Automobilista 2 May 2020 Development Update
Sok jó hír.
Automobilista 2 May 2020 Development Update
Sok jó hír.
Nem tudom, hogy akarnak ebből a hónap végére egy 1.0-ás játékot faragni. Ez kb. prealpha, vagy korai béta. És a Madness motor is eléggé le van butítva.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Márpedig 1-2 héten belül kidobják az 1.0-t.
Ezt azért kifejthetnéd. A motorral kapcsolatban az én tapasztalataim: a grafika szebb, mint a pcars 2 volt, jobb a fizika, jobb az ffb és sokkal jobban optimalizált a játék képernyőn és vr-ban is.
Szóval én csak azt éreztem, hogy minden javult. Az még lehet, hogy nincs felrakva ablaktörlő, meg egy-két animáció, meg pár funkció hiányzik, ami nem ártana egy 1.0-hoz, de, hogy a motor nem lett butítva, az fix.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Az hogy szebb a grafika vagy jobb az FFB, az teljesen szubjektív. A PC-ben az eleje óta 600Hz az FFB. Még nyoma sincs a Live Track adta lehetőségeknek, az FFB szinte csak a súlyáthelyeződést adja vissza, a SETA Tyre Modell ennél sokkal többre képes a gumi és talajkapcsolatát illetően. Inkább tűnik a gumi statikusnak, mint dinamikusnak. A PC2-ben négy szálon, kerekenként számolja a physics az adatokat. Akkor ott van ez a tipikusan a gMotoros dolog amit leginkább ahhoz tudnék hasonlítani, mikor a bogár fel van tűzve egy gombostűre és azt forgatva pörög a bogár egy tengely körül. Nagyjából így fordulnak az autók és random eldobja az elejét oldalirányba, stb... stb... Ilyesmivel még a PC1 prealpha állapotában találkoztam utoljára a Madness motor történetében még WMD-s időkben. A PC1-ben van vagy 2500 órám, a PC2-ben is 1000 fölött van. Tehát tudom mire képes a Madness engine. Az AMS eddig még nem igen használja ki a lehetőségeket. Szerintem Reizaéknak még kellene egy bő év, hogy otthonosan mozogjanak a Madnessben. És akkor ott vannak a hibák/bugok. Pl. quali és verseny váltáskor elmegy az FFB, néhol a hang, vagy box-ból kijjövet nem adja vissza az irányítást. Meg ilyenek. Lehetne méhg folytatni amit ezalatt a kb. 12 őra játékidő alatt felfedeztem,de nem aza célom, hogy lehúzzam, mert még lehet sokkal jobb, csak szerintem több idő kellene hozzá, mint anno a PC1-2-höz.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Hát bugokkal én is találkoztam. Pl. Brands Hatch-en boxból kijövetnél egy csomószor elkezdett húzni a kormány jobbra, így irányíthatatlan volt a kocsi.
Nekem is sokszáz órám van pc1-2-ben, Így a pc1-ben tapasztalhattam, hogy az SMS-nek a kiadástól kezdeve tartott vagy fél évig mire olyan állapotba került a játék, amivel illett volna kiadni. Mondjuk ez még xbox-on volt. De nagyjából egyidőben jöttek a patchek, szóval pc-n is így lehetett.
Ami nagyobb gáz, hogy a pc2-ben mai napig nem javítottak olyan dolgokat, mint a kuplung nélküli akadálytalan fel-le váltás kuplungos kocsikban, hiába könyörögtek a játékok már kb. az első naptól. Az FFB-t sem sikerült épkézlábra kalapálniuk, inkább a hozzáértők által készített custom ffb settingeket használtam. Nagyon szerettem mindezek ellenére a pCars-okat, de az vezetési érzet/élmény már most sokkal jobb az ams2-ben, mint ott valaha.
A Live Track jönni fog, ezt írták korábban. Hát ez van, Reiza kis csapat, lassabban haladnak, ráadásul nyilván a korona vírus sem segített.
Nekem legjobban a Nordschleife hiányzik, ezért még néha gurulok egyet-egyet pCars 2-vel, de ha minden igaz egyszercsak az is jönni fog.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Ebben az új buildben javult az FFB és a kezelés is. Múltkoriban kicsit túllőttek a célon a gumik tapadásával vagyis a nem tapadásával. Most még azon kellene finomítani, hogy megkülönböztesse a progi, hogy milyen szögben megy ki a kerék és főleg melyik kerék a fűre, mert jelenleg szinte minden helyzetben jég effekt a vége. Hasonló a helyzet a túlkormányozottsággal is, mert ha egyszer elindul, akkor nagyon ritka hogy meg lehessen fogni, ami ugye a valóságban sokszor közel se ilyen. Már ha az ember próbálta már valami komolyabb vassal.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
V0.9.6.1 has now been deployed - this is a hotfix to complement changes from the previous v0.9.6.0 update.
The Speed Sensitivity slider now added to the Control Configuration UI should be useful for gamepad & other digital controllers; it should otherwise be kept at 0% for those running with a steering wheel.
V0.9.6.1 CHANGELOG
UI & HUD
Added "Speed Sensitivity" and "Minimum Shift Time" configurations to Controller optionsMinor UI label fixes
PHYSICS
Revised yaw sensitivity for aero elements in all high downforce carsAdjusted steel brake heating build-upRevised slick & road tyres tread performances on wet trackMinor tyre tread adjustments for Super V8, F-V12 & F-Classic Gen3Revised rear wing efficiency for F-Classics, F-V12, F-Reiza, F-Ultimate, F301 & F309Various minor default setup adjustmentsSlightly increased FFB tyre scrub effect for all cars (through FX slider)Slightly Increased bump noise from curbsMinor fine-tuning of car-specific FFB valuesFixed excessive front brake cooling in CaterhamsRevised engine output for F-Vintages (V8 & V12)
TRACKS
Minor revisions to various climate lighting & fog values values
AI
Increased the range of AI performance at both ends of the scale (slower @ 70%, faster @ 120% relative to v0.9.6.0)Further revised AI throttle application gaps for GTs & formula carsIncreased AI side buffer distance (helps preventing AI cars merging back to the racing line too soon)Increased Field speed perception, reduced length ahead factored (slightly less slowdowns in packs)Reduced minimal lateral distance for defensive movesIncreased AI lateral rate of movement when calmFurther reduced AI brake power in GT / prototypesFurther increased AI care with human players
AUDIO
Fixing Super V8 AI Interior Engine sound position
VEHICLES
Fixed missing F-Reiza rain lightsFurther adjusted brake glow ranges
[ Szerkesztve ]
Sziasztok!
Mivel közeleg az 1.0 megjelenése, úgy gondoltuk, hogy a nyár folyamán indítunk egy tesztsorozatot, ahol egyelőre kötetlenül, fun jelleggel, de kulturáltabb keretek között kipróbálnánk a multiplayert az alapjáték tartalmaival, minden érdeklődőt szívesen látunk.
[link]
Bétában kaptuk az infót, hogy jövő héten végre jön a V1.0
Egész szépen alakul már a program.
A fékezés is sokat javult.
Sajnos azt a fura Project Cars-os viselkedést még mindig érzem az autókban, amit nem tudok továbbra sem máshogy elmagyarázni: mintha az autó közepén lenne rögzítve az úttesthez és ezen pont körül forogna, amikor megcsúszik.
Remélem az 1.0-val jön a Boxer Cup.
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
Melyik nap azt tudni már?
Az SRS is magához ölelte a játékot!
És a simracing.gp is indít versenyeket, miután 1.0-ába lépett a játék.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Reizát ismerve vasárnap 23:59:59
és végül azt követő hét kedd lesz belőle
Na ez tök jó. Végre lesznek értelmes versenyek.
Nem nagyon tudom elképzelni, hogy ez mitől lesz 1.0.
Nincs kijavítva még a szabályrendszer és a hozzátartozó következetlen büntetőrendszer. Ugyan olyan szar, mint a PC2-ben, pl ezért se csináltam meg a karriert, mert az AI mellett ez is eléggé frusztráló volt. Ha már az AI. Érzésben az AMS2-ben sem kapta meg a SETA tyre modellt, tehát nem ugyanazok az AI körülményei, mint a játékoséi, tehát elképzelhető, hogy itt se mennek ki a boxba. Ja Box, ugyanazok a hibák itt is, mint a PC2-ben. Nem mindig cserél gumit, nem mindig javítja ki a meghibásodott alkatrészeket, de ennek fejében, percekig bent tart a boxban. Ezeket a hibákat még addig kellett volna javítani, amíg ilyen kevés tartalommal rendelkezik a játék, mert később, ahogy bővül nem fogják magukat utolérni. A vezetési élményben vannak biztató jelek, amiktől jobbnak tűnik a PC-nél, de ezek is csak addig tarthatóak, amíg ilyen kis autó/pálya állománnyal kell megbírkózniuk. És az említetteken túl is van bőven még kisebb-nagyobb hiba. Ez legfeljebb, jövő hét végére csak egy 1.0 béta lesz, de az is jó indulattal.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Nekem pl. semmi igényem arra, hogy AI ellen menjek. Én ezt szeretem, hogy megkapjuk rögtön az összes kocsit, pályát, mindenféle unlockolós sztori ökörség nélkül és lehet online versenyezni. Szóval az én szempontból simán lehet 1.0.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
A gond az hogy multiban nagyon kevés az ember. Csak este felé akadnak populált szerverek. Kénytelen az ember AI ellen is játszani.
Ezt mondjuk én nem értem, hogy miért van.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Talán azért, mert az Automobilista első része se volt túl népszerű. Az 500 játékost se érte el a napi játékosok száma a mai napig se. A Steam szerint 100-200ezer között van az eladott példányok száma a megjelenés óta. Ehhez képest a napi 500 elég elenyésző.
Az Automobilista 2, 20-50ezer eladott példány között jár valahol és a napi játékosok száma a megjelenés napi 1150-es csúcs óta szintén az 500-as csúcsot döntögeti. És természetesen ezek a számok azokat jelöli, akik beléptek a játékba az adott napon. Ebből nem tudni, hogy offline vagy online játszottak. Tehát tömegekre az 1.0 megjelenével se számolok. Persze biztosan lesz eladási és látogatottsági kiugrás az 1.0 miatt, de kb. egy hónap mire beáll a napi rutin. Onnan majd okosabbak lehetünk. De AI-ra mindenképpen szügség lesz, már csak a karrier miatt is, ha lesz egyáltalán olyan.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Azért mert ez egy bitang "niche sim". Tele van brazil pályákkal és autókkal.
Egyáltalán nem népszerű a játék a casual versenyzős játékokkal játszók között. Nem egy AC vagy F1, stb az egész.
Na, de extrém kevés lobbiban van esténként ember. Ha 4-5-ben van néhány, már sokat mondok. Remélem változik azért ez majd.
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Szimplán kicsi a playerbase.
Nekem van fejlesztői tapasztalatom kis cégnél, szóval valamennyire rálátok, milyen ez a másik oldalon. Szinte mindig az van, hogy amire te fejlesztőként nyugodt szívvel tennéd ki az 1.0 taget, az valójában már az 1.x, mert a projekt vezetőt/megrendelőt az érdekli, hogy minél előbb lehessen medvét táncoltatni, ezeket az apróságokat majd elsimítjuk menet közben. Nyilván azért a határidőket se lehet a végtelenségig tologatni, a Reiza meg már eléggé túlfeszítette a húrt ezen a téren is.
Ez egy általános probléma a szimeknél, hogy egyszerűen nem akkora a célközönség, hogy mindenre jusson erőforrás, én gyakran vezetek mindegyikben és az összesnél megvannak ezek a bosszantó kisebb-nagyobb hibák és hiányosságok. De a Reiza a borsos árú season passel ezt próbálja üzenni, hogy legalább 2021 végéig aktívan fejleszteni tervezik, állítólag az SMS-tól is kapnak supportot az engine-el kapcsolatos problémákra, szóval remélhetőleg idővel a kezdeti gyermekbetegségek többségét sikerül majd kiiktatni.
Igen. Ezzel tisztában vagyok. WMD tag voltam a PC1-nél. Azután néhány hiba a PC2-ben se lett javítva, sőt a PC2 befejezetlen maradt a mai napig, de support már régóta nincs rá. És mit ad isten? Itt az AMS2-ben visszaköszönnek ugyanazok a hibák. Olyan hibák is, amik SMS szerint magszintű hibák, vagyis a gyökerektől kellene újra indulni, ha javítani akarnák. Tehát ezt a Reiza se tette meg vagy nem mondtak igazat SMS-éknél és utólag is javítható lenne vagy már örökre benne marad az AMS2-ben is. Ki tudja? És akkor itt van még a tartalom kérdése is. SMS-ék legalább teletömték népszerű tartalommal a játékot. Reiza elvétve rakott bele olyasmit ami vonzó egy európai számára is. Itt megjegyezném, hogy én örülök a számomra ismeretlen pályáknak is, mert legalább nem a már szinte unalomig ismert heszínek köszönnek vissza. De hol vannak a licenszelt tartalmak? Autók és pályák.
Igazából megértem, hogy nincs elég pénzük a licenszekre... csak nem érdekel.
Valódi pénzt kérnek a termékükért, tehát én cserébe valódi tartalmakat szeretnék a pénzemért látni. Számomra ezek a brazil csodák olyanok, mintha csak a fantázia szüleményei lennének, tehát különösebben nem érdekelnek és ezzel biztos nem vagyok egyedül. Csak rá kell nézni a játékos bázisukra.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Én már az első részben is pont a brazil cuccokat és a formaautókat használtam, most egy ezredik játék amiben GT3 meg a szokásos rogyásig használt kategóriák benne vannak... Azt az ACC-nél úgysem szimulálja részletesebben semmi jelenleg. De egyébként licenszek és tartalmak terén se állnak rosszul, de ebbe ne menjünk bele, nem tartom nyilván, hogy mi lett már publikálva.
Én is tökre örülök, hogy más a pályafelhozatal, mint általában. Majd megtanulom legalább. Egyedül a Nordschleife (meg Brno) hiányzik nagyon, ezért az egyért még elő-előveszem pc2-t, de ha minden igaz, előbb-utóbb itt is lesz Nord. Nekem nincs bajom az autókkal. Én a versenyzési és vezetési élményt keresem, és ha az egy fantázia kocsiban vagy csak fantázia névvel ellátott autóban lesz meg, hát nekem az is mindegy. (Gran turismo 5-6-ban anno csíptem a Red Bull szupergépét is, ami úgy 10 mp alatt gyorsult 400-ra és ezzel együtt sem akart nagyon leesni a pályáról )
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Évekig nyomtam az LFS-t és nem zavart a licenszelt autók/pályák hiánya, meg a csilivili, mert abban tényleg volt egy jó vezetési élmény. Sőt még mindig fenn van a gépemen és néha megyek egy fél órácskát. Csakhogy az LFS egy magánkiadás, néha jött hozzá egy-egy kis bővítés és ennyi. Az AMS közel AAA szinten kéri el az árát a játékának a legnépesebb platformon és hadd ne mondjam, hogy vezetési élményben azért elmarad az LFS-től, de a pCARS-t se azért szeretem, mert az lenne az űber szimulátor. Minden játékot másért szeretek. Ennek egyelőre nincs meg az a vonzereje, mint a pCARS-nak. Ez minimum egy pCARS DLC vagy mod, ala Reiza.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Na mi újság a megjelenéssel? Holnap már péntek és semmi hír.
Érdeklődés hiányában elmarad...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
rip
Csúszik ez is pár hónapot mint a megjelenés
Privát üzenetre illik válaszolni :)
Gondolom ez is úgy jön, mint az első early access build
#KeepFightingMichael
Mára csúszott a tegnapi build (de nincs rá garancia, hogy ez megy majd ki élesben).
Se híre, se hamva az 1.0-ának. Reiza meg sem mukkan az ügyben...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Továbbra is néma csend és hullaszag...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Van még 1 nap, hátha
Privát üzenetre illik válaszolni :)
Mid june 1.0 release
Há mosmár olyan end of June körül járunk...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Na majd júliusban. Pár betű a differencia csak.
Van a családban rendőr, ő mesélte, hogy van egy bizonyos népcsoport, akitől ha megkérdik az adatait, akkor meg kell kérdezni hogy melyik június, az első vagy a második? :-)
Üdv B.
u.i.: jut eszembe a Reiza is "barzil", nem ? Mert akkor értem :-)
[link]
1.0 infók:
Megjelenés: 06.30. Nálunk szerintem holnap.
Sok új tartalom: Ginetták, Stock Car Brasil 2020, Copa Montana, új Formula Retro autók stb stb.
Ingyen Hockenheim dlc azoknak, akik a Summer Sale előtt vették meg a programot.
#KeepFightingMichael
Wow egész jó a felhozatal!
Reménykedem, hogy az az egy utolsó dolog, amit a végén rejtélyesen beígértek, az a Nordschleife lesz....
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
Én is arra gondoltam egyből, de nem merem elhinni.
Lehet a Porsche is végül pár autóval vagy valami. Láttuk ugye azt a teaser képet.
Lehet csődbe ment a cég azért nem hallat magáról semmit Na az szívás lene.
Privát üzenetre illik válaszolni :)