Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Mi az hogy semmi oka fejleszteni?
0.3.3-as verziószámnál tart a progi. Vadonatúj motor és miegyéb.
Talán tényleg használják a már jól bevált megoldásokat, amikről egy időben mindenki úgy zengedezett, hogy ez az igazi szimulátor. Senki nem állította, hogy ez a végleges állapot. Alapjában véve a fizika 10 évvel ezelőtt is ugyanaz volt mint ma. Vagy estleg hallottál valamit arról, hogy megváltoztak mára fizika törvényei?
Éppen arról van szó, hogy fejlesztik. Írtak egy új motort is. Szerintem minden szimulátor fejlesztő azon van, hogy minél jobban sikerüljön megközelíteni a valóságot. Van akinek jobban, van akinek kevésbé jól sikerül.
De egy új fejlesztésre azt mondani, hogy elavult, az eleve trollkodás, de semmiképpen se hozzáértésről tanúskodik. Azért mert a füvön még nem úgy viselkedik valami, ahogy te azt elvárnád, még nem az elavultságot jelenti, legfeljebb még nem tartanak ott, ahol te gondolod, hogy tartaniuk kellene. -
dino_m
senior tag
Nos, az AC EVO egy teljesen új struktúrára épül, mint az AC vagy az ACC. Javaslom összehasonlításként a fájl felépítését az említett játékoknak. Szóval elég merész és átgondolatlan kijelentés egy teljesen új, fejlesztésben lévő programról azt állítani, elavult.
Emellett az rF2 és az LMU ugyanarra a motorra épül (szóval a "disznóra gyöngyöt" mondás tényleg illik rá), amit már huszonéve toldozgat már nem tudom hányadik csapat. Most éppen a Codemasters volt vezéregyénisége vezeti az LMU munkálatait. Na éppen ő a felelős azért, hogy az F1 játék soha nem lett szimulátor, pedig volt jó pár éve rá, hogy azt faragjanak belőle. Úgy látszik 25 év alatt semmit sem sikerült tanulnod, legfeljebb azt, hogy hogyan kell fordítva megűlni a lovat.
-
Tósoki
csendes tag
Helló!
Szerintem kissé erős szavakat használsz "fake effekt".
Az általad említett LMU lassú tempós úthiba szerinted abszolút valós? Egy versenyautó kőkemény futóműve ha alacsony tempónál olyan, akkor 180-200 km/h leesne az útról. A billegés és remegést esetén ne keverjük a terhelés valtás során érezhető bolintással.
Ez a"közepes húzás a kanyarokban" ez alatt mit értesz? (Egyebként a valódi autó is igyekszik mindig központba húzni a kormányt.)
Én pont az alulkormányzással szenvedek. A külső íveken pályahátárt sértek a kupás Porsche-val. Viszont pont a Porsche esetén érzem azt, hogy teligázas kigyorsításkor elkönnyül az eleje. Amit a valódi Porsche-s tulajok is említenek pályanapokon.
Sőt nekem a megjelenéskor Imola-ban a 2-3-4 kanyarokban a Porsche mozgása pont ugyanazt az érzést adott mint RF2-ben.
Magam is nagy kritikusa vagyok a az EVO-nak és az LMU-nak is az voltam EA folyamat alatt. De biztos vagyok benne, hogy jó irányban halad a dolog.
Nekem a fékezés ad némi ACC-s áthallást, ezt remélem javítják. -
Van benne potenciál bőven, tegnap vagy 2 órát nyomtam folyamatosan, és szoktam a fizikát, az autók reagálását stb.
Méltó utódja lesz az ACC-nek az tény, csak optimalizálva is legyen, és akkor mindenki boldog lesz.
Fizika az az AC-hez hasonló. Sokkal jobban érzem az autót az ACC-hez képest, és végre nem pattog a felfüggesztés, ha rá megyek egy kerékvetőre.Az F1-es 2004-es Ferrari autó meg nagyon nagy élmény. AC-ben is szeretem.
Nem értem Gamermuscle szét fikázását a játékról, de egyáltalán nem értek vele egyet.Oda is írtam neki, hogy gyógyszerre ne igyon inkább.
-
Laby
őstag
Igen, rendkívül suta voltam, csak azért mert a világ összes beállítása szerint sem tetszett annyira, mint a Simagic a legelső pillanattól kezdve.
Ha ez a sutaság mérőfoka, akkor vállalom.Az, hogy mindig nagyot mondunk, nulla információ tartalommal, de ha a 10. konkrétumért könyörgő kérésünk után meg kapunk valamit tőled és kipróbáljuk és nem értünk egyet veled, akkor is suták vagyunk, akkor pláne aláírom.
Főleg, hogy ez elég sűrűn előfordul, mert az esetek 90%-ban nagyjából senki nem ért veled egyet soha semmilyen témában.
#487RobbyJr
Én is ráunok a sima official óránként induló szériákra egy idő után. De egyrészt van open wheel, sportcar, ovál indycar, nascar, rallycross…stb. mindenből csomó teljesítményű kategória így azért valamihez mindig tud kedve lenni az embernek. De ha mégsem, akkor jön jól a ligázás szerintem. Nekem legalábbis nagyon sokat ad, hogy kialakulnak személyes kapcsolatok, rivalizálások és pontgyűjtögetés…így nem unok rá soha.
Az endurance versenyek is tök jó közösségi mókák. Szóval előfordulhat hogy ráunsz, de akkor minden másra is ráunnál, ennél van talán a legjobb opciód, hogy mindig tudj valamit nyomni amihez van kedv.
-
Tibiajax
nagyúr
nekem azért sántít kicsit ez a történet, mert nem igazán hiszem el azt, hogy egy 4070super (zsalesz) és 4090 közt ekkora difi lenne.. persze, a 4090erősebb kártya nyilván, de hogy előbbivel játszahatatlan - a rendkívüli optimalizálatlansága miatt - , másikkal meg már bőven játszható... nekem ez valahogy nem áll össze
-
fatal`
titán
Elég nagy különbség, hogy ez saját engine-nel megy és biztos, hogy az is még messze van a késztől. ACC esetén egy kész enginenel dolgoztak.
Single screenen egyébként annyira nem vészes a teljesítmény, de a VR-on még bőven kell dolgozniuk, mert gyakorlatilag játszhatatlan.
Persze a látvány sem végleges, majd meglátjuk.
-
MasTer
tag
Ezzel teljesen egyetértek. Még ha sikerült is "optimalizálni", vegyétek figyelembe, hogy a jelenlegi látvány remélhetőleg nem a végleges. Hiányzik a gumifüst, a lángok a kipufogóból és még egy csomó, az atmoszférára kedvező hatással bíró látványelem. Ezek mind zabálni fogják az erőforrást
-
De akkor - ha jól értem - konszenzussal eljutottunk oda, hogy innentől nem objektív, tehát fölösleges hangulatkeltés egyes játékok vonatkozásában azon rugozni, hogy jó SIM e, vagy sem.
És hangoztatni, hogy mi nem az, kizárólag arra jó hogy meg lehessen sérteni másokat.Részletekbe menően újabb aspektus alapján kitargyalni kinek mi miért tetszik pedig érdekes eszmecsere lehet.
-
dino_m
senior tag
"De ha valahol nincs kidolgozva egy TC vagy ABS, lásd AMS ahol egyszerűen elveszi a pedál inputot, az nem ízlés kérdése , hogy jó szimulátor-e vagy sem."
"A kerekek megcsúszásának megakadályozására a kipörgésgátló rendszer ABS alkatrészeit használja. Az egyes kerekek fékezésével az ABS megakadályozza, hogy az erőt olyan kerékre adják át, amelynek nincs tapadása (csúszás), mintha az elektronikus önzáró differenciálmű funkcióját imitálná.
Emellett a kipörgésgátló a motorteljesítmény csökkentésével is segít, pontosabban az üzemanyag-ellátás csökkentésével. Így a kipörgésgátló még csúszós, jeges felületen is mozgásban tudja tartani az autót, biztosítva, hogy kerekei ne csússzanak meg." -
Ezt mondom épp. Amíg abból vezetjük le, hogy mennyire jó egy SIM, hogy mennyire "valósághű" az ffb addig hülyeség az egész diskurzus hiszen az ffb egy jelentős része a valóságban nem/nem úgy létezik létezik. Az összes olyan effekt ami a "fenekunk" által a székben ülve nem érezheto dolgokat erősíti-potolja nem SIM.
Vagy akkor át kell állítani a fogalmakat és azt hívni SIM -nek ami a legjobban pótolja az egyébként nem a kormányon érezhető dolgokat.
De az meg egyeni, van akinek pedálon shakeren van akinek a perecén jön at jobban. Van akit meg zavar. -
Joshi
titán
Ezt csak azért írtam, mert mi történne a füvön ABS-el? Semmi, mert ahhoz hogy működjön az ABS, tapadás kell, de az meg füvön nincs. Egyébként LMU-t is megvettem és tegnap este mentem néhány kört, de nekem ott a kanyar előtt a fék blokkol mintha muszáj lenne. De ez olyan konstansan teszi, mintha így írták volna meg a programot (nyilván így is írták meg). És nem padlózom a féket, próbálom fokozatosan elvenni, de akkor is. Ezek nem mások mint programok amit meg kell szokni aztán lehet jól mókázni mindegyikkel. Nem véletlenül tanulják meg néhányan kontrollerrel is játszani.
-
Joshi
titán
Az ABS-nek az a lényege, hogy ne blokkolja a kereket. A fékezést kis szünetekkel megszakítja hogy fékezés közben is irányítható legyen a kormányzott kerék. Ha nincs ABS, akkor blokkol a kerék és irányíthatatlan, tehát tehetetlenül csúszol amíg egyszer csak valahogy meg nem tapad a kerék (valamin). A fű a legrosszabb, mert a kavicságyba belesüllyed előbb utóbb az autó tömegénél fogva.
-
Érdekes mert én ebben érzem a finom részleteket amiket lmu-ban nem, vagy eltulozva.
Gt2 autó hátsó kerék blokkolást száraz pályán nem nagyon láttam még.
Az igazi SIM -eken LMU mellett miket értesz? Valószínűleg megvan mind megyek azokkal is párhuzamosan de itt valószínűleg izlesbeli eltérések vannak.
Az ész nélkül fékezés és az ABS megoldja dolog nekem nem jött át eddig. -
-
Érdekes, mert sokat megyek lmu-ban mert tetszik, de nekem épp ott "random" a fékezésnél a megcsúszás, és nem érezhető, míg acc-ben nyilván minden könnyebb, és az ACE lett tegnap épp az arany középút érzésre. Persze, ízlések és pofonok.
De örülök ha megnézted, így sokkal értelmesebb eszmecserét lehet róla folytatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Óvodások homokozója
- VGA kibeszélő offtopik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Chieftech BD-25B 600W
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Az Evot minden eddiginél előbb hozzáférhetővé teszik a modderek számára. Ezt a fejlesztők nyilatkozták, nem én..
Köszi!
Persze tudom, hogy neked csak az LMU, semmi más...

