Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz
God Vazzeg #97 üzenetére
Nem is tudtam, hogy LPG-s a Bömcid.
Ami az 52-esen, a lehajtótok közelében lévő volt AGIP kút, az milyen sorsra vár? Ki veszi át?Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
#00809728
törölt tag
Egyébként most néztem a Metabond oldalán az olajait.Hát lehet kiprobáok közülük egynéhányat.
-
Kokog
tag
-
God Vazzeg
veterán
Kiskőrös - Soltvadkert közt van egy nagyon jó diszkont kút, azon kívül hogy olcsó a benzinjük, jóval többet megy el az autó vele mint más kutakéval. Nem szoktam sokat benzinről járni (LPG rulez
), de ez feltűnő volt
-
Rebirth
tag
Nekem Nagykátán jött be a kis Shell kút a vasúti átjárónál! Azzal a benzinnel 6,4-et evett
„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
#00809728
törölt tag
Hát ha nincs más lehetőséged akkor cső elvág majd abwa bilincs 2db + szürő.Lehetőleg szem előtt legyen amit egyszerüen meg tudsz tekinteni.Persze en ma motorháztető kivágására gondoltam.
Egyébként egy ilyen ''szörnyeteg'' ha 130-140km/h-val megyek akkor 5.5liter
Ha nagypapis tempoval 60-90km/h akkor 5liter
Ha 150-200között akkor 7,2liter
Egy kutról és egy állomásról tankoltam + csurdig raktam amig én nem láttam az üzemanyagot..Minden esetben 100km felett utaztam és azt osztottam vissza. -
Azazello-
senior tag
14. es a 16. kerulet hataran van egy Shell benzinkut. senkinek sem ajanlanam, tobben is panaskodtak mar, hogy valamilyen oknal fogva kevesebb benzint kapnak a penzukert
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
#00809728
törölt tag
Figyi 220ft egy + szürő én valahogy nyugodtab vagyok azota.
Nekem egy Seat leon cupra 19pdti-m van 4*4 és 212le.
Gyári szürő a modul aljában+egy gyári szürő a tank aljában.
Majd a gázolaj szürő ami gyári.Nos én a tank ill a gyári gázolaj szürő közé tettem egy ilyen kis egyszerü müanyga szürőt amit kb 2 perc alatt és ugy 10.000km mulva tépem is ki.Vagy ha látom ,hogy jóbban bekoszolodott akkor már cserélem is.
Nem ér annyit. -
Balinov
titán
Saját negatív tapasztalat,igaz nem magyar,hanem szlovák kutról van szó. 1SVK-val olcsóbban adták (még a 220Ft-os gázolajos időben) a gázolajt,gyorsba telinyomtam ~46littyóval a reugeot-ot majd megpróbáltam győr környékén közlekedni. Aznap du. haver ment mögöttem kocsival,felhívott,hogy mi a szart taknyoltál,úgy kormol az xrd,mintha terpentines higítót tankoltál volna. Ellenőriz,tényleg. Nosza,meleg motorral autópályateszt,hátha csak ki kell kormolni. 85-ös felhajtótól a győri metró lehajtóig alig-alig bírtam 120felé tornászni,pedig magyar (akármilyen,mol,agip,omw,shell,stb.) gázolajjal 5öd annyi idő alatt lazán megy 140-150-et a sárkány. Egy hétig majd' szó szerint még szarni is kocsival mentem,hogy foggyon ki a kinti gázolaj.kivillant a sárga üz.jelző a műszerfal,irány molkut ,38l.aztán győrt elkerülő autópályaszakasz.üveghangig. na utána már minden OK volt.
üdv
Bali10yrs, 41.5kg, 3yrs 42.7kg (Lab) :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
#00809728
törölt tag
válasz
God Vazzeg #84 üzenetére
Ajánlott.
-
#00809728
törölt tag
Szasz!
Azt az üzemanyagot egy Veszprémi teljesen független Labor cégnél bevizsgáltatod és kérsz egy szakértői véleményt.
Majd vissza mész vele a kutra és a fönökkel megbeszéled a dolgot és elméletileg kérheted a ''okoskakönyvet'' amiben fel van jegyezve mikor ki takaritotta a földben lévő tartályokat.Ha ez nem tőrtén meg akkor nyert ügyed van és írsz a nnk a cégnek egy levelet+ a számlát mellékeled.
Egyébként mivel mostani üzemyanagot érdemes mindeféle ''jóval'' feltőlteni én igy arra kérlek benneteket,hogy érdemes egy + süzemanyagszürőt berakni a kocsiba ez kb 220ft jelent pluszban és még te is meg tudod csinálni.
Dieseles kollégák főleg a nagynyomásu rendzsereknél nagyon ajánlom ugyanis apró pici kosz hihetetlen kárt tud tenni a nagynyomásu szivatyuban. -
helkis
veterán
nem írtál hülyeséget sőt! szerintem sem szabad elmenni a műszaki dolgok mellett, akármilyen benzint raksz a gépbe!! a modern kocsiknál az alapjárat elektromosan van beállítva egy alapjárati motoron keresztül, amit egy számítógép vezérel a kibocsátott kipufogógáz minőségének fügvényében, nem vagyok autószerelő, de nemrég volt ilyen problémám és utanaolvastam ill megkérdeztem okos embereket!
tehát egy 16szeleps kocsinál aminek elektromosan van vezérelve az alapjárati fordulatszáma nem hibája az ingadozás, hanem tulajdonsága! ez kb melegen 700-800 1/min, hidegen 650-1500-1/min-ig normális. (ugyanis szivató már nincs.) a lambdaszonda végzi a mérést a kipufogórendszer elején és a méréi adatok alapján a comp. beállítja a pillanatnyilag optimális égéshez szükséges befecskendezési benzinmennyiséget, ill a beáramló levegőmennyiséget a légtömegmérőn keresztül. ha mégis sok károsanyag menne ki a szabadba, akkor az EGR (néhol AGR) szelep a kipufogógázt visszavezeti az égéstérbe, hogy újra elégesse a motor, na ez gondolhatjátok mennyire fojtja a motort.
az első szériás 16v-s opelekben (F-szeria) még le lehetett dugózni a szelepet mindennemű hátrány nélkül és a problémák megszüntek, de a mostaniakban már egyből jelez a compuer, hogy valami gáz van! néhány tipusnál lehet tisztítani az EGR szelepet, átmenetileg megoldja a problémát, de mivel kopik is a szelep egy idő után használhatatlanná válik, ezzel a húzással egy újabb rendszeres költségforrást biztosítanak az autógyárak az autóstársadalomnak. néha elég ha egy autópályán megküldöd a gépet, akkor kiéghetnek a lerakódott kokszok a motorból. nekem G-astrám van és a fent megnevezett dolgok közül csak tippeléssel lehet megállapítani, hogy melyik a rossz ledugózni nem lehet, vagyis mák kell hozzá hogy ''olcsón'' megússza az ember, ha efféle problémába ütközik, és akkor még a benzinekről nem is beszéltünk!
általában esso-kúton tankolok, a kocsi szereti...
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
ZCoyote
őstag
Érdekesek ezek a fordszám ingadozó tapasztalatok.
Már vagy 10 éve vezetek, ezer féle benzinkúton tankoltam de max teljesítmény csökkenést vettem észre. Ennyire szerencsés lennék?Romani ite domum.
-
Rebirth
tag
Hát az is volt, amikor kivettem üresbe és 500-ra leesett a fordulat... Mondom most mivan? Vége az autónak, vagy mi? Aztán eszembe jutott, hogy lehet nem kellett volna Mendén tankolnom. Remélem nem viselte meg szegény autót ez a kis baleset és nem kell motorfelújításra vinni. Az utánfutásos hiba, amikor gázelvételre nem esett le a fordulat, hanem még pörgött egy ideig az a Tápióbicskei benzintől volt
ettől a benzintől a haver a vizet engedte a Kawasaki karburátorból
Tényleg Dodi, ne vigyek egy kis mintát kielemezni?
Ilyenkor vissza lehet menni a kúthoz, hogy kenje a hajára ezt a sz@rt, vagy sem? Van valami lehetőség, vagy örüljünk a drága és rossz benzinnek?„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
spirit007
senior tag
Én pl. pont ennél a gazdaságosnál tankolok 3 éve és még nem volt velük problémám . Átlag 6,8 -at eszik az 1.1-es Punto-m városban (télen+1 liter) .
Néha tankolok a Bozsiknál lévő MOL kútnál és a Gyömrői úton lévő JET -nél . Nekem egyik helyen sem fogyasztott se többet se kevesebbet .
Egyszer vettem vizes benzint egy ESSO kútnál (Zuglóban) injektor tisztítás lett a vége , azóta ezeket kerülöm .
Ja , évente 20 ezer körül megyek - amit fizetnek- úgyhogy azért is figyelek a fogyasztásra ...
-
Kicker
őstag
ez a benzinkút dolog érdekes... eleve az árak, hévizen 20fttal olcsóbb volt a benzin, tapolcához, füredhez képest, ha nem többel... 30kmmel odébb... MOL kúton... fasz se érti ezeket... az hogy honnan szedik a benzint azt megint a franc se tudja, jön egy kamion, szállító levéllel, lecsapolják, azt helloka... DE a tesconál ki van irva EU szabvány... kérdem én ha valami szabványos, akkor hogy lehetnek eltérések? egyszer jobban húzz, stb...
a fordulatszám ingadozás az elég ijesztő lehetett, szerencsére ilyet még nem tapasztaltam...
lehúzás az megy, mi meg tömjük a zsebüket... jó lenne már egy közlekedési korszak váltás.... mert ez a olajipar nagyon eldurvult, lehet érzik a vesztüket...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
(Kolombusz)
veterán
A család alapvető tapasztalatai:
A JET kútnál valami Klacska nevű faszi hozza a benzint kitudjahonnan és mind a Primera dci-nk, mind a fiesta tdci-nk lomhább, hangosabb és többet fogyaszt.
A molnál csak óvatosan, nem egyszer homok volt a benzinben, amit vettünk.(még a régi autónál)
Az OMW-nek a sima , nem a premium dieseljét próbáltuk és vesszük, azzal érezhetően jobban húznak a kocsik.
Az ukrán gázolaj meg olyan, hogy az ukrán kisgyerek abban oltotta el a cigit.
[Szerkesztve] -
#00809728
törölt tag
Ha Fehárváron vagy Bp-n járok akkor a volán telepeken tankolok gázolajat.Azért a volvo ill merci buszok csak nem járnak sz*r cuccokkal.
Másik kis meglepő:
Shell kék v-power ami nálunk a meleg üzemanyagos tesztkamrában lemarta az ezüstőt a szintérzekelőkhőz ami mutatja a tankodban hány lityko van.
Azota nálunk ilyen teszt nem megy.Omw,Shell ala nature benzineink vannak.
Igaz van pár érdekes más országokban hazsnált pld Brasil benzin=70% alkohol tőbbi cukornád származék. -
#00809728
törölt tag
Én nekem gázolajos csodáim voltak és inkább Omw kinti kamionos anyaggal jártam.Szó-szó 5liter felett egyik sem evett nagypapis temponál
Pug-206 2.0hdi 129le
Leon 19pdti 212le
Az igaz én szigoruan betartom,hogy ha megpörkölöm a gépet akkor még járatom mielőtt leállítanám és a 12.000 de a15.000km-nél tuti cseréltetem az alapvető dolgokat.
Minőségi olajat veszek pld most az Agip S2000.olaját ami 0-40w igaz drága de....
[Szerkesztve] -
sanyixXx
senior tag
válasz
oettinger01 #68 üzenetére
ha már viktor0987098 nincs itt, legalább valaki figyeljen már oda, nem?
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
sanyixXx
senior tag
szvsz belefér még a tescos benzin is
nekem soha nem volt semmilyen kúttal ingadozós problémám, pedig mi mindig olcsó benzinre pályázunk: tesco, castrol, autóklub kútjai
mostanában a merto benzinkútjánál tankolunk, és csak ellentmondani tudok annak, hogy jó benzinnel kevesebbet fogyaszt a kocsi
40-45 lityis a tankunk, abból általában 500km jön ki vegyesben, de most metro benzinnel 500-nál még volt egy 1/4 tank
viszont tény, hogy kevésbé kurrens kút benzinével nem húz úgy a kocsi
oettinger: külömbséget ez remélem csak elütés volt...
[Szerkesztve]Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
oettinger01
őstag
hát fiúk én tankolok itt is ott is és bizony semmi külömbséget nem veszek észre az az igazság. egy 1.6 16V golf IV-et nyüzstölök már 6 éve 240.000-nél járok és semmi bajom se a tesco sem a óóóóóósssssssssssááájjjjnnnnnnn
kutakkal. ha miskolcon járok shellnél tankolok, mert azon a környéken 15 forinttal is olcsóbb a benya, mint mondjuk kecsón vagy békéscsabán, pesten soha nem tankolok, mert rablás ami ott van
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
finest
addikt
válasz
#00809728 #59 üzenetére
Dodi, kezdjük az alapoktól.
Mi a Prolong és a Metabond? Most a motorolajhoz vagy a benzinhez teszed?
Autót már régóta veztek, de adalékanyagokat még nem próbáltam ki. Néha látom a Tesco polcain ezeket, de még soha nem néztem meg őket tüzetesebben.
Citroen Xsara 1.4 benzinessel járok, afogyasztása 7-7,5 liter.
Nekem a fehérvári Auchan kút eddig bejött.
Gyakren tankolok Hódmezővásárhelyen a Tesco kúton, én is észrevettemm, h többet fogyaszt valamivel, de nem számottevően.
Viszont a legmeglepőbb dolog az Ausztriában ért, amikor Aral kútnűál tankoltam. Nem számolgattam, de látványosan lassabban fogyott a benzin, mint korábban, pedig autópályán mentem 130-cal...
Szóval nekem az Aral jön be eddig a kutak közül legjobban.“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
karib
addikt
válasz
#00809728 #59 üzenetére
Köszi a kimerítő választ - sok a hasznos infó benne. Az megnyugtató, hogy többszázezret is elmennek adalékolt motorok. Az egyik reális félelem ugyebár az, hogy a látványos javulás a hosszú távú megbízhatóság rovására mehet.
Turbó kenésére vajon milyen hatással vannak ezek a csodaszerek?Department of Redundancy Department
-
#00809728
törölt tag
válasz
God Vazzeg #54 üzenetére
Nézd a két termék között van ugy 2000-2500ft különbség.Neked kell eldőnteni.De ha már a BMW szelepszárszimeringes akkor azon már nem fog segiteni.Ugyanugy nem fog kivételt tenni se a prolon ill a metabon között és mindegyikbe belekostál.
2000cc 6hengeres 1990-es 320.asom volt.Jó kis gép. -
#00809728
törölt tag
Én csak üzemanyagellátó rendszer esetében tudok nyilatkozni.
Tehát vettem ugy 6db azonos szállításu diesel pumpát.
Volt Agip,Castrol,Metabond,Prolong,Shell,Tesco gazdaságos olajak.
Mindegyik pumpát átjárattam velük 12v-on kb 1percig.
Majd után szárazon járattam őket.Alapban egy üzemanyagellátó diesel pumpa akár 50percig is elmegy de a sikló réz csapágyak utána kenés miatt és a meleg liatt beállnak.
Nos a teso olajtól igaz nem azonnal de ő volt az első ami kipurcant.Ez az olaj a felvásárolt elhasznált olaj+ásványi adalékokkal megtoldott valami.
A miőségi olajokkal még ugy ahogy elment akár 1.40perceket is de 2 óránál tobább csak a metabond ill a prolong ment.
Kb ugy 4órai gyilkolászás után mivel nem ment tőnkre egyik sem ugy dőntőttem mivel itt műszak vége,hogy szétszedem őket.
Metabondos pumpa sem volt rossz de voltak árulkodo jelek a csapágy körül pld elszineződés il la szénkefe körüli enyhe hangyaf*sznyi rendeleneség.
Prolon szabályosan tiszta és szép belső jó-jó itt is volt a csapágy körül egy enyhe de nem igazán jelemző.
Nem dicsérem egyik terméket sem de a tesztek alapján ugy dőntőttem kiprobálom a prolongot.Ennyi.
Aposomák cégénél szivo-diesel 2500cc Mitsu 6személyes kis haszongépjármüvek szalaladgálnak a maguk kis 300.000km.
50.000km ota metabond megy bele és a motor hibátlan mai napig.Jó nem azt mondom,hogy ha kompressziot kéne mérni akkor gyári értéket mutatna.De azért a haszgépjármüet ugyenem kimélik ill sok gazdája van. -
válasz
God Vazzeg #47 üzenetére
Ha eljötettek volna fehérvárig megnéztem volna.
Sajnos nem tudtam hazamenni. Majd jövőre talizunk.
Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
karib
addikt
Azért még megvárom, hogy Dodi kicsit részletesebben kifejtse az álláspontját ezekről
A Metabondnál említett égett szénkeféket én most nem tudom, hogy hogy értelmezzem - probléma, vagy még elmegy.
Pl. kérdés, hogy a turbós autóknál van-e valami speciális szempont, amit még figyelembe kell venni - lévén a turbót is az olaj keni, és az pörög ám rendesen. Egyelőre nem akarok egy turbófelújításnak nekiugraniDepartment of Redundancy Department
-
válasz
God Vazzeg #45 üzenetére
Ez mikor volt? Csak nem a motoros találkozóra gondolsz?
Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
Rebirth
tag
Hát srácok, ha egy üzemanyaglabortechnikusnak nem hiszitek el, hogy jó a prolong és a metabond, akkor nem tudok mit tenni!
Nekem már fél éve van az olajban és minden tankolásnál teszem a benzinbe is, és csak jó tapasztalataim vannak, és mindazonáltal nem támogat a cégtehát nem azért írom.
„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
karib
addikt
Kellene gyártani valami gyorstesztelő készüléket. Az alkoholszonda mintájára benzinszondát
Vásárlás előtt ellenőrizhetnéd a benya minőségét
Department of Redundancy Department
-
Scream007
őstag
a prolong vagy bejön vagy nem.
1. véglet nyersz +2 év hazsnálatot, meg kb -1 litert, máűsik véglet fél után motorgenerál.
Amugy ez a benzintéma tényleg érdekes.
Nekem shellessel eszik szintén a legtöbbet, és ezzel érezhetően szarabbul is megy.
Amik jók voltak, essos, agipos..omv, mol a legrosszabb fölött eggyel.
Auchan típusfüggő van mikor a legjobb van mikor legszarabb.
De ez nem is ennek a függvénye szerintem, hanem hogy épp melyik jkútnál hol tankoltál.
Én a bécsi útas essora mondom hogy jó.
[Szerkesztve]BMW Über Alles!!..NSL rulzzz
-
karib
addikt
Teljesen random helyeken tankolok különféle kocsikkal. Mondjuk mindig én töltök, ráadásul kerek összeget (könnyebb fizetni, pl. 9200 Ft), és ebből kifolyólag mindig pontosan megjegyzem az értékeket, így nem sok mozgásterük marad a trükközésre
Department of Redundancy Department
-
tildy
nagyúr
Nekem eddig a shelles benzinből kajált mindig a legtöbbet
Auchanos benzinbol viszont korrektul elfogadhatoan eszik.
Anno a szamara essos benzintol ment kevsebbel el.
nekem a prolongot es a metabondot ajanlottak, hogy probaljam ki , hiszen ugy nez ki , csapagyas az atuom, es ezzel talan amig ki nem lesz javitva, addig jobb lesz.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
karib
addikt
válasz
#00809728 #29 üzenetére
Én ódzkodok az adalékoktól. Elhiszem, hogy léteznek csodaszerek, amik akár hosszú távon is beválnak és nem károsítják a gépet, csak ném én akarom kikísérletezni, hogy melyik az
Az autógyártók pedig ugyebár önös érdekből és elővigyázatosságból nem ajánlják (tiltják) az adalékokat.
Szóval: benzinbe, motorolajba, váltóolajba mit kotyvasszunk, mester?Department of Redundancy Department
-
Egy 130Km-es úton (Soltvadkert-Székesfehérvár) Skoda Fabia 1.2-es, az átlagfogy 5,2-5,5 (Klimával 5,5-5,7) között OMV benzinnel.
[Szerkesztve]Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.
-
#00809728
törölt tag
Amiota bejőtt én hoztam be magammal és itt csinálok rajtuk üzemanyagszivatyus teszteket.
Mindegyiket átjárattam különféle olajjal és metabondal ill prolongal.
Meta ill prolon jól birta a kiképzést de amikor szétszedtük a már majdnem megégett üzemanyagfuelpumpát akkor a prolongos pumpa belsejében nem volt abszolute semmilyen kárnak jele.
Metabondnál a szénkefe ill a komutátor körül enye égési nyomok jelentkeztek. -
raczger
őstag
nálunk a kis falusi kútban gyakran vizezik a benznit, és ezért már nem egyszer zárták be
és keveréket meg ott helyben állítanak elő, 2x annyi olajjal, mint amennyi kéne, ezért haver karbulátorja miinddig teli volt vízzelwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#00809728
törölt tag
Simán anno nekem olyan dáciám volt amibe ugymond volt egy 5 literes müanyag vizes flaska bizonyos szögben megfurt karbi és már ment igy egy vékonyka kis réz cuccon befelé a vizecske.
Erről anno sokan írtak és a honvédség sok autójában rendszeresitette.Pld 1300-as ill 1500-as nagyfogyasztásu ladákba.
5liter vizecske + 1 teli tank ez igy volt mindig kiszámolva. -
KMan
őstag
elhiszem hogy te is sokat szivsz emiatt. legalabb estenken karpotol aza 136LE ha kihalt a varos
lassan mar ott tartok, hogy nappal nem megyek egyszeruen kocsival sehova hanem inkabb bkv rulz.
jobban kijovok idovel, mivel SOKKAL hamarabb odaerek es sporolok a benzinen(nem is kicsit) plusz nem kell park jegyet venni. Ja es berletet sem
Csak a balekok alszanak [SAS]
-
#00809728
törölt tag
Szasztok
Végre egy jó kis topik üzemanyaglabortechnikus vagyok ugyhogy sok dolgot fogok majd megosztani veletek. -
Rebirth
tag
Városban nem túl sokat mozgok, de azért igen
Faluban szoktam kavarni többet, de azért ott is van gáz-fék kereszteződés, kereszteződés hátán, meg csak 100m - 5km távolság intervallum, ami állítólag megint nem tesz túl jót a fogyasztásnak. Dugóban, lámpánál, sorompónál leállítom, ha tudom, hogy kb. 1 percnél tovább kell várni, hagyom kigurulni, vagyis ha lehet üres és hagy guruljon.
Megmondom őszintén, hogy Metabond van az olajban, és a benzinhez is mindig rakom! (ez itt a reklám helye)
Szóval így„A mindennapi élet tudata az Út.''
-
Totyi
őstag
Na jó,nem nagy szám;de 1 literes suzuki
nyáron agip kutas benzinnel 4.9.Ez eddig a legjobb átlag.egy tank(kb 28 liter;ekkor szoktam tankolni) kb 550-560 km-re elég.
Egyszer shell benzint kapott,és(már amennyire észre lehet venni egy ilyen kis kocsinál)jobban ment tőle.
tesco,auchan tényleg felejtős.Nem megy és többet is eszik belőle.Én nem tudom,de kollégám sokáig járt oda;aztán számolt és rájött... -
KMan
őstag
Pont ezt akartam en is kerdezni tole. Biztos ferihegyi gyorsforgalmi ahol lehet tartani 2000rpm-en a 80-at folyamatosan es persze dizel nem benzin. Iszonyu hogy mennyit elpazarolok a kis-es nagykoruton a tobb oras dugokban egy ketliteres benzines motorral.
Csak a balekok alszanak [SAS]
-
karib
addikt
Nekem is volt ingadozós marhaság Tesco kút után - felöntöttem egy kis V-Powerrel és rendbejött.
Konkrét negatív tapasztalat: M5-ös kivezetőjén levő Tesco kútja, 95-ös. Budaörsi Tesco kúttal még nem volt gond.
Autó: Rover 620ti. Fogyasztás erősen hangulat- és lábfüggőDepartment of Redundancy Department
-
Brae
őstag
Engem egyszer a Shellnél átbasztak valami 500ft-al(nem az összeg, hanem az elv), azóta nem nagyon szeretem őket. 9ezer valamennyit írt ki a kút és mikor bementem, a kasszánál más összeget mondtak(többet).Nem is tudtam mit tenni mert a kasszánál a f@sz aztmondta már lenullázta. Nem volt kedvem szarakodni, mert siettem úgyhogy kifizettem.
-
Vigneau
félisten
Nálam a Volán kút jött be eddig, ha hiszitek, ha nem. Olcsó és jó. Bár eléggé kiesik a mozgáskörzetemből - nehogy véletlenül minden tökéletes legyen...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Coyot
őstag
Első lépésként tesco kut felejtős.
Má' nem
-
KMan
őstag
En inkabb azt vettem eszre, hogy ha minosegi helyen tankolok, akkor abbol az ergo dragabb benzinbol bizony tobbet is megyek. 50 literes a tankom es ha 440km-t kihozok belole varoson belul a dugoban akkor az mar unnep. Viszont ha a dragabb benzint valasztom akkor nem ritka egy tankbol az 520 km sem.
erdekes. Mindenkepp megeri a minoseg. En ezekre a kutakra gondolok: OMV,MOL. Kevesebbet hozok ki pl. a Jet bol es az Agip bol. (Igen ez itt a reklam helye
, ha nem kellenek a nevek, vagy vki zavar egy modi szerkesztheti
)
Ja es hogy kerek legyen a tortenet, egy Nissan Primera 2.0i-rol van szo, benzines. a fenti eredmenyek ugy jottek ki, hogy semmi legkondi es semmi drages 2500 rpm-en shift. 95-os benzin. Tehat az atlagfogyasztas nalam 10-12 liter kornyeken van jo esetben.
[Szerkesztve]Csak a balekok alszanak [SAS]
-
Rebirth
tag
Sajnos azt vettem észre, hogy egy pár benzinkútnál érdekes dolgokat árulnak benzin helyett. Jelen esetben ezt onnan vettem észre, hogy telivágtam a tankot 290 HUF-os 95-össel, erre most azt csinálja a verda, hogy leesik az alapjárati fordulat 500-ra is aztán fölpörög 1500-re kicsit gondolkozik, majd ismét kezdi. Pofám leszakad. Volt már olyan is, hogy egy ''jó'' kút után, ha elvettem a lábam a gázról, akkor a fordulatszám úgy maradt, vagyis, mintha el se vettem volna a gázt. Szerintem érdemes lenne összeírni, hogy hol ne tankoljunk! Peace! ha hülyeség, akkor bocsi Egyelőre várom a reakciókat, csak utána írok kutakat!
„A mindennapi élet tudata az Út.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest