Hirdetés

2024. augusztus 28., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#56735) st6969 válasza Soká (#56734) üzenetére


st6969
őstag

"Az én tapasztalatom az, hogy udvarias panasszal hamarabb érsz célt mint pattogással."

tökéletesen igazad van abban az esetben, ha az adott cégnél létezik komolynak mondható vevői panaszkezelés, és valóban fontos az elégedett vevő. Jelen esetben valószínűleg ez így van, ezért szerintem is így érdemes eljárni.
Azonban:
Udvariasan panaszt tettem egy futárra egy komoly futárcégnél. Nem pattogtam, tényszerűen leírtam, mit művelt. Le se xarták a fejemet, semmilyen választ nem kaptam.
Sok helyen, ha nem vered az ajtót, észre sem vesznek. Ha van 10 reklamáló, amiből 4 csapkodja az asztalt, meg fogyasztóvédelemmel fenyeget, a másik 6 meg udvarias, nyugodt hangnemben kommunikál, akkor az a 6 "nem égető probléma", várhat (legalábbis addig mindenképp, amíg át nem lép a másik táborba és elkezd asztalt csapokodni), talán választ se kap.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.