- Vissza a PC Masterrace-re
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nRu3
addikt
Az az érdekes amikor olyan szituban fulad le a motor amikor épp egy kerszteződésben kanyarodnál,de a motor szépen lafulad, a kormányt pedig szeretnéd még tekerni hogy meg legyen az ív különben a járdára érhetsz fel és embereket kaszálhatsz el a szervot pedig nem tudod használni igy kormányozni sem, szembe pedig már jönn a forgalom na ilyenkor jönn egy kiss para hogy még átérek-e és az inditás gátlot gyorsan ki tudom-e kapcsolni utána pedig szidom azt a qurva benzint
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
bambano
titán
Az nem igaz, hogy minden magyar üzemanyag egy forrásból kerül ki. Az biztos, hogy a Shell V-power racing németektől jön és hallani olyat is, hogy az OMV benzinek egy része is a schwehati finomítóból jön. Számomra nem világos, hogy miért kell 5000 km után olajat cserélni, ha állítólag a benzin rossz, és ugyanez a motorolaj miért bír ki 50 ekm-t egy külföldi autóban. Engem nem győzött meg ez a cikk, hogy mérvadó legyen számomra.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#00809728
törölt tag
Hát ha nincs más lehetőséged akkor cső elvág majd abwa bilincs 2db + szürő.Lehetőleg szem előtt legyen amit egyszerüen meg tudsz tekinteni.Persze en ma motorháztető kivágására gondoltam.
Egyébként egy ilyen ''szörnyeteg'' ha 130-140km/h-val megyek akkor 5.5liter
Ha nagypapis tempoval 60-90km/h akkor 5liter
Ha 150-200között akkor 7,2liter
Egy kutról és egy állomásról tankoltam + csurdig raktam amig én nem láttam az üzemanyagot..Minden esetben 100km felett utaztam és azt osztottam vissza. -
#00809728
törölt tag
Figyi 220ft egy + szürő én valahogy nyugodtab vagyok azota.
Nekem egy Seat leon cupra 19pdti-m van 4*4 és 212le.
Gyári szürő a modul aljában+egy gyári szürő a tank aljában.
Majd a gázolaj szürő ami gyári.Nos én a tank ill a gyári gázolaj szürő közé tettem egy ilyen kis egyszerü müanyga szürőt amit kb 2 perc alatt és ugy 10.000km mulva tépem is ki.Vagy ha látom ,hogy jóbban bekoszolodott akkor már cserélem is.
Nem ér annyit. -
Balinov
titán
Saját negatív tapasztalat,igaz nem magyar,hanem szlovák kutról van szó. 1SVK-val olcsóbban adták (még a 220Ft-os gázolajos időben) a gázolajt,gyorsba telinyomtam ~46littyóval a reugeot-ot majd megpróbáltam győr környékén közlekedni. Aznap du. haver ment mögöttem kocsival,felhívott,hogy mi a szart taknyoltál,úgy kormol az xrd,mintha terpentines higítót tankoltál volna. Ellenőriz,tényleg. Nosza,meleg motorral autópályateszt,hátha csak ki kell kormolni. 85-ös felhajtótól a győri metró lehajtóig alig-alig bírtam 120felé tornászni,pedig magyar (akármilyen,mol,agip,omw,shell,stb.) gázolajjal 5öd annyi idő alatt lazán megy 140-150-et a sárkány. Egy hétig majd' szó szerint még szarni is kocsival mentem,hogy foggyon ki a kinti gázolaj.kivillant a sárga üz.jelző a műszerfal,irány molkut ,38l.aztán győrt elkerülő autópályaszakasz.üveghangig. na utána már minden OK volt.
üdv
Bali10yrs, 41.5kg, 3yrs 42.7kg (Lab) :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
#00809728
törölt tag
Szasz!
Azt az üzemanyagot egy Veszprémi teljesen független Labor cégnél bevizsgáltatod és kérsz egy szakértői véleményt.
Majd vissza mész vele a kutra és a fönökkel megbeszéled a dolgot és elméletileg kérheted a ''okoskakönyvet'' amiben fel van jegyezve mikor ki takaritotta a földben lévő tartályokat.Ha ez nem tőrtén meg akkor nyert ügyed van és írsz a nnk a cégnek egy levelet+ a számlát mellékeled.
Egyébként mivel mostani üzemyanagot érdemes mindeféle ''jóval'' feltőlteni én igy arra kérlek benneteket,hogy érdemes egy + süzemanyagszürőt berakni a kocsiba ez kb 220ft jelent pluszban és még te is meg tudod csinálni.
Dieseles kollégák főleg a nagynyomásu rendzsereknél nagyon ajánlom ugyanis apró pici kosz hihetetlen kárt tud tenni a nagynyomásu szivatyuban. -
oettinger01
őstag
hát fiúk én tankolok itt is ott is és bizony semmi külömbséget nem veszek észre az az igazság. egy 1.6 16V golf IV-et nyüzstölök már 6 éve 240.000-nél járok és semmi bajom se a tesco sem a óóóóóósssssssssssááájjjjnnnnnnn kutakkal. ha miskolcon járok shellnél tankolok, mert azon a környéken 15 forinttal is olcsóbb a benya, mint mondjuk kecsón vagy békéscsabán, pesten soha nem tankolok, mert rablás ami ott van
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
karib
addikt
Azért még megvárom, hogy Dodi kicsit részletesebben kifejtse az álláspontját ezekről
A Metabondnál említett égett szénkeféket én most nem tudom, hogy hogy értelmezzem - probléma, vagy még elmegy.
Pl. kérdés, hogy a turbós autóknál van-e valami speciális szempont, amit még figyelembe kell venni - lévén a turbót is az olaj keni, és az pörög ám rendesen. Egyelőre nem akarok egy turbófelújításnak nekiugraniDepartment of Redundancy Department
-
Brae
őstag
Engem egyszer a Shellnél átbasztak valami 500ft-al(nem az összeg, hanem az elv), azóta nem nagyon szeretem őket. 9ezer valamennyit írt ki a kút és mikor bementem, a kasszánál más összeget mondtak(többet).Nem is tudtam mit tenni mert a kasszánál a f@sz aztmondta már lenullázta. Nem volt kedvem szarakodni, mert siettem úgyhogy kifizettem.
-
KMan
őstag
En inkabb azt vettem eszre, hogy ha minosegi helyen tankolok, akkor abbol az ergo dragabb benzinbol bizony tobbet is megyek. 50 literes a tankom es ha 440km-t kihozok belole varoson belul a dugoban akkor az mar unnep. Viszont ha a dragabb benzint valasztom akkor nem ritka egy tankbol az 520 km sem. erdekes. Mindenkepp megeri a minoseg. En ezekre a kutakra gondolok: OMV,MOL. Kevesebbet hozok ki pl. a Jet bol es az Agip bol. (Igen ez itt a reklam helye, ha nem kellenek a nevek, vagy vki zavar egy modi szerkesztheti )
Ja es hogy kerek legyen a tortenet, egy Nissan Primera 2.0i-rol van szo, benzines. a fenti eredmenyek ugy jottek ki, hogy semmi legkondi es semmi drag es 2500 rpm-en shift. 95-os benzin. Tehat az atlagfogyasztas nalam 10-12 liter kornyeken van jo esetben.
[Szerkesztve]Csak a balekok alszanak [SAS]