Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Fred23 #26419 üzenetére

    HT-s procin nem érdemes amúgy nézni a processzor kihasználási %-ot. De az FPS szépen mutatja, amiről beszéltem a második képen. :K
    De az első képen is tanulságosak a frametime spike-ok az i5-ön. :K

    (#26421) ->Raizen<-: Nem pont ott álltál, mint én... Mondtam, ha betöltöd a checpointot (kilépés és resume game) akkor pont oda fog dobni, ahol lőttem én is. Direkt nem mentem arrébb, hogy reprodukálható legyen. ;)
    De első közelítésnek elmegy.

    Hogy miért váltottam régi hatmagosra? A 4690K rendszerem egy évvel korábban eladtam, úgyhogy választhattam. Vagy veszek olyat újra, vagy inkább egy ilyen régi rendszert építek. Ez volt pont egy éve. És mivel korábban már volt ilyen X58 rendszerem egy húzott i7-920-al, és nagyon pozitívak voltak vele a tapasztalataim, ezzel szemben a közben kipróbált 3570K és 4690K rendszer bár jó volt, de azért nem hozta azt, amit vártam volna tőle, így boldogan "léptem vissza" erre az egyszálon annyira nem erős, de többszálon vadállat rendszerre. Az egyszálas teljesítménye ennek 4Ghz-en már egész rendben van, ha pedig a többszál is kihasználásra kerül, akkor HT-s négymagos i7-ek tempóját hozza, miközben picit még olcsóbb, mint egy i5-ös rendszer. Nem bántam meg. :N

    (#26424) ->Raizen<-: 63FPS és ha jól láttam, erős procilimit. Ez azért nem egészen a felemelő élmény kategória. :N
    Ha kidöglik a lap veszek másikat. De ésszel használva ezek nem azok a kidöglős fajták. Ezekből nem spórolták ki az anyagot. ;)

  • ->Raizen<-

    veterán

    válasz Fred23 #26419 üzenetére

    68 fps 4,6 ghz-en.

    (#26418) HSM: Nem hogy nem fogyott el a 6600k hanem szépen folyamatosan ment a játék. Amit te állítasz, meg a gyakorlat sokszor köszönőviszonyban sincs egymással. ;) Biztos biztonságban érzed magad azzal a platformmal, de ha kidöglik az alaplap akkor már nem leszel annyira boldog.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fred23 #26419 üzenetére

    Mondjuk itt szerepet játszik, hogy a mai DX11-es driverek nagyon agresszívek, és alapvetően ez rontja helyenként a minimum fps-t. Két éve a DX11-es meghajtókat két-három szálhoz optimalizálták. A mai meghajtókat már nyolc-tíz szálhoz alakítják. Ez alapvetően javít a négymagosok kihasználásán is, igy valamelyest nő az átlag tempó, viszont csökkenti a minimum fps-t a sok aktív és passzív kernel driver server szál kezelése. Meg lehetne oldani azt, hogy a négy mag négy szál is jól mutasson a minimum fps-ben, de senki sem fizeti meg azt a munkaórát, ami ehhez kell, így inkább mennek a sok szálas optimalizálás felé, hiszen idővel mindenki cserél procit.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés