tankolok csak V-power95-öt. Ettől megy a legjobban és ebből eszik a legkevesebbet. De most hallottam hogy a shel is csak 3-4 tankolásonként ajánlja, és hogy az ezüstöt is megolja ez félig jó félig rossz hír. Azért rossz mert ugye az alkatrészeket is bánthatja de azért jó mert ez biztos felszedi a lerakódást és letisztítja a szelepeket. (ha jól sejtem) Nekem jobb tőlle a autóm ami egy nagyon válogatós Trabant 1.1
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
DigitXT
nagyúr
Szvsz régebbi kocsikra értette (mivel feláras a cucc erősen - értem a profitorientált megjegyzést is): amikor még megvolt a Daciánk, nekem is mondta a faszi, hogy érdemes kipróbálni, mert ''kitisztítja a motort''. Aztán a franc tudja. (Mindenesetre amikor ott maradtam egy ködös téli estén egy villanyoszlop barátságtalan társaságában, sajnáltam azt az 5K-ért beletankolt V-Power 98-ast. Ez még 2002-ben volt.) Céges Vectrán érezni a különbséget a sima, és a V-Power 95-ös közt.
-
Rebirth
tag
A ''rossz'' benzin után megtankoltam én is V-Power 95-tel és megszűnt az alapjárati ingadozás!
Ja és nem csak ingadozott, hanem 2x le is állt a pirosnál...„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
nRu3
addikt
Az az érdekes amikor olyan szituban fulad le a motor amikor épp egy kerszteződésben kanyarodnál,de a motor szépen lafulad, a kormányt pedig szeretnéd még tekerni hogy meg legyen az ív különben a járdára érhetsz fel és embereket kaszálhatsz el a szervot pedig nem tudod használni igy kormányozni sem, szembe pedig már jönn a forgalom na ilyenkor jönn egy kiss para hogy még átérek-e és az inditás gátlot gyorsan ki tudom-e kapcsolni utána pedig szidom azt a qurva benzint
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
spirit007
senior tag
Mikor 1.1-es trabi kombim volt kizárólag 91-es benyával tankoltam . Azzal is ment 140-et
-
SAMYka
senior tag
Jártam már egy pár verdával de ennyire egyik sem volt válogatós mint ez. Anyám astrája meg vízzel is elmegy.Volt egy Golf-om az sem volt válogatós, szerette a jó benzint de elment a szarral is. A trabi meg csak jó benzinnel hajlandó menni, amúgy rángat nehezen indul nem megy leáll.
PH! Tábor - ...mert megérdemlem...
-
Avicularia
veterán
vicces ,de nekem a mol evo 99-től rángatott az autó
motorindítás után pár másodperccel gázadásra fulladt
aztán kifogyott (tele tank volt) azóta minden rendben
Punto 2 1.216V -
Rebirth
tag
Kerozin? A kerozin nem más mint egy magas forrpontú, silány, de olcsó üzemanyag, a sugárhajtőmű nagy előnye, hogy ilyen olcsó üzemanyaggal is elmegy a nagy légfelesleg és égési hőmérséklet miatt ezt is jó hatásfokkal égeti el. Másik nevén: petróleum
„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
-
Andie
őstag
Azlenne a kérdésem a T. nagyérdeműhöz, hogy hol érdemes mosatni 11-12 ker környékén? Fontos lenne, hogy a mosó minnél jobban kimélje a kocsit, de lehetöleg azért csillogjon utánna.
Eddig a bocskai úti agiphoz jártam, de ott annyira koszos és dúrvának tünik a szőrmóc, hogy az új verdát nem merem odavinni.
Tudom, kézimosó. Világos, ha van rá 2 órám, odamegyek.Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
PapaMaci
őstag
Nem olvastam végig a totyikot...
Múlt nyáron tankoltam egy shell kútnál, és kb 20km után megállt a kocsi. Egy hét alatt kétszer kellett gázolajszűrőt cserélni. Aztán átlyukadt a a kéziszivattyú membránja. Szóval azóta nagyívben kerülöm a shell-t... A mol sem volt sokkal jobb.
Ami eddig nagyon tetszett, az elözö kocsimmal, az ÖMV 98-as benzinje.
Most vagy ESSO gázolajat, vagy jó kis orosz anyagot LUKOIL-t tankolok a kocsiba.
A fogyasztásom teljesen változó. Még sosem tudtam ''labor körülmények közt'' letesztelni, de valahol 7 és 11 között van, attól függöen, mennyit vagyok a dugóban....mint az közismert...
-
karib
addikt
automoso.lap.hu [link] Továbbá: [link]
IMO mosó a Hamzsabégi úton? A vasúti töltés mellett, a BKV buszgarázsnál.
Nemtom, másokhoz viszonyítva milyen az IMO, nekem eddig bevált - korrektül, normális áron dolgoznak, és mivel ez a profiljuk, talán rendben is tartják a berendezéseiket.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Kicsit felhozom a témát
Egyrész szeretnék felháborodni a brutálisan dráguló benzinenDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
Másfelől pedig itt egy érdekes site:
www.bobistheoilguy.com [link]
Vannak pl. olajadalék tesztek is, elég érdekes eredményekkel.
Dodi?Department of Redundancy Department
-
tusi74
őstag
Kerüljétek Szegeden az M5-ről a Szeged-Észak lejárótól befelé Szeged felé, a Bajai úton levő AGIP kutat! Nem elég, hogy baromi büdös lett az autóban, de hazafelé elment Pestig majdnem egy tank benzin. Hogy mit tettek bele?
-
nRu3
addikt
nos mivel 1hónapja pöcs voltam és olcsob benzin tankoltam ,aminek az eredménye az volt hogy a motor egy kicsit furcsán járt vagy le is akart fuladni, egy kisss prolong rendszertisztitó lötyel minden megjavault,
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
Viszlát
addikt
Magyar mentalitásról. Munkába jövet mint minden reggel be akartam menni a székesfehérvári tecsó benzinkúthoz, hogy üdítőt és reggelit vegyek. Ki volt írva, hogy 6-7-ig áramszünet miatt zárva, szinte teljesen eltorlaszolva a bejárat, mindez 5:32-kor... Megálltam a parkolóban és átsétáltam, mire a shopban mondják, hogy zárva vannak, merthogy áramszünet van. Kérdezem, hogy előbb kezdődött mint tervezték? Nem, de mindjárt 6 óra és már bezártak. De miért zártak be, mikor még csak fél 6 van? Hát mert már mindjárt 6 óra... lényeg a lényeg, nem akartak kiszolgálni, de a vásárlói könyv emlegetésére azért csak sikerült
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Dufresne
addikt
Nah legalább tudtad mit kell tenni. Nagyátlagban nemakarnak az emberek dolgozni úgy veszem észre. Ügyfélszolgálatok és hasonló helyeken is jobbesetben csak undort látsz kiszolgálás közben, hogy ''na még ezt a majmot is kiszolgálom, aztán2 óra és haza''. Ritka ahol jókedvvel szívélyesen szolgálnak ki...
-
God Vazzeg
veterán
Kecskeméten találtam egy olcsó kutat, és eddig nagyon jónak tünik, fogyasztásilag is, menetteljesítmény szempontjából is Igaz csak 95-öst árulnak, de legalább jó minőség
BMW 320i -
nemcso
őstag
Tegnap az RTL-en látva, ma reggel megnéztem a www.holtankoljak.hu oldalt, ahol átnézheted a benzinárakat megye, város, kerület, cég és benzinfajta szerint.
Persze nem teljes a lista mert pl. a bevásárlóközpontok üzemeltetésében lévő kutakról nem tudnak adatokat szerezni.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
bambano
titán
válasz Avicularia #165 üzenetére
Ennek lehet az az oka, hogy kevesen vesznek evo99-et, ezért elkoszolódott a kút tartályában, mire megkaptad. Ilyet csak nagyforgalmú kúton érdemes venni imho.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Robi_73
őstag
Ha nem megfelelő az üzemanyag minősége, akkor a tökéletlen égés miatt, több égéstermék (korom) marad az égéstérben, ami a hengerfalról az olajba kerül és emiatt, az hamarabb telítődik szenyeződéssel. Magyarúl romlik a hatásfoka (kenőképessége) az olajnak. Például a gázos autóknál ha megnézed az olaj színét 15000km után, az olyan tiszta mint amikor betőltötték. Ez azért van mert a gáz (szinte) égéstermék visszamaradása nélkül ég el, és így nem szennyezi az olajat. A gázos autóknál ezért kitolható az olajcsere periódus. Az más dolog, hogy a gázüzem a nem arra tervezett motoroknál élettartalom csökkenést eredményez.
Robi73
-
Totyi
őstag
Tapasztalat a következő(kicsit felrángatom a topicot )
Eddig agip kútnál tankoltam;semmi baj nem volt;soha...simán ment 28 literrel az 540 km.Náyron felrakattam egy sport dobot és megnőtt a fogyasztás.DE nem azonnal;a második tankra kezdett többet enni.A szokásos 540 helyett 480 lett a megtett km.Pedig elvileg ilyen nem csinálhat egy sport dob.Tehát : szerelés után első tank:minden oké...atána lévő 2 tank benzin...rosszabb eredmény született.Megjegyeztem a legutóbbi fél tank állást.250 km-nél pont félig volt a mutató.Most 255-nél járok és a fél fölött van még jóval;pedig 30 litert tankoltam rá;elvileg maradt az agiposból is benne még egy jó tizes.Rosszabb lenne az agipos mint eddig?Semmi gondom nem volt vele;több mint 3 éve tankolok ott.De ha most többet megyek el az OMV-s nyálllal;akkor csak ott fogok benzint venni.
És mi ez a carrera?Változik tőle vmi?
Kicsit beszélgessünk erről is -
Totyi
őstag
Az nem gond...de a 480 km/28 már igen;ha figyelembe vesszük azt;hogy eddig nem volt ennyi.Így némi nyugtalanságra ad okot. Az eddigi legjobb fogyim 4.8 volt;nagyrészt országúton.
Szted milyen? 1 literes gls swift.
Megnött a fogyi és némileg nyugatalított;de úgy látom a benzinnel volt a probléma. -
M@LC0LM
csendes tag
Citroen BX (1990 évjárat) 1.9 szívó dízel: 1200km/45 Liter gázolaj.
Ez 3,75L/100km-re jön ki.
Vidéken, hegyes terepen sok gurulással.Helyenként felgyusulok 90-re majd 2 km gurulás. Igyekszek minnél kevesebbet fékezni,kanyarokba ami kifér. Csodálkoznak is páran amikor 70 el tünyörgök elöttök,szinte letolnak,majd fékezés nékül be ennyivel a körforgalomba,na akkor le is maradnak : D .Max sebesség: 80-90km/h.
Igaz ezt spéci gázolajjal: ami a Shell-töl jön,és valami adalék van benne.
Nem nyilvános kuton tankolom hanem egy nagy szállítmányozási cég saját kútjánál.
Ugyan ezt mondjuk ESSO-s gázolajjal 1200 helyett csak 1070-et megyek, tehát 10%-al gyengébb.Ezzel nem az ESSO-t fikázom, annak is jo a minösége csak amit én veszek az a nagyon fasza : D -
Notes
senior tag
Én tök rendszertelenül tankolok (MOL, Esso, Tesco, Jet), de még sosem tapasztaltam változást a fogyasztásban. Pedig könnyű lenne észrevenni, mert 98%-ben ugyanazon az útvonalon használom a kocsit. Szerintem ez a kérdés kicsit túl van misztifikálva. Mindenki a MOL-tól veszi a benzint, és én nem tudok róla, hogy lenne olyan hely ahol utólag több ezer köbméter üzemanyagot adalékolnának Magyarországon. De aki tud ilyenről az szóljon.
Romanes eunt domus!
-
karib
addikt
Valóban, többnyire MOL benzint árul mindenki - aztán a házi recept szerint ''fűszerezik'' a saját adalékaikkal - ha jól tudom, ezt a kúton teszik, már ha épp nem sumákolják el.
Szerintem sokkal többet nyomhat a latba a kút tisztességessége - tiszta, karbantartott berendezések, helyesen mérő kutak, nem vizezik az üzemanyagot stb... Csak hát ezt kideríteni szinte lehetetlen.Department of Redundancy Department
-
Totyi
őstag
Pedig elhiheted;hogy minden kútnak megvan a maga adalékja.Az OMV kivételével mindenhová a mol szállít benzint és minden kút ahogy kariib is írta saját recept szerint ad hozzá vmit.Mit gondolsz miért olcsóbb a tescos kút?Mert vmi nincs benne;vagy olcsóbb mint máshol.Lásd az én példámat.Évekig semmi bajom nem volt az agip-os benzinnel;de az utóbbi 2 tanknál vmi nem volt kóser.Most omv-s van benne;30 liter és 10 liter az agiposból.A múltkor 250-nél félig volt a mutató...pont félig...és most 270-nél járok;de még mindíg fölötte van a félnek.Akkor most álmodom?Nem hinném...vagy csalnak;vagy vizes vagy szarabb mint volt.
Kollégám mesélte hogy szerzett egyszer vmilyn 95-ös vagy ukrán vagy orosz benzint...na attól aztán füstölt és alig ment.Biztos hogy van különbség kút és kút között minőségre.
De erről dodit kéne kérdezni;Ő vmi üzemanyag;olajmágus vagy mi
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Engem nem érdekel miért olcsóbb az auchan kút, egészen addig, amíg a verda az ott tankolt benzinből eszi a legkevesebbet...
Totyi: hyundai accent 1.3 as , full városi fogyi 8-8.5(télen inkább 8.5), vegyes: 7.2, csak országút 6.7. Shelltől általában fél literrel többet evett.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest