Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12901) opr válasza arcsin (#12900) üzenetére


opr
veterán

Uhhh, reszvetem. Aterzem a fajdalmadat hidd el. Hint: En 2008-ban leptem be a rendes, foallasu, nem diakmelos munkaeropiacra. Igen, csukott szemmel, tatott szajjal, teljes erobol rohantam a f@szerdoben. Egy elmeny volt.
Hogy kicsit javitsak a hangulatodon, ha az elso normalis melot sikerul megcsipni, es ott kihuzol par evet, akkor utana mar osszehasonlithatatlanul konnyebb dolgod lesz.
Sok sikert!

[ Szerkesztve ]

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#12902) Baltincs


Baltincs
tag

Sziasztok!
Level 1 level 2 helpdeskként angol nyelvtudással, 1 év tapasztalattal mennyit lehet keresni átlagosan?

(#12903) Jorus válasza Baltincs (#12902) üzenetére


Jorus
nagyúr

Nálunk tapasztalattól, tudástól, certektől függően 450-650k bruttó.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#12904) arcsin válasza opr (#12901) üzenetére


arcsin
senior tag

Hát én is szerettem volna min. egy közepesen szar állást. Gazdinfós- pénzintézeti informatikus a végzettségem, így bank/biztosító felé kacsingattam első helyen, aztán idővel már nem :D . Adatelemzés, reporting irányba nézelődtem, folyamatmenedzser, rendszerszervezés, legfőként amit néztem, a végén már IT tanácsadót is.
Diploma után jött a vírus, folyamatosan dobták vissza a CV-met (Photoshop trial verzió alatt template-ből PROFI fotóval készült).