Új hozzászólás Aktív témák

  • Titmouse09

    aktív tag

    Na telefonáltam az ügyfélszolgálatra és először megkérdeztem meddig van garim, sorozatszám alapján megmondta, hogy 2 év, külön rákérdeztem, hogy ez Mo-ra vonatkozik-e, és azt mondta igen. Ez azért lehet szerintem hasznos infó, mert Digiprime-os.

    Aztán rákérdeztem egy szintén népszerű kérdésre, hogy a HDD csere SSD-re milyen hatással van a garanciára, azt mondták, hogy szabad, külön megkérdeztem, hogy be lehet-e rakni ilyenkor a hdd-t egy beépítő kerettel az optikai meghajtó helyére és a válasz egyértelmű nem volt, az már garanciamegvonással jár.

    Aztán lehet egyedi igény, de rákérdeztem a memória bővítésre, azt mondtak ha velük akarom berakatni, akkor a hibabejelentő lapon jelezzem és a technikusok meg fognak keresni telefonon és ajánlatot tesznek.

    És még egy infó, bár ez lehet egyértelmű már itt: célszerű a saját dobozában küldeni, de nem szükséges semmilyen dokumentáció, csak a kiegészítők.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés