- A siker két szabálya
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Megoldások IBS/IBD-re
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Digi és a követeléskezelő házassága... (újra nincs netünk)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz fogtunder #55700 üzenetére
Én egyébként nem értem, hol a rendszerben a hiba. Mármint, látom, hogy rossz a rendszer, csak nem értem, mi az oka.
1) Ha a Lidl-nek kellő profitja van ezeken a termékeken, akkor miért nem teszi elérhetővé minden mennyiségben (akár külső raktárról neten rendelhetőben, akár hosszabb promóidőkkel a boltokban egyre csökkenő készletfeltöltéssel).
2) Ha nincs megfelelő ellátása, és így-is úgy-is ennyi a készlet, akkor miért nem illeszti úgy a Marshall keresztet, hogy az árral fixálja a kereslet-kínálatot.
3) Ha nincs rajta kellő profit, csak egyfajta PR fogás ez, akkor miért nem köti hűségponthoz, matricához, kedvezménykuponhoz a jó árat, és akadályozza meg, hogy a ráérős üzérek elb*sszák a valós célközönség szájízét.
Ha mindenki meg tudná venni napokon át a boltban, akkor nem zavarnának a nepperek. Mert akkor már van egy valós hozzáadott értéke annak, hogy betárolja akár kockázattal is, de cserébe akkor is meg tudod venni, amikor a boltban már nincs idénye.
De az, hogy a hozzáadott értéke annyi, hogy bemegy korán minden boltba, és felvásárolja a gépeket, majd meghirdeti 150%-os áron, az bicskanyitogató. Nem azért, mert sajnálom tőle a pénzt. Azt sajnálom, aki tőlük kényszerül megvenni, és így élteti ezt a rendszert. Meg magamat, mert én meg gép nélkül maradok (elvből nem veszem meg ezektől drágábban mint a bolti ár, akkor sem, ha már nem jut).Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest