Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2

Hozzászólások

(#1232) dino_m


dino_m
senior tag

Renato mondja:

"Néhány releváns megjegyzés az F-Ultimate Gen2 gumiabroncsokról (szintén hozzáadva az OP-hoz), mivel úgy tűnik, hogy némi zavar van a kopási arányukkal kapcsolatban:

Az F-Ultimate Gen2 3 gumiabroncs-keverékkel rendelkezik, amelyek lazán képviselik a valódi Pirellis 5 keverékű tartományát (C1-től C5-ig, az előbbi a legnehezebb, az utóbbi a legpuhább IRL opció). A való életben a Pirelli dönti el, hogy az 5 rendelkezésre álló 5 keverékből melyik 3 keveréket viszi magával az egyes versenyekre a pálya jellemzői, az időjárás-előrejelzés stb. alapján. Az olyan versenyeken, mint Spanyolország, Japán és az Egyesült Királyság (minden olyan pályán, ahol túlnyomórészt hosszú, nagy sebességű kanyarok vannak, viszonylag meleg időben futnak) a Pirelli általában a 3 legnehezebb opciót választja (C1, C2 és C3). Az olyan pályákon, ahol az alacsony sebességű rövid kanyarok dominálnak, mint például az Azure, Spielberg vagy Montreal, ez fordítva van, általában a 3 leglágyabb keveréket (C3, C4, C5) választják Az

AMS2-ben a közepes gumi a C3-on alapul, míg a kemény egyfajta középút a C1 és a C2 között, a lágy pedig a középút a C4 és a C5 között - ez az a kompromisszum, amelyben megállapodtunk, amíg nem tudjuk támogatni különböző összetett választások sávonként (ha és amikor ez megtörténik). Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha Barcelonában, Kansaiban, Silverstone-ban vagy akár Interlagosban versenyezel, a játékban lévő lágy gumi valójában lágyabb, mint bármelyik keverék, amelyet általában ezekre az eseményekre visznek, és hajlamos lesz szétesni néhány körön belül kemény vezetés után a verseny üzemanyag-terhelésében. Ezeken a pályákon csak közepesekkel és keményekkel szabad versenyezni, hogy jobban megfelelj a válogató csapatok tényleges teljesítményének az adott eseményekre (hacsak nem akarsz sok boxkiállást :) csinálni)

Fontos megjegyezni azt is, hogy a kopás nem egyenlő a degradációval - a 3 keverék nem veszít annyi teljesítményből a kopási sáv kezdeti 50% -ánál, amint azt a HUD jelzi (pályától függően körülbelül 1 másodperc), De ezen a ponton túl a degradáció meredekebb, és a gumiabroncsok valóban leesnek egy szikláról az utolsó 20% -ban.

Azt is fontos megjegyezni, hogy a kopási arányok közvetlenül összefüggnek a vezetés módjával - minél többet támadja a vezető a kanyarokat, annál nagyobb súrlódás keletkezik a futófelületen, ami felgyorsítja a kopást; Emiatt és a gumik kissé érzékeny természete miatt a pilóták ritkán vagy soha nem nyomják 100%-osan a versenyeken a való életben, mert a köridő-nyereség nem éri meg az extra kopást és az esetleges extra boxkiállást. Ezért a kanyarokba való be- és kigurulás sima stílusa a legtöbb pályán szinte kötelező a versenyek során.

Az, hogy ennek így kell-e lennie a motorsport csúcsán, vita tárgyát képezheti, de ez így van atm, és így kell képviselni őket a szimulációban." (gépi fordítás)

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.