Az ajánlott gépek listájához, a gyakran használt beállításokhoz és
karbantartási tippekhez olvasd el összefoglalónkat!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-15 21:13:52
LOGOUT.hu
Hozzászólások
konzumpro
Topikgazda
A Philips 3510-et szétszedve, három dolog is nyilvánvaló lett.
- Ebben nem tuningolható az őrlő, csak akkora menetemelkedés ívet képeztek ki a fix részben, ami éppen elegendő. A legfinomabb fokozatig forgatva még tényleg éppen elegendő, de nem lehet elérni azt az őrlésfinomságot, amivel már a kávé határozná meg a nyomás kialakulásához szükséges ellenállást. Gyárilag nem a minimumra van állítva az őrlő az 1-es állásban, így még ezt a korlátozott skálát sem lehet teljesen kihasználni.
- Az őrlőben nincs jeladó ami a forgást ellenőrizné, helyette gondolom fogyasztásméréssel ellenőrzik hogy van-e még kávé a tartályban, nem is fontos, csak érdekesség.
- Egy habszivacs ragasztószalaggal oldották meg a kijelző és beviteli gombok alatti panel gőztől, párától való védelmét, le volt fittyenve, semmit nem tömít, visszanyomkodtam ugyan, de érzésem szerint ez a gép nem lesz hosszú életű.
Összességében kezd a Philips 3510 a korlátozottan ajánlott kategóriába vándorolni, de akinek elég a caffé crema és cappuccino, előbbit gyári állapotában, utóbbit tuningok után tud igazán jót készíeni vele.
A tuningok amik elérhetőek:
- Presszó mennyiség minimumra állítása, hőfok és aroma maximumra állítása,
- SBS szelep beépítése a rugós crema szelep fölé,
- Őrlő tényleges minimumra állítása szétszedés és felső rész megemelése után (előtte ki kell porszívózni a kávéőrleményt az őrlőből, különben a tömítőgumik közé megy),
- Pálcás hőmérő tejhabosítóba építése a pannarello mellé, pannarello gumialkatrész kimélyítése a fém cső lyuka alatt, hogy ne tömítse el egy vízcsepp...
Ennyit lehetett belőle kihozni, legközelebb már másik gépről írok - ha írok.