Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
Tildy!
Uj mocid esetében én azt csinállnám.
1 kb középosztályu olaj megvétele majd ugy 1000km után már egy jobb minőségü olaj beszerzése.
2 1000km után jó minőségü olaj cseréje.+metabond olajadalék ill üzemanyagadalék belerakása.
3 finoman nem pőrgetve járatni 1000km a mocit /hidegen nem indulni és nem gyilkolni/ -
#00809728
törölt tag
nem rossz a link én is tanulhatok még.
Mi álltalában 14.000litert pacsálunk el 1hónapban és a tapasztalat azt mutatja shell nálunk bevállt igaz a kék v-power sajna nem.Ismétlem nálunk üzemanyagpumpák labori vizsgálalata folyik tehát nem a motorral értettem.
Én anno a shellné néztem meg egy tartály kipucolásos könyvecskét amit vezetnek 5 évenként kőtelező.Nos ezt ők igaz drága mutatvány de megcsináltatják.NEM vagyok shelles emberke.
Én egyébként ugy minden 3 telitank esetében üzemanyadalékot teszek winy-s nem tudom neked biznygatni,hogy miért jó de teszem és kész.
Váltó ill difi esetében most cseréltettem olajat és metabond adalékot tetettem bele.
Váltom hangja jobb és kapcsolás terén is valamit javított kb 2000km megtétele után.
Ezeket javaslom de nem kőtelező!!! -
#00809728
törölt tag
Minapteszteltem az uj generácios üzemanyagellátófuelpumpát.
Hát nem semmi egy szerkezet 3 fázis és megy mint a barom azaz szállít és semmi hangja.
Nagy durranás lesz az biztos.... -
#00809728
törölt tag
Üzemanyag fogyasztás.
Nagy mértékben függ milyen moci-fajta és kut.Ezt sajnos ki kell tapasztalnod.
Pár példa ----- pug 206 14benzin shell ill omw anyagot komálta viszont ha más anyaggal tankoltam ingadozott néha az alapjáratom.
pug 206 hdi shell ill omw még az agip gázolaj is jó de a tőbbinél kicsit erőtlen volt a moci ide sorolnám a szűrők sűrű cseréjét is.
most egy seat leon cuprám van 19pdti 212le nagyon érzékeny kis jószág de pár forumban le is szolták.Lényeg az itt a shell ill omw gázolaj a jó és a bevállt a tőbbinél inkább azt vettem észre hamarabb koszolodik ill tőmődikel a szürőm.
Szűrő-----én rakattam be egy pót szürőt a tank ill az eredeti gázolajszűrő közé egy sima hagyományos egyszerü 210ft kb 5-6cm és 3cm átmérőjü szürőt.Mivel a tervező ezt sima átlátszó müanyagbólcsinálta igy láthatod a benne lerakodott szennyeződéseket ill a vizet ami szépen az alján uszkálgat.Ajánlom másnak is.
Sajnos egyszer elfogyott a házhoz szállítottanyagom és vettem molos kénmentes gázolajat abban volt egy kevéske viz.
Ez a tartály belső felénél keletkezik /kondenzviz/ és igaz meg kéne nekik szűrni leengedés ill amikor te tankolsz de sok esetben ezt nem teszik meg a hideg miatt kiszedik ezt a szürőt.
Egyébként tesco ill auchanos benzin miért olcsobb?
1---nincs adalék ami lehet pár autó esetében jó is
2---nincs shop ahol van 3-5 lézengő kutas stb....
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Agip BluDiesel Probálta már valaki?
-
#00809728
törölt tag
Egyébként most néztem a Metabond oldalán az olajait.Hát lehet kiprobáok közülük egynéhányat.
-
#00809728
törölt tag
Hát ha nincs más lehetőséged akkor cső elvág majd abwa bilincs 2db + szürő.Lehetőleg szem előtt legyen amit egyszerüen meg tudsz tekinteni.Persze en ma motorháztető kivágására gondoltam.
Egyébként egy ilyen ''szörnyeteg'' ha 130-140km/h-val megyek akkor 5.5liter
Ha nagypapis tempoval 60-90km/h akkor 5liter
Ha 150-200között akkor 7,2liter
Egy kutról és egy állomásról tankoltam + csurdig raktam amig én nem láttam az üzemanyagot..Minden esetben 100km felett utaztam és azt osztottam vissza. -
#00809728
törölt tag
Figyi 220ft egy + szürő én valahogy nyugodtab vagyok azota.
Nekem egy Seat leon cupra 19pdti-m van 4*4 és 212le.
Gyári szürő a modul aljában+egy gyári szürő a tank aljában.
Majd a gázolaj szürő ami gyári.Nos én a tank ill a gyári gázolaj szürő közé tettem egy ilyen kis egyszerü müanyga szürőt amit kb 2 perc alatt és ugy 10.000km mulva tépem is ki.Vagy ha látom ,hogy jóbban bekoszolodott akkor már cserélem is.
Nem ér annyit. -
#00809728
törölt tag
válasz God Vazzeg #84 üzenetére
Ajánlott.
-
#00809728
törölt tag
Szasz!
Azt az üzemanyagot egy Veszprémi teljesen független Labor cégnél bevizsgáltatod és kérsz egy szakértői véleményt.
Majd vissza mész vele a kutra és a fönökkel megbeszéled a dolgot és elméletileg kérheted a ''okoskakönyvet'' amiben fel van jegyezve mikor ki takaritotta a földben lévő tartályokat.Ha ez nem tőrtén meg akkor nyert ügyed van és írsz a nnk a cégnek egy levelet+ a számlát mellékeled.
Egyébként mivel mostani üzemyanagot érdemes mindeféle ''jóval'' feltőlteni én igy arra kérlek benneteket,hogy érdemes egy + süzemanyagszürőt berakni a kocsiba ez kb 220ft jelent pluszban és még te is meg tudod csinálni.
Dieseles kollégák főleg a nagynyomásu rendzsereknél nagyon ajánlom ugyanis apró pici kosz hihetetlen kárt tud tenni a nagynyomásu szivatyuban. -
#00809728
törölt tag
Ha Fehárváron vagy Bp-n járok akkor a volán telepeken tankolok gázolajat.Azért a volvo ill merci buszok csak nem járnak sz*r cuccokkal.
Másik kis meglepő:
Shell kék v-power ami nálunk a meleg üzemanyagos tesztkamrában lemarta az ezüstőt a szintérzekelőkhőz ami mutatja a tankodban hány lityko van.
Azota nálunk ilyen teszt nem megy.Omw,Shell ala nature benzineink vannak.
Igaz van pár érdekes más országokban hazsnált pld Brasil benzin=70% alkohol tőbbi cukornád származék. -
#00809728
törölt tag
Én nekem gázolajos csodáim voltak és inkább Omw kinti kamionos anyaggal jártam.Szó-szó 5liter felett egyik sem evett nagypapis temponál
Pug-206 2.0hdi 129le
Leon 19pdti 212le
Az igaz én szigoruan betartom,hogy ha megpörkölöm a gépet akkor még járatom mielőtt leállítanám és a 12.000 de a15.000km-nél tuti cseréltetem az alapvető dolgokat.
Minőségi olajat veszek pld most az Agip S2000.olaját ami 0-40w igaz drága de....
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
válasz God Vazzeg #54 üzenetére
Nézd a két termék között van ugy 2000-2500ft különbség.Neked kell eldőnteni.De ha már a BMW szelepszárszimeringes akkor azon már nem fog segiteni.Ugyanugy nem fog kivételt tenni se a prolon ill a metabon között és mindegyikbe belekostál.
2000cc 6hengeres 1990-es 320.asom volt.Jó kis gép. -
#00809728
törölt tag
Én csak üzemanyagellátó rendszer esetében tudok nyilatkozni.
Tehát vettem ugy 6db azonos szállításu diesel pumpát.
Volt Agip,Castrol,Metabond,Prolong,Shell,Tesco gazdaságos olajak.
Mindegyik pumpát átjárattam velük 12v-on kb 1percig.
Majd után szárazon járattam őket.Alapban egy üzemanyagellátó diesel pumpa akár 50percig is elmegy de a sikló réz csapágyak utána kenés miatt és a meleg liatt beállnak.
Nos a teso olajtól igaz nem azonnal de ő volt az első ami kipurcant.Ez az olaj a felvásárolt elhasznált olaj+ásványi adalékokkal megtoldott valami.
A miőségi olajokkal még ugy ahogy elment akár 1.40perceket is de 2 óránál tobább csak a metabond ill a prolong ment.
Kb ugy 4órai gyilkolászás után mivel nem ment tőnkre egyik sem ugy dőntőttem mivel itt műszak vége,hogy szétszedem őket.
Metabondos pumpa sem volt rossz de voltak árulkodo jelek a csapágy körül pld elszineződés il la szénkefe körüli enyhe hangyaf*sznyi rendeleneség.
Prolon szabályosan tiszta és szép belső jó-jó itt is volt a csapágy körül egy enyhe de nem igazán jelemző.
Nem dicsérem egyik terméket sem de a tesztek alapján ugy dőntőttem kiprobálom a prolongot.Ennyi.
Aposomák cégénél szivo-diesel 2500cc Mitsu 6személyes kis haszongépjármüvek szalaladgálnak a maguk kis 300.000km.
50.000km ota metabond megy bele és a motor hibátlan mai napig.Jó nem azt mondom,hogy ha kompressziot kéne mérni akkor gyári értéket mutatna.De azért a haszgépjármüet ugyenem kimélik ill sok gazdája van. -
#00809728
törölt tag
Amiota bejőtt én hoztam be magammal és itt csinálok rajtuk üzemanyagszivatyus teszteket.
Mindegyiket átjárattam különféle olajjal és metabondal ill prolongal.
Meta ill prolon jól birta a kiképzést de amikor szétszedtük a már majdnem megégett üzemanyagfuelpumpát akkor a prolongos pumpa belsejében nem volt abszolute semmilyen kárnak jele.
Metabondnál a szénkefe ill a komutátor körül enye égési nyomok jelentkeztek. -
#00809728
törölt tag
Simán anno nekem olyan dáciám volt amibe ugymond volt egy 5 literes müanyag vizes flaska bizonyos szögben megfurt karbi és már ment igy egy vékonyka kis réz cuccon befelé a vizecske.
Erről anno sokan írtak és a honvédség sok autójában rendszeresitette.Pld 1300-as ill 1500-as nagyfogyasztásu ladákba.
5liter vizecske + 1 teli tank ez igy volt mindig kiszámolva. -
#00809728
törölt tag
Szasztok
Végre egy jó kis topik üzemanyaglabortechnikus vagyok ugyhogy sok dolgot fogok majd megosztani veletek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Hardcore café
- Manor Lords
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
- EK-Quantum Kinetic FLT 360 D5 PWM D-RGB - Plexi tökéletes állapotban eladó
- Logitech g pro x2 lightspeed wireless headset
- iPhone 13 128gb fehér, gyári független, hibátlan
- Eladó Apple iPhone 13 Pro 128 GB SILVER PATIKA ÁLLAPOT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest