Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
FefeeX
veterán
válasz
South Velen #296 üzenetére
Én inkább Yarist vennék 87 pacival, ugyanígy 3 milláért...
De a Polo nekem sem szimpi ugy, annyiért... Én azért még mindig kicsit félek a Suzukitól, annak ellenére, hogy azért már tapasztaltam, hogy nem a régi...
-
Dyno
veterán
válasz
South Velen #296 üzenetére
Igen itt a pont.
Ez u.az mint az octavia
meg avensis........na ez az amire már nem tudok mit mondani ez már fáj 1,4 80sánta lovas octaviát a népnek.......elöbb veszek SX4 nah mindegy.....japánok mindig olyan motort tettek az autóikba ami boldogan elvitte és ha kellett jól is gyorsult
ha eszem lesz csak japán kocsim lesz, max egy S merci az a gyengém főleg a W140-en útáni nem tudom mi a tipus jelzése
-
South Velen
addikt
-
FefeeX
veterán
Hát igen, a minőség... Hány német autót látsz az autópályákon a leállósávban lerobbanva? Segítsek? Csak mert én évente autózok csak külföldön legalább 6ezer km-t... Szal sok Passat-ot, A4-et meg hasonlót láttam már, Toyotát egyet sem, mint ahogy Lexust sem. Kérlek, ez jelenti a minőséget.
Mondhatni, a német autók vezetnek a lerobbanási listán az autópályákon.
-
Dyno
veterán
Ezek videók jól elröhögök rajtuk de egyben elszomorító is
De azért ne haragudj de egy Toyota Avensis-t inkább vennék mint valami Seatot vagy Skodát vagy VW-t.Audi A4 egy jó kis benzines motorral mondjuk 1.8T-vel 8.6-tól kezdődik egy Lexus IS250 meg 9.4-től amibe kicsit több erő is van.De akkor ott van egy Honda Accord 2.4i Type-s 7millától...azért kicsit elgondolkodtató
-
Rendes, objektív VGA teszt: KÖSZÖNET SVINDLER-NEK!!
G80-as 8800GTX vs ATI X2 vs 9800GX2Némi csúszással ugyan, de megérkezett az nVidia válasza az ATI dual GPU-s megoldására, mely lassan már két hónapja piacon van. A két G92-es chipre épülő óriás azért született, hogy visszaszerezze a leggyorsabb kártyának járó trófeát, mely jelenleg a HD3870X2-t illeti (amennyiben a meghajtói már rendesen támogatják az adott játékot). Az eddigi tapasztalatokból kiindulva a G92-es csúcsra járatva erősebb, mint az ATI kártya lelkét képező RV670, úgyhogy erre minden esélye meg is van. Talán ennek köszönhető, hogy az AMD szépen csendben egy kicsit engedett a saját csúcsragadozója árából, ami így bekúszott 100 ezer forint alá, jóval a 9800GX2 alá kerülve.
Némi csúszással ugyan, de megérkezett az nVidia válasza az ATI dual GPU-s megoldására, mely lassan már két hónapja piacon van. A két G92-es chipre épülő óriás azért született, hogy visszaszerezze a leggyorsabb kártyának járó trófeát, mely jelenleg a HD3870X2-t illeti (amennyiben a meghajtói már rendesen támogatják az adott játékot). Az eddigi tapasztalatokból kiindulva a G92-es csúcsra járatva erősebb, mint az ATI kártya lelkét képező RV670, úgyhogy erre minden esélye meg is van. Talán ennek köszönhető, hogy az AMD szépen csendben egy kicsit engedett a saját csúcsragadozója árából, ami így bekúszott 100 ezer forint alá, jóval a 9800GX2 alá kerülve.
Kimenetekből három áll rendelkezésünkre, két DVI és egy HDMI. S-video vagy komponens kimenet nincs sajnos, ha TV-re akarjuk kötni, akkor marad a HDMI. A DVI kimenetekről fontos megjegyeznünk, hogy számozva vannak, amit vegyünk komolyan, mert amíg a meghajtó szoftverében hozzá nem nyúlunk addig az 1-es jelzésűn hajlandó csak képet adni. A két nyákos kártya szépen melegszik, akárcsak a HD, és bár nyitott házzal teszteltünk, fél óra terhelés után igencsak felkapcsolt a ventilátora. Félő, hogy ha bezártuk volna, akkor túlhevül, úgyhogy fontos, hogy megfelelően nagy vagy jól szellőző házban helyezzük el, hogy ne kényszerüljön órajel csökkentésre (nálunk végül nem tette, pedig a teszt végére már szépen izzadhatott).
Mivel 8800Ultra-t már nem nagyon lehet szerezni, így a GTX-ünket Ultrásítottuk amennyire lehetett. A mag könnyen vitte az Ultra órajeleit, de sajnos a memóriával meg kellett állnunk 1030 (2060)-nál. HD3870X2-ből az MSI OC változata járt nálunk, ami nem jelent igazán nagy különbséget az eredetihez képest, így hagytuk (mindössze +25MHz a magnak, a memória változatlan).
Tesztgép:
Alaplap: Gigabyte GA-P35-DS3
Processzor: Intel Core2Duo E6850@3.6GHz
Memória: Geil Ultra DDR2-800 2x1GB KIT (4-4-4-12)
Operációs rendszer: Windows Vista Business minden fontos frissítéssel ellátva
Driverek: nVidia ForceWare 169.25 (8800GTX), 174.53 (9800GX2) és ATI Catalyst 8.3 a Radeonhoz
3DMark alatt körülbelül egálban van a két kártya. Magas felbontáson, AA mellett a GX2 erősebb, de csak a Shader Model 2.0-s eredménye miatt, mely párszázzal az X2-é felett van.
Érdekes módon a FEAR máig félremér AA mellett a Radeonokkal, pedig a legfrissebb patch is fent volt a tesztre. Mindenesetre az élsimítás nélküli eredményekből is látszik, hogy a GX2 ereje brutális
Bár a Call of Juarez mondhatni ATI játszótér, a GX2 legalább megközelíti a HD teljesítményét, ami szép eredmény tőle. Kevés a nyeréshez, de szép.
Company of Heroes alatt nem működik az SLI a GX2-n, így az X2 otthagyja. Ha visszaváltunk DX9-re az ATI kártya rémesen begyorsul.
Itt fordul a helyzet, a HD3870X2 meghajtója nincs a helyzet magaslatán és nem működik a CrossFire. Egy mag robotol, így nem csoda, hogy esélye sincs a győzelemre. Ez a hiba sajnos a 8.2-ben is benne volt, de azóta legalább nem rontja annak az egy magnak a munkáját.
World in Conflict alatt iszonyatosan hullámzik a kártyák teljesítménye, nem képesek egymás után kétszer ugyanazt az eredményt produkálni, így átlagoltunk egyet a produkáltakból. DX10-zel a Radeon nagyon belassul, de különben szépen teljesít a GX mellett
A fagyos bolygót mindkét kártya szereti, van mi lehűtse őket. Élsimítás nélkül egálban vannak, míg azt bekapcsolva a GX2 képes előnyre szert tenni.
Emlékszünk még az időkre amikor ez a játék ilyen beállítások mellett egész egyszerűen játszhatatlan volt bármin. Most meg hol tartunk? 1920, maximális beállítások és 100 feletti fps-ek…
Az Unreal Tournament sem szereti a többmagos megoldásokat, bár az is előfordulhat, hogy simán processzorlimitbe ütköztünk, ami azért különös lenne.
Főleg az előző eredmény fényében különös, hogy a hamarabb megjelent UT motorra épülő Bioshock alatt már remekel az ATI drivere, míg az nVidiáé még mindig haldoklik. Ugyanez egyébként elmondható a Gears of War-ra is Alvin kolléga mérései alapján.
Crysis alatt megkérdőjelezhetetlen a 9800GX2 előnye, így ha valaki erre keresi a legjobb kártyát, ne keressen tovább. Hasonlóan igaz ez a Call of Duty 4-re is, mely sajnos csak helyhiány maradt ki a tesztből. Itt a Radeonoknak van hová fejlődniük -
Dyno
veterán
válasz
South Velen #275 üzenetére
Én is oda vagyok az Audikért főleg ez az új A4-es szuper nagyon tetszik de az hogy rezonancia van a motor miatt kormányon azért az gáz egy 7-8milliós autón jó ez egy 2.0TDI,de akkor is. Azért egy Lexust szivesebben elfogadnék főleg hogy szinte egy árban mozognak drágább egy kicsit a Lexus,de azért abban egy minőségibb motor van kevésbé szervíz igényesebb.Bár múlthéten beszélgettem a Barátnőm Édesapjával és egy Skoda Octaviája van 1.6classic 2 éves és mondta hogy 8szelepes motor van benne hát ezen kegyetlenül kiakadtam.
-
fero02
nagyúr
Persze. Meg ugye a kategóriák is egyeznek, igaz?
Ez alapján semmiféleképpen nem lehet semmilyen jellegű összehasonlítást végezni.
Meg úgy az árkategóriák is egybe esnek...
americanidiot: hát nem tudom, h mennyire vagy tájékozott, de pl az új A4...én kérek enézést. Még a kötsög totalcar-os maugliknak is tetszett, pedig azok aztán mindent fikáznak..
Itt pedig egy kis 21. századi kultúrát láthatunk...meg úgy oldalt is érdemes szétnézni. Szégyen.
-
fero02
nagyúr
válasz
South Velen #266 üzenetére
Az nem azt jelenti, h nem lehet...
FefeeX: nincs ebből baj, vegyél tojotát vagy lekszuszt.
De a minőségről inkább ne beszéjünk...
-
Bundás22
őstag
-
Bundás22
őstag
most lecsitult a topic
talán be kéne venni az AMD tulajokat is(egyre kevesebben vannak úgyis, mindenki core-ra cseréli le)
it doesn't matter if you're black or white just join our gang -
Bundás22
őstag
kiváncsi vagyok a 3830/3690-esre 128bittel
ha majd valaki ilyet vesz írjon, bár én nem vennék
kéne már az R700 ide h taroljon -
De miért?
Ez a LOKÁL...
Meg most semmi sem történik a VGA piacon. Ha van valami szaftos hír, azonnal post-olomÍgy igaz; a fritzek tudnak csak kocsit csinálni. De az a baj, hogy már csak a VW-Audi-Posche -ket gyártják ott. A többi már itt-ott készülnek. Egyébként tavalyi tesztek szerint a világon legjobb minőségű autókat (tessék kapaszkodni!!!) a Skoda csinálta.
A múltkor ültem egy FabiaRS-ben és valami szenzációs autó. Tenyleg nagyon egyben van, pedig már volt benne 125ezer km. -
fero02
nagyúr
Na srácok, nagyon elkanyarodtunk a vga témától. Fejezzük be sztem.
Ja és azt jegyezze meg mindeni, h az Autók Német országban készülnek.
Kocsi az szinte bárhol...
-
Solten
őstag
His iecq 2600XT or 3650...
De 34ért már kapni 3850-et (256 MB) . 35ért meg 2900 Pro-t..
-
Solten
őstag
Szép ez a bálna...
-
Dyno
veterán
Na jólvan megynugodtam azt hittem nagy suzuki fricskázás lesz itt már féltem előre de szeretem azokat akik megbecsülik az olcsó és jó autókat mert enyémse a szervízbe töltötte a fél"életét"
Ment a csóri olaj nélkül is bár akkor még fater használta
Most esett át egy nagyszervizelésen 293K km van benne ezelött nem igazán volt nagyszervízen a lelke kiadta faterom fuvarozott vele jól bírta egyszer nem állt meg bezzeg a mostani VW Transporter
Mindenesetre tényleg jót "autóztunk" bocsi a nyulásért KillHates
-
fero02
nagyúr
válasz
South Velen #245 üzenetére
És akkor azt ki sem lehet iktatni, ugye?
A másik meg, h hiába nem tudsz 45 fölött közlekedni, ha más barom megy beléd.
-
válasz
South Velen #250 üzenetére
Akkor hajtottam fejet a Suzuki elött mikor megvettem az akkor is már ősöreg Vitarámat és egy kicsit kelepelt, xxx7000 volt benne, mondom 10000-nél olajat cserélek, de két-három hét után nem hagyott nyugodni a dolog lecseréltem az olajat, alátettem a leeresztő kannát és bele is folyt kb 4 deci sűrű massza. Szegényke, kb 50000 kilométert mehetett a legutolsó olajcsere és ellenőrzés óta. Azóta minden 10000-nél kap friss szűrőket, jó kis félszintetikusból 4 litert, feltöltöm a difiket, lecsekkolom a váltóit. Megy mint a schafhausen! Most tavasszal fognak majd az új küszöbök felugrani (már megvettem)
Csili-vili lesz a pléh-dobozka! -
válasz
South Velen #247 üzenetére
Oké, azt azért szögezzük le a Suzuki jó kocsikat gyárt,de a LEGJOBB MOTOROKAT!!
-
Na, jojcakát mindenkinek! Egy pöppenetnyit elkanyarodtunk az ATI témától, de egy jót autókáztunk! Ezért jó a LOKÁL
-
válasz
South Velen #243 üzenetére
Én sem, mert elnyomja a szívdobogásom!
De két malomban őrlünk; nekem egy 18 éves Suzuki Vitarám van, neked meg valószínű az új gyönyörűséges Swifted. -
Dyno
veterán
válasz
KillHates #239 üzenetére
Nekem még apumnak volt vele egy balesete egy renaul megane-al mi jöttünk ki belőle jóbban egy sedan swift mondjuk megvan erősitve a kaszni de akkor a renault jobban összetört nek az Aoszlop is roggyant nekünk mi utána még arébb álltunk az autóval.Rogyanásokat arra értem hogy A oszlop hogyan sérül meg maga az utastér
Nem tom mi a baj a fútóművel de jobban fekszi az utat mint nagyapám VW Borája annak konkrét kileng a segge kanyarogba u.az mint tesóm SEAT cordobájának suzukiba nem érzem ezt.
-
Hát igen, de ne álltasd magad, a Suzuki papírhajó. A karamboloknál csupán azért szerencsésebb mert könnyű autó és ezért a sullyához képest masszív, de másik kocsival vagy keményebb dologgal ne adj Isten, hogy ütközz. A fehér swift-ünkkel kb 40-es ment neki az egyik alkalmazott egy villanypóznának és a szélvédőig vágta félba a kocsit az oszlop... Suzukiban azért nem halnak meg sokan mert nem nagyon mennek. 100-nál már elég rémisztő dolgokat művel a futómű.
-
Dyno
veterán
válasz
South Velen #236 üzenetére
Ma már megállja a Suzuki is a helyét, annak idején 1995-1999ig köbö. minden autó roggyant még az E osztályos merci is sőőt amin kiakadtam az az Alfa Romeo 156-os nem hittem volna hogy roggyan az utastér szóval akkoriban más volt mint most.Meg mégjó hogy egy S osztályos vagy egy 7-es BMW nem úgy fog törni mint egy kisebb autó na mindegy vannak dolgok amikben az emberekne elveik vannak ez is olyasmi
fero2: Nem gondolok itt VW golf, polo, Nissan almera ,seta ibiza...STB. és hasonlóhelyzetekre gondolok.Na mindegy ne bonylitsunk youtubeon EURONCAP törésteszteket nézz meg ha érdekell és 90es években más volt a helyzet
-
Dyno
veterán
válasz
KillHates #234 üzenetére
Van suzukid? is me nekem is az van na de mindegy etttől a suzuki porrá töriktől rosszul vagyok azokban az években mikor volt a swift akkoriban minden autó tört mint az állat...elég csak a youtube-on szétnézni Sógoromnak meg egyik jó barátja baleseti helyszinelő...és nem suzukiból szedték ki a legtöbb hullát
-
-
Dyno
veterán
Hát én megmondom őszintén kcsit vicces ez a 9800GX2
-
válasz
DeltaPower #219 üzenetére
Szolidak a turbo-k az enyémen van ekkora, de csak egy darab.
-
Én azt mondom, az élvezethez 80 LE, hátsókerék hajtás, és egy önzáró difi, és mindez ha 870 kg-os, is elég (18 éves Suzuki Vitara). Vicces dolgokat lehet csinálni egy ilyen autóval. Van egy W140-esem, az is hátsó kerekes, 440 Nm-es de ott belepofázik már az elektronika. Azzal nem olyan jó baromkodni (meg 2.5 tonnát megfogni már macerás)
-
Solten
őstag
-
kavicssli
addikt
tessék ezt nektek durva
-
No-kia
addikt
nha én meg infó órán szívok, ti meg itt nyomultok
nem sokára itt az ezredik
mjad még lehet jövök, nah csá
-
Gyusz
őstag
Na, tegnap épp írtam volna a modiknak átnevezeés kapcsán, erre a kedves T-onlány volt keves megszakítani a netkapcsolatot
Látom időközben megtörtént a dolog.
-
Bundás22
őstag
[link]
mondjuk úgy tudom ez az abszolút csúcs 16 henger 1000 lóerő 400 km/h feletti sebesség
na akkor már ilyet -
Gyerekek ez mindenkinek jó hír:
[R700 is still scheduled for 2008] -
válasz
Beowulf_78 #176 üzenetére
Megnézném a Gixeren a Chifi-t
-
nebulo5
senior tag
válasz
Bundás22 #150 üzenetére
Ok!
Majd addig szerzek playboy nyuszikat, akik felszolgálják a hideg sört!
Egyezek a topik címének megváltoztatásával. És nyugi, mert szerintem nem lenne fear a topikot törölni, mindaddig, amíg nem "törvényellenes" dolgokat írunk. Az, hogy néhány embernek nem tetszik a topik, az egyéni ízlés dolga... Annó én is azért vettem ATI kártyát, mert láttam ugyanolyan konfiggal- ugyanannak a játéknak a grafikáját ATI-val, és nv-vel is.
A különbséget most nem részletezném, röviden meg csak vulgáris szó lenne.
Ennek már jópár éve volt, és azóta csakis ATI-t használok. -
Apollyon
Korrektor
Mingyár leesék a székről már de azért még megkérdezem:
Haver a közeljövőben elhatározta magát hoyg venni fog új gépet majd a közeljövőben.
Nos azt is elhazátorza hogy 8600GT lesz a gépében.
De én nem akarom hogy Geforcea legyn. Mondjuk mi éri meg helyyette? 2600 vgy 2900XT? Mondjuk olyan mami monndjuk 30 k alatt van.
NAh jóéjj4 -
Dyno
veterán
válasz
Beowulf_78 #200 üzenetére
Persze ismerem néha-néha megnézek 1-1részt szüleim szeretik nagyon
Na de már tényleg lépek mert nem bírok felkelni reggel
Jóéjszakát Mindenkinek
Aktív témák
- Sorozatok
- Külpolitika
- Minden USB-C kábel egyforma? Hát NEM. És ez a baj. – Tech Percek #7
- Villanyszerelés
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politika
- BestBuy topik
- Tőzsde és gazdaság
- Revolut
- Jövedelem
- További aktív témák...
- Synology 3.5" 8TB SATA3 HDD (HAT5310-8T) Új, bontatlan, garanciával!
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Új, bontatlan, iPhone 16 Plus gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest