- Miért nincs szükségem egy darab elektromos rollerre se?
- Jól árasított edzett üvegek Samsung Galaxy A54-hez és POCO X6 PRO 5G -hez
- 1 Kis segítséget kérnék :)
- Így nem kell kidobni a gépet és friss Windows 10-en maradni 2029-ig
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
Új hozzászólás Aktív témák
-
karib
addikt
Hehe, az Esso is ugyanezt játssza néhány Shell kúttal - Bécsi úton, Budakeszin
Amúgy a Jet kutak általában gyanúsan olcsóak - egy bizonyos szint alatt valahogy nekem sántít a dolog, de sajnos nem tankolok egy adott helyen elég rendszeresen, hogy komoly következtetéseket tudjak levonni.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Valóban, többnyire MOL benzint árul mindenki - aztán a házi recept szerint ''fűszerezik'' a saját adalékaikkal - ha jól tudom, ezt a kúton teszik, már ha épp nem sumákolják el.
Szerintem sokkal többet nyomhat a latba a kút tisztességessége - tiszta, karbantartott berendezések, helyesen mérő kutak, nem vizezik az üzemanyagot stb... Csak hát ezt kideríteni szinte lehetetlen.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Másfelől pedig itt egy érdekes site:
www.bobistheoilguy.com [link]
Vannak pl. olajadalék tesztek is, elég érdekes eredményekkel.
Dodi?Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Kicsit felhozom a témát
Egyrész szeretnék felháborodni a brutálisan dráguló benzinenDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
automoso.lap.hu [link] Továbbá: [link]
IMO mosó a Hamzsabégi úton? A vasúti töltés mellett, a BKV buszgarázsnál.
Nemtom, másokhoz viszonyítva milyen az IMO, nekem eddig bevált - korrektül, normális áron dolgoznak, és mivel ez a profiljuk, talán rendben is tartják a berendezéseiket.Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Az egy dolog, hogy a legtöbb itthoni kutat MOL-eredetű benzinnel látják el, de azért társaságonként változik az adalékolás. Hogy pontosan hol tekernek rajta - a MOL külön recpetek szerint szállít, vagy utólag a tankerben vagy máshol pancsolnak, nemtom. Szóval a közös eredet ellenére lehetnek eltérések. Bár valszeg többet számít, hogy mennyire tartják karban a kutat (illetve a teljes üzemanagyszállítási láncot...), illetve mennyire átverősek az adott kútnál
Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz #00809728 #59 üzenetére
Köszi a kimerítő választ - sok a hasznos infó benne. Az megnyugtató, hogy többszázezret is elmennek adalékolt motorok. Az egyik reális félelem ugyebár az, hogy a látványos javulás a hosszú távú megbízhatóság rovására mehet.
Turbó kenésére vajon milyen hatással vannak ezek a csodaszerek?Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Azért még megvárom, hogy Dodi kicsit részletesebben kifejtse az álláspontját ezekről
A Metabondnál említett égett szénkeféket én most nem tudom, hogy hogy értelmezzem - probléma, vagy még elmegy.
Pl. kérdés, hogy a turbós autóknál van-e valami speciális szempont, amit még figyelembe kell venni - lévén a turbót is az olaj keni, és az pörög ám rendesen. Egyelőre nem akarok egy turbófelújításnak nekiugraniDepartment of Redundancy Department
-
karib
addikt
Kellene gyártani valami gyorstesztelő készüléket. Az alkoholszonda mintájára benzinszondát Vásárlás előtt ellenőrizhetnéd a benya minőségét
Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Teljesen random helyeken tankolok különféle kocsikkal. Mondjuk mindig én töltök, ráadásul kerek összeget (könnyebb fizetni, pl. 9200 Ft), és ebből kifolyólag mindig pontosan megjegyzem az értékeket, így nem sok mozgásterük marad a trükközésre
Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
válasz #00809728 #29 üzenetére
Én ódzkodok az adalékoktól. Elhiszem, hogy léteznek csodaszerek, amik akár hosszú távon is beválnak és nem károsítják a gépet, csak ném én akarom kikísérletezni, hogy melyik az Az autógyártók pedig ugyebár önös érdekből és elővigyázatosságból nem ajánlják (tiltják) az adalékokat.
Szóval: benzinbe, motorolajba, váltóolajba mit kotyvasszunk, mester?Department of Redundancy Department
-
karib
addikt
Nekem is volt ingadozós marhaság Tesco kút után - felöntöttem egy kis V-Powerrel és rendbejött.
Konkrét negatív tapasztalat: M5-ös kivezetőjén levő Tesco kútja, 95-ös. Budaörsi Tesco kúttal még nem volt gond.
Autó: Rover 620ti. Fogyasztás erősen hangulat- és lábfüggőDepartment of Redundancy Department