Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Én és a számítógép
- sziku69: Szólánc.
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem mondom hogy km hiányzik mert kedden elmentünk Ausztriaba ma meg hazajöttünk tehát az elmúlt 4 napból (helyi tekergessel együtt) 24 órát bíztos vezettem de alig vártam ezt a 0.3 -at és azért ez komoly. Én Hakkinen (majd Kimi) szurkoló voltam de ezt a 2004 es gépet kergetni valami gyönyör.
-
Szembejött yt-on a tegnap kiadott 0.3 videó. Na mondom, nézzük. De nem frissít a játék. Aztán nézem jobban, hogy nincs itt még 0.3 csak egy videó arról, hogy milyen lesz. Pedig meg akartam hajtani az f1 2004-et!
-
Nekem most az van (szerintem 1 hónapja nem próbáltam) hogy játék közben kb 5 mp-enként laggol egyet, kb 2 mp-re.
Ilyenkor gpu kihaszn is lemegy valami 0-10% közé.
Menüben, pályán, bárhol.
Vezetni így nyilván nem lehet, mert jön a kanyar, aztán megáll a kép, és legközelebb amit látok hogy a sóderben vagyok. -
Pre alpha-alphája?
Amúgy jó ez nagyon, most nem azért de már a mostani pályák autók is szerintem bőven megérték autókázni a 30 körüli eurót.
Ha lenne egy open word lehet ki se szállnék belőle -
Én asszem kb pont ott is hagytam rá hogy meglegyen a 3. Branda Hatchen az Audi meg a második talán 3 csillag de az elektromos Alpina vagy utána már csak 2. Ez van.
Épp nemrég fedeztem be most majd neki ülök a 3-nak pár helyen ahol közel volt amúgy. Néha 5 század kellett azt hittem idegbajt kapok -
Áádehogy...
Én ha látom a 2*-ot már megyek tovább.
Nem értem teljesen, mert Laguna és M Panorama kifejezetten az ismeretlen pályák közé tartozik nálam (tudom a vonalvezetést de alig megyek rajtuk) és azokon pl a szakaszok könnyen megvoltak, de a teljes körös 2* Lagunában sikerült hamar alig 2 tizedre a 3*tól míg Mount P-n meg alig.
Én elvagyok ezzel, majd ha kész - szándékosan lassan haladok vele, heti 1x ülök oda kb - majd rágyúrok a 3*-okra. Jó mert teljesíthető, de nem is rögtön a maxon. Talán az első fülön még odavoltam, h minden 3* legyen, de pl az elektromossal nem jött össze sehogy és rá is hagytam. Egy csomó autóban van pl rajt elektronika amit nem használok, és a rajtoknál rengeteg (ami néha kell a 3*-hoz a végén) elmegy. -
válasz
Motion_Blur #334 üzenetére
Ja semmi gond csak letoltam amit ma akartam wrc-ben, és gondoltam erre is ránézek.
-
Na tegnap eljutottam a race-ig academybe amikor hirtelen nullás lett minden amit addig csináltam.
Ma offline de nem piros körrel hanem narancs színnel pulzál.
Se academy se spec events se rent car. -
válasz
Motion_Blur #326 üzenetére
Biztos nincs felkészülve arra, mi van 3 csillag után.
-
Ami a legjobb hogy a béta alatt elért állapot elszállt kezdtem újra.
Tegnap megcsináltam az első kettő ötöst.
De közbe is volt olyan hogy kész volt a 4. csempe de a menübe vissza térve nem az 5. fogadott mint aktiv hanem úgy nézett ki mintha semmit se csináltam volna addig.
Újra megcsináltam az elsőt, menü vissza akkor meg már mutatta újra hogy kész a 4-ig.
Szerintem próbálnak ezt azt és épp arra terelnek amit tesztelnek.
Lehet épp az academyt nézik azt meg akkor így lehet ha mindenki oda van kötve. -
Az tegye fel, az 0.1.5-öt aki felkészül rá, hogy a béta alatt futott academy elvész, és rent-elni azt lehet amire már megvan az (újracsinált) academy.
Én eddig szándékosan csak gt2 merci és imola mentem hogy abból szűrjem le ha változik valami.
Hát most a rent gomb szürke. -
Remélem továbbra is építo jellegűnek veszed:
A 240 hz -bol a freesync miatt semmit se látsz, ha a VGA a felét adja annak, amit amúgy tudna, egy jobb procival. Jóllehet ha csak 5600 ra mész fel akkor meg oda jutunk el, hogy a VGA miatt egy 1440 nagyobb (27-34") monitor sokkal élvezetesebb lenne. -
Ezek meggyőző számok de a sztrarosszfera bol... 9800x3d meg 4090? Anyám
De amúgy köszi érdekes meg ki is jön belőle az X3d ereje csak én 3 polccal lejjeb beszéltem erről. Mármint hogy egy R7 2700 hoz képest jobb lenne egy 5700x is akar.
Azt láttam hogy a 7600x tudja kb amit az 5800x3d de hát na. Azért ott volt egy generáció váltás. -
válasz
Motion_Blur #272 üzenetére
Most nézem milyen állatfaj ez az R9 5900x... Nem semmi, 12/24 4.8 oc és mellé 64 MB L3! Kemény...
-
válasz
Motion_Blur #272 üzenetére
ACC rol írtam példaként, a 2700 VS bármelyik másik mai proci miatt.
Az AC Evo más tészta, ott szerintem nincs még végleges állapot néha jól fut néha nem.Amúgy fsr-el quality vagy milyen módban és médium hajtom fluid motion-el, és úgy nincs gond (mármint 60 alá nem megy rajtnál sem szerintem, egyedül meg 120 fölött van). Megnéztem high meg ultra de ott 30-40 FPS is volt néha.
Őszintén nem néztem múlt hét óta majd újra próbálom este és írok. Nálad azért proci és VGA szinten is van majd 50% plusz hozzám képest.
Érdekes amit írsz mert nálam épp az tűnt fel hogy az FPS magasabb jóval Replay alatt. Ha mondjuk játék közben 100 akkor a Replay 120-130
-
Tegnap nem volt időm kifejteni.
1660ti - R5 2600 al értem 2023 végére.
Akkor jött 6650xt és R5 5600
Végig fhd és 75 hz
Nem túlzás azt mondani hogy ez a lépés magában adott +50-100% ot fps-ben.
24 végén mentem tovább pár hét eltéréssel előbb 6800 (nem xt) majd az 5600 ről 5700x3d. A monitor meg fhd -rol 3440 ami 2.5x szorzó pixeleket nézve.Kb végig jártam tehát azt az utat ami a Te kinfigodban is benne van, CPU -t nézve 2*** közepe majd 5xxx közepe majd x3d eleje.
VGA nem tudom mi lehetett korábban Nálad de a 1660ti majd 6650xt is egy kb mindig duplázó sor a 6800 -ig.
ACC online/ms flight /bfV az első konfig dupláját tudta a második, a mostani pedig több FPS -t tud 2.5* annyi pixelen mint a második.
A 6800 as vga-t pedig 1 hétig használtam az 5600 as procival fhd-n es utána 5700x3d vel még egy hétig és jelentőset ugrott mind az AVG mind a min FPS az 5600 hoz képest.
A 2600 nal végképp jelentős lett volna az eltérés igy tapasztalat alapján jószándékkal mondom hogy "orrnehez" a konfigurációd a vga-val.
Elképzelhető hogy mivel a VGA overkill fhd-ra, kellemes fps-eket látsz, de szerintem egy 5700x proci is dupla fps-t hozna.Vagy megfordítva ha fhd a cél vegyél egy 6650xt-t mert oda az is elég lesz és a mostani procinak még az is sok.
Ha viszont tervben van egy nagyobb monitor (felbontást nézve) akkor ott hirtelen ki fog jönni hogy a VGA-t elfogja a proci.
Nekem is ezer éves b450 lapom van és gond nélkül megy benne az X3d.
-
Ezt az egészet azért nem értem mert tegnap ahogy aktív lett a driver academy ott az összes feladat álló rajttal kezdődik (de úgy hogy enged a pirosba is indulni csak akkor rögtön érvénytelen is) és mind az 5 féle 5 különböző autójával (kivéve az elektromos talán) az összes kísérelt közben azt néztem hogy rohadtul nem megy magától fel a gáz ha tartom.
Nem tartottam pont 13% nal de 13% az épp olyan kevés hogy azzal ugyse indulunk mert 1-be téve rögtön fullad.
Épp az első kis Audi challenge nél jöttem rá rögtön hogy a rajtot is rohadt jól el kell kapni ha akarom a 3 csillagot. -
Én ahogy gyorsan átolvastam ez csak egy Stage a tesztben. Minél többen mennek annál gyorsabban kész.
Aztán majd jön a multi is. Nem kell örökre az academybe maradni ha most kipróbálod. Amúgy én se megyek sose ilyeneket. Utoljára nsf most wanted vagy mi volt ahol offline mentem végig karriert. -
Lfm news discord:
-
válasz
Motion_Blur #149 üzenetére
Hello, szerintem nézz rá ne csak az fsr-re de arra is hogy milyen módban van és az in game-re is hogy a preset hol jár. ultrán megzabál jelenleg mindent.
Én tegnap itt örültem, hogy az első napi 30-40 fps ultra jobb lett de rájöttem hogy fsr-t kapcsoltam azóta.
A fluid motion is tud trükköt (majd dupla fps) okozni.Elsőre azt mondanám, hogy fluid nélkül medium nézd meg mire megy fsr high quality-n.
Onnan lépkedj feljebb ha "sok" az fps high -ultra felé, és fsr-be meg sima high -balanced esetleg.
De ahogy az lmu szerintem ez is gyorsan rendbejön majd. -
De akkor - ha jól értem - konszenzussal eljutottunk oda, hogy innentől nem objektív, tehát fölösleges hangulatkeltés egyes játékok vonatkozásában azon rugozni, hogy jó SIM e, vagy sem.
És hangoztatni, hogy mi nem az, kizárólag arra jó hogy meg lehessen sérteni másokat.Részletekbe menően újabb aspektus alapján kitargyalni kinek mi miért tetszik pedig érdekes eszmecsere lehet.
-
Minden véleménynek örülök, ha objektív és ésszerű annak végképp.
SIM az is ami a valóságot adja vissza és semmi mást és SIM az is ami a valóság minél több egyébként kormányon a való életben meg nem jeleno elemét próbálja visszaadni a kormányon keresztül.Az elsőt az tudja megítélni aki csinálta már. Kb két három ember szerintem a kormányos topicbol.
A második pedig teljesen szubjektív, kinek mi jön be.Arra próbálok tehát ezzel kilyukadni hogy ez a "ez nem SIM de az meg nagyon jó SIM" hozzáállás számomra nagyon kevés szereplő részéről megalapozott.
Gala kimegy Kakucsra a Mazdaval vagy Camaro az Euro ringre a Radical -al, és utána érdeklődve meghallgatom melyik játék hasonlít arra amit ott érzett.
De gokart rally sport autó cup kocsi gt2 gt3 gte lemans formula cuccok? Kb csak Alonso meg hasonlók tudják, hogy milyen mind. -
Ezt mondom épp. Amíg abból vezetjük le, hogy mennyire jó egy SIM, hogy mennyire "valósághű" az ffb addig hülyeség az egész diskurzus hiszen az ffb egy jelentős része a valóságban nem/nem úgy létezik létezik. Az összes olyan effekt ami a "fenekunk" által a székben ülve nem érezheto dolgokat erősíti-potolja nem SIM.
Vagy akkor át kell állítani a fogalmakat és azt hívni SIM -nek ami a legjobban pótolja az egyébként nem a kormányon érezhető dolgokat.
De az meg egyeni, van akinek pedálon shakeren van akinek a perecén jön at jobban. Van akit meg zavar. -
Jó ez a diskurzus. Én azon agyaltam, hogy pár kivételtől eltekintve - Gala rallys múltja - egyáltalán ki tudja itt megmondani, milyen az igazi?
Mert azt, hogy mi a jó sim, az tudja, aki vezetett már igazit.Hiába gokartoztam elég sokat, és emiatt nem lepődöm meg ha elúszik akár alattam egy valós autó, attól még nem leszek versenyző. Max egy gokart sim-et tudok megítélni. Hiába mentem már a Hungaroringem a saját kocsimmal, attól se leszek versenyző. Hiába mentem már át kerékvetőn, ha utcai autó volt utcai gumival, ami a sajátom és vigyázok rá, fogalmam nincs, mit reagál ott egy versenyautó.
Mondjuk, hogy szar az acc fékje, de milyen az igazi?
Továbbmegyek, a kormányosba már pár alkalommal kifejtett elméletemre. Mi van, ha nem a sok nm a jó, mert egy csúszás ha 10% erő veszteséggel jelzi a játék, akkor egy 25 nm kormánynál az 2,5 nm.
Egy 2 nm-esnél meg 0,2.
Ki a jobb pilóta aki a 0,2-re már reagál, vagy aki a 2,5-re?Ezt párhuzamként nézve, ki a jobb, aki csak akkor gyors akkor, ha sok a visszajelzés, ffb részlet, abs csúszás stb, vagy az aki kevesebb infóval is gyors?
A lényeg, hogy lehet esküdni márkára, nm-re, játékra, de mit számít?
Egy gt3-as autóban ott a szervó, beállítja a pilóta magára, hogy bírja órákon - napokon át. Ha nincs is abs akkorák a gumik, hogy ritkán blokkolják, vagy csak amíg hideg. Nekünk meg a szájunkba rágja a sim, mikor mi van. Melyik a jó, ami túl tolja ezt, vagy amelyik nem?
Szerintem nincs "igazság" csak egyéni preferencia, így nincs igazi sim, meg jó sim, meg jobb sim, hanem nekem jobban fekvő sim, meg kevésbé tetsző sim.
Talán az rf2 áll hozzám a legközelebb, az lmu túltolja az ac evo majdnem eléri, az RRRE, az ac már ott volt eddig is, az acc kicsit alattuk. De ezek nüanszok, ráadásul csak rám igazak.
Persze ha 100 emberből 99-nek valami nem jó akkor, el kelll gondolkodni.
-
Érdekes mert én ebben érzem a finom részleteket amiket lmu-ban nem, vagy eltulozva.
Gt2 autó hátsó kerék blokkolást száraz pályán nem nagyon láttam még.
Az igazi SIM -eken LMU mellett miket értesz? Valószínűleg megvan mind megyek azokkal is párhuzamosan de itt valószínűleg izlesbeli eltérések vannak.
Az ész nélkül fékezés és az ABS megoldja dolog nekem nem jött át eddig. -
Nekem kicsit hotlap érzésem van.
Persze el lehet égetni meg ki lehet hűteni de kb 3 kanyar után zöld.
Viszont az is igaz hogy eddig csak nézegetjük állítgatjuk menni kéne vele 30 kört egyben.
Láthatóan nincs még por, füst, szeritem a pálya nem dinamikus meg (nem az időjárás,)
Simán lehet hogy valami alap profil fut.
Nekem ACC hez képest eltér pl a sóder végre érezhetően fog vezeti a gumit van ellenállássa érzem ahogy tolja a kocsi a kavicsokat.Viszont tényleg menj már pár kört egy 488 al vagy a mercivel.
Tegnap írták páran ezt a stab dolgot este rá néztem pro val megyek ott eleve off.
Annyiban látszik hogy új az egész hogy rengeteg van még benne.
Én úgy döntöttem hogy csak Merci és Imola.
Így nem zavar össze a többi autó meg pálya és ha változik a jatek akkor észreveszem talán jobban.Első nap 45 végéről 44.1 ig mentem le tegnap csak 2*10 perc volt de már 43 közepe.
Autó setuphoz sem nyúlok szándékosan.
-
Srácok nézzetek már rá, nekem most a tegnapihoz képest 0.1.2-re hirtelen kb dupla lett az fps szám.
Tegnap medium, fsr high q-val ment 90-120 most meg beraktam ultra-ra és így 80-100 (tegnap és ma is megy a fluid motion de mindjárt megnézem anélkül - tegnap nélküle ultrán 40 fps körül ment) anno az lmu is ingadozott így jelentősen.
Megnézem, fluid nélkül most 45-65 tegnap 35-45 volt. -
-
Érdekes, mert sokat megyek lmu-ban mert tetszik, de nekem épp ott "random" a fékezésnél a megcsúszás, és nem érezhető, míg acc-ben nyilván minden könnyebb, és az ACE lett tegnap épp az arany középút érzésre. Persze, ízlések és pofonok.
De örülök ha megnézted, így sokkal értelmesebb eszmecserét lehet róla folytatni. -
válasz
PapírVilla #32 üzenetére
A T500 mindenkinek ott van? Nalam is ott figyel de fogalmam sincs mit keres ott.
-
válasz
PapírVilla #26 üzenetére
Nekem e autó is van a családban, az ilyen.
A végtelen és állandó nyomatékot nehezen adja vissza a SIM. Nem is próbáltam amúgy de este ránézek. -
válasz
Motion_Blur #11 üzenetére
Nálatok mi a bug-os? Azért kérdem mert új és lehet nem is figyeltem.
A golf központi kijelző pl azt hittem hibás amíg rá nem jöttem hogy a hátsó ablak tükröződik benne.
A golf elején is pixel hiba van a boxban, néha kockás ott ahol a rendszam lenne.
De összességében a golf elso kerekessege, a 296 már gyors de utcai gumi korlátai a 488 tancolos feneke a kupás Porsche idegessége a gt2 Merci orrmotor miatti első tengely túlsúlya nekem mind átjött. Nálam van a hiba hogy a kis bugok ellenére alapvetően amikor a pályán vagyok és megyek akkor tetszik? -
válasz
PapírVilla #9 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, hogy nyilván lesznek fizetős dlc-k de azokat általában tömegével valami karácsonyi steam sale alatt szoktuk úgyis bezsakolni, akkor meg megjelenéskor ki lehet kohogni erre 32 eurót.
Ha úgy vesszük az AC 1000 éves, az ACC se mai és mégis szépen életben vannak tartva, én ilyenkor azt nézem hogy a csapat aki kapja mit tett addig, mi várható és miért ne...
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- eBay
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest