Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13796 üzenetére
Hideg kék és fehér NB HB4 volt a corollában, nem volt rossz, csak drága ahhoz képest amennyit bírt, úgyhogy maradtak az off-road izzók...
Annó 9ezer/készlet volt, a homasita off road HB4 fehér meg 1300/db és ugyanannyit bírtak, cirka 1-2 szezon. Jah az butafa technika volt, tompított éjjel meg rossz időben volt felkapcsolva, mert én kapcsoltam kézzel, magyarul ha nem volt muszáj nem világítottak... nálam 1 szezon az ősztől tavaszig tartott, ha mákom volt akkor kibírták következő februárig, a gagyi meg augusztusban fáradt meg. Nekem nem érte meg az osram, ennyi a lényeg.A garázson úgy tudsz segíteni, ha mellé építész egy tárolót szintén lemezből, kettő közé meg egy ajtó és akkor oda átmehet Salgó meg a szerszámok, máris el fogsz férni benne, csak az asszonynak ne szólj, mert a nők az ilyet rögtön belakják.. először csak a szánkót meg a bringát teszik be "ideiglenesen", utána jön a babakocsi meg a komp...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz rbalint88 #13793 üzenetére
Ez nagy szívás, az Osram oldalán sem találom HB3 meg HB4 izzókat.
Akkor meg se próbáljam a Cool Blue családot, vagy konkrétan azzal nincs tapasztalatod? Még mindig bíztatóbb aknhat mint az Elta. De ha Neked vagy masnak hasonló tapasztalata van ezzel is mint a Laser-rel, akkor marad az Elta. -
rbalint88
addikt
válasz kelly416 #13791 üzenetére
Volt ugyanabban az autoban mindenfele Osram es GE emelt fenyereju, aztan eleg lett a max felevente kiego izzokbol es lett bele ilyen ultra life. Minimum egy evet elmegy, de inkabb masfel-ketto es tokletesen lehet vele latni, fenyeroben nincs kulonbseg, csak szinhomersekletben, de az se jelentos. Volvo V60, gyujtasra kapcsol a tompitott, szoval amikor megy az auto, eg a fenyszoro.
AssAssyn: nalunk egy kis reszen van kavics, a holapatot megforditva es beszurva egesz jol “felugrik” rola, es igy le lehet szedni ugy, hogy a kavicsot ne asd ki. De ez mar olyan ho, ami kicsit “fagyos”, tegnap mar egyszer felolvadt es visszafagyott ejszaka.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Szerintetek a murváról hogyan kellene elhánynom a havat?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
kelly416
veterán
Nem az ára miatt, hanem mert a CrownVic-br tenném, tehát nem feltétlen új és kifinomult technológiába megy. Melyiket próbáljam ki szerintetek? Gondolom az Eta a felejtős kategória, nem ismerem csak haver ajánlotta. A kéket annyira nem szeretem, szerintem a laser lenne a jó, de az hogy kultiválja a régi autókat? Nem fog nekem kimenni havonta? Mert ha igen, akkor meg sem veszem.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a Kaposvárin mutatta egy rendőr ismerős hogy nem lát semmit kb ov meg telefon terén. Mondjuk 5 éve nem voltam ez meg annál is korábban volt lehet változott azóta.
Mondjuk 2 okból is fura ha így van:
1, nem szednének be pénzt azok akiket sokszor csak azért hajtanak ki.
2, Biztonsági okokból is hatalmas öngól.
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #13776 üzenetére
Igen. Már csak a szigetelés, a meleg víz (bár villany van, átfolyósat lehetne betenni, csak fúrt kútból lehet hamar elrakódna), normális vízelvezetés, szigetelés, klíma meg akna kellene bele a listádról.
A széles garázs hideg vizzel és villannyal pipa.
Bár nekem hosszában fél méter kellene még, meg majd idővel lehet körbeszigetelem. Egyelőre más vágyam nem nagyon van a garázzsal szemben. Meghosszabbítani már nem igazán tudom, a betont megtoldani nem olyan jó. Vagy veszek rövidebb autót, vagy kiköltöztetem a szerszámok nagy részét, megszűntetem a 60 mély salgó polcot a CrownVic helyén, mert a Lodgy simán elfér polccal együtt is. -
FeRRaR1
őstag
Driving without your seat belt carries a £500 fine.You could get a fine of £200 and 6 points on your licence if you're caught using your phone behind the wheel. If you're taken to court you could get a fine of £1,000 and be disqualified from driving.
Imáimat meghalgatták. Új kamerák update után látják a mobilt, övet (nem úgy mint a véda )
És emeltek a bírságokon, visszaesőknek vagy súlyos szabály sértőknek eltiltás.
Ami érdekes hogy mindent szigorítottak, de a gyorshajtást enyhítették kicsit. Eddig 100mph felett jogsi elvétel automatikusan, most már nem, mindenképp mérlegelnek hogy mik az okok, körülmények.
Eddig az elmúlt 5 évben 4 eset volt hogy mobilozó belénk gurult...
-
6030D
őstag
Szerintem duplázd meg az igények miatt azt az árat. Vácon 8-10M Ft egy olyan garázs, amiben nincs semmi, esetleg áram. A miénkben van akna is, de víz nincs, a mögötte lévő házból lehetne gondolom engedéllyel leágaztatni, külön mérőórával, rengeteg papírmunkával a lakóközösség felé... És az is "csak" akkora, hogy a kombi oktáv előtt/mögött van 20 cm hely, meg mögötte egy 40 cm-es polc, a jobb oldali tükör a faltól 2 cm-re van, a bal oldalon meg a második ajtóhatároló állásig tudom kinyitni az ajtót, így ki/be szállni kényelmes, de szerelni mondjuk nem lehet rendesen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13775 üzenetére
Régi álom egy garázs, de álom marad szerintem. Max ha tudok bérelni valahol egy jót, de mindenképpen egy olyan amiben van egy splitklíma (hűtés-fűtés pipa), hideg-meleg víz, normális vízelevezetés és villany, ha akadna benne egy akna, az sem lenne rossz. Persze akkora amiben ha egy normál méretű autó ajtajait kinyitom, akkor sem érik el a falat...
Te félig már megvagy ezzel a projekttel."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
kelly416
veterán
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13770 üzenetére
Igen, 2dl víz, de egy olyan autó ami csak hétvégén fut (pl nekem ilyen a Suzuki, de sok szomszédom és ismerősöm cégessel jár, a saját csak hétvégén) nem szárad ki, hamarabb penészedik be, vagy legalábbis ilyen fura ázott kutya szag lesz benne, mert a kárpitok bebüdösödnek...
Szóval olyankor jó, ezért is érdeklődtem a 12v 230v átalakítók + akku csomag témában, mert akkor beruházok egy nedves porszívóra, azzal talán szárazabbra tudnám.
Kevés vízzel meg nem jön ki a vegyszer, szóval ördögi kör ez."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz 2ozzmexy #13768 üzenetére
Ja? Akkor igen, de akkor 2dl vizet kell kivonjon összesen, aminek a felét a szellőztető kiviszi egyébként is. Viszont a beázás (vagy sok vizes ruha az utóban, akár csak a kabátja ha jól megázott az autóig) baromi sok párát tud eredményezni ami mind az ablakokat keresi kicsapódársa.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13764 üzenetére
Nem akartam megbántani, ennyi. Ha csak a kárpit miatt párás a levegő, akkor működhet, én kárpittisztítás után szoktam, mert nincs nedves porszívó itthon, tehát addig dörzsölöm egy száraz mikroszálassal amíg tapintásra nem lesz száraz, de utána még bőven marad nedvesség benne...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #13765 üzenetére
Akkor a jobb1-ben már lehetne sarkat áztatni, nem?
A hőcserélő kondenzvíz levezetője lehet ludas, de ahhoz alá kell mászni... nem gondolkodtam ilyen kardinális hibában, először azt nézze meg amit egy pihenő alkalmával 2 perc alatt ellenőrizni lehet.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Alusky #13763 üzenetére
Hétvégén a Vitaranak is befagyott, de szerencsére a jegesmacis jégoldó olcsó volt a tescoban ennyit tud pont, másra nem jó...
Utálom én is az ilyet, de a pótkerék öbölben van egy hőhíd, a lemez egyik oldala az utastér fűtött légterében, a másik kint a hátsó híd felett, nyilván a belső oldalán kicsapódik a pára és nem tud hova menni... búvár pótkerék. alatomos ez is meg az ablaktörlők alatti is, mivel mire észreveszed már gáz van..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
válasz Alusky #13758 üzenetére
"Pollenszűrőm meg valószínű beázik, mert a 60 Km-ből 20 azzal telt, hogy maxon járattam a ventit max fűtéssel és max klímával és nem akart a pára eltakarodni a szélvédőről, csak az alsó felén, leengedtem az ülésemet a padlóra, hogy kilássak. "
Vagy nem folyik el a viz a klima gyujtotalcajarol, vagy odafagyott ami abban volt, vagy a klima menet kozben tiltott le a homerseklet miatt es az osszegyujtott viz visszaparolgott.
-
Alusky
aktív tag
válasz 2ozzmexy #13760 üzenetére
Az ablaktörlő jó ötlet, mert csillaggarázsban van és nem szokásom gyakran motortérajtót nyitogatni, az simán el lehet dugulva.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Alusky #13758 üzenetére
Nem biztos, bár az is egy opció...
Első körben én a csomagtér alját venném fel, ki a pótkerékkel, lehet vízben áll. A második az ajtók alja, tele megy retekkel az eső elvezető és nem tud a víz kifolyni. Utána jöhet az ablaktörlők alatti műanyag, tuti rottyon van.Amúgy egy kg rizs egy zokniba. be az anyós lábterébe a gumiszőnyegre.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Alusky
aktív tag
Reggel az ágyban hallom a hátsó utcában a BMW-s srác kanyarodik, abból már következtetni lehetett a hóvastagságra. Valaki másnak sikerült a kanyart is kiegyenesítenie orral az fő utca végén, úgyhogy nem büszkén.
Én csak egy helyen indultam meg, mert direkt belevágódtam lendülettel az üres kereszteződésben a középen felgyűlt kására, de ahogy visszaért a kerék a kitaposott keréknyomba már rántotta is be a helyére a kocsit mintha sínen menne, úgyhogy nem volt móka, nincs lefagyva. Simán autózható volt minden 80-90, néhol 100-zal, satuztam, rúgtam neki de nem akart ez semerre megmozdulni. Keszthely felé kezdett vastagodni a hó meg -1 ott inkább 60-70 körül mentem, hazafele meg újra eső volt és +2 ott mehetett megint kicsit nagyobb tempó.
Pollenszűrőm meg valószínű beázik, mert a 60 Km-ből 20 azzal telt, hogy maxon járattam a ventit max fűtéssel és max klímával és nem akart a pára eltakarodni a szélvédőről, csak az alsó felén, leengedtem az ülésemet a padlóra, hogy kilássak.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #13755 üzenetére
Legjobb az lenne hogy ha a Svájci és Angol rendszert ötvönék. Szóval a személy lenne biztosítva, saját rendszámmal és át is teheti másra.
Londoni zónába fizetek 2 személyre 300 fontot egy évre a 4.4 V8 Volvora. Casco. Az nevettségesen alacsony. Itt. Ismerek olyat aki a Nissan Xtrailre fizet 3 baleset után amiben 1-ben volt ő a hibás majdnem havonta ennyit.
Illetve itt az is számít hogy hol parkolod, hány éve van meg, hány kocsid van. Van belső statisztikájuk is, pl a Rangerovereket nagyon lopják, ismerősnek egy év alatt baleset nélkül felment a biztosítása évi 1500-ról 3200-ra
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #13753 üzenetére
Ha az oreg autokval tobbet tornek, akkor a statisztika veszelyesebbnek hozna ki es none a kgfbjuk. Ilyen szembontbol sajat magat korrigalja a rendszer. A kotelezo igazabol azert kuszik felfele, mert egyre dragabbak az autok, egyre tobb a nem javithato komplex alkatresz emiatt no a javitasi koltseg, amit szet kell dobni a dijakban. Szerintem az uj auto biztositasi dijaknal az is problema, hogy sok A0-as biztositast is kotnek rajuk. Igazabol ott lehetne megreformalni a rendszert, ha nem autohoz, hanem szemelyhez lenne kotve a biztositas. Persze macera lenne, mert biztositas nelkuli embernek nem lehetne kolcsonadni, de be lehetne vezetni az eseti napos/hetes biztositast is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #13744 üzenetére
Logikus is, csak szívesen megnéznék egy statisztikát erről, hogy hány éves autókkal okoznak a leggyakrabban balesetet. Értelemszerűen az öregebb autóban már fáradnak az alkatrészek, futómű, fék, stb, én azokra többet vetnék ki, mivel minél kisebb értékű autóban ülsz, annál nagyobb értékben tudsz kárt okozni, csak hogy az arányosság elvénél maradjunk. Például ha én az 5 milliós Suzukival beléd megyek, akkor az audiban valószínűleg nagyobb anyagi kár fog keletkezni, amit ugye az én KGFB-nek kell térítenie, míg fordított helyzetben te jobban fogsz vigyázni, mert a te javítási számlád nagyobb lesz. Mindez persze akkor igaz ha ugyanazon alkatrészek sérülését nézzük pl lökhárító, lámpa.
Nem tudom így mennyire érthető, de csak hogy értsd, apósom a g astra-ra fizet évi 20ezret, és ha én ülök benne és azzal törlek össze, akkor is ugyanannyi lesz az audid javítása."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13749 üzenetére
Nálunk már vasárnap volt, mert nálam volt a legnagyobb is, úgyhogy túlestünk rajta és ki tudja, lehet holnap már külföldön éjszakázok, nálam az ilyesmit nem jelentik be előre.
Murphy nem alszik, csak néha mást szopat, mivel a változatosság gyönyörködtet."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz kelly416 #13743 üzenetére
Asszony verve, pénz számolva.
2 hét indulatos, agresszív, majdnem tettlegességig fajuló csata után beadtam a derekamat és feltettem a karácsonyi fényeket én is.De egyébként én úgy vagyok vele hogy 70%-ban egyetértünk, ami nagyon nagyon jó arány körbe nézve....
15%-ban akkor is az van amit én mondok... 15%-ban nem érdekel annyira és engedek vagy csak ráhagyom.[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz kelly416 #13743 üzenetére
Nők. Nem véletlenül élek egyedül.
Egyébként egyéb rokonságú családtagok is ilyenek nálunk is (anyám, öreganyám, nagynéném stb.), csak ők nem igazán tudnak beleszólni bármibe is, hiába akarnának.[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Alusky #13740 üzenetére
Vannak ilyen meglepő dolgok, engem egy i3 villogott le az M3-on. Mentek előttem azért nem tudtam gyorsabban menni. Amint tiszta lett előttem az út odaléptem. De akkor már nem volt annyira sürgős neki. Aztán utólag kerestem rá, hogy ez 150-nél elfogy. Azt még a Jazzel is lenyomom.
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz Alusky #13742 üzenetére
És pont a Tesla az, ahol még van értelmezhető méretű akku is. Legalábbis szerintem.
Egyéb:
Nemrég csörög a telóm, oldalborda a 3 gyerekre gondolva:
- Mikor jön a Mikulás?
- Tudtommal ma tesszük ki a csizát, reggelre tojik bele a Miku.
- Nálunk nem reggel jön.
- Ok, de ez a szokás.
- (Kissé ingerülten) Nem az volt a kérdés, hogy mi a szokás.
Mit mondhattam volna erre?
- Jó, akkor jön, amikor Te szeretnéd.
Masnál is így megy ez? -
Alusky
aktív tag
válasz radi8tor #13741 üzenetére
Lehet vidéki, ha csak helyben mozog vele akkor simán lehet 30 fokra fűtve padlóval menni mindenhol, mert úgyis hazaér ott meg bedugja.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
Alusky
aktív tag
A múlt héten is meg a héten is megelőzött egy Tesla. Pedig én pont nem az vagyok aki lassan megy. Úgy látszik már elérték azt az akkuméretet, hogy nem feltétlen muszáj spórolni. Vagy csak most nem mennek nyaralni és nem kell tudnia egyben 400 Km-t.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
2ozzmexy
senior tag
1: Cool a sapi
2: Igen, akinek meg régi van, az tartsa karban. Erre a rendszer fel van készítve, semmi mást nem kellene tenni, csak betartatni, de ez sem megy. Hidd el, ha olyan lenne mint 20 éve volt, hogy ott az út szélén levette a rendőr a rendszámot és mehettél bizonygatni a Mozaikba az igazadat, már nem lenne dugó... Én is ebben az országban élek, de járok máshol is, ennyire romot az utakon csak tőlünk keletebbre látsz, látom az itthoni helyzetet, 5 autóból 1ről én levenném a rendszámot is, menjen busszal.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #13735 üzenetére
Én a műszakin szigorítanék inkább, hogyha autózni akar, csak tessék, de tartsa is fent, 10 éves gumival például. Van az autónak is karbantartási utasítása, tartassák be. Mindez nem lenne lehetetlen csak ehhez az egész NKH-t szélnek kellene ereszteni és egy olyan bandát a helyükre tenni akik betartatják a szabályokat. Meg ne az új autónak legyen már a legdragabb a biztosítása és adója, hanem éppen a 30 éves rommal legyen drága közlekedni...
A BKV ne legyen ingyen, fizessen mindenki aki használja..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
válasz 2ozzmexy #13734 üzenetére
Mondjuk ettol fuggetlenul pazarlasnak tartom, de meg ettol is fuggetlenul a tomegkozlekedest teljesen ingyenesse kene tenni es az autozason dragitani.
En szivesen fizetnek bp-nek akar havi 150ezret is, ha csak negyed ennyi auto lenne az utakon es tudnek parkolni keringes nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Reggie0 #13733 üzenetére
Nem lenne azzal baj, persze, szegény már megdolgozta a társadalomért amit meg kellett, én csupán annyit kötnék ki, hogy ingyenes, kivétel munkanapokon 7-9 óráig, illetve 15-18 óráig, hogy aki fizeti valójában az felférjen rá és legalább addig le tudja tenni a hátsóját amíg utazik a melóba és vissza. Mert ugye reggel fél8kor kell piacra menni vagy fél5kor amikor mindenki megy haza munkából/iskolából, a gyerek meg a felnőtt álljon csak havi 3800/10ezerért, ő meg ingyen ülhessen, meg egy nagy lótestrészt.
Lehet ingyen üllni otthon a fotelben ebben az idősávban... ő már nincsen időhöz kötve, max lemarad az Izaura elejéről, na bumm."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
Na ez az egyik erv az ingyenes BKV ellen.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz kelly416 #13731 üzenetére
Én is ezt szoktam csinálni a szomszéd nénivel, ha véletlenül megkér hogy menjek el neki Lidl-be, de az sem mindegy ugye melyikbe...
Van telefonon QR kódom, és máig beveszi hogy kaptam rá plusz akárhány% kedvezményt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kelly416
veterán
válasz Alusky #13720 üzenetére
Szegény néhai nagymamám is mindig elküldött ebbe-abba a boltba megvenni a 2Ft-tal olcsóbb akármit. Besétáltam a legközelebbibe, megvettem, elvittem Neki és elmondtam, hogy még olcsóbb is volt és adtam vissza több pénzt mint számolta.
Hazugság volt, de mai napig így csinálnám.
De nekem nem kellett őt vinnem boltba, csak én mentem. -
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #13726 üzenetére
Pár észrevétel:
Azért is írtam hogy mindegy is a mondat után. Mert a legtöbb dolog, ügyintézés itt nagyon gyors és kényelmes. No meg ingyenes. Kocsi átírás is. És vissza kapsz mindent amit túlfizettél.
Káposztát meg nagy boltba vettük, mi vettük le a polcról, nem látszott rajta hogy fekete lesz a közepe. Én lennék az első aki nekik megy, de ez esetben nem tehetnek róla. Ennek ellenére cserélték volna, de nem érte meg vissza menni ennyire egyszerű.
Szóval nem dobtak meg semmivel, csak nem vagyok saját magam ellensége. Se pénzben sem időben.
Még ha jogos is a dolog, igazam is lett volna, akkor se. Ezért írtam a szösszenetet, hogy furcsa érzés elkezdeni ezt a mérlegelő hozzá állást. De hülye lettem volna...
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ANDROID??? #13716 üzenetére
Azt szoktam szeretni amikor úgy villognak hogy előttem is mennek... nah azokat többet nem szoktam látni ha szabad lesz az út..
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz bitpork #13714 üzenetére
Most is elveszik ha olyat csinál, csak a lebukás esélye csekély... kortól, nemtől, szexuális beállítottságtól, faji hovatartozástól, ismerőstől és ismeretlentől is, nincs haver, bátyám, sógor, koma...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #13719 üzenetére
Adó visszatérítés? Online ügyintézés? Megtaláltad az idegen szavak szótárát?
Itthon szeptember 15 talán a második befizetés határideje, ha szeptember 16-al eladod a verdát, akkor sem kapod vissza. Autópálya matrica megy a levesbe ha volt rajta éves, kötelezőt talán visszakapod némi hőzöngés meg asztalverés után, különben "elfelejtik" visszautalni. Persze ehhez fizikailag be kell menni.
Büntetés? Egy ideje már dolgozom egy olyan android appon, ami össze van kötve Szombathellyel mobilneten és automatikusan utalja a "részvételi díjat", nehogy szegény vállalkozónak még a mobilbankos kétfaktoros belépéssel is menjen az ideje... a káposztát meg nem kicseréltetni kell, bebaszni a kirakaton, hátha észbe kapnak, de ha nem viszed vissza cirkuszolva akkor mi lesz? Legközelebb is eladja neked, hiszen soha senki nem jön vissza hogy baj van vele. Értem én, megdobnak kővel akkor dobj vissza kenyérrel, de ha folyton kővel dobálnak akkor neked sem lesz mit enned... szóval nem, nem helyes döntés, az lenne a helyes ha nem árulna rothadt káposztát, de ugye pénz beszél"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz ANDROID??? #13724 üzenetére
És miért írod off-ban?
Az én MiTóm annyira talán nem sleeper, ha valaki ránéz a 4 dugattyús Brembóra elöl, már sejtheti, hogy nem az alap 78 pacis kivitel. Meg bár utólag, de kerültek rá lóherék is.
szerk.: Amúgy dolgoztattam még egy kicsit az AI-t.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ANDROID??? #13722 üzenetére
1.8 DI-T?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #13716 üzenetére
Cehes Benz-t tem, jo kis sleeper. Semmi csics, kamukipu vagy arulkodo felirat.
#nincsbennetarcsi
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #13719 üzenetére
Mint a mama. 50 Ft-tal olcsóbb valami és el kell vinnem a város másik végébe lévő bolthoz miatta. Hiába mondtam neki, hogy ez nekem hány száz Ft-omba kerül meg minden megtett méterrel nő a koccanás esélye, gumi/kuplungkopás (már amelyikben van) a 20x annyi lendületből elindulás miatt + van ahol parkolójegy is kell + az életidő ami ráadásul neki a kevés. Mindegy, elviszem oda ahova menni akar. Már megvannak a bejáratott egérutaim amúgy is. Klímagrétának esélye sincs a nagymamákkal szemben, ha Pennybe akarnak menni akciós csirkehúsért akkor fognak, bármi áron.
[ Szerkesztve ]
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
FeRRaR1
őstag
válasz ANDROID??? #13717 üzenetére
Nevetünk rajta, de a lépcsőházunkba volt nem egy ekkora hülye. Emelnek 4 forintot és ezért ment vagy 1 kilométert oda meg vissza is. Hogy rakjon bele 2 ezer forintért. És ő ettől jól érezte magát. Gondolom vállon is veregette magát hogy milyen ügyes és okos.
De nem kell ennyire vissza menni az időben, egy korábbi landlordunk konkrétan minden tankolásnál megnézte hol olcsóbb a benzin, és oda ment. Ha ez 30 perc városi vezetésre volt akkor is. Majd mikor egyszer nem bírtam, mondtam hogy mutassa a számlát, össze hasonlítottam a 2 percre lévő kúttal, kiszámoltam mennyit "spórolt". Valami 1.58 volt fontba, és ezért városi kocsikázott egy órát. Nem tudom sikerült e változást elérnem, de kb 2-3 percig csak némán meredt maga elé mikor közöltem vele ezt.
Nekem is nehéz volt ezt mindenre kiterjeszteni. De mondjuk egy hasonló példa hogy vettünk fej káposztákat, egyik rohadt volt belül. VISSZA A BOLTBA, KICSERÉLTETEM kiált az asszony. Mire én: Tehát most beülsz a V8-ba, vissza vezetsz 20 percet hogy kicseréltess egy 0,75 fontos káposztát, majd haza vezetsz 20 percet. Jól értem?
B@szd oda a csirkéknek aztán a föld forog tovább, nem kell hülyeséget csinálni.
Ezt kb már mindenre alkalmaztam. Hiba lenne igazam valamiben, de ha nem éri meg akkor meg kell tudni állni hogy elindulj. Pl mikor eladtam a fehér XC60-at, adó visszatérítés itt automatikus. És az okosok csak pappír csekken tudják postázni. 2024 mindjárt de mindegy is. Kb pont egy évet volt meg a kocsi, így valami 2 font 38 penny-t kaptam vissza csekken. Sok kisebb bank fiókot bezártak mostanában szinte minden online, legközelebbi 18 perc. Tele nyuggerekkel, sorokkal, parkolásért fizetni kell ott. Évek óta nem jártam (egyszer egy rokonnak soron kívül segítettem), mindent online intézek. Üzemanyag költség, parkolás, idő oda, vissza, sorban... fogtam aztán kib@sztam a picsába. Furcsa érzés? Az. Helyes döntés? Nagyon is.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Hú de fel éledt a topik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #13714 üzenetére
Egyetértek. Aki hülyén vagy hülye helyen csinálja, és okoz valamit / elkapják vegyék is el. Legyen kis hullaházi közmunka, szemétszedés az árok parton, valami ami elveszi az idejét és hasznos is. Mértékhez méltóan. Ne csak fizess azt húzzál tovább.
Mindenkit elkapni soha nem fognak de legalább lenne normális visszatartó ereje.
Más:
Egyébként azt hittem hogy véget ért a 12 éve gyorshajtok pályafutásom. Reptér felvételen voltam, és hazafele M25, volt pár változás nemrég. A kamerák itt úgy vannak kalibrálva hogy 10% + 2mph a határ, felette lő. Szóval autópályán 70, akkor az 70 + 7 + 2, gyakorlatilag óra szerint 80 kb a határ, de sokan mentek annyival.
Na most csak az M25-ön bevezettek 2 dolgot. Elvették a 10%-ot, szóval 72 felett kattan. Másrészt a kamerák átállnak a limitre. Szóval ha lassítják a forgalmat 60 vagy 50-re, akkor a kamera is átáll annyira. Szóval annak is vége amit kb mindenki csinált, akár mit írt, ha volt hely ment mindenki 70-80-al.
Nade, köd, eső, közepes forgalom, beszélgetünk, megyek olyan 70-72 között. De volt egy digitális tábla hogy 60. Mindenki megy tovább 70-el, kb 20-as konvoj. 3 sáv, szétszórva. Elérkezünk egy kamerához, én a csapat első felében voltam. Kamerák mint a stroboszkóp elkezdik villogtatni a kocsikat. Nézem, 71-el mentem mikor áthaladtam a villogás alatt.
100% biztos voltam benne hogy elkaptak. De 3 évente itt egyszer elmehetsz oktatásra pontok helyett, még úgy se voltam....
Ez 4 hete volt, azóta is rengeteg fix traffi villogást látok, szerintem egy Magyar GDP-t már bekaszáltak.
2 hét itt a határ. Nem arra hogy kiküldjék ha nem hogy kézbesítve legyen. Nem jött semmi. Arra tudok gondolni hogy a kamerák oldalt és fent vannak. A seggemben a középső sávban ment egy hosszított magasított Renault Traffic, Porsche rendszáma meg nagyon alacsonyan van alapból. Így szerintem kitakart pont a villogáskor...
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz FeRRaR1 #13711 üzenetére
Csak 4 év múlva senki sem fog rád szavazni...
Politikai vezetőknek mindig az újra választás a cél, szarik rá hányan hullanak el az utakon, őt a 4 tonnás hybrid tankban ez nem érinti, vesz újat az adónkból..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz ANDROID??? #13706 üzenetére
Ezt mondom. Nem évek, de lassan már évtizedek óta.
2-3 évente kötelező oktatás, nehezebb jogsi szerzés, és könnyebben eltiltani a hülyéket. Baleset után, ha kisebb is kötelező egy órás oktatás, ahol elmagyarázzák hogy mit csinált rosszul és miért, illetve mi lett volna a helyes.Kisebb forgalom és szennyezés, kevesebb baleset, olcsóbb biztosítás...
Szinte mindenre megoldás lenne.Ja de akkor agyhalottak nem tudnak átmenni a város másik felébe a 2ft-al olcsóbb tejfölért. De nagy kár lenne értük. "Jajj de ha pont egy rokontól vennék el" Jó néhány rokonomtól én magam venném el ha tehetném... Nem alanyi jog hogy komoly sérüléseket és halált okozó több tonnás fém bódékat navigáljunk emberek között.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ANDROID??? #13708 üzenetére
Azt en is utalom, amikor vannak elottem is de villognak ram. Aztan ha felszabadul az utodalepek akkor meg lemarad a csodaba...
#nincsbennetarcsi
-
ANDROID???
addikt
válasz Reggie0 #13707 üzenetére
Off. Azért a "tutyulás" (újmagyar szakkifejezés) a nyomik részéről is szánalmas. Ugye matizkával 85-el a külsőből bejön eléd, mert ő a 80-as kamiont "előzi" és Te jössz hátulról szabályosan 125-130-al , természetesen ez matizkával a hátsón két kicsi gyerekkel nem számít, hogy a kocsidban a jó fék kíméli meg csak a suta fejét attól, hogy rommá alá legyen tolva vissza a két gyereke. Vagy épp a VW T ROC 60-70 közötti korosztályú nő aki 115-al előzi a (már) mellette 110-113 -el közlekedőt, aztán nem tetszik neki, ha az ember jelzi, hogy már rég kielőzte tehát húzzon már ki a p.cs.ba, mert az ember időre megy és eddig is feltartották hátul, hiába is mész 130-al, persze utána a nő beletapos mert bepöccen (csak ugye miért is nem lehetett előzni és nem egymás mellett kocsikázni azt már ő maga sem tudja, mert olyan nyomorék). Nem csak nők csinálják ezt, bőven nem...
Azért az ha a diplomata 170-190-el hasít a páylán az nem probléma, az nem veszélyes?
(természetesen az sem veszi észre, hogy a berepülésével hiába csapódik bele hátulról a másikba a belsőben a villogástól az előtte haladó sem tud kipattanni a külsőbe..[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz rbalint88 #13705 üzenetére
Ulloin most is megy a fotelracse, mindenki 70-80korul ment. Csak a jegy lett dragabb
#13706ANDROID???: Amugy pont most volt cikk, hogy a kozlekedesbizonsagi felszopkodogyulesen lehurrogtak a prominens alakok az autopalyan 150-et, mert az milyen veszelyes... Ahelyett, hogy inkabb az idiotakat szurnek ki, azzal tobb CO2-ot is meg lehetne sporolni.
-
ANDROID???
addikt
válasz Reggie0 #13702 üzenetére
Igen ez véd meg mindenkit, a sebességkorlát.
Nem azon kellene elgondolkodni, hogy a rutinpályának is volt értelme, nem egyből a forgalomba, ezen kívül pszicho sem ártana a sok jobb pedál padlólemezbe nyomkodónak.Egyébként, évekkel ezelőtt a lakott területen 60 nem volt probléma, de most már az 50 is sok.
Nem a pénzbeszedés kellene, hogy az első és legfontosabb legyen, mert csak erre jó ez a sok sebesség korlát, ja meg arra hogy még nagy fugók is kialakulhassanak.
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #13704 üzenetére
En kb minden reggel es delutan, mert Budaorson dolgozom ha epp nincs dugo, tolja mindenki a 70-80-at.
Ulloin szerintem akkor lett 50-es a feluljaro, amikor a vasuti hidnal kialakitottak a lampas keresztezodest, az kb 2 eve lehetett. Nem jarok arra gyakran most mar en se, evi 2-3 alkalom, de regen nagy racse volt ott is mindig. -
Reggie0
félisten
Nem tudom megfigyeltetek-e, de eleg durvan csokkentik a sebessegeket bp-en es kornyeken. Par honapja meg 70-es volt az ulloi uti feluljaro a konyveskalman felett, most budaorsi uton 60-rol 50-re csokkentettek a sebesseget, alsohegy utca mar csak 40-es. Es ez az elmult par honapban. Kb. tavaly villanyi utbol lett 40 es a vegen 30. Hamarosan a palyan is csak 100 lesz a max. A kovetkezo mi lesz, a kenyer?
Vegen muszaj leszek asszony autojara is blokkolot rakni, mert igy nem lehet elni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Series X|S
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Magisk
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest