- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- bambano: Bambanő háza tája
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drever
csendes tag
Sziasztok!
Egy nagy Problémában szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy Asus Transformer Trio gépem, amit nem képes megjavítani a szerviz.
Ez az egész ügy úgy kezdődött hogy miután megvettem a gépet tavaly júniusban 10 napra rá már a szervizben volt dokkoló hibával. Akkor utána 1 hónapig nem tudtam használni ugye. Ezek után amikor megjött megint ugyan olyan hibával kellett visszaküldenem kemény 3! nap után, szerintem nem is csináltak vele semmit. Na ez a 2. szervizelés szerencsére csak 2 hétig tartott és ki is cserélték a dokkoló részt. Ez a szervizelés augusztus végén volt. December végére megint tönkre ment a dokkoló. Most január 9.én feladtam a gépet a GLS-nek akik elvitték a gépet FixDirect-nek. 14-én kaptam egy emailt hogy elkezdték csinálni a gépet. Én az utóbbi hetekben folyamatosan kérdezgettem hogy mi van a géppel de nem adtak érdemi választ. Tegnap kipróbáltam a Chat szolgáltatását az Asus-nak hogy megtudjam mi van a géppel. Azt mondták hogy alkatrészre vár és hogy igényelhetek kártérítést amiről elvileg ma vagy holnap(03-04) e-mailt kapok . De ugye elvileg a javítás 2-19 napig tarthat és tegnap volt 19.nap ... És most nem tudom hogy mit tegyek. Ma is írtam a Chat-en nekik de most meg azt írták hogy vagy igényelhetek kártérítést ( már tegnap is mondtam hogy azt szeretnék) vagy megvárom a február 26-ot mert elvileg akkor talán visszakapom a gépet. Nekem már teljesen elegem van az Asusból így szeretnék kártérítést igényelni, de a kártérítéses email azóta se jött meg.. Esetleg ti tudtok ebben segíteni? Mármint úgy értem hogy nem tudjátok esetleg milyen jogszabályok vonatkoznak a szervizelésre ? Mert most már nagyon arra fele hajlok hogy felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Latitude 5501 15.6" FHD IPS i5-9300H 16GB 256GB NVMe magyar vbill gar
- P14s Gen5 14" FHD+ IPS Ryzen 7 PRO 8840HS Radeon 780M 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Fury 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkímélt!! Dell Latitude 5480 i7-7820HQ 32GB 1TB SSD
- P15 Gen2i 15.6" 4K OLED érintő i7-11850H RTX A2000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -- 100% EREDETI AKKU, 1ÉV
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070Ti 12GB Zalman S2 TG Enermax 750W
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest