Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2

Hozzászólások

(#701) PapírVilla válasza dino_m (#700) üzenetére


PapírVilla
tag

A "fizika" szót mindig idézőjelekbe teszem szimulátoroknál, mert sokrétű a dolog, nem lehet pl. csak a futóműre vagy az aero-ra érteni.
Nem olvasgatni akarom más véleményét, mert az annyira nem érdekel, inkább hagyatkoznék a saját érzéseimre.

(#702) dino_m válasza PapírVilla (#701) üzenetére


dino_m
senior tag

Mik a referenciák?

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#703) PapírVilla válasza dino_m (#702) üzenetére


PapírVilla
tag

Mármint az én szimulátor referenciáim, vagy mire gondolsz?

(#704) dino_m válasza PapírVilla (#703) üzenetére


dino_m
senior tag

A valóságból meríted a tapasztalataidat vagy más szimulátorokhoz hasonlítod az AMS2-őt? Mert utóbbinak nem sok értelme van.
Pont úgy, ahogy a Project CARS 2-höz hasonlítani az AMS2-őt. Annyi közük van egymáshoz, hogy a Madness motor van mindkettő alatt, de a Reiza egy teljesen más megközelítésben használja a motort és sokkal messzebb jutott vele, mondhatni jobban kiaknázza a Madness lehetőségeit, mint anno az SMS.
Ez nem azt jelenti, hogy az SMS nem tudta volna ezt elérni, csak mások voltak a prioritások.
Az én megítélésem az, hogy egy szimulátor a valóságot próbálja szimulálni ne egy másik szimulátorra akarjon hasonlítani. És úgy tűnik a Reiza is ezen elven működik. Ezzel az új frissítéssel utolérte vagy elhagyta az összes szimulátort, ami mostanság a piacon van, már ami a szimulátor részt illeti és még messze nem mondták, hogy kész van.

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#705) v2 válasza PapírVilla (#703) üzenetére


v2
senior tag

Milyen verseny autót és mennyit vezettél?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#706) PapírVilla válasza dino_m (#704) üzenetére


PapírVilla
tag

Tedd hozzá, hogy bizonyos autóknál jó a megvalósítás...
Nekem pl. a Lotus 49 "fizikájának" a megvalósítása az AC-ban valóságosabbnak tűnik, mint az AMS2-ben, ahol csúszásból egyszer csak váratlanul betapad és megy tovább. De tényleg nem vezettem még Lotus 49-et a valóságban lehet, hogy pont ilyen. :)

(#707) PapírVilla válasza v2 (#705) üzenetére


PapírVilla
tag

OK. Biztos nem vezettél még F1-es autót, úgyhogy az összes szimulátoros meg arcade program (mondjuk pl. telefonos játékok) "fizikáját" nyugodtan elfogadhatod valósághűnek! :)

[ Szerkesztve ]

(#708) v2 válasza PapírVilla (#707) üzenetére


v2
senior tag

Nyilván nem! De vezetek már 35 éve autót és motort. Volt már egy két csúszás, esés kelés. Illetve pl pont az ACC csoda fizikája volt olyan, hogy minden full negatívban, és így volt a leggyorsabb. Ehhez képest ez nagyon rendben van

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#709) PapírVilla válasza v2 (#708) üzenetére


PapírVilla
tag

Erre mondhatjuk, hogy az ACC-t is frissítgetik és a legutóbbi verzió szintén nagy előrelépés "fizikában". Meg ugye majd jön az AC2 is. :K
Az rFactor2 -nek is nagyon jó a "fizikája" de ha megnézed a kormányos topic játék preferencia táblázatát, akkor nincs bent az első kettőben senkinél.
Ezek játékok, úgy is kell kezelni őket. Nálam úgy néz ki, hogy AI ellen az AMS2 90-es évek F1 autói nagyon bejönnek, GT-ben csak az ACC, laza multi-mókában pedig az AC. De ezen kívül mással is szoktam szórakozni, ha úgy alakul, pl. ott a BeamNG vagy a jó öreg Lfs. Rallyban pedig a DR2, de most az új (EA WRC) nekem érdekesebb a jobb pályái miatt.

(#710) dino_m válasza PapírVilla (#706) üzenetére


dino_m
senior tag

Éppen ezért próbálom elolvasni, meghallgatni, megnézni videón az olyanok véleményét, akikről tudom, hogy jóval több tapasztalatot gyűjtöttek a valóságban is. Pl. Verstappennek minden vita nélkül elhiszem, hogy a Codemasters F1 játékai egy kalap szart se érnek, szimulátorosság szempontból. :DDD

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#711) PapírVilla válasza dino_m (#710) üzenetére


PapírVilla
tag

Ahhoz speciel nem kell Verstappennek lenni... :D

(#712) dino_m válasza PapírVilla (#711) üzenetére


dino_m
senior tag

:B :K :C

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#713) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Speciális a CM f1 ben jobb az f1 autó mint ebben ... :( Szerintem sajnos ebben kifejezetten siralmas....

(#714) Lac-coo válasza dino_m (#710) üzenetére


Lac-coo
őstag

De gondolom azt se mondta, hogy ams2 ér valamit !!! :C :C :C :C :C :DD :DD :DD :DD :DD

(#715) dino_m válasza Lac-coo (#713) üzenetére


dino_m
senior tag

Gondolom rengeteget vezetted az igazi F1 autókat, így van összehasonlítási alapod, hogy milyen a jó F1. :DD :DD :DD :DD :DD :C :C :C :C :C :Y

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#716) dino_m válasza Lac-coo (#714) üzenetére


dino_m
senior tag

Se rosszat, se jót nem mondott róla. :N :DD Még. ;)

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#717) zsozsa74 válasza dino_m (#716) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Én ezzel a mi jó, mi nem jó dologgal úgy vagyok, hogy az egész AMS2 körítés mindig is bejött nekem. Volt egy erős nosztalgia faktor már az általam szintén kedvelt pcars 1-2-ből. A körülmények végtelen variálhatósága, ami azonnal ütött, meg én konzolról jövök és ott a pcars 1 volt az első, ami megmutatta, hogy a kormány nem csak annyit tud, mint ahogy az akkori Forzákban, megy egyéb autósokban működött. Továbbá már a kezdetektől feküdt a fizika is, akármilyen állapotban is volt éppen. Valahogy mindig otthon éreztem magam a kocsikban és egyből ment a vezetésük. Volt időszak, amikor bizonyos kocsikat kevésbé kedveltem, volt, amikor jobban, de azért mindig tudtam velük menni. Nem utolsósorban a VR-ben is optimalizált grafika is elég ütős faktor volt a játék mellett, na és az, hogy az egyetlen szim már ahol pikk-pakk csinálok egy lobbit és tudom nyomni a cimbikkel, vagy idegenekkel, vagy AI-kkal vagy ezek kombójával. Nem kell semmilyen szerver. P2P alapon megy. Ilyet semmi más nem tud jelenleg. (vagyis, ha megy még, akkor a pCars2). A fizika meg folyamatosan fejlődik, szerintem nagyon ütős az egész csomag. Ráadásul "korai támogatóként", azaz a kezdeti 100 dodó becsengetése után én már ingyen kapok minden tartalmat és hozzáférek a bétához is, néha kiveszem a részem én is a visszajelzésekből, ami alapján javítgatnak, fejlesztenek. A játékosok által kusztomizálható ffb is nagy okosság, megkezdődött a moddolás, szóval van itt minden. Nekem ez jelenleg a top szim, amiben az időm 90%-át töltöm.

De időnként szeretem az ACC-t is, pont azért, mert más. Tökre nem érdekel, hogy ott másként kell vezetne a verdákat. Ez a jó. Most rápattantam az új Forzára, amiben szerintem a vezetést és a fizikát meglepően jól eltalálták és nagyon élvezetes tud lenni. De pl. az AC-t sosem kedveltem, valamiért a fizikája nem feküdt nekem.

Azt, hogy melyik a legvalósághűbb, úgysem tudom megmondani, ilyen autókhoz sosem fogok hozzáférni. Viszont azt biztosan tudom, hogy az a csomag, amit az AMS2 kínál, az szórakoztat a legjobban. És ez a lényeg nekem.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#718) dino_m válasza zsozsa74 (#717) üzenetére


dino_m
senior tag

Ian Bell és csapata(i) mindig tudtak valamit beletenni a játékaikban, ami vonzóvá, "élővé" tette őket. Így volt ez már GTR 1-2-vel is, amit el is ismert mindenki és a mai napig etalon maradt.
A már a Madness Enginnel készült Shift 1-2-vel is, noha ezek nem voltak szimulátorok, de a hasonló arcade játékok mellett fel tudtak valami többletet mutatni és például az NFS-ekhez képest jobb volt vezetni is őket. A PC 1-2 már elmozdulás volt a szimulátorok irányába. Egyik se volt tökéletes, de volt bennük egy hűha faktor.
És ezt tovább vitte a Reiza az AMS2-ben. Saját bevallásuk szerint még rengeteg kiaknázatlan dolog van a Madness motorban, Főleg a Live Track és a Seta Tyre, ami szerintük a legfejlettebb cucc jelenleg a piacon, ebben a szegmensben. Tehát van még felfelé. Anélkül, hogy a Reiza érdemeit csökkenteni akarnám, meg kell említeni, hogy a Madness motort Ian Bell és csapata hozta létre. És hónapokon át segítették Reizáékat, hogy bánni tudjanak ezzel a motorral. És már egész jól látható, hogy mire jutottak vele. :K
Szívesen látnám, ha a pálya és az autó állomány a PCars szinten lenne. Mert nekem speciel hiányoznak az utcai/széria autók és jó lenne látni azt a változatos kínálatot, ami PC-kre jellemző volt. Főleg ezzel a fizikával, amit a Reiza kihozott ebből a motorból.

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#719) zsozsa74 válasza dino_m (#718) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Igen, ezek ismertek voltak előttem is. A pCars 1 fejlesztést is már kb. az elejétől követtem. A második részt meg nagyon is. :)

Azért mod formában már jópár utcai autót bele tudsz varázsolni a játékba. Meg ugye egy halom pályát is.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#720) dino_m válasza zsozsa74 (#719) üzenetére


dino_m
senior tag

Igen a modok. De mivel a Madness nem túl mod barát és a Reiza saját bevallása szerint nem is igen támogatná a mod pályákat, ami meg is látszódik az eddig hozzáadott pályákon. Pl. az eső csak vizuálisan jelenik meg, az AI össze-vissza viselkedik, ráadásul csak a Madnessben készült pályákat lehet átvinni és Reiza ezen nem is igen akar segíteni. Az autókkal kicsit rugalmasabb a dolog, de itt is vannak gondok. Csak a Reiza által generált hangokból tudnak dolgozni, tehát nem igazán van lehetőség az egyediségre hangok terén. És véleményem szerint felhígulhat a minőség is mint az AC-ban vagy az rF2-ben is, ha ellenőrízetlenül elárasztanák modokkal. Mindegy, egyelőre jók lesznek, de remélem később sokkal több gyári tartalom lesz.

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#721) zsozsa74 válasza dino_m (#720) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Hát a játékban a dlc-kkel együtt azért rengeteg pálya van már és nem úgy néz ki, hogy leállna a Reiza a pályakészítéssel.

Igen, van baj a mod pályákkal, de azért cimbikkel lehet rajtuk jókat csapatni.

A mod autók, főként Thunderflash félék pedig nagyon jók. Sajna most úgy döntött, hogy kiszáll a buliból a sok okostóni kritikája miatt. Az utolsó LMP-s konverziója pl. szenzációs lett.

Amúgy a Reizának volt egy ígérete, hogy könnyebbé teszi a modderek életét...

[ Szerkesztve ]

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#722) dino_m válasza zsozsa74 (#721) üzenetére


dino_m
senior tag

Igen. Reiza megígérte, de csak az autók terén. Renato a fórumon meg is írta, hogy a pályák bonyolultsága miatt nem is akar ezzel foglalkozni.
Thunderflash már korábban is besokallt. Olyan mint anno az LGT volt, jó sok búcsúkoncertjük volt. :D

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#723) v2


v2
senior tag

Unokaöcsém rendszeresen gokartozik. Most kipróbálta a szimben lévő kartot vr-ban a Speedland kart1 pályán és azt mondta, hogy egy az egyben ilyen. Nagyon eldőlt ettől a cucctól

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#724) zsozsa74 válasza v2 (#723) üzenetére


zsozsa74
senior tag

A gokartok fizikáját még most faragják amúgy.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#725) nagyArc


nagyArc
tag

Nem tudtok valami gyógyírt a camera shaking-re? A cockpit nézetben le-fel rugózik az autó, az út pedig fix marad, ezzel nincs is baj. De én jobban szeretek bumper vagy roof nézetben vezetni. Ezek viszont úgy működnek, mintha az ugráló autóra lenne szögezve a kamera, ezért az autóval együtt az út is folyamatosan ugrál. Ez egy idő után eléggé fárasztó. Eddig nem találtam rá megoldást, hiába állítgattam a movement részen az értékeket. Az Assettonál ez tök jól meg van oldva, ott a roof kameránál nem az út ugrál, hanem csak a motorháztető.

(#726) zsozsa74 válasza nagyArc (#725) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Én mondjuk Vr-ban, cockpit nézetben tolom. Minden érték a movementben nullára van véve, így nem ugrál semmilyen nézetben, de ez a beállítás (ami amúgy azt hiszem default) lehet, hogy csak vr-ban jó.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#727) szacsee


szacsee
nagyúr

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy akinek megvan a 2020-2022 Season Pass, annak melyik dlc-t tartalmazza ez a csomag?
Leírásban 22-ig megjelent dlc-ket említi, illetve pár jövőben megjelenőt is, viszont nem egyértelmű, ezért kérdezném.
Pár DLC-m van már (Racin USA pt1, Nurburging pack, Hockenheimring pack, silverstone pack) , de még mindig megérheti ezt megvenni, csak nem tudom pontosan mit tartalmaz.
Köszönöm! :R

(#728) nagyArc válasza zsozsa74 (#726) üzenetére


nagyArc
tag

Igen, az sajnos csak a VR-ra vonatkozik.

(#729) dino_m válasza nagyArc (#725) üzenetére


dino_m
senior tag

Ezt így próbáltad már?

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#730) dino_m válasza szacsee (#727) üzenetére


dino_m
senior tag

Automobilista 2 - Season Pass 2020-2022 tartalom:
Adrenalin csomag Pt 1
Adrenalin Pack Pt 2 (még nem jelent meg)
Brazil Racing Legends csomag Pt 1
Historical Track Pack Pt 1 (Cascais/Estoril 1988, Jerez 1988, Bathurst 1983)
Premium Track Pack (Catalunya, Hockenheim, Monza, Nürburgring, Silverstone, Spa-Francorchamps)
Racin' USA teljes kiegészítő csomagok (1., 2., 3. rész) - beleértve a Pt4-et is, amint megjelent
Supercars csomag Pt 1

AMS2 különálló DLC:
Formula HiTech
Történelmi Track Pack Pt 2

Forrás: RaceDepartment

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#731) nagyArc válasza dino_m (#729) üzenetére


nagyArc
tag

Kösz szépen, ez teljesen jó!

(#732) Lac-coo válasza nagyArc (#725) üzenetére


Lac-coo
őstag

Az csak fulkenezetben olyan akit szeretnél. Motorhazteton fix kamera van, az nem ugral, távolodik el az autótól.

(#733) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Ma megint ronottak egy jó nagyot az FFB-n, még jó hogy arhívlom most már szorgalmasan ... Nem értem, mi a farokért kell mindig piszkálni mindent, mint valami kezdő modder ....

(#734) zsozsa74


zsozsa74
senior tag

Bár az új update után mindenki a Default+ ffb beállítást dícséri, én tudom ajánlani mindenkinek Danielkart custom ffb fájljait, szerintem szenzációs! Már egy éve csak az ő cuccát használom. Mindig fejleszti és hozzáigazítja a játék aktuális állapotához.

[link]

A leírás a hsz-ben, a beállítások meg magában a fájban találhatóak.

[ Szerkesztve ]

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#735) JulesTS válasza zsozsa74 (#734) üzenetére


JulesTS
őstag

Köszi! Ezt kipróbálom, mert hétvégén előszedtem az AMS2-t és adtam egy esélyt a kamionnak, de valahogy nem éreztem othonosnak az FFB-t...

(#736) zsozsa74 válasza JulesTS (#735) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Na most speciel azzal pont nem szoktam menni, de mivel mindent sokkal jobban érzek ezzel a custom ffb-vel, hátha azon is segít.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#737) dino_m válasza Lac-coo (#733) üzenetére


dino_m
senior tag

Elvileg az FFB-hez nem nyúltak

V1.5.3.5 CHANGELOG:

GENERAL
Slightly increased wetness level of Damp Track PresetFurther minor reduction of initial water puddle size scalar so that puddles don´t grow as deep over a wet session
PHYSICS
Fixed excessive tire wear when flatspotting tire on a wet surfaceFurther minor reduction of initial water puddle size scalarRevised oval tire treads for Super V8, StockV8 (2019-2022), Montana, Opala 86 & Omega 1999Minor tire tread adjustments for all karts & Superkart, tintop oval variants (Stock 2019-2023, Super V8, Opala 86, Omega 99, Copa Montana)F-Retro Gen1: Adjusted undertray collision for generic models & Mclaren M23; Minor aero adjustment for Lotus 72EF-V10 Gen2: Made default gear ratio one click higherKartcross: Slightly increased rear wing downforce; Increased AI field spread. AI adjustmentsRallycross: Moved default brake bias slightly forward; AI adjustmentsMinor adjustment to front splitter yaw sensitivity for StockV8 2019-2023 & Copa MontanaRevised intermediate tire tread for F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)Further launch control adjustments for F-HiTechs & Rallycross cars
AI
AI lines redone for Buenos Aires (6S, 12, 15 layouts), Cleveland, Interlagos 91/93, Road America (both layouts), Brasilia External, Campo Grande, Cascavel, Imola 1972, Imola 2001, Nurburgring RX, Tykki Dirt 1Further adjusted AI fuel load & tire wear performance scalars for all carsRevised AI tire wear rates, correcting excessive wear for GT and Prototype classes
Adjusted Ai brake usage for Opalas, Corvette C3 & C3R, Fusca FLIncreased AI field spread for F-Dirt, Kartcross
AI wet & damp calibration pass for F-Vintage (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)AI adjustments & calibration for tintop oval variants, Rallycross, KartcrossAI calibration pass for F-Retro Gen2
TRACKS
Minor adjustments to track grip ranges for all surface typesWatkins Glen: Revised track limit at T1 to exclude run-off area as legal roadSpa Francorchamps 1993: Fixed safety car not returning to pits in a FCY causing caution period to never end
VEHICLES
Fixed missing windscreen in cockpit for F-Classic G4M2 & F-Hitech G1M2F-Vee (both models): Adjusted front suspension animations to correct lifting front wheels at speedF-Vintage G1M2: further adjusted rear height offset

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#738) Lac-coo válasza dino_m (#737) üzenetére


Lac-coo
őstag

De.

(#739) dino_m válasza Lac-coo (#738) üzenetére


dino_m
senior tag

Valami konkrétabb, hogy ez tényleg így van?

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#740) v2 válasza dino_m (#739) üzenetére


v2
senior tag

A "DE" nem elég ? :DD :C

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#741) dino_m válasza v2 (#740) üzenetére


dino_m
senior tag

Nem is tudom. Most, hogy mondod... :DD

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#742) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Viccesmiikor a hozzá nem értés magabiztiossaggal és " humorral " párosul!!! :C :C :C

(#743) v2 válasza Lac-coo (#742) üzenetére


v2
senior tag

DE rakd már be azt a kurva linket amire hivatkozol ha már te értesz hozzá!!!!! Troll

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#744) v2


v2
senior tag

A kormányos topikból már kirúgták. Nem lehetne innen is?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#745) zsozsa74 válasza Lac-coo (#742) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Amúgy te mihez értesz ennyire? Most már kíváncsi vagyok.

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

(#746) Lac-coo


Lac-coo
őstag

Nyilván én vagyok a troll .... mondtátok nem változott, mondtam , h de. Erre jött a humoherold oltás , meg válaszra se volt időm.. LOL. :C

(#747) v2 válasza Lac-coo (#746) üzenetére


v2
senior tag

DE még mindig nincs link vagy kép vagy bármi ami igazol. Tehát?

MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb

(#748) dino_m válasza Lac-coo (#746) üzenetére


dino_m
senior tag

Senki nem mondta, hogy nem változott. Azt írtam, hogy "Elvileg az FFB-hez nem nyúltak".

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#749) dino_m válasza Lac-coo (#742) üzenetére


dino_m
senior tag

Bírom mikor az önkéntes mérvadók, akik az életben nem csináltak még hasonlót sem, olyanokat kritizálnak, akik valóban csinálnak valamit. Bocsi, de az ilyesmit csak elhumorizálni lehet, mert ez egyszerűen röhejes. :K :DDD :C

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#750) zsozsa74 válasza Lac-coo (#746) üzenetére


zsozsa74
senior tag

Amúgy te miért fórumozol? Nem vagy kíváncsi más véleményére vagy tapasztalatára/tudására, csak jó erősen kiöntöd a felhalmozódott savadat mondjuk egy szim dedikált topikjában, ahová persze leginkább az adott játékot kedvelők járnak mondjuk újabb infót szerezni, vagy valamiféle konstruktív véleménycsere ügyén, vagy egyszerűen leírni, hogy mi tetszik vagy nem tetszik a játékban, de nem gusztustalanul fikázva a kedvelt játékot és/vagy fejlesztőit.
Kb. ez volt veled a kormányos topikban is, de nyilván mindenki hülye, csak te vagy helikopter...

Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Automobilista 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.