Szerintem arra gondol, hogy ha ,,kis" felbontásban játszol látványjavítók nélkül, akkor hiába teszel be mondjuk 2x erősebb videókártyát a gépedbe, nem lesznek gyorsabbak a játékok, mert a CPU nem tudja elég gyorsan adattal ellátni a videokarit. Erre mondják, hogy nem hajtja ki a kártyát, azaz CPU limit.
Nagyobb felbontásban és/vagy látványjavítókkal a videokártyának több számolnivalója akad, így eleve nem kell olyan gyorsan ,,adattal ellátni", tehát kevésbé jön ki a CPU (relatív)gyengesége, ezt hívják VGA limitnek.
Remélem így érthető.
Katt annyit mondott, hogy 3,2 Ghz-en az AMD proc. épp elég/kevés kis felbontáson kihajtani egy ilyen VGA-t, míg egy C2D ugyanilyen órajelen már elég lehet...
OFF: de tényleg használhatnád a válasz gombot, nem kéne legózni rajta, hogy épp mire reagálsz...
[ Szerkesztve ]
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"